Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,713 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#5401 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

mayah, 25.9.2006 16:20:


Pointti oli se, et nyt kone kiinni ja menoksi! Oot tyytyväinen päätöksees parin tunnin päästä!



No kun olis tässä muutakin..ja väsyttää niin, että hyvä, että silmät pysyy auki..*haukottel*

Jos mä huijaan sua ja loggaan itteni pariksi tunniksi ulos Klubbarista..*tirsk* No mut joo, oikeesti tiedän, että siitä tulee hyvä olo, kun menee salille ja se piristäiskin mua..mut taidan silti jättää sen huomiseen.*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Fresia

Posts: 764

#5402 • • Fresia vähän outo
Voi *ittu, puhelin lakkas toimimasta *grr* Ei pysy auki kuin korkeintaan vartin tunnissa, soittaa ei enää voi. Viestit saattaa lähtee matkaan ja perille tulevat miten tulevat. *hmph* Ei hitto vie ole varaa uuteen tän vuoden puolella Intian matkan (ja sen takia tiukkaakin tiukemman opiskelijabudjetin) takia... *toktok* Menee hermo, muutenkin viimeset päivät ollut hermo niiiiiin kireellä ettei mtn rajaa *senkin*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Jutu

Posts: 3,054

#5403 • • Jutu Blondi
Prkl, kun pitää olla niin saamaton *grr* Saan varmaaan keskiviikkona potkut *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#5404 • • Taika Guest
taidan tarvita lomaa*dissaa*

menneet kaksi kuukautta on ollut yhtä helvettiä ja niinkin pieni asia, kuin että keittämäni kahvit on juotu (itse saamatta tippaakaan), saa mut hyppimään töissä seinille. kun edes joku asia menisi hyvin. mut ei.

KOSKA KUN JOKIN MENEE VITUILLEEN NIIN MENKÖÖT SITTEN KERRALLA KAIKKI.

ei vaan jaksais enää.
asdf

Posts: 3,155

#5405 • • asdf
Koko aja vaa huono olo, ties kuinka monetta päivää peräkkäin..

Eikä kiinnosta yhtään koulu huomen eikä tän tiivistelmän väsääminen.
Siren

Posts: 826

#5406 • • Siren Seinäruusu
tietokoneet sillon kun ne ei toimi niinku mä haluun *grr*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

larzizi

Posts: 1,661

#5407 • • larzizi
Nyt ois just semmonen olo, että haluais mennä pitkälle lenkille, kun pää hajoaa täällä. Mutta kun tulee tää typerä pimeä ja synkkä syksy, niin ulkona on tietty niin pimeetä, ettei sinne oikein voi mennä enää tähän aikaan *igor* Tämmösissä pikkukylissä kun ei ole katulamppuja joka puolella, eikä varsinkaan siellä missä mä haluaisin kävellä *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

mariq

Posts: 2,154

#5408 • • mariq
Että mun pitää olla tämmönen saamaton nahjus! *toktok* Ei voi olla niin vaikeeta sanoa asioita suoraan niinku ne on tai miltä ne tuntuu. Oon muka niin kiltti ja hyväsydäminen *justjoo* Teen vaa karhunpalveluksen vähintään itelleni ja joskus siinä sivussa vähän muillekin.
Tunnen vaa itteni maailman vittumaiseimmaks niuhoks, jos kehtaan avata suuni jostain "pikkujutusta" vaikka verhoilisin sen viestin kiloon pumpulia.. *hmph*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Nitta

Posts: 5,021

#5409 • • Nitta Sateenkaaren päässä

mariq, 29.9.2006 10:05:
Että mun pitää olla tämmönen saamaton nahjus! *toktok* Ei voi olla niin vaikeeta sanoa asioita suoraan niinku ne on tai miltä ne tuntuu. Oon muka niin kiltti ja hyväsydäminen *justjoo* Teen vaa karhunpalveluksen vähintään itelleni ja joskus siinä sivussa vähän muillekin.
Tunnen vaa itteni maailman vittumaiseimmaks niuhoks, jos kehtaan avata suuni jostain "pikkujutusta" vaikka verhoilisin sen viestin kiloon pumpulia.. *hmph*



puhut nyt kyllä mun suulla. itsellä oli just vastaava tilanne. ja paskaa jäi käteen kun jälkikäteen sit sanoin asiasta.

