Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,339 views

Mellu-

Posts: 4,006

#2001 • • Mellu-
"kaverit" tällä hetkellä *grr*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Zimeon

Posts: 310

#2002 • • Zimeon

lumikki`:
tää hetki.
varmaa kymmenen kuppia kahvia alla.
hirvee tärinä.



Kannattiko ? *lmao*
Avatar
#2003 • • Equalizer Guest

Mellu-:
"kaverit" tällä hetkellä *grr*



Kaverit...Mitä ne on*hmph*
Avatar
#2004 • • Equalizer Guest

Lene:
---
Hyttynen:
Kaverit...Mitä ne on*hmph*

---


Annan pienen vinkin: tunnet äkillisen piston selässäsi. *hihu*



Just niitä*dissaa*
Narya

Posts: 166

#2005 • • Narya Kuolema
Se ärsyttää, että en kiusallanikaan mene nukkumaan vielä, vaikka silmiä alkaa pian kirveltämään väsymyksestä..*poks* *igor*..Nämä on näitä ikiihania hetkiä, kun näkee, kuinka tyhmä ihminen voikaan olla...

--
Sekavuuden Ammattilainen

liikkuva muna

Posts: 2,652

#2006 • • liikkuva muna an egg on the move
Pelasin GTA Vice cityssä vigilanteja leveliin 194, oli pakko nähdä meneekö laskuri ympäri kun saa yli $99,999,999 rahaa.. ei menny, tuli yks numero lisää vaan eteen..

JA NYT VITTU EI AUKEE VITUN SEIVI!! Unhandled exception at pläpläpläää.. Vittu!

*grr*
asdf

Posts: 3,155

#2007 • • asdf
ärsyttää ku sänky on niin täynnä vaatteita etten pääse vaa suoraan nukkuu ku pitäis alkaa viel SIIVOO aamuneljält *grr* up yours!
henkkat

Posts: 528

#2008 • • henkkat
just tos muori kerto, et joku vitun kives soitti pikkuveljelle(12v) tänä aamuna, asioikseen ja ja vittu..haukku, mollas, wa eva, jotain jonka luoja on luonu, (puuttuu 2sormee v.kädestä ja o.jalasta 3varvasta,syntymästä..)toinen oli itkeny monta tuntia ja oli ihan down. kyl ois tehny miel koluta koulun joka junnu läpi ja läppästä luomeen.. vittuku noi pallerot ei viel tajuu elämästä mitään.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2009 • • Aziz Combat Fighter
Sellanen ku ihmiset jättää uusien esineiden muoiosien päälle sen muovikalvon mikä niissä on tehtaalta lähtiessä (esim. kännykän näytöstä on jokanen sellasen joskus kiskassut veke) sitä varten, että se suojaisi k.o. muoviosaa. Jos tämä muoviosa sattuu olemaan esim. kaukosäätimen näyttö, pehmeä suojamuovi menee käyttökelvottoman naarmuille hetkessä, mutta sitä ei silti saa ottaa pois koska se suojaa sitä näyttöä, jonka ainoa funktio on olla LÄPINÄKYVÄ jotta ihmiset näkevät siitä läpi jonka takia siihen ei saa tulla NAARMUJA jotka haittaavat sen läpi näkemistä. Mitä helvettiä se kalvo sitten siinä tekee, kun se vaan HEIKENTÄÄ SITÄ OMINAISUUTTA MINKÄ YLLÄPITÄMISEKSI SITÄ EI MUKA SAISI POISTAA?

Ja sit jossain vanhoissa, kuluneissa kamoissa ku sen kiskasee veke ni sit on dissaavan näköstä kun sen vanhan esineen kuluvuus vaan alleviivaantuu sillä, että se logokyltti on siinä laitteessa ihan uuden näkönen kun sitä on "suojattu" muovilla vaiks kuin pitkään.

Nää on kuulkaa isoja asioita.
Avatar
#2010 • • greenie Guest

Ana-5000:
Nää on kuulkaa isoja asioita.



Great minds think alike.

