Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,740,466 views

oooo

Posts: 1,249

#10721 • • oooo
Juopot, paskan jauhaminen, turhat/tyhjät/naurettavat puheet+lupaukset.
Kolera

Posts: 4,256

#10722 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
että sitä on puhtaasti sosiaalisimmaaln krapulassa =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

GurPizza

Posts: 93

#10723 • • GurPizza
Kun itse jaksaa mutta kaverit väsähtää! >:(
Avatar
#10724 • • Annakins Guest

alphamagic, 30.4.2008 17:29:
---
aada, 30.4.2008 17:19:
---
alphamagic, 30.4.2008 17:09:
vappu *toktok*

---


jee sain kaiffarin! ei tarvii synkistellä yksin

---


:)
Vihaan näitä "vittu et on pakko pitää kivaa"-juhlia niin paljon.
Onneksi on olut *sydän*



Imo ei oo mikään pakko "pitää kivaa", ei vappuna, ei UV:na eikä juhannuksenakaan. Viime vapun olin himas tsiigaa leffoi, eilen olin kaverilla istumassa partsilla ja hengailemas. Parhautta <3 Ei vaan vois vähempää kiinnostaa tsiigaa normaaliakin enemmän päreissään olevaa porukkaa ympäri Stadia ja baareja.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#10725 • • peikkolapsi miisa the maskotti
mul on jokapäivä nykyää ihan hillittömiä suonenvetoja jaloissa.
äskenkin meinas about kuolla *grr*

aupa!

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

Liina

Posts: 161

#10726 • • Liina Ratamurmeli

peikkolapsi, 1.5.2008 16:16:
mul on jokapäivä nykyää ihan hillittömiä suonenvetoja jaloissa.
äskenkin meinas about kuolla *grr*



Syö enemmän mangnesiumia
Liina

Posts: 161

#10727 • • Liina Ratamurmeli
Vappu meni vähän miten meni ja nyt joudun yksin olee töissä ja pitää tätä toimistoo pystys kun kaikki muut työkaverit on ottanu tän päivän vapaaks *hmph*
Heli

Posts: 1,489

#10728 • • Heli vai kuka se oli
yks "kaveri", joka on ku takiainen:soittelee väh. 4 kertaa päivässä jauhaakseen jotain mikä mua ei kiinnosta, kutsuu ittensä joka paikkaan (viimeksi mun kanssa baariin ja erään yhteisen tuttavan luo!) ja tarjoutuu piffaamaan vaik koko illan, kuhan vaan lähen sen kanssa yleisille paikoille!
ei oikeesti kiinnosta pätkän vertaa kuulla koko ihmisestä, mutta kun oon sen lapsen kummi, niin se taitaa olla pakollinen paha. (ja sekin meni niin, että "hei sä oot sit sen kummi!")

oon vähän uupunut, kun en tiedä miten sanoa nätisti tälle tyypille, et pitäis vähän hajurakoa.
tää tapaus elää vissiin jossain yläastemaailmassa vieläkin, sen verran naiivi ja läheisriippuvainen plus muutenkin moniongelmainen ihminen hän on. Välillä tunnen sympatiaa tätä ihmistä kohtaan, mutta useimmiten se on sitä "eikä,taas toi soittaa!"- tyyppistä epätoivoa.
hienovaraiset tai vähän suoremmatkaan vihjailut ei tehoa, mut en kyl osaa kuvitella itteeni huutamassa sille elämän totuuksia tai mitään.

sellasta.

--
ei se väärin ole.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#10729 • • Kon-tiki The Unsinkable

H3li, 2.5.2008 10:34:
hienovaraiset tai vähän suoremmatkaan vihjailut ei tehoa, mut en kyl osaa kuvitella itteeni huutamassa sille elämän totuuksia tai mitään.



Roikkujat on todellakin ärsyttäviä. Älä huuda. Älä myöskään vihjaa vaan sano rauhallisesti, mieluiten face-to-face (jonka järjestämisen ei ilmeisesti pitäisi olla ongelmista suurin) että mikä on mättänyt ja minkälaista yhteydenpitoa toivoisit jatkossa.