pitäis osata sanoa just silloin kun se tapahtuu eikä sit jälkijunassa et hei... toi ei tuntunut kivalta.

arvaa että möksäsin ja tietty sanoin vasta jälkikäteen. tosi kehittynyttä *poks*

my fault, 10 pistettä ja papukaijamerkki.

muistanpa paremmin seuraavalla kerralla sanoa heti ja suoraan, toivottavasti *uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#5410 • • sapeli jokukukamikä?
Äh, unirytmit ei ollenkaan tue Illuilua *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#5411 • • Freja Sihteeri
Enkö mä tyhmä oo jo oppinu, että jos odottaa liikaa jotain asiaa, se ei ainakaan tule tapahtumaan? *igor*
Ttu kaikki ärsyttää taas. Onneks pian voi jo mennä nukkumaan..

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avernian

Posts: 7,451

#5412 • • Avernian Kerettiläinen
Ei saatu kielitieteestä tehtäviä, eikä tutoriaalistakaan. Mitä mä teen koko pitkän maanantain?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

muZZle^

Posts: 305

#5413 • • muZZle^

Freja, 30.9.2006 15:44:
Enkö mä tyhmä oo jo oppinu, että jos odottaa liikaa jotain asiaa, se ei ainakaan tule tapahtumaan? *igor*
Ttu kaikki ärsyttää taas. Onneks pian voi jo mennä nukkumaan..




toi vois olla minun kirjoittama, eli samat sanat *igor*
larzizi

Posts: 1,661

#5414 • • larzizi
kaikki *dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#5415 • • *Mirri* Guest
Se ku kommentoit takasin jonkun kirjoittamaan postaukseen ja sitte tää toinen menee ja poistaa nopeesti sen tekstinsä... Seiskää sanojenne takana! *grr**pepsodent*
Grizzley

Posts: 2,893

#5416 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

*Mirri*
Se ku kommentoit takasin jonkun kirjoittamaan postaukseen ja sitte tää toinen menee ja poistaa nopeesti sen tekstinsä... Seiskää sanojenne takana! *grr**pepsodent*


Siihen vaaditaan miehiä. Katoava luonnonvara.

--
Signature summarily executed for treason

Wanna B

Posts: 259

#5417 • • Wanna B Rattopoika
Aamulla 6.30 herätys duunii eikä ees väsytä yhtää....

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Fea

Posts: 690

#5418 • • Fea Ithaqua
*eiei*ku en voi olla siellä missä haluaisin..

--
Booze is the answer. I dont remember the question

remotion

Posts: 5,283

#5419 • • remotion nostatus guru
en tiedä ärsyttääkö vai huvituttaako enemmän, mutta tämä skenevainoilu täällä... jengillä selkeesti liian vähän tekemistä ku riittää aika nussia jokasta pilkkua...
Jone

Posts: 8,258

#5420 • • Edited Jone Archibald Haddock

rmtn, 2.10.2006 00:18:
en tiedä ärsyttääkö vai huvituttaako enemmän, mutta tämä skenevainoilu täällä... jengillä selkeesti liian vähän tekemistä ku riittää aika nussia jokasta pilkkua...



Semmosta se on.

Tää olis lähinnä "päivän :D", mutta laitetaanpa nyt kuitenkin tähän:
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=1264732

Mun suosikki faniesi kanssa käymästäsi "vuoropuhelusta" oli ehdottomasti tämä:

14.07.06 18:55 <rmtn> Huomenna jälleen SUNDANCE ja tällä kertaa katsellaan menoa sieltä oikealta puolelta eli DJ:n roolista ja bäkkäreiltä ja vippikarsinasta. :D



Eipä sillä et toi kokonaisuuskaan paljon tolle kalpenisi. *hihu*