Tosin se on siistiä ostaa esim. vanha läppäri, jossa on suojamuovit päällä. Tosin mitään "Designed for Windows XP" tarroja sitten kaipaakaan :)
Chatte

Posts: 4,085

#2011 • • Chatte Team Teknolipat :)

*jimmbou:
just tos muori kerto, et joku vitun kives soitti pikkuveljelle(12v) tänä aamuna, asioikseen ja ja vittu..haukku, mollas, wa eva, jotain jonka luoja on luonu, (puuttuu 2sormee v.kädestä ja o.jalasta 3varvasta,syntymästä..)toinen oli itkeny monta tuntia ja oli ihan down. kyl ois tehny miel koluta koulun joka junnu läpi ja läppästä luomeen.. vittuku noi pallerot ei viel tajuu elämästä mitään.


*uuh* Mutta olisikin kyse vain palleroista. Kyllä noita typeriä päänsä aukojia mahtuu ihan tähän "aikuisten" maailmaankin. *dissaa*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2012 • • Aziz Combat Fighter

Mikko Grönroos:
---
Ana-5000:
Nää on kuulkaa isoja asioita.
---
Great minds think alike.

Tosin se on siistiä ostaa esim. vanha läppäri, jossa on suojamuovit päällä. Tosin mitään "Designed for Windows XP" tarroja sitten kaipaakaan :)



No toi vastaa jo sitä ku löytäis rahaa kadulta :) Mä liimasin mun koneen "Disaind 4"-tarran teknariin..
Epailija

Posts: 5,636

#2013 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Ana-5000:
*snip*
Nää on kuulkaa isoja asioita.



Muah. Vanha kännykkäni oli em. muovikalvon suojaama varmaan lähes koko elinkaarensa (pari kolme vuotta) ja digikamerani LCD-näyttö on ollut reilun vuoden suojattuna. Niitä suojia on tullut lisäksi saksittua, etteivät vaan vahingossa repeydy irti. Katsos, ei se muovisuoja niinkään sitä näkyvyyttä heikennä. Lisäksi sen muovisuojan voi aina repiä irti sitten kun tuntuu siltä, että se häiritsee laitteen käyttöä. Sen sijaan jos vaikka kameran LCD-näyttö sattuisi käytössä naarmuuntumaan pahasti, on sen vaihtaminen kyllä asteen verran nihkeämpää.

Toki tuo on lähinnä neuroottista. Käytännössä niitä naarmuja tulee sen verran harvakseltaan, että ehdin todennäköisesti ostaa uuden kameran ennen kuin niistä olisi haittaa. Nykyinen kännykin on pärjännyt pari vuotta ihan hyvin ilman suojamuoveja.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

liikkuva muna

Posts: 2,652

#2014 • • liikkuva muna an egg on the move
[iso]KELA!![/iso]

Vitun paskalaitos viivyttelee ja viityttelee.. Tuntuu siltä kun ne ihan vittuillakseen venyttäis asioiden käsittelyä.. Itse hain tukea X jo aikoja sitten, täytin lomakkeet ja liitin tarvittavat liitteet, kaiken sanottiin olevan ok. Nyt ne vitun paskapäät on lähettäny aina parin viikon välein mulle jonkun vitun kirjeen jossa pyydetään lähettämään kokoajan jotain uusia paskalomakkeita ja todistuksia asioista sinne. Aina kun oon vieny jotain ni oon kysyny onko nyt kaikki, ja aina on sanottu että on.. Ja taas tänään tuli VITUN lappu jossa pyydetään jotain vitun persepaperia! SAATANA!

En vittu tajua miksei noissa lomakkeissa oo suoraan sanottu niitä kaikkia lappuja mitä sinne pitää toimittaa, helpompi ois kerralla viedä vaikka 100 paperia sinne joista 85 ois turhia kun postittaa niitä kahden viikon välein sinne pienissä erissä.

