Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,090 views

K

Posts: 511

#2081 • • K

Avernian:

Ihania ihmisiä säkin tunnet. Palkkaa joku raiskaamaan ne.



No mitäs hyvää siitä koituu?
K

Posts: 511

#2082 • • K

Avernian:
---
K:
No mitäs hyvää siitä koituu?

---


Oppispahan nekin ehkä vähän myötätuntoa.



Opetetaan myötätuntoa raiskaamalla. Hieno homma.

Ja ei, ehdotusta ei kannata ottaa tosissaan. *justjoo*



Ajattelinkin, että läppänä heitit ton. Oli vaan aika vitun huono läppä.
Marjo

Posts: 1,796

#2083 • • Marjo pupuTupuna
yläkerran tytöt, jotka ilmeisesti rakastavat kantäpäillään, tasajalkaa
hyppimistä... *igor* ihan totta siltä se kuulostaa, mä en ymmärrä mitä ne touhuaa!! *grr*
Wegez

Posts: 2,141

#2084 • • Wegez wegezandnicsilver.com

pupuTupuna:
ihan totta siltä se kuulostaa, mä en ymmärrä mitä ne touhuaa!! *grr*



..tamppaa eikä jalois ole joustoa olenkaa..? *iihhih* *joo*

--
...we´re all made of stars...

Marjo

Posts: 1,796

#2085 • • Marjo pupuTupuna

Wegez:
---
pupuTupuna:
ihan totta siltä se kuulostaa, mä en ymmärrä mitä ne touhuaa!! *grr*

---


..tamppaa eikä jalois ole joustoa olenkaa..? *iihhih* *joo*



Sitten niillä ei kyllä ole rytmitajua yhtään!! *hahjust*
zenny

Posts: 1,145

#2086 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Se et eilen ku olin baaris(*eiei*) ni kävin kysyys dj:lt et voisko se soittaa yhen biisin Gary D:n levyltä ku huomasin et siel oli muutamii gary D:n levyi ni ei voinu soittaa koska sellanen musiikki ei kuulu heidän imagoo ja mitä kaikkee se siin selittikä.. ja ne levyt on kuulemma siel ihan vaa näön vuoks... no eipähän tonnekaa baarii tarvi taas vähää aikaa mennä ku kiintiö aika täys tot baari meininkii..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Oliwer

Posts: 799

#2087 • • Oliwer
Se, kun joistain bilekavereista on tullu "vanhoi ja tylsii" ja niitä ei meinaa saada mukaan tanssii enää millään nykyään, vaikka ne olis entisii "parkettien partaveitsiä"
Tykkää biiseistä kumminki, mutta nurkkapöytä, bisse ja hyvä läppä vie nykyään niillä voiton *igor**nauru*
Avatar
#2088 • • pipa Guest
Se et mä olen niin ahne *possu*... Mä syön ihan rutosti aina lauantaisin ja sunnuntaisin.
RainChild

Posts: 909

#2089 • • RainChild
se, että käytän tietokonetta ihan liikaa. tämäkin viikonloppu on mennyt ihan hukkaan. Kun olisi niin paljon tehtävää lähinnä koulun kanssa, stressaa ja omatunto kolkuttaa ihan sairaasti.

--
Rainchild is back home

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2090 • • Aziz Combat Fighter

RainChild:
se kun jotkut ihmiset voi olla niin pirun tunteettomia ja epäempaattisia. vittuilee vaan ihmiselle, joka on raiskattu (eräs ystäväni), eikä välitä yhtään, miltä siitä jo ennestään tuntuu.



Ne on niitä samoja ihmisiä jotka pitää raiskaajat ulkona vankiloista syyllistämällä uhria ja nolaamalla sen. Käsittämätöntä.
UnityF

Posts: 15,721

#2091 • • UnityF joo just se
en tiiä mut jokin nyt on vain vialla... *grr*
Encoder

Posts: 310

#2092 • • Encoder Kofeinisti
Kesätöiden hakeminen. Ei töissä itsessään mitään vikaa oo, mutta niiden hakeminen on todella rasittavaa *igor*

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Mellu-

Posts: 4,006

#2093 • • Mellu-
muutamat topikit täällä, muutamat kommentit IRL jne *grr*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

Posts: 4,006

#2094 • • Mellu-
v*tun lentopallo ja v*tun pelit !!1!!1!! v*tun liitto ku siirtää pelei ja v*tun puma-volleyn idiootit ku eivät saa joukkuetta kasaan silloin ku ois oikeesti tarkotus pelata pelit!!1!!1!! Ja voi v*ttu ku tää kaikki tapahtuu just niin et 20:00 alkaa peli jossai kämäsellä malmilla jossai kämäsessä hallissa just sillon ku lahes on ETANAT v*ttu!!!1!1!1 En kerkee mitenkään päin etanoihin, v*ttu!

kai tuli selväks et mua v*tuttaa aivan suunnattomasti! *miljoona v*tutushymiöö*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

sune

Posts: 2,096

#2095 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

pipa:
Se et mä olen niin ahne *possu*... Mä syön ihan rutosti aina lauantaisin ja sunnuntaisin.



....joo ja kuulin myös sellasia huhuja et ranskalaiset raapi sun mahaa...?*muhaha*

--
ei kovin ihku eikä plur

itis

Posts: 2,518

#2096 • • itis Morning Star
Pikkuasioista nillittäminen ja sanottujen asioiden ylitulkinta aiheuttaa mulle tyrän. *grr*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Karvinen

Posts: 699

#2097 • • Karvinen SekaiSin MariSta
ärsyttää ku puen ulkotakin päälle, koira nousee takatassuilleen ja kattoo pääsvinos et "pääseks mäki", ärsyttää ku oon koiran kanssa ulkona ja se haistelee joka paikan... ärsyttää ku oon antamassa koiralle ruokaa ja se kyttää siin vieres et "anna jo", ärsyttää ku syön ni koira tuijottaa lakkaamatta, kenties jopa silmää räpäyttämättä, ja ärsyttää koiran karvat, ei siis silleen et olisin joku koiran vihaaja tai jotain *hih* ärsyttää ku oon menos nukkuu ja huomaan et peitto on väärin päin, silleen et se "suuaukko" on muhun päin. ärsyttää jos joku kertoo mulle mitä oon tehny väärin *grr*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Anny

Posts: 666

#2098 • • Anny Hurricane-Munster
Kun ei oo lunta, kun en löydä töitä, kun tukka ei jo kasva pitkäks, kun oon niin laiska, kun puhelimesta loppu just akku, listaa voi jatkaa vaikka maailman tappiin saakka... Kysykää mielummin mikä EI ärsytä!!!! *hmph*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Chilek

Posts: 112

#2099 • • Chilek monkiii
Kun herää aamul siihe et kissa raatelee sun jalkaa ja et se ei lopeta ennen ku se saa aamupalaa........klo 6.00 aikaan

--
EN se mää ollu....

Anny

Posts: 666

#2100 • • Anny Hurricane-Munster
No... mikä ei ärsytä?
[/quote]

No esim. nukkuminen ja syöminen ja autojukeboksina toimiminen *iloinen*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde