Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,814 views

wizzy

Posts: 114

#2061 • • wizzy ( I )
Autoilijat jotka ajavat alle nopeusrajoituksien ( tai siis suosituksien) *grr*

--
All massive

Avatar
#2062 • • Juzba Guest
Epävarmuus kaikista asioista.. *grr**dissaa*
Skrapa

Posts: 157

#2063 • • Skrapa
mullakin epävarmuuksia asioista ja erityisesti ärsyttää se kun kaikki menee vaan koko ajan paskempaan päin, vaiks yrittää parantaa asioi.

--
No more pain, I'm floating away..

sbanc

Posts: 255

#2064 • • sbanc

hyperventilaatio:
Koulun tilanvarausjärjestelmä. Saatana. Lukujärjestys ei pidä koskaan paikkaansa ja tänään se lähetti mulle ~400 sähköpostia. *grr*



Etkai opiskele Stadiassa *nauru* *pahis*
sapeli

Posts: 11,768

#2065 • • sapeli jokukukamikä?
Just nyt Castlevania kolmosen Haunted Ship-rata *grr* miks sen pitää olla niin h*lvetin pitkä ja vaikea eikä kuoleman jälkeen saa edes jatkaa välipäättiksestä *hmph* Menee hermo!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Amethyst

Posts: 174

#2066 • • Amethyst A wonderful purple gemstone

Sbanc:
---
hyperventilaatio:
Koulun tilanvarausjärjestelmä. Saatana. Lukujärjestys ei pidä koskaan paikkaansa ja tänään se lähetti mulle ~400 sähköpostia. *grr*

---


Etkai opiskele Stadiassa *nauru* *pahis*



Eihän meistä kukaan...*nauru* Toi tilanvarausjärjestelmä on kyl niin fiksu keksintö tosiaan..ainakin toi meilisysteemi. *taputapu* *grr*

-Amethyst-

--
-Amethyst-

NiMo

Posts: 483

#2067 • • NiMo PolkkaPuppe
ärsyttää nyt vaan niin prkl.. *grr* *kivatsulle* eikä sille voi mitään. *piru* *kivatsulle*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

sapeli

Posts: 11,768

#2069 • • sapeli jokukukamikä?

((rejver)):
Multa Irtos just hampaasta palanen *grr*



Joo, liity kerhoon *uuh* Mulla kans irtoilee sillon tällön - tosin viime aikoina ne on tainneet olla paikan palasia.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

EFS55

Posts: 293

#2070 • • EFS55 Aviomies

sapeli:
---
((rejver)):
Multa Irtos just hampaasta palanen *grr*

---


Joo, liity kerhoon *uuh* Mulla kans irtoilee sillon tällön - tosin viime aikoina ne on tainneet olla paikan palasia.



Näimpä.....Ei pitäis syödä yli sitkeetä salmiakkii...*igor*
sapeli

Posts: 11,768

#2071 • • sapeli jokukukamikä?

((rejver)):
Näimpä.....Ei pitäis syödä yli sitkeetä salmiakkii...*igor*



Eikä popcornia missä on niitä jyviä seassa... *eiei*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#2072 • • sapeli jokukukamikä?
Nyt just ärsyttää nää p*rkeleen korvakuulokkeet mistä joskus kuuluu toisesta kuulokkeesta ja joskus (lue: just nyt) ei. *grr* Siis mä en ymmärrä - mä aluks luulin että tuolla on joku kosketushäiriö, mutta oikeasti se kuuloke menee päälle ja pois (tai on puolivahvuudella) ihan satunnaisesti vaikka en liikahtais senttiäkään. Oon ymmälläni. Ja ärsyyntynyt (vai joko mainitsin asiasta?) *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#2073 • • emantae Guest
Jotkut naapurit, jotka hakkaavat tällä hetkellä vasaralla seinään. Tekisi mieli mennä kuristamaan ne. *kivatsulle*
Avatar
#2074 • • Mr. Jenkins Guest
Toimitusjohtajat jotka ei osaa hoitaa asioitaan!
Avatar
#2075 • • Cera Guest
mun jääkaappini. vittu toi raapsraaps ääni mitä se pitää alkaa käydä hermoille.
koht pitää varmaan heittää ikkunasta ulos.
vuokko

Posts: 243

#2076 • • vuokko
muru - joka haluisi juuri nyt alkaa imuroimaan ja siivoamaan, minä taas miel. aloittelisin iltaa laittautumalla ja hepeniä valkkailemalla illan rientoihin.. siivota vois huomennakin sunnuntaina*hmph*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#2077 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Se kun pelaa flipperissä (pinball fantasies - stones 'n' bones) reilut 600,000,000 pistettä ja luulee olevansa vitun hyvä.. Sitten katsoo netistä ennätyksiä ja näkee että se on päälle 44,000,000,000,000 .. Sapettaa. *grr*
RainChild

Posts: 909

#2078 • • RainChild
se kun jotkut ihmiset voi olla niin pirun tunteettomia ja epäempaattisia. vittuilee vaan ihmiselle, joka on raiskattu (eräs ystäväni), eikä välitä yhtään, miltä siitä jo ennestään tuntuu.

--
Rainchild is back home

Ant

Posts: 1,351

#2079 • • Edited Ant africant
Ihmiset, joiden elämä pyörii ihan TÄYSIN bileiden ympärillä ja jotka on aivan täysiä nistipellejä! Kaikki on niiin megasuperihqulii, kaikki on mun kavereita ja kaikki on niin ihanaa, kunhan vaan saa vetää nokan täyteen kamaa! Vittu herätkää pahvit elämään!!!!!!!!!!!! *eiei**poks*

--
...antwillalwaysbewithyou...

K

Posts: 511

#2080 • • K

Ant:
Ihmiset, joiden elämä pyörii ihan TÄYSIN bileiden ympärillä ja jotka on aivan täysiä nistipellejä! Kaikki on niiin megasuperihqulii, kaikki on mun kavereita ja kaikki on niin ihanaa, kunhan vaan saa vetää nokan täyteen kamaa! Vittu herätkää pahvit elämään!!!!!!!!!!!! *eiei**poks*



Koeta jaksaa, kyllä ne laskut ohi menee.