Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,512 views

Avatar
#4181 • • Reetta Guest
Mua ei ainakaan ärsytä yhtään mikään!!! miks pitää aina ärsyttää ja olla niin kiukku?
Elämä on siistii jos ottaa asenteella *sydän* *iloinen*
Amuck

Posts: 2,396

#4182 • • Amuck dub-i-dub

John, 20.3.2006 16:23:

Mielestäni joku totalitaarinen valtio voisi jo pikku hiljaa toteuttaa Terminal reality-sarjan: pieneen suljettuun tilaan 5-10 tyyppiä, säkki amfetamiinia tms. vainoharhaisuutta aiheuttavaa huumetta, ja piilotettu käsiase jossa on tasan yksi luoti.*eikä*



Mites tuo sitten etenee kun ensimmäinen on kuollut?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Aisti

Posts: 402

#4183 • • Aisti Turtiloparabellum
posket
Fresia

Posts: 764

#4184 • • Fresia vähän outo
No voi helvetti... irtsanoin asuntoni ja nyt vuokranantaja ilmoitti olevansa erittäin pettynyt minuun, koska luotti että asustelen tässä vielä pitkän aikaa. Mulla ei vaan ole rahaa olla tässä. *poks* Kuulemma harkitsee piru vie takuuvuokran itsellään pitämistä, eihän sinne menis kuin 840 euroa hukkaan. *ittu. Vuokrasopimus on toistaiseksi voimassa oleva enkä ole täällä mitään rikkonut tai sotkenut, niin kaiken järjen mukaan mun pitäs saada toi takuuvuokra takas... Tulihan tää yllättäen sille, mut mistä mä muka saan rahat vuokraan... ja hemmetti sai valituksellaan mulle huono omantunnonkin. *grr*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Amuck

Posts: 2,396

#4185 • • Amuck dub-i-dub

Fresia, 20.3.2006 18:54:
No voi helvetti... irtsanoin asuntoni ja nyt vuokranantaja ilmoitti olevansa erittäin pettynyt minuun, koska luotti että asustelen tässä vielä pitkän aikaa. Mulla ei vaan ole rahaa olla tässä. *poks* Kuulemma harkitsee piru vie takuuvuokran itsellään pitämistä, eihän sinne menis kuin 840 euroa hukkaan. *ittu. Vuokrasopimus on toistaiseksi voimassa oleva enkä ole täällä mitään rikkonut tai sotkenut, niin kaiken järjen mukaan mun pitäs saada toi takuuvuokra takas... Tulihan tää yllättäen sille, mut mistä mä muka saan rahat vuokraan... ja hemmetti sai valituksellaan mulle huono omantunnonkin. *grr*



Ihan naurettavaa, ei sillä ole mitään oikeutta pitää takuuvuokraa, jos olet muuten vuokraehtoja noudattanut. Sen takia on irtisanomisaika että molemmat osapuolet ehtii varautumaan muutoksiin.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

John

Posts: 1,384

#4186 • • John Lauma

Amokk, 20.3.2006 18:01:
---
John, 20.3.2006 16:23:

Mielestäni joku totalitaarinen valtio voisi jo pikku hiljaa toteuttaa Terminal reality-sarjan: pieneen suljettuun tilaan 5-10 tyyppiä, säkki amfetamiinia tms. vainoharhaisuutta aiheuttavaa huumetta, ja piilotettu käsiase jossa on tasan yksi luoti.*eikä*

---


Mites tuo sitten etenee kun ensimmäinen on kuollut?



Hmm... kai se sen jälkeen aika pitkälti menettää mielenkiintonsa ja muuttuu tavalliseksi Big Brother-tyyliseksi sarjaksi.*nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Optik

Posts: 1,691

#4187 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Aisti, 20.3.2006 18:06:
posket



Pyllyn posket? *nauru**lmao*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

tuisku

Posts: 256

#4188 • • tuisku tomboy girleygirl

tuisku, 17.3.2006 16:45:
....se kun ei tiedä missä mennään... *toktok*



..ei ärsytä enää, mä olen päättänyt olla stressaamatta... *plur*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

Optik

Posts: 1,691

#4189 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo
Tällä hetkellä hammasten kiristelyä aiheuttaa eräs turhantärkeä persn**keri, joka ei ole vieläkään suvainnut laittaa mun tilille rahaa... kolme hunttia on kuitenkin köyhän opiskelijan budjetissa aikasta paljon.. *hmph**grr**dissaa**igor**toktok*

Nii joo.. ja missaan sit vielä tän illan kellarihumpanki.. *nyyh*

Oisin niiin voinu vedellä fiskareita ja scheissee baaritiskillä, mut nöy.. *hmph*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

NiMo

Posts: 483

#4190 • • NiMo PolkkaPuppe
että sitten osaa olla tyhmä *grr**toktok*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Snowie

Posts: 601

#4191 • • Snowie Ihku Hiutale
Asiakkaat. Tulee kysyy miten joku kelan työmarkkinatuki-lappu täytetään. Tää on työnhakukeskus, eikä yleinen työttömien palvelukeskus. *grr* "kela on 200 metrin päässä, herra on hyvä ja menee sieltä kysyy."
MaSari

Posts: 1,986

#4192 • • MaSari space jammer
Yläkerran naapuri, taas.

