Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,600 views

Avatar
#5381 • • Taika Guest
sql error *igor*
tää olikin ihan liian hyvä päivä töissä.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5382 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Viivi, 20.9.2006 14:41:
Ja niin, enhän mä tässä ole sairastanutkaan kuin vasta kuukauden *igor*



Mä taidan olla sairastanut jo 1.5kk *pepsodent* kolmen antibioottikuurin ja neljän nieluviljelyn jälkeen streptokokkia ei enää löytynyt (?) mut kurkku on ihan P***leen kipee. Siel on jotain muuta, jipii *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#5383 • • Taika Guest
*dissaa*
Claudi0

Posts: 255

#5384 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
kusipäärunkkarit ja tää hiluvatin vempain ku ei suostu näyttää kuvia jostain syystä joita kuitenki just äskön kattelin*grr*
Avatar
#5385 • • Taika Guest
kun töissä kaikki muuten rullaisi niin välitysohjelma takkuilee, yksi tallennus näyttää kestävän tällä hetkellä n.3 min *justjoo*

*grr*
zaler

Posts: 1,545

#5386 • • zaler e h k i s
en löydä himasta mistään yhtä kaulakorua.. oon ihan 100% sale että mulla oli se eilen vielä kun tulin kotiin.. *toktok* V*TTU!

--
let´s eat to the beat!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5387 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ostamisen jälkeinen krapula *poks*

(kaikki ostoholistit tietää varmaankin mitä tarkoitan)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

zaler

Posts: 1,545

#5388 • • zaler e h k i s

zaler, 23.9.2006 16:33:
en löydä himasta mistään yhtä kaulakorua.. oon ihan 100% sale että mulla oli se eilen vielä kun tulin kotiin.. *toktok* V*TTU!


hah.. roikkui tietokonetuolin istuimen alla olevassa säätökahvassa *nauru*

--
let´s eat to the beat!

Foxmagon

Posts: 1,329

#5389 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Hyzenthlay, 23.9.2006 16:37:
ostamisen jälkeinen krapula *poks*

(kaikki ostoholistit tietää varmaankin mitä tarkoitan)



*hali* kyllä se siitä ohi menee. jos ei mee, tarkottaa sitä että ei ois kannattanu -> palautukseen *joo*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Freja

Posts: 8,775

#5390 • • Freja Sihteeri
no vittu, perkele, kaikki, taas *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sale

Posts: 1,235

#5391 • • sale
Kesäloma loppuu ja huomenna alkaa aamulla taas arkinen aherrus..
Sand3

Posts: 1,157

#5392 • • Sand3 satuolento
Mun elämä...ja taas kerran paleltaa...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Mimir

Posts: 1,366

#5393 • • Mimir Rouva Yninä
Ottaa äärimmäisen suuresti tällä hetkellä päähän oma osaamattomuus ton mun perhanan dvd/videohärpäkkeen kanssa. Ihan mainiostihan se muuten toimii mutta tämä onneton nainen ei saa ääniä kuulumaan millään *nauru* Alkaa olla turhautuminen niin suurta että ihan naurattaa, miten voi ihminen olla näin avuton :P Lupaan suuria ihanuuksia sille, joka nyt just pärähtää mun oven taakse ja pistää laitteen kuriin ja järjestykseen *tirsk*

Ja ei, minua ei näköjään auta edes käyttöohje :D

--
[Wings are growing on her.]

Mimir

Posts: 1,366

#5395 • • Mimir Rouva Yninä

domi, 25.9.2006 14:32:
*lmao*



Eipä naureta, tää on mulle suuren luokan kriisi *grr* "Parasta" on se, että en millään näytä tajuavan, että en vaan osaa, joten aina välillä aattelen, että "no jos mä nyt vielä kokeilisin" ja tuloksena on aina vaan suurempi kyrpä otsassa. Auttakaas nyt joku naista pulassa, täällä lentelee kohta huonekalut *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

-Kerttu-

Posts: 4,542

#5398 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Se, että olen saanut jonkun velttous ja laiskuus taudin.. Jo reilun viikon lusmunnut salilta. Tänään piti taas mennä, mutta jotenkin vain istun himassa koneen äärellä. Ei vois vähempää kiinnostaa joku salilla huhkiminen! *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Kerttu-

Posts: 4,542

#5399 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

mayah, 25.9.2006 16:15:


(sitäpaitsi oot sen verran läski, et kyllä sun kandeis mennä sinne jo ihan senki takia....)



No sitä mäkin oon itelleni yrittänyt sanoa, mut mun läskit ei tottele mua! *nauru* no jos kohta..ehkä..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Dacey

Posts: 671

#5400 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
viikonloppu vitutusta aiheutti kusipäät jotka rikkoo pulloja metsään.. kiva lähteä koiran kanssa metsään luonnon keskelle kävelemään ku joutuu lähestulkoo heittää koiran reppuselkään ku siel o maassa enemmän sirpaleita ku käpyjä *dissaa*

ja se että kakarasta vaariin tulee kysymättä vieraan koiran lähelle. Ei koskaan koirasta tiedä millanen se on vaikka oli kuinka söpö kiltti ja pieni.. totaki tyyliin koulutetaan tappajaks ni kiva siinä sitte ku muksut tulee äitiensä kanssa rapsuttelee lupaa kysymättä ja pentu näyttää hampaat ja rupee murisemaan... ja ite pitää vielä kehua koiraa ni sitte saa vanhemmilta vittuilua *prkl*