Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,676 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#8441 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Lenita, 3.8.2007 14:09:
---
Lyylikki, 3.8.2007 14:03:
Suomenkielentaidottomat työkaverit.

---

Todellakin! Mulla on työkaveri, joka laittaa liikaa välejä joka paikkaan.
Sanojen väleissä saattaa olla kaksi tai useampi välilyönti ja aina ennen kysymysmerkkiä tai huutomerkkiä on yksi.*igor*

Aina ei kehtaisi korjata, kyseessä on kuitenkin vanhempi ihminen kuin minä.



Ja kun itse asiassa entisvanhaan opetettiin, että pisteen tms. päättävän välimerkin jälkeen pitää olla kaksi välilyöntiä. Olen meidän isän kanssa asiasta joutunut vääntämään kättä useampaan otteeseen.
Freja

Posts: 8,775

#8442 • • Freja Sihteeri
Tääl o iha paska ja kylmä sää. Hirvee väsykin. vois ottaa torkut jos ois paremmalla tuulella sitten.. En tiiä. vituttaa vaa jotenki nii paljo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

martina

Posts: 1,875

#8443 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
se, ettei joku voi vain vastata yksinkertaisesti "kyllä" tai "ei" kysymykseen. ihan ku poliitikon kanssa puhuisi. ja sitten jos sen kyllä:n tai ei:n saa lopulta puristettua ulos, niin vastaus vaihtuu taas pian päinvastaiseksi... *toktok*
Santutar

Posts: 405

#8444 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Tuli tappi vastaan!
Oon kassalla töissä ja jokaikinen päivä tulee vastaan asiakkaita jotka sanovat jos en saa heti viivakoodia tuotteesta: "Se on varmaan sitte ilimanen" AI KU JÄNNÄÄÄ*toktok*
Avatar
#8445 • • Fuzzy Guest
Hikka stna
lostgone

Posts: 2,493

#8446 • • lostgone
niin amatööritoimintaa töissä välillä että*dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

crissy

Posts: 1,958

#8447 • • crissy
"käyminen yhellä bissellä"-käsite... Mitä se tarkottaa ku se käsitys on ilmeisesti ihan päin vittua mulla!!!
crissy

Posts: 1,958

#8448 • • crissy

Freja, 2.8.2007 20:13:
---
Avernian, 2.8.2007 20:08:
Ihmiset, jotka ei vastaa viesteihin.

---


Kumpi ärsyttää enemmän; se, ettei vastata viesteihin, vai se, ettei vastata puheluihin? *hih*



sillo rasittaa ihan suunnattomasti jos on joku tärkee asia ja ei vastata.. mutta sitte jos joku laittaa jonku viestin mis ei oo kysymystä ja sit naristaan ku ei siihen o vastattu..

EN MÄ JAKSA OLLA AINA NÄPYTTÄÄS TURHANPÄIVÄISTÄ....
pirpeli

Posts: 5,533

#8449 • • pirpeli

crissy, 3.8.2007 23:20:
"käyminen yhellä bissellä"-käsite... Mitä se tarkottaa ku se käsitys on ilmeisesti ihan päin vittua mulla!!!



Mä oon tasan 2 kertaa elämäni aikana käyny "vaan yhdellä". Kun lähtään yhdelle, saa olla suuren suuri itsehillintä, et näin tosiaan käy.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

crissy

Posts: 1,958

#8450 • • crissy

pirpeli, 3.8.2007 23:23:
---
crissy, 3.8.2007 23:20:
"käyminen yhellä bissellä"-käsite... Mitä se tarkottaa ku se käsitys on ilmeisesti ihan päin vittua mulla!!!

---


Mä oon tasan 2 kertaa elämäni aikana käyny "vaan yhdellä". Kun lähtään yhdelle, saa olla suuren suuri itsehillintä, et näin tosiaan käy.



Mut voiko sitä tosissaan lipsua JOKA IKINEN KERTA (tai 95% kerroista)...
pirpeli

Posts: 5,533

#8451 • • pirpeli

crissy, 3.8.2007 23:27:
Mut voiko sitä tosissaan lipsua JOKA IKINEN KERTA (tai 95% kerroista)...



