Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,349 views

Avatar
#961 • • Cera Guest
sisko.
Keniro

Posts: 369

#962 • • Keniro
Päätäkin alko särkeen..
MaSari

Posts: 1,986

#963 • • MaSari space jammer
Just nyt ottaa kaaliin ihmisten ylimielisyys.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Orfeus

Posts: 5,872

#964 • • Orfeus
Pitäs mennä *nukkuu* mutku ei haluu jättää klubbarii*eiei*
Avatar
#965 • • Cera Guest

Cera:
[o]sisko.[/o]



Noin.
Avatar
#966 • • Cera Guest

Avernian:
Tapoitko sen, vai eikö se vaan enää ärsytä?



... :) go figure.
innae

Posts: 1,377

#967 • • innae PaskaJätkä
Se että minä puhua pälpätän hyvin paljon jos vauhtiin pääsen. En vain välillä osaa olla hiljaa. Välillä tulee jollekkin puolitutulle/tuntemattomalle selitettyä ummet ja lammet... Mutta kun tulee vain niin paljon asiaa niin ne kaikki pitää kertoa ennenkuin unohdan ne. Ja suustani pääsee välillä todella pahoja sammakoita... Ja se ärsyttää että ajatukseni pomppivat asiasta toiseen ja kesken jonkun lauseen rupean selittämään jotain muuta...

--
PaskaJätkä

Avatar
#968 • • astaroth Guest
Perunoiden kuorinta...*dissaa*
tiipi

Posts: 506

#969 • • tiipi

Astaroth:
Perunoiden kuorinta...*dissaa*



tee kuten mä: syö ne kuorineen *hih* ei ehkä niiin *slurps* mut maistuu :)

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Avatar
#970 • • astaroth Guest

tiipi:
tee kuten mä: syö ne kuorineen *hih* ei ehkä niiin *slurps* mut maistuu :)


Voin syödäkin, mutta minä haluan paistaa ne. Silloin ne on pakko kuoria, koska silloin ne on just *slurps*!

*hih*
MaSari

Posts: 1,986

#971 • • MaSari space jammer
Eilen kävin kaupassa ennen kuin menin käymään iskällä vierailemassa ja kappas vaan, unohdin ruokakassin sinne *hahjust* Ei vittu ku otti eilen päähän kun tajusin sen vasta matkalla, eikä kaupat enää ollu paluuaikaan auki. Tänään sittenb iloisin mielin hakemaan niitä kamoja töiden jälkeen väsyneenä. Ja tuota matkaahan onkin VAIN 2 TUNTIA! Voi ttujen kevät, mä voisin hankkii saman tien uuden pään ja uuden muistin. *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

silencio

Posts: 401

#972 • • silencio el
Opettajat mitkä eivät voi vastata sähköposteihinsa!!! Suorittaisin mielelläni kursseja vaikka töissä olenkin, mutta ei niin minkäänlaista vastausta...*igor*
Ärsyttää!! Olisi kohteliasta vastata vaikkapa sen verran että, nyt on kiireitä, palataan asiaan myöhemmin. *kivatsulle*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

nomic

Posts: 4,120

#973 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

alek száhala:
kun oon tämmöne laiska läskiruikkupaska joka ei jaksa käydä salilla vaikka varmasti pitäis. *dissaa*


jooh ärsyttää olla kylläkin kukkakeppi :/ noh biilo-haba on jees, vielä hienompaa olisi jos olisi edes piilo-habaa...
meow

Posts: 1,170

#974 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.ihmiset.

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Texx

Posts: 650

#975 • • Texx ^_^

Cera:
---
Avernian:
Tapoitko sen, vai eikö se vaan enää ärsytä?

---


... :) go figure.



*putos* :D

--
*piis*

Pingu

Posts: 111

#976 • • Pingu the missing penguin
miks ihmiset ei voi sanoo suoraa, vaik nimenomaan kysytään..? *kivatsulle*

ärsyttää ja vähän pelottaakin, ku lähes joka yö mun unet sijoittuu Leppävaaraan. en oo asunu siel viiteen vuoteen ja mä vihaan sitä paikkaa!! ja sit mun unissa on kans usein tuttuja ihmisiä/eläimiä, jotka on kuollu. terapiaan?

--
meininki on tärkein.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#977 • • liikkuva muna an egg on the move

Pingu:
ärsyttää ja vähän pelottaakin, ku lähes joka yö mun unet sijoittuu Leppävaaraan. en oo asunu siel viiteen vuoteen ja mä vihaan sitä paikkaa!! ja sit mun unissa on kans usein tuttuja ihmisiä/eläimiä, jotka on kuollu. terapiaan?



Mä näin unta että mun nenä oli täynnä paperia.. Sekään ei liene tervettä..

Mut nyt just ärsyttää se kun joutuu istumaan töissä vaikkei oo mitään tekemistä. *hmph*
Claquesous

Posts: 3,206

#978 • • Claquesous viidettä kolonnaa

neon2:

Abtronic vedettiin pois markkinoilta *poks*



Mäkin oon ihan *uuh* ku ne veti sen pois.. Oli just huippuvekotin ja olin just kelannut hankkii semmosen, koska mainokses sanottii, et se toimii ja mainoksetha ei koskaa valehtele. Eihän?

Edit: typ0

[muokattu 13.5.2004 13:57]

--
32. of December

kala

Posts: 543

#979 • • kala Selfmade Executable

Lene:
Jari Sillanpää Euroviisu-hömpötys. *dissaa*


www.iltasanomat.fi: (13.5.2004)

Päivä ei paista vieläkään Suomen euroviisurisukasaan. Jari Sillanpään esittämä Takes 2 to Tango ei päässyt eilisessä Eurovision laulukilpailujen karsintakisassa kymmenen parhaan joukkoon. Niinikään myös paikka lauantain loppukilpailussa jäi pelkäksi haaveeksi.


Kuinka ikävää...*nukkuu*

edit: Linkki vanhentunut.

[muokattu 27.5.2004 15:58]

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

Avatar
#980 • • Taika Guest
Ihmiset jotka väittävät olevansa aikuisia mutta käyttäytyvät kuin uhmaikäiset lapset*dissaa*
Taitaa jäädä näiden tyyppien kanssa opinnäytetyön tekeminen tähän.