Roikkuja joko järkyttyy tai kiistää kaiken, mutta tasapainoisia ihmissuhteita ei oikein saa muuten kuin puhumalla. Jos järkipuhe ei auta, niin sitten saa huutaa imo
martina

Posts: 1,875

#10730 • • Edited martina FINRG-martat, superhifistelijä
Ärsyttää se, että tyyppien kalloihin ei ikinä tule menemään se, että vaikka omistankin auton, ei se tarkoita, että mun velvoite olisi kyyditä kaikkia ilmaiseksi paikkoihin.
bensa maksaa, ihmiset ja mä en todella keskeytä työkeikkaa sun kauppatarpeittesi takia. välillä tuntuu, että jotkut eivät muuten edes olisi kaveria, elleivät pitäisi mua hovikuskinaan.
ja voi sitä itkua ja parkua kun kieltäydyn... sulla on jalat joilla kävellä ja bussit kulkee. ai mitä, bussiko maksaa? no niin maksaa mun kyytikin, urpo...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#10731 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ärsyttää olla töissä, kun ulkona paista aurinko ja vois yhtä hyvin istuu puistossa nyt...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#10732 • • Aurinkoneiti
Ärsyttää suunnattomasti, kun itellä on vaikeaa ja kaipais tukea, niin ehdotetaan: " Tuu meille siivoamaan, niin saat jotain muuta ajateltavaa. Ois mukavaa, että joku tekis mullekin jotain mukavaa ja olis tukena synkistelyn hetkellä.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#10733 • • Hitchhiker
Se kun kerrankin voisi lähteä liikenteeseen, niin eivätkös kaikki ole juurikin silloin tekemässä jotakin muuta (itse olen ollut viimiset 3vkoa töissä, ja 4vkoa kotona oleskellessa, olematta misään joten alkaa hieman maistua puulta tämä) ja joo tiedetään onhan niillä muillakin oma elämänsä elettävänä (ei siis ole personoitua, vaan omaa potutusta yssinäisyydestä).
psyche

Posts: 4

#10734 • • psyche
Ärsyttää niin jumalattomasti ku tekis mieli tapella oikein kunnolla että sais vähä ilmaa puhdistettua niin toinen osapuoli ei tee eikä sano yhtää mitää. Tuijottaa vaan jotai seinää ja mumisee "ok"... "selvä"... prkl!*senkin*

--
*slurps*

RiD

Posts: 2,817

#10735 • • RiD Nukemi
reenit meni vituixi. En oikein saanu kunnon flowta päälle kun arastan niin montaa kohtaa hektisen reeniviikon jäljiltä että ei pystynyt ottamaan tarpeeksi rennosti. gnnhpnnh, vaikka oppi paljon uutta ni jää hampnaakoloon tälläset.

--
*super* *possu*

Trixie

Posts: 1,342

#10736 • • Trixie
Naapurin haukkuvat koirat. Koko päivän haukkuvat kun ei omistajia paikalla. naapurillekin soitin asiasta että voisko tehdä asialle jotain, mutta naapuri tokas puhelimeen ett "ei kiinnosta". Naapurissa on kolme koiraa ja asuvat kerrostalossa et jos ei naapurin sana kiinnosta ni ehkä isännöitsijän varoitus kiinnostaa, vittu. Mulle ei ryppyillä *grr*

--
face your fears and live your dreams

inneah

Posts: 704

#10737 • • inneah ...Trust no one...
ku ei ole ystäviä :(

--
nahkalakanat

mariq

Posts: 2,154

#10738 • • mariq
puhelin varastettiin *igor*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

mariq

Posts: 2,154

#10740 • • mariq

vns, 3.5.2008 22:54:
---
mariq, 3.5.2008 22:44:
puhelin varastettiin *igor*
---
Mulla jäi taksiin ma-ti aamuyöllä eikä oo kuulunu. *toktok*


Mult se vietiin ihan nenän eestä. Ovela oli varas, ei sitä ihan ekana epäilis n. kymmenenvuotiasta tyttöä varkaaks.. *eiei*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.