Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,305 views

Avatar
#8461 • • titityyt Guest
Pankkien puhelinpalvelut! Kun ensin pääsee sisään johonkin niistä monista numeroista, siitä yhdistetään päättyvien leasing sopimusten henkilölle, kun on selvittänyt saman asian kolmanteen kertaan yhdistetään leasing rahoitus puolelle ja siitä edelleen huoltoleasing palveluihin. Ja sieltä sanottiin, että soitellaan takaisin! Ei se mun asia niin hankala ole!!!!
dj upi

Posts: 1,835

#8462 • • dj upi

VaSKiTSa, 4.8.2007 00:28:
jonoissa ohittelevat mummot. Vaikka yli kaiken kunnioitan vanhempia ihmisiä, joskus myös minun pitkä pinnani ratkeaa. Muutama viikko sitten kun oltiin tulossa avomiehen kanssa viikon ihanaiselta Kroatian reissulta jonotettiin semmosen 25 ihmisen jonossa lentokentän tax-free kassalla. Splitin lentokenttä on pieni, hikinen ja ahdas, ja kaikilla pinna kireenä. Siinä vaiheessa kun edessäni on enään muutama ihminen tämä mummuska kiillaa itsensä eteeni. Siinä vaiheessa itsehillintä petti; "voi v*ttu mie vihaan tommosia ihmisiä jotka kuvittelee voivansa ikänsä vuoksi tehdä mitä tahansa..." eli kunnon avautuminen. Kuvittelin tietenkin ettei moni muu Suomea kieleä ymmärrä.

Avomies kertoi kaupan ulkopuolella kyseisen mummelin pidelleen suomen passia tassuissaan.



Oon talla hetkella Tokiossa ja taalla vanhat mummot on ihan fiiliksissa ja heittelee arigatoa joka suuntaan puol tuntia jos niille antaa esim istumapaikan junassa. Kyseessa on vain suomalaiset ja venalaiset mummot. Havetkaa mummelit! >D>D>D>D>D
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8463 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
vuokra maksettu ja tili on tyhjä *igor* 25 päivää olis taas elettävänä -ei millään-

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

blastic

Posts: 930

#8464 • • blastic ballistic ballstick
Kuuuma ja hiostava ilma kämpässä. Pirullista yrittää nukkua tässä ilmastossa.
Jago

Posts: 4,039

#8465 • • Jago un-trained monkee
En saa unta, kun ajattelen liikaa*toktok*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jupe

Posts: 571

#8466 • • Edited Jupe
Voi kun voisikin nukkua, helvetin yövuorot!! *grr*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8467 • • Hitchhiker
Se kun "hieman" sekaisin oleva naapurin rouva päättää herättää taasen koko saamarin kerrostalo alueen pienellä huudollaan kahden aikoihin yöllä. Ja nyt noi tietyömiehet purkaa tota asfalttia tosta vierestä, johon taasen joutui pakon sanelemane heräämään seittemältä. On se perhana kun ei lomalla saa edes nukkua rauhassa.

Varmaan heitän tosta muijasta valituksen, ei mienaan ollut ensimmäinen kerta*grr*.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#8468 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Sama kuin varmaan monia muitakin tällä hetkellä.. ELI,

Olla duunissa näillä helteillä tekemättä yhtään mitään! *grr* *igor* Olis parempaakin tekemistä, esim. maata hietsussa! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

maiu

Posts: 328

#8469 • • maiu ..miau..
Kiukuttelevat teinipojat!! ARGH.
*grr* DON'T GUESTION MY AUTHORITY!!!! *grr*

..siis työpaikalla..

--
sitä saa, mitä tilaa

Freja

Posts: 8,775

#8470 • • Freja Sihteeri
Oharit *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#8471 • • Jago un-trained monkee

Jago, 7.8.2007 03:27:
En saa unta, kun ajattelen liikaa*toktok*


Ja taas sama juttu. Ärsyttää että jään aina yksin yöllä miettimään juttuja joista mun pitäisi keskustella.

Haluaisin lähteä muualle, mutta ei tähän aikaan ole mitään paikkaa minne mennä. Mitään klubiakaan ei kannata miettiä kun ratikat ja dösät ei varmaan kulje enää*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Freja

Posts: 8,775

#8472 • • Freja Sihteeri
Noku jos joku komee mies sanoo "moi" ja si mä kuulostan vaa joltai ihan urpolta ja ynisen jotai ja voi nnnngh *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

oooo

Posts: 1,249

#8473 • • oooo
Tää vitun junnaus paikallaan.
Miinapiina

Posts: 3,494

#8474 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
kielivamma ja se ku sytkäri jäi autoon enkä jaksa lähtee hakee ku oon siivonnut niin urakalla ja oon ihan poikki :/

--
pinkki on pop!!!

Jago

Posts: 4,039

#8475 • • Jago un-trained monkee
Eikö voi oikeesti vaan nauttia kivasta leffasta yhen kerran?
Pakko valittaa ja valittaa. Nyt mulla on paska olo, mutta onneks voin lähtee täältä biitsille ja voin onneks kokeilla viellä peruuttaa sen lipun ettei paikan päällä tartte kuunnella*hikoil*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sand3

Posts: 1,157

#8476 • • Sand3 satuolento
Tää päivä...on vaan joskus sellaisia päiviä jolloin tuntuu et pää halkee (ei särystä) mut muuten vaan...tänään on ollut sellainen *dissaa*...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Jago

Posts: 4,039

#8477 • • Jago un-trained monkee

Jago, 8.8.2007 02:33:
---
Jago, 7.8.2007 03:27:
En saa unta, kun ajattelen liikaa*toktok*

---

Ja taas sama juttu
--snip--


Ja taas. Ajattelin että tänään ei kävisi niin kun otin noita untahelpottavia luontaistuotteita, mutta ei kai sitten.

Tietääkö kukaan mitään luontaistuotekauppojen unensaantia helpottavia tuotteita?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

-Kerttu-

Posts: 4,542

#8478 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Duuni ja minä itse! *grr*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Kit^

Posts: 798

#8479 • • Kit^ ihme höpöttäjä
nää luennot. pakollisia. turhia. puuduttavia. *dissaa* onneks ei sentää oo pakko keskittyy ni täs luentojen aikana voi hoitaa kaikenlaisii muita hommia..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

^Petunia

Posts: 888

#8480 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Iltavuorot tällasella ilmalla!! *toktok*
Ei tässä ehdi oikeen mitään tehdä ja mennä minnekkää, jne jne... *grr*

(onneks huomen on vapaa *hih* )