Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,620,493 views

Avatar
#5341 • • Annakins Guest

akir0, 15.9.2006 15:07:
---
Annakins, 15.9.2006 15:06:
---
Kun kysyin asiaa salilta, niin sanoivat, että jatkuu 12 kk jos ei irtisano 6 vko ennen sopimuksen loppua. Täytyy ny lukee se soppari viel kunnolla.

---


Tommoset sopimukset ei kyl normaalisti suomessa päde, eli jos irtisanominen ei onnistu ni kuluttajaneuvojaan vaan yhteyttä.



Jep, täytyy setviä loppuun asti :)
henkka

Posts: 4,973

#5342 • • henkka

Annakins,
Kun kysyin asiaa salilta, niin sanoivat, että jatkuu 12 kk jos ei irtisano 6 vko ennen sopimuksen loppua. Täytyy ny lukee se soppari viel kunnolla.



Kannattaa varmaan joo lukee, ja kysyy joltain sieltä salilta joka tuntee ton käytännön ja menettelyn.
larzizi

Posts: 1,661

#5343 • • larzizi
Ruotsi. Kieli jota en osaa. Kieli jota ei edes kiinnosta osata. Kieli jossa osaan esitellä itseni ja sanoa, että minulla on pöllö pepussa.

Ruotsinkirja. Kirja, jonka pitäisi auttaa, jotta oppisin ruotsia edes jollain asteella. Kirja, jonka takana oleva sanasto on ehkä surkein näkemäni sanasto ikinä! Sanastosta löytyy kaiken maailman tulkintakysymykset, uudenvuodentinojen valamiset, peninkulmien laajuiset, pokeriautomaatit ja maitohorsmat, joita ei ole kirjan kappaleissa taikka tehtävissä esiintynyt millään lailla. Jos haluan tietää tuollaiset sanat, voin nähdä niiden eteen sen verran vaivaa, että etsin ne sanakirjasta. Kun taas sieltä ei löydy sellaisia normaaleja sanoja, joita vaaditaan esim. kirjan tehtävissä. Tehtävien tekeminen vie aivan tolkuttoman kauan aikaa, kun joka toinen sana täytyy kaivaa jostain hemmetin sanakirjasta.

Toi kirjan sanasto suututtaa joka kerta kun yritän etsiä sieltä jotain sanaa, totean ettei sitä ole siellä (kas kas) ja siinä menikin sitten se opiskelumotivaatio *hmph*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Displacer

Posts: 1,828

#5344 • • Displacer

larzizi, 15.9.2006 15:17:

*klip*



nettisanakirja käyttöön vaan, ne on nopeita käyttää. eiköhän niitä ilmaisia löydy kun vähän näkee vaivaa.
_RixU_

Posts: 320

#5345 • • _RixU_
Tunninpääst oleva materiaalitekniikan koe *igor* vaik oon perse ruvella lukenu toho tenttii ni ei sielt silti taida mitää hyvää numbaa tulla, ku se maikka ain kysyy jotai iha weirdoi juttui...aaaargh!*hmph*
larzizi

Posts: 1,661

#5346 • • larzizi

Displacer, 15.9.2006 15:22:
---
larzizi, 15.9.2006 15:17:

*klip*

---

nettisanakirja käyttöön vaan, ne on nopeita käyttää. eiköhän niitä ilmaisia löydy kun vähän näkee vaivaa.



Koulussa mitään koneita on tunnilla vähän paha käyttää.. Eikä kotonakaan aina ole mahdollisuutta päästä koneelle silloin kun tekee läksyjä, mutta onneksi tähän on tulossa muutos *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

UnityF

Posts: 15,721

#5347 • • UnityF joo just se
kun just tulee kaupasta purkaa kassit ja iloitsee tota jugu-määrää mitä on ostanu ja tajuu että murot unohtu ostaa *grr* ja mä haluun just juguu ja muroja *igor*
KaveriTavara

Posts: 440

#5349 • • KaveriTavara pyryharakka

UnityF, 15.9.2006 15:59:
kun just tulee kaupasta purkaa kassit ja iloitsee tota jugu-määrää mitä on ostanu ja tajuu että murot unohtu ostaa *grr* ja mä haluun just juguu ja muroja *igor*



mä himoitsin samasta ateriasta kans tänään ja kävin kaupas ostamas tarvikkeita.Murot muistin mut jugurtti unohtu....!!!*nauru* tyydyin sitten muroihin maidon kera *hih*

--
hyvässä lihassa ei harmita

asdf

Posts: 3,155

#5350 • • asdf
Ärsyttäis jos mul ois samanlainen aviomies ku toi Andre nelosella *hmph*
pirpeli

Posts: 5,533

#5351 • • pirpeli

Zenni, 15.9.2006 19:51:
Ärsyttäis jos mul ois samanlainen aviomies ku toi Andre nelosella *hmph*



Oli muuten harvinaisen taulapäinen, lapsellinen idiootti!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pirpeli

Posts: 5,533

#5352 • • pirpeli

mayah, 15.9.2006 20:00:
Miten siinä kävi? Missasin just sen loppukohdan mis kerrotaan, et mitä perheille kävi vaihdon jälkeen. Eli siis jäikö ne siihen kämppään vai lähtivätkö takaisin tien päälle sen palautekeskustelun jälkeen?



