Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,266 views

KiimanenKurre

Posts: 791

#8121 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
2 VITULLISTA ROTTAA !!! jotka ei anna nukkumis rauhaa kotona... VITTU!!!!!!*toktok**senkin**dissaa**grr**poks**eiei**hmph* *senkin**grr**dissaa**grr*
ne pitäis poistaa tästä maailmasta !

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Bio

Posts: 4,429

#8122 • • Bio The Bullies / Pinky
Eilen oli ärsytys suht maksimissaan kun vein auton maksulliseen parkkihalliin. Heti sisäänkäynnissä joku akka oli jättäny auton portin eteen kävelly sen automaatin luo painaa itelleen sellaisen poletin ja sit käveli takas autoon ja ajoi sisään, olis varmaan helpompi ollu ottaa se poletti pois ikkunasta. Tsiisus!

Sit ennen sitä akkaa oli jo joku ajanu sisään, mut ajoi ihan törkeen hitaasti eikä osannu kääntyy toisiin kerroksiin heti vaan peruutti pari kertaa ennen kuin uskalsi ajaa siitä välistä :D Ei jumalaut! *toktok*

Lopuks kun sain auton parkkiin ni poiskävellessäni huomasin ku joku äijä ajaa auton ulosmenoportin kohtaan, kävelee pois ja menee sit vast maksaa parkkihallimaksun. Voi prkl, mikä tumpio! Eiks sitä uskalleta heti maksaa sitä maksua ettei sit olla tukkena muille, on siin 15 min aikaa ajaa pois auto sieltä hallista. Tietty jos on niin tyhmä ettei muista missä oma auto on, ni sit tosiaan voi kattoo peiliin ja sanoo: "Oon tyhmä".
Avernian

Posts: 7,451

#8123 • • Avernian Kerettiläinen

mayah, 5.7.2007 06:52:
Olla hereillä tällaseen aikaan tällasena aamuna, ku ois saanu nukkua melkein yhdeksään. Tuleeki muuten varmaan tosi hauska loma, ku tää sisäinen kello on taas tottunu siihen, että kello kuus aamulla tarkottaa ylös nousemista ja juoksemista *grr*



*lohduttel* Siinä ei mene kuin pari päivää, kun oot saanut säädettyä kellon taas käymään luonnollisemmilla ajoilla.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Zapa

Posts: 1,393

#8125 • • Zapa Mr Wrangler

domi, 5.7.2007 09:08:
Nää pienet +25 -helteet.



Älä vaan valita talvella näistä pienistä -25 pakkasista sitten.
Pätkis

Posts: 1,038

#8127 • • Pätkis Pikkis

Zapa, 5.7.2007 09:23:
---
domi, 5.7.2007 09:08:
Nää pienet +25 -helteet.

---

Älä vaan valita talvella näistä pienistä -25 pakkasista sitten.


No on toiki, et jos kuuma ei kelpaa ni ei saa sitten valittaa kylmästäkään o_O Kyl mun mielestä yli 20 astetta nollasta kumpaan tahansa suuntaan ku menee ni rupee olee nihkeetä.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avernian

Posts: 7,451

#8128 • • Avernian Kerettiläinen

mayah, 5.7.2007 09:33:
Mun luonnollinen aika on herätä seitsemältä :D



Eli helppo muutos, kun ei tarvi niin paljoa viisareita kääntää! :D

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Miinapiina

Posts: 3,494

#8129 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
työkkärin alkuinfo! miks sellai pitää ees olla?

--
pinkki on pop!!!

inspector

Posts: 209

#8130 • • inspector gadget

Miinapiina, 5.7.2007 10:02:
työkkärin alkuinfo! miks sellai pitää ees olla?



Itsekin kyseisen tapahtuman kokeneena ihmettelen aivan samaa.

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

anniharha

Posts: 1,937

#8131 • • anniharha

inspector, 5.7.2007 10:09:
---
Miinapiina, 5.7.2007 10:02:
työkkärin alkuinfo! miks sellai pitää ees olla?

---


Itsekin kyseisen tapahtuman kokeneena ihmettelen aivan samaa.



Kiitos, onnistuitte just piristämään mua. Hetki sitten vielä otti aivoon erinäisten todistusten odotteleminen, joita ne tarttee työkkäriin mun työttömyyden varmistukseksi. Mut tosiaan jos ne olis tulleet jo, oisin joutunut taas vaihteeksi aina yhtä ihanaan ja hyödyllistarpeelliseen alkuinfoon, hrrr *sars*

--
and though my words could save the world they never come out right

MiMoSa

Posts: 1,664

#8132 • • MiMoSa
"Clikc ok to terminate" *sars*

Tollanen tulee yhdessä ohjelmassa millä teen töitä sillon kun se ohjelma kaatuu ja kaikki tallentamattomat tiedot on mennyttä. Toi on vielä niin ärsyttävä kun mitään muuta ei pysty klikkaa kun ok.*toktok* Ja just äsken meni taas ties mitä, mitä en ollu muistanu