Toivottavasti päästään pois tästä nopeesti.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Elmiira

Posts: 1,446

#4193 • • Elmiira
Nyt on lauantai ja mä olen tähän aikaan hereillä *igor*
Mut en viittiny enää yrittää nukkuu,
kun oli jo melkein 45 min. pyöriny sängysä hereillä *grr*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

vanhus

Posts: 889

#4194 • • vanhus
yleensä kaikenlaiset paskan puhujat ja minä asenteella olevat henkilöt ja jne*joo*
rainy

Posts: 208

#4195 • • rainy
Että sitä on osannu väsyttää koko viikonlopun ihan kamalasti! Aivan tajutonta. En jaksa kertakaikkiaan tehdä mitään, ärsyttää vielä sekin kun on vieraita ja ei jaksa kuutta tuntia enempää päiväsä pysyä pystyssä. *nyyh*
Verano

Posts: 4,649

#4196 • • Edited Verano Merituuli

Verano, 13.3.2006 11:19:
Se, että täällä duunissa tohon yhteen tyhjään huoneeseen on asettunut joku mies. Huone on about viidentoista metrin päässä musta. Istun selkä sinnepäin, ja mulla on tällänen tuoli, jossa ei ole edes selkänojaa laisinkaan. Ärsyttävää kun se äijä istuu naama tännepäin ja sillä on siis suora näkyvyys tänne. Se on vaan inhottava tunne, kun joku istuu selän takana.

Vois hemmetti siirtää pöytäänsä vähäsen tai pitää ovea kiinni.
Ja vaihtaa tennissukkansa vaikka mustiin.



Toivottavasti se lukee Klubbaria ja kääntää ton pöytänsä, kohta mä vaihdan selkänojalliseen tuoliin. Siellä se voi tuijotella rauhassa mun selkää ja persettä. Ei sillä, että niissä olis erikoisemmin mitään tuijoteltavaa, mutta mulla on koko ajan sellanen olo kuin selkä olis ihan paljaana. Konkreettisesti on sellanen inhottava tunne selässä.

Tennissukkia ei sentään ole näkynyt viime aikoina :D


Suurempi ärsytyksen aihe on nyt (tai no taas kerran) se, että tekniikka kusee ihanasti. Kaikki joutuu tehdä käsin sekä selaamaan papereita koska ohjelma ei toimi, mikä toki hidastaa kivasti työntekoa.
Verano

Posts: 4,649

#4197 • • Verano Merituuli

Verano, 27.3.2006 10:55:
---
Verano, 13.3.2006 11:19:

Vois hemmetti siirtää pöytäänsä vähäsen tai pitää ovea kiinni.

---

Toivottavasti se lukee Klubbaria ja kääntää ton pöytänsä.



Nyt sillä on ollut pari tuntia ovi kiinni. Että terkkuja sinne vaan *pepsodent*
Fresia

Posts: 764

#4198 • • Fresia vähän outo
*senkin* Erään tieteenalan ihmiset ärsyttää niin *itusti. Järkätään niiden kanssa bileitä, ja ihan yhtäkkiä ovat itsekseen menneet muuttaa hemmetin monta asiaa. Onhan täs vie 4 päivää aikaa antaa asioiden mennä enemmän metsään... *igor* Pistettiin jo mailia asiasta ja varmasti kuulevat päin naamaakin...

ETTE TE OO MITÄÄN VITUN JUMALIA.... *grr*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Rubicon

Posts: 550

#4200 • • Rubicon
Aamulla kun piti herätä,väsytti aivan mielettömästi.
Miks en mennyt eilen aikasemmin nukkumaan?
Kirjotukset meni ihan päin helvettiä,
eniten ärsyttää se kun luin niin laiskasti.
Paska sää.
Eiks ihmiset ymmärrä,että jos junassa se eteinen on ihan täynnä ja itse vaunu
tyhjä,sen oven voi avata myös sinne vaunuun päin?
Miksei dösät oo ikinä ajoissa?
Miks mun ikäluokan lapsilla on vaikeuksia pitää räät ja limat suussa?
Onko ihan pakko tyhjentää keuhkoja just siihen koulun sisäpihalle/dösäpysäkille/junan eteiseen/
kaupan lattialle?
Niin ja mainitsinko jo,et huomasin mun kengän vuotavan pohjasta vasta,
kun kenkä oli täynnä vettä,sukat litimärät ja hermo kärähtänyt lopullisesti?*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.