Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,629,597 views

anri

Posts: 890

#981 • • anri team parempi pitäjä
Tämän hetkinen sää *nyyh*
Ensin annetaan pikkuriikkisen hellettä ja sit ku on jo tottunu mukamas lämpimään keliin, niin eiköhän isketä päin näköö tällänen +10 astetta max. *dissaa*

Edelleen sitä kesää odotellessa *uuh*

--
don't go halfway - go all the way

DJ Rx

Posts: 2,527

#982 • • DJ Rx FINRG Recordings

kala:
---
Lene:
Jari Sillanpää Euroviisu-hömpötys. *dissaa*

---


---
www.iltasanomat.fi: (13.5.2004)

Päivä ei paista vieläkään Suomen euroviisurisukasaan. Jari Sillanpään esittämä Takes 2 to Tango ei päässyt eilisessä Eurovision laulukilpailujen karsintakisassa kymmenen parhaan joukkoon. Niinikään myös paikka lauantain loppukilpailussa jäi pelkäksi haaveeksi.
---

Kuinka ikävää...*nukkuu*




BUAHAH HAHAHA HAHAHAHAH HAHAHAH AHHAAHAAAAA *iihhih* oliks toi nyt mikään yllätys.. vähän hajoilin oikeesti ku ne valkkas ton biisin, euroviisu valinnan aikana kerkesin kavereille sanoo et ihan mikä tahansa biisi mut EI tota Sillanpään takes 2 to tangoa *kivatsulle* ahhh tulipa hyvä mieli *aplodit*

[muokattu 13.5.2004 16:01]

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Jusuplussa

Posts: 1,292

#983 • • Jusuplussa UG-///
Joku ihme mummo dösän takapenkeillä. Se huus siihen puhelimeen jotain 10-15min. Se huuto ja kälkätys kuulu läpi, vaikka oli luurit päässä ja pauke soi vielä aika kovaa. Oikeesti pystyin kuulee musan läpi mitä se puhu: ”REINON KANSSA MENNÄÄ HEINOLAA JOS EI SADA JA IRMA TULEE MYÖS PLAAPLAA!!!!!”

..aaah, helpotti ;-)
Philly

Posts: 506

#984 • • Philly AIM HIGH!
stanan vakuutusyhtiö ja se henkilö kuka hoitaa mun asiaa *kivatsulle* vois edes joskus pitää kiinni siitä mitä sanoo ja edes yrittää olla silloin paikan päällä kun niin sovitaan, mutta ei niin ei, aaaaaaaargh *hmph*
Pingu

Posts: 111

#985 • • Pingu the missing penguin
ku menee baarin, ni mulle tulee juttelemaan vaa kaikist kamalimmat tyypit, jotka käy selkeesti shoppailee Aholaidassa. miks tollaset mitäänsanomattomat vaivautuu!! mulla kuitenki on hieman erilainen tyyli ja sen pitäs kertoo jotain... *nyyh*

--
meininki on tärkein.

innae

Posts: 1,377

#986 • • innae PaskaJätkä
Voihan kilinvittu. Tänään kaikki *aargh**kivatsulle**dissaa**släps**poks*
Ja ei pääse dokaan kun palkka tulee vasta maanantaina... Ellei lainaa taas mutsilta...

[muokattu 15.5.2004 12:26]

--
PaskaJätkä

JustinSan

Posts: 822

#987 • • JustinSan Nullius in verba
elämisen sietämätön vaikeus.

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Fyrisch

Posts: 4,525

#988 • • Fyrisch
Krapula! *kivatsulle*
POSER

Posts: 800

#989 • • POSER Wimp and Poser

Pingu:
ku menee baarin, ni mulle tulee juttelemaan vaa kaikist kamalimmat tyypit, jotka käy selkeesti shoppailee Aholaidassa. miks tollaset mitäänsanomattomat vaivautuu!! mulla kuitenki on hieman erilainen tyyli ja sen pitäs kertoo jotain... *nyyh*



Eikö se naisten kuuluttama sisäinenkauneus olekkaan tärkein, eh?

--
Keppiä Jehoville!

UnityF

Posts: 15,721

#990 • • UnityF joo just se
turhat topikit... *dissaa*
serotonot

Posts: 3,137

#991 • • serotonot Paul Easy

UnityF:
turhat topikit... *dissaa*


turhista topiceista valittaminen *hmph*
UnityF

Posts: 15,721

#992 • • UnityF joo just se

serotonot:
---
UnityF:
turhat topikit... *dissaa*

---

turhista topiceista valittaminen *hmph*



tällä hetkellä se ärsyttää mua ja ilmasen mielummin sen täällä kun se et meen jokaisen topikin kohalle kirjoittamaan ”tää ärsyttää mua” jne.. jne...*igor*
serotonot

Posts: 3,137

#993 • • serotonot Paul Easy

UnityF:
---
serotonot:
---
UnityF:
turhat topikit... *dissaa*

---

turhista topiceista valittaminen *hmph*

---


tällä hetkellä se ärsyttää mua ja ilmasen mielummin sen täällä kun se et meen jokaisen topikin kohalle kirjoittamaan ”tää ärsyttää mua” jne.. jne...*igor*


juurikin samaisesta syystähän mä kirjoitin mitä kirjoitin *ding*
FAIRI

Posts: 558

#994 • • FAIRI
ehkä elämä, ainakin välillä.

mutta onneksi on mukaviakin päiviä vällissä *nauru*

[muokattu 24.5.2004 10:13]

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

innae

Posts: 1,377

#995 • • innae PaskaJätkä
Pilkun ja pisteen käyttämöttömyys. Muutenkin on huono (ulko-)näkö niin vaikeuttaa enemmän vaan lukemista...*poks*

--
PaskaJätkä

kouma

Posts: 54

#996 • • kouma ystävä
tyypit, jotka tulee aggressiivisiksi humalassa.

no bonus.

--
sound in - pleasure out

Keniro

Posts: 369

#997 • • Keniro
Tällä hetkellä se et on vaikee syödä viel kun eilen otin huuleen Labretin.. *hmph*
innae

Posts: 1,377

#999 • • innae PaskaJätkä
Ihmiset jotka eivät myöskään käytä isoja alkukirjaimia. Pisteet, pilut ja isot alkukirjaimet sinne minne kuulluu, eikös vaan? Helpottaa lukemista, ei tarvitse tihrustella (jota joutuu tekemään muutenkin kun koira söi silmälasin linssit)...

--
PaskaJätkä

Avatar
#1000 • • neon2 Guest
Me taidetaan ärsyttää*nyyh*