Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,604 views

JaUHomAto

Posts: 395

#10762 • • JaUHomAto väärä nimi
huomenna on kolme tenttiä, ja yhden noista tekemiseen mulla on noin 45 min. aikaa, että jooh..*grr*
no yritetään selvii*joo*
Takyon

Posts: 2,945

#10763 • • Takyon Möwkö
Tietokone. Pitäis taas laittaa kone pannaan pariksi kuukaudeksi että sais tehtyä jotain järkevääkin vapaa-ajalla. Tänään päätin että töiden jälkeen tiskaan ja teen safkaa, no enpä tiskannu enkä sitten tehny safkaakaan joten huomenna joutuu taas käydä syömässä jotain kuraa. Liikkuminen on myös ollut ihan nollissa viimeaikoina, vaikka useamman kerran olen päivällä päättänyt että töiden jälkeen fillaroimaan niin koneen ääressähän se ilta sitten kuitenki menee. Ja kaikkein eniten tässä ärsyttää se että en tee tällä koneellakaan mitään järkevää, vaan suurin osa ajasta kuluu muutaman tietyn nettisivuston availuun ja joka kerta joutuu toteamaan ettei sielläkään mitään uutta. *igor*

Nyt ainaki menee kone kiinni ja minä nukkumaan, univelatkin vaan kasvaa. Nimim. herätys 5.20

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Verottaja

Posts: 1,174

#10764 • • Verottaja no-life / luuviulu
Tajusin just, että en saa erästä työhommaa määräaikaan
mennessä valmiiksi. Vituttaa.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Kolera

Posts: 4,256

#10765 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Selvitellä kalaverkkoja 2-3h ja lopputulokseksi saadaan ei mitään.
samaan yhteyteen menee sit runsasruotosten kalojen syöminen. perkele vituttaa nyppiä pikkaraisii ruotoi vittuu ku ei viitti niellä

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

ludde

Posts: 148

#10766 • • ludde Anna
Pitäis pakkailla Epsanjan reissua varten mut mä en saa mitään aikaseks ja istun vaan tässä pohtimassa kaikkee *igor*
tiiplis

Posts: 1,043

#10767 • • tiiplis also available in sober
Se sama vanha: naapurin rapajuoppo joka dokaa ja röökaa käimäisessä yksiössään niin että kaikki röökinkatku kulkeutuu meidän kotiin. Siistiä että ravintolassa saa olla ilman röökinsavua/hajua mut omassa kotona ei.

Olen laittanut isännöitsijälle meiliä jossa kysyn mitä tolle löyhkälle voi tehdä mut eipä oo vastannut. Kohta otan yhteyttä terveystarkastajaan kun ei isännöitsijää kerran kiinnosta... On meinaan taloyhtiön vastuulla ettei tupakansavu/haju kulkeudu tupakoitsijan asunnosta muihin asuntoihin.

PRKL *grr*

--
italia litania nainati lailati

phear

Posts: 804

#10768 • • phear <X>
Saatanan Pleomaxin levyt perkele, asema ei tunnista!
hemuz

Posts: 2,178

#10769 • • hemuz kätevä emäntä

Zandy, 6.5.2008 22:04:

Niin ja postinjakaja, joka ei viitsi vaivautua tiputtamaan mun posteja postiluukusta eteiseen sisälle, vaan jättää ne luukun väliin oven ulkopuolelle rappukäytävän puolelle näkyviin. Why oh why, en voi käsittää. Pitäis varmaan jäädä joku aamu kotiin postinjakamisen ajaksi ja keskustella kyseisen henkilön kanssa..



Varmaan riittää maili "hei asun siellä ja kyseisen alueen jakaja ei tee työtään kunnolla"
akiapina

Posts: 2,729

#10770 • • akiapina apinaki

KooKie, 27.4.2008 13:33:
Siis mitä vittua?!?! Kiva aloittaa kirjasta uusi kappale: "Islamin oppi oli pyrkinyt valtaamaan koko sivistyneen maailman, mutta sille ei tulevaisuus tullut kuulumaan, epäilemättä onneksi ihmiskunnalle." Siis ei vittuperkelesaatana mua kuohuttaa nää vuosisadan alun historiankirjat puolueellisuuksineen. Kuinka helvetin surkeata lähdemateriaalia nämä ovatkaan.



Eihän historiantutkimus nyt oo ikinä objektiivista vaikka se on toki ihanne, mut tossa kieltämättä paljastetaan kortit jo heti kättelyssä :D Mikäs kirja toi on?
Avatar
#10771 • • Annakins Guest

KooKie, 27.4.2008 13:33:
Siis mitä vittua?!?! Kiva aloittaa kirjasta uusi kappale: "Islamin oppi oli pyrkinyt valtaamaan koko sivistyneen maailman, mutta sille ei tulevaisuus tullut kuulumaan, epäilemättä onneksi ihmiskunnalle." Siis ei vittuperkelesaatana mua kuohuttaa nää vuosisadan alun historiankirjat puolueellisuuksineen. Kuinka helvetin surkeata lähdemateriaalia nämä ovatkaan.



Kenen kirjottamaa kirjaa sä oikeen luet? :DD
KooKie

Posts: 4,338

#10772 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

akiapina,
Eihän historiantutkimus nyt oo ikinä objektiivista vaikka se on toki ihanne, mut tossa kieltämättä paljastetaan kortit jo heti kättelyssä :D Mikäs kirja toi on?



Annakins, 7.5.2008 22:59:
Kenen kirjottamaa kirjaa sä oikeen luet? :DD



K.O. Lindeqvistin Yleinen historia (1912) on opus. Ollaanhan tässä jo noihin puolueellisuuksiin totuttu, ja jopa opittu lukemaan törkyisimpien välistä vuosien varrella. Mua kuitenkin kuohuttaa lukea viikko toisensa perään, kuinka K.O. Lindeqvistin ja Carl Grimbergin mukaan "Muhammed oli kaatumatautinen, itsekritiikitön, sekopää ja kaikki muslimit murhaajia ja ryöväreitä" ja kaikki Kristuksen sanan saattajat oli niin saatanan hienoa porukkaa. :DDDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Kolera

Posts: 4,256

#10773 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

KooKie, 7.5.2008 23:29:
---
akiapina,
Eihän historiantutkimus nyt oo ikinä objektiivista vaikka se on toki ihanne, mut tossa kieltämättä paljastetaan kortit jo heti kättelyssä :D Mikäs kirja toi on?

---



---
Annakins, 7.5.2008 22:59:
Kenen kirjottamaa kirjaa sä oikeen luet? :DD

---


K.O. Lindeqvistin Yleinen historia (1912) on opus. Ollaanhan tässä jo noihin puolueellisuuksiin totuttu, ja jopa opittu lukemaan törkyisimpien välistä vuosien varrella. Mua kuitenkin kuohuttaa lukea viikko toisensa perään, kuinka K.O. Lindeqvistin ja Carl Grimbergin mukaan "Muhammed oli kaatumatautinen, itsekritiikitön, sekopää ja kaikki muslimit murhaajia ja ryöväreitä" ja kaikki Kristuksen sanan saattajat oli niin saatanan hienoa porukkaa. :DDDD


mikä parasta ku tuota tapahtuu vielä nykyaikanakin =P
ei nyt ihan kovin laajoihin kirjavalikoimiin toki mut muuten yleensä nuo opetukset ja asenteet

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#10774 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Jalankulkijat pyörätiellä *grr*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

pirpeli

Posts: 5,533

#10775 • • pirpeli

ianna ei anna!, 8.5.2008 08:13:
Jalankulkijat pyörätiellä *grr*



Sekä jalankulkijat ja pyöräilijät, jotka eivät tiedä kummalla puolen tietä ajetaan. On sitten kyseessä yhdistetty jalankulkupyörätie tai sellainen jaettu malli. Pärkkele, siinä on jopa sellaset piirretyt kuvat siinä asfaltissa! Ja mulle ainakin on opetettu nää asiat vuonna 1981 ekalla luokalla.

I feel you.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#10776 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Kannattaa kadottaa humasha meikkilaukku. 115eur menny jo uusiin välineisiin, eikä vieläkään oo ostettu kaikkea takas *igor* jos olis ens kerralla huolellisempi...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jammailija

Posts: 3,224

#10777 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Miehet, jotka pokailee mun naista, vaik ne tietää, että se seurustelee ja viel MUN kans. Antaisin isän kädestä, jos en ois näin leppoisa prkl*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

tir

Posts: 951

#10778 • • tir
asunnonhaku.
kaikki on joko järjettömän kalliita, kaukana, pieniä tai sitten vuokranantaja ei hyväksy huoneistossa lemmikkieläimiä.
*igor*
thomas

Posts: 5,618

#10779 • • thomas
kela, opintotuki, opiskelu, työttömyys, masennus
noena

Posts: 3,138

#10780 • • noena first breath after coma
se että täs kopissa on sellaset 27C lämmintä eikä kesä tuo helpotusta *hikoil*

--
TwistedLife™ Amusement Park