Enkä ees halua kuvitella kuinka monta miljoonaa euroa menee vuodessa pelkästään siihen että noi mulkut kikkailee noiden hakemusten kanssa ja kinuaa kokoajan jotain täysin epäolennaisia tietoja asiakkailta.
micqo

Posts: 1,094

#2015 • • micqo
Uuden vuoden raketit & pauke kun koirat menee aivan shokkiin ja sitä ei sit itse voi oikein uudesta vuodesta nauttia...
hemuz

Posts: 2,178

#2016 • • hemuz kätevä emäntä

Airvision:
Uuden vuoden raketit & pauke kun koirat menee aivan shokkiin ja sitä ei sit itse voi oikein uudesta vuodesta nauttia...



Samaa mieltä. JA sitä pauketta on kuultu jo pitkin viikkoa... *dissaa*
JustinSan

Posts: 822

#2017 • • JustinSan Nullius in verba

Ana-5000:
Sellanen ku ihmiset jättää uusien esineiden muoiosien päälle sen muovikalvon mikä niissä on tehtaalta lähtiessä (esim. kännykän näytöstä on jokanen sellasen joskus kiskassut veke) sitä varten, että se suojaisi k.o. muoviosaa. Jos tämä muoviosa sattuu olemaan esim. kaukosäätimen näyttö, pehmeä suojamuovi menee käyttökelvottoman naarmuille hetkessä, mutta sitä ei silti saa ottaa pois koska se suojaa sitä näyttöä, jonka ainoa funktio on olla LÄPINÄKYVÄ jotta ihmiset näkevät siitä läpi jonka takia siihen ei saa tulla NAARMUJA jotka haittaavat sen läpi näkemistä. Mitä helvettiä se kalvo sitten siinä tekee, kun se vaan HEIKENTÄÄ SITÄ OMINAISUUTTA MINKÄ YLLÄPITÄMISEKSI SITÄ EI MUKA SAISI POISTAA?

Ja sit jossain vanhoissa, kuluneissa kamoissa ku sen kiskasee veke ni sit on dissaavan näköstä kun sen vanhan esineen kuluvuus vaan alleviivaantuu sillä, että se logokyltti on siinä laitteessa ihan uuden näkönen kun sitä on "suojattu" muovilla vaiks kuin pitkään.

Nää on kuulkaa isoja asioita.



Oonks mä nyt huono ihminen kun mulla on vielä monen kuukaudenkin jälkeen mun midikiipparissa noi muovit kiinni? :(
Mä tajusin niiden olemassaolon ylipäätään ekaa kertaa vasta tossa pari viikkoa sitten, honestly! *nyyh*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Nacu

Posts: 1,293

#2018 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

alek száhala:
[iso]KELA!![/iso]



NIIN allekirjoitan myös tämän tekstin *joo*

Ja siellä kannattais aina ottaa kaikki keskustelut nauhalle tai pikakirjoittaa joka ikinen sana ylös, mitä se virkailija sössöttää ja sitten vielä pistää se allekirjoittamaan kaikki. Sillä seuraava virkailija, joka asiaasi käsittelee ei välttämättä tulkitsekaan asioita samanlailla. Voi tulla yllättäviä takaisinperintöjä tai laskuja. Sama pätee verovirastossa.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

jansq

Posts: 197

#2019 • • jansq Team Emmätajuu
Totally. Eräskin ystäväni jäi ilman kuukauden tukia kun KELA oli hävittänyt varta vasten virkailijalle käteen viedyt tarvittavat todisteet tuen saamiseksi. Kiva oli siinä sitten selitellä ja kysellä että missäs rahat viipyy ja KELAn vastaus oli vaan että joo ei meillä sun papereita oo. Mitään vastuunottoa sielläkään asioista prkle..

--
loud music is good for you

micqo

Posts: 1,094

#2020 • • micqo

hemuz-:
---
Airvision:
Uuden vuoden raketit & pauke kun koirat menee aivan shokkiin ja sitä ei sit itse voi oikein uudesta vuodesta nauttia...

---


Samaa mieltä. JA sitä pauketta on kuultu jo pitkin viikkoa... *dissaa*



-Näin on *joo* no,toivottavasti noi napit auttas mitkä hain tänään...