Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,035 views

sapeli

Posts: 11,768

#2661 • • sapeli jokukukamikä?
Puhelinmyyjät *grr* Nukuin ihan mukavasti kun puhelin soi (puolenpäivän aikaan *iloinen* mut kuiteskii), telefinlandilta päivää. Siinä se sitten kyseli mitä liittymää käytän ("Saunalahti" - "Kyllä joo") ja paljonko maksan kuussa ("Noin 15" - "Kyllä joo") ja kiltisti vastailin kun ajattelin että sillä siitä helpoiten pääsee eroon. Sanon sitten että voisin harkita liittymän vaihtoa mutta haluan nähdä hinnat edessäni että voin vertailla, mutta muija vaan hokee "kyllä joo, no miltäs tuntuu?"... Toistan että katson mielelläni itse ne numerot ja tilaan sitten vaikka netin kautta liittymän - "kyllä joo, mut laitettaisko nyt saman tien?" NO VITTU EI LAITETA! *dissaa* Ja viel kaiken päälle: "Kyllä joo, no sit millonkas mä voisin soittaa uudelleen?" *poks*

Ei vähään aikaan oo menny hermot niin kun äsken, ja se on sinänsä ikävää koska se ihminenkin tekee vain työtään. Mut mistä lähtien operaattorit on alkanut soitella noita tarjouksiaan - mitä jos ne kaikki tekis tolla lailla? Eihän niiltä sais rauhaa ollenkaan! Ja vähintä mitä voi tehdä kun soittaa useimpien ihmisten ruokatunnin aikaan on uskoa kun sanoo ei. *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Diamanda

Posts: 59

#2662 • • Diamanda Tikittävä torpedo
Selkäkipu ja toisten odotteleminen.. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta kun sovitaan että ollaan paikassa x kellonaikaan y.. aaargh.


Niin ja. Ärsyttää x-alkuiset hymiöt. Kieltää lailla pitäisi. *igor*
KooKie

Posts: 4,338

#2663 • • KooKie aka. Petress Pan
Kybäkerho loppui. *nyyh*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

India

Posts: 475

#2664 • • India
Vieraiden jättämät kakkaraidat meidän pöntössä *sars* kuinka vaikeata on käyttää sitä harjaa mikä on siinä pöntön vieressä?

Kuvotusten kuvotus. Kohta meidän vessaa ei enää vieraat käytä.
Jutu

Posts: 3,054

#2665 • • Jutu Blondi
Äiti. Taas syyttelee mua ja mun kavereita siitä mitä mun veljen kaverit on tehnyt. Totta kai minä oon kaiken pahan alku ja juuri kun satun olemaan nuorin ja tyhmin. Kaveritkin on vähintään saatanan kätyreitä. *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Elmiira

Posts: 1,446

#2667 • • Elmiira
Vaikka lapsista noin yleensä pidänkin, niin ärsyttää
NAAPURIN KAKARAT *grr*

(Lisää voi lukea blogista, kun tää virui aika tilitykseksi)

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Ober

Posts: 587

#2668 • • Ober Dog shit taco

India, 25.5.2005 15:19:
Vieraiden jättämät kakkaraidat meidän pöntössä *sars* kuinka vaikeata on käyttää sitä harjaa mikä on siinä pöntön vieressä?

Kuvotusten kuvotus. Kohta meidän vessaa ei enää vieraat käytä.


Haha sain vast eilen kuulla et se harja on siinä pöntönvieressä jarruraitojen eliminointia varten:DDD
Nalatsu

Posts: 155

#2669 • • Nalatsu naarasleijona
duunikaverin piilovittuilukommentit.. ja selän takana ilkeily.. ärsyttää, kun on olevinaan niin kaveria, ja sit kun sillä kuuluu päästä naks, nii sit ollaa 3 viikkoo puhumatta.. prkl..

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

kipzu

Posts: 67

#2670 • • kipzu
Sairas närästys, väsymys ja huono olo!!!
KillerKoala

Posts: 8

#2671 • • KillerKoala Innocue vivite, numen adest
Aika hyviä aiheita.. mutta itseasiassa juuri tällähetkellä ärsyttää kun toi nettiradio ei toimi. bufferoi vaan.. *hmph*

--
V for Viewlexx

zari

Posts: 716

#2672 • • zari Team Tamppaajat
Se kun työpaikoista joihin oon ilmoittautunu tekeen sijaisuuksia,yms ei oo kuulunu mitään ja kesäkuunkin vuokra pitäis pika puoliin maksaa, mutta millähän rahalla *hmph*
-vitutusmaximus-

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Diamanda

Posts: 59

#2673 • • Diamanda Tikittävä torpedo
Kymppikerho, väsymys, rahattomuus.

Ja ilkeät ihmiset. *grr* Sekä turha ilkeily ja vittuilu.
Avatar
#2674 • • Taika Guest
..kun töissä ei ole sitten yhtään mitään järkevää tekemistä mutta ylityötuntejakaan ei saa käyttää ja lähteä kotiin*igor*
Tää päivä tulee tuntumaan ikuisuudelta.
Diamanda

Posts: 59

#2675 • • Diamanda Tikittävä torpedo
Krapula. Ja se että jäätelöä on niin paljon että se ei mahdu pakastimeen. Se sulaa kun sitä ei jakseta syödä.


Ja vielä tiikerijäätelöä!

*nyyh*
äm

Posts: 2,376

#2676 • • äm
Topikit, joissa käytetään sanaa jengi *grr*

jengi
jengi
jengi
jengi
jengi

[iso]Mikä v*tun jengi?[/iso]

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#2677 • • Taika Guest
*dissaa*
Hyvin alkaa tääkin viikko.
Pari seuraavaa päivää vietän kyllä ihan itsekseni ettei tule sanottua mitään ikävää kenellekään.
lostgone

Posts: 2,493

#2678 • • lostgone

Taika, 30.5.2005 07:51:
*dissaa*
Hyvin alkaa tääkin viikko.
Pari seuraavaa päivää vietän kyllä ihan itsekseni ettei tule sanottua mitään ikävää kenellekään.

*hali* Jos tarvit piristystä, niin teet töissä virallisen ilmoituksen, että:"Joulupukkia ei ole oikeasti olemassa." *pahis*
Se piristää varmasti sun päivää*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

tiipi

Posts: 506

#2679 • • tiipi
krapula, ja se et piti kolmen tunnin yöunien jälkeen päästä viel hammaslääkäriin asti.

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

NiMo

Posts: 483

#2680 • • NiMo PolkkaPuppe
*grr* melkein kaikki mahdollinen tällä hetkellä. ei tiedä miten olisi kun prkl moinen vitutus on koko ajan. *kivatsulle**kivatsulle*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*