Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,335 views

MaSari

Posts: 1,986

#2041 • • MaSari space jammer
Se, että loma loppuu aina kesken *igor* Ilomielin olisin ollu vielä neljännenkin viikon vapaalla.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Pauliina

Posts: 40

#2042 • • Pauliina
Mua todellakin ottaa päähän se, että AINA vähintäänkin yksi asia on kateissa!!
..itseäni en ainakaan tähän mennessä ole kadottanu *justjoo*
Baby-G

Posts: 377

#2043 • • Baby-G
Silmä roskassa.
Arc

Posts: 69

#2044 • • Arc Lurker
Ehdottomasti
-Valehtelu
-Myöhästely
-Kiire
-Huono ruoka
-Asioiden viimetippaan jättäminen, mitä tulee jatkuvasti tehtyä aina manaten sen olevan Viimeinen Kerta *justjoo*

--
You sunk my battleship!

Dementation

Posts: 2,892

#2045 • • Dementation wednesday?

UnityF:
tunnetaankohan me samoja henkilöitä... mulla on ihan sama juttu yksi ihminen ei tunnu tajuavan millään yhtä asiaa...



Miten tää jotenkin kolautti...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#2046 • • Edited astaroth Guest
Kun oman esimieheni pitää olla minua kokemattomampi ja eikä kaiken lisäksi osaa tippaakaan työskennellä ruohonjuuritasolla samoja hommia, mitä minä teen. Antaisi edes tehdä työni rauhassa, mutta pitää tulla puskemaan mukaan ja hommat menee päin...

Pysyisi vaikka siellä toimistossa ja leikkisi edes, että osaa jotakin. Mrrrr.
devisss

Posts: 345

#2047 • • devisss superhero.
Ärsyttää, että ihmiset, joilla ei oo alkeellisintakaan käsitystä siitä, miten yritystä hoidetaan ja kauppaa käydään, saa kuitenkin perustaa noita yrityksiä miten lystää ja ostaa/myydä/laskuttaa/säätää, ja minä saan setviä sitten jälkeenpäin, että mitäviduu taas!!

Niille, jotka haluaa perustaa jonkun yrityksen, pitäis olla pakollisena joku "liike-elämän perusteet" -kurssi, ja siitä loppukoe! *igor*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Karski

Posts: 6,049

#2048 • • Karski Pomon kätyri
Jatkuva epätietoisuus asioiden tilasta *ding*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Zyklonius

Posts: 1,629

#2049 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Tres:
Jatkuva epätietoisuus asioiden tilasta *ding*



Welcome to da club, bro. May I take your coat? *piis*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2050 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
*liittyy myös klubiin* *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

peepe

Posts: 904

#2051 • • peepe
Ihmisten ennakkoluuloisuus ärsyttää todellakin. Ja itsekkin siihen syyllistyy :( Mutta aina se vaan jaksaa yllättää et miten jotkut voi olla niin käsittämättömän ennakkoluuloisia..siis huh ja huh :)
Zyklonius

Posts: 1,629

#2052 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Hyzenthlay:
*liittyy myös klubiin* *igor*



Tässä samaisessa yhteydessä haluaisin myös ilmaista suuren ärtymykseni sen johdosta, että erästä somaa tyttöstä ei ole näkynyt piiiiitkiin aikoihin erään donitsibaarin tiskin takana. Donitsivajeeni on mittaamaton, tunnen inhimillisyyteni kaikkoavan jokaisen hengenvedon myötä. Ah ja voi, onko tämä loppuni?

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

innae

Posts: 1,377

#2053 • • innae PaskaJätkä

Astaroth:
Kun oman esimieheni pitää olla minua kokemattomampi ja eikä kaiken lisäksi osaa tippaakaan työskennellä ruohonjuuritasolla samoja hommia, mitä minä teen. Antaisi edes tehdä työni rauhassa, mutta pitää tulla puskemaan mukaan ja hommat menee päin...

Pysyisi vaikka siellä toimistossa ja leikkisi edes, että osaa jotakin. Mrrrr.



Miten tuo kuullostaakin niin tutulta?
Onko tuo työelämä niin kaukainen käsite pomoille? Oma rp ei tule päästämään aamuvuorosta tauolle vaan pitää odottaa että illan vp tulee tauottamaan... Jos ei rva rp pärjää oman ravintolansa toimipisteissä niin miksi hän odottaa sitä alaisiltaan? Tai jos se tuleekin tauottamaan niin kaikki on sen jälkeen päin vittuja.

--
PaskaJätkä

Jazmine

Posts: 1,009

#2054 • • Edited Jazmine Pösilö
VITUN OPINTOTUKI ja muu shitti! Matt Darey jää välistä *grr* Kuunnellaampa sitä sit Winampista.. juurikin nyt *hmph* *dissaa*
EI NÄIN! Tekis mieli jo itkee...

--
Polcca on parasta *sydän*

ella_

Posts: 1,329

#2055 • • ella_
kun ihmiset EI VAAN TAJUU*dissaa*

--
Elementary, my dear.

kiiki

Posts: 491

#2056 • • kiiki hankala
tänään on vaikeaa olla kiiki *grr*
Avatar
#2057 • • Cera Guest
minä ise :(

>:D
SATANA
kiiki

Posts: 491

#2058 • • kiiki hankala
no perkele, ja vielä liian vähän liksaa! *grr**grr*
Avatar
#2059 • • hyperventilaatio Guest
Koulun tilanvarausjärjestelmä. Saatana. Lukujärjestys ei pidä koskaan paikkaansa ja tänään se lähetti mulle ~400 sähköpostia. *grr*
sapeli

Posts: 11,768

#2060 • • sapeli jokukukamikä?
Väsyttää, muttei nukuta. Sama vaiva ollu koko yön. Ja nyt kello on niin paljon että jos menee nukkumaan niin herää vasta jossain iltapäivän tai illan puolella. *hmph* Mut jos ei mee nukkumaan niin ei oo mitään mahiksia jaksaa supercooleihin *grr*

Josko tästä onkin tulossa meikäläisen uus yörytmi - 30h hereillä, 18h unta, 30h hereillä, 18h unta. Sit pitää vaan toivoa että bileet on aina tossa 30h-putken puolivälissä. *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.