Ne asu jonkun aikaa siinä talossaan ja sitten takas tien päälle. Mutta tytöt saivat osallistua matkan aikana pidemmillä pysähdyksillä kaikenlaiseen nuorten toimintaan ja se tauno lupasi kuunnella heidän toiveitaan jatkossa paremmin.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

senimi-semini

Posts: 80

#5353 • • senimi-semini Ellan toinen täydellinen puolisko
se et luottaa kun toinen lupaa jotain ja sit se vaan kylmästi pettää sun luottamuksen!!!!! *grr*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5354 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Nyt ärsyttää se, että mä oon tällanen lahopää enkä muista mitään *igor* Oon tänään unohtanu peräti kolme tärkeetä asiaa

-hakee kurssikirjan, joka on varattu mulle kirjastossa 14.9 saakka
-mennä yhden tärkeän tapaamisen korvaavaan tapaamiseen. Nyt joutuu sitten kirjoittamaan jonkun esseen korvaavana tehtävänä :D
-soittaa lääkärille, jolle mulla oli puhelinaika tänään

mitähän muita ylläreitä tässä viel paljastuu...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Siren

Posts: 826

#5355 • • Siren Seinäruusu
Se, että joku poika tuli myös tänne kerhohuoneeseen ja sano et ei haittaa vaik mulla menis pitempään koneella et voi oottaa. mut eihän tähän nyt viitti vaa jäädä *igor* kerranki ku mul ois ollu jopa oikeita asioita eikä vaa klubbarointia mielessä :D

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

zeuzz

Posts: 526

#5356 • • zeuzz digital punk
Entinen kämppis. Vtun idiootti pitää näköjään edelleenkin minua syyllisenä itseaiheuttamaansa tilanteeseen. Ois vaan maksanu vuokransa, ois paljolta säästyny *dissaa*
embie

Posts: 531

#5357 • • embie Shwoopsie poo
TV:n kaukosäädin on kateissa *grr*
Rubicon

Posts: 550

#5358 • • Rubicon
Hyvän vitutuksen saattelemana onkin kivaa mennä nukkumaan
ja alottaa parin tunnin päästä vitun siisti duuniviikko.
Kiitos kaikille asianosaisille*plur*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

anis

Posts: 2,451

#5359 • • anis
huominen duunipvä.. en odota yhtään innolla. alkaa olla ikävä entiseen mestaan*uuh*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Optik

Posts: 1,691

#5360 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo
Alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaan erään yrityksen tapa hoitaa takuuaikana hajonneiden tuotteiden takuuvaihdot.. Kohta kuukausi sitten laitoin näytöohjaimen takuuvaihtoon hajonneiden muistien takia, soitin yritykseen viikko sitten perjantaina ja sain kuulla että ovat juuri laittamassa postissa mulle uuden ohjaimen.. Eipä ole vieläkään näkynyt, ja nyt eivät suostu vastaamaan puhelinsoittoihin et vois kysyä et missä oikein maksaa *grr**igor* On siellä joku paikalla, koska joka toisella soittoyrityskerralla se tuuttaa varattua.. *toktok*

Jos ei kohta rupea jotain tapahtumaan, teen reklamaation, soitan kuluttajaneuvojalle ja/tai valituslautakunnalle.. perkele!

Sitte vielä Karpolle ja vaikka Pekka Saurille samantien.

Mulle ei vittuilla. NII!

*ysk*datadog*köh*

Edit: Noniin, vihdoinkin siellä suvaittiin vastata puhelimeen.. Sälli sanoi et se tyyppi jonka kanssa oon jutellu on sairaslomalla eikä kukaan ole käynyt postissa.. Öö.. olenko se vain minä jonka mielessä tässä kuvassa on jotain vialla? Siis yrityksestä ei käy kukaan postissa VIIKKOON!?

Kyseinen yritys kuitenkin 100% varmuudella saa päivittäin lähetyksiä ja postittaakin varmasti tilatut tuotteet asiakkailleen edes.. Vai mahtaako siellä olla takahuone täynnä laatikkoa ja pakettia aina odottamassa sen yhden tyypin vaivautumista postissa käyntiin.. Mitä vaten ne muut tyypit siellä sitten on?.. Siis oikeasti, onko tämä kädettömien ihmisten suojatyöpaikka?

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.