Voi. Helposti.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Caisa

Posts: 23

#8452 • • Caisa
jonoissa ohittelevat mummot. Vaikka yli kaiken kunnioitan vanhempia ihmisiä, joskus myös minun pitkä pinnani ratkeaa. Muutama viikko sitten kun oltiin tulossa avomiehen kanssa viikon ihanaiselta Kroatian reissulta jonotettiin semmosen 25 ihmisen jonossa lentokentän tax-free kassalla. Splitin lentokenttä on pieni, hikinen ja ahdas, ja kaikilla pinna kireenä. Siinä vaiheessa kun edessäni on enään muutama ihminen tämä mummuska kiillaa itsensä eteeni. Siinä vaiheessa itsehillintä petti; "voi v*ttu mie vihaan tommosia ihmisiä jotka kuvittelee voivansa ikänsä vuoksi tehdä mitä tahansa..." eli kunnon avautuminen. Kuvittelin tietenkin ettei moni muu Suomea kieleä ymmärrä.

Avomies kertoi kaupan ulkopuolella kyseisen mummelin pidelleen suomen passia tassuissaan.
Miinapiina

Posts: 3,494

#8453 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
yhden (muka)ystävän käytös... *toktok* *toktok*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#8454 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 3.8.2007 23:20:
"käyminen yhellä bissellä"-käsite... Mitä se tarkottaa ku se käsitys on ilmeisesti ihan päin vittua mulla!!!



eihän toi nyt tarkota et mennään oikeesti vaan yhdelle... en mä ainakaan oo koskaan käynyt vaan yhellä vaikka oon lähtenytki "käymään yhellä bissellä" *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8455 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä oon käyny monestikin ihan vaan yhdellä. Mut ei se oo niin hauskaa, kun ei oo mitään tavotetta siinä puuhassa *justjoo* (*nauru*)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hemuz

Posts: 2,178

#8456 • • hemuz kätevä emäntä
Työkaveri ja koko Vantaa.
RiD

Posts: 2,817

#8457 • • RiD Nukemi
Vittu että herääminen maanantaihin on hirveetä *igor*

--
*super* *possu*

Avatar
#8458 • • Annakins Guest

VaSKiTSa, 4.8.2007 00:28:
jonoissa ohittelevat mummot. Vaikka yli kaiken kunnioitan vanhempia ihmisiä, joskus myös minun pitkä pinnani ratkeaa. Muutama viikko sitten kun oltiin tulossa avomiehen kanssa viikon ihanaiselta Kroatian reissulta jonotettiin semmosen 25 ihmisen jonossa lentokentän tax-free kassalla. Splitin lentokenttä on pieni, hikinen ja ahdas, ja kaikilla pinna kireenä. Siinä vaiheessa kun edessäni on enään muutama ihminen tämä mummuska kiillaa itsensä eteeni. Siinä vaiheessa itsehillintä petti; "voi v*ttu mie vihaan tommosia ihmisiä jotka kuvittelee voivansa ikänsä vuoksi tehdä mitä tahansa..." eli kunnon avautuminen.



Oisko ollu niin kamalan vaikeaa kohteliaasti huomauttaa kyseiselle mummolle asiasta sen sijaan että alkaa kovaan ääneen vittuilee takana?
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#8459 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
se, että vietin koko viikonlopun neljän seinän sisällä tv:tä
katsoen ja kaikkea mahdollista epäterveellistä skeidaa
syöden.

oli kyllä todella koleat ja tihkuiset ilmat koko viikonlopun,
eikä rahatilannekaan mikään ihan loistava ole... mutta silti
olisi voinut edes yrittää tehdä jotain!

noh, tänä viikonloppuna ainakin joko john creameria kattoon
tai jokin pieni maakuntamatka jonnekin :)

--
dasinoaisnvs

tiiplis

Posts: 1,043

#8460 • • tiiplis also available in sober
kaikenmaailman idiootit joiden eteen tässä joutuu töitä tekemäänkin *toktok**toktok* nimimerkillä asiakas on aina väärässä

--
italia litania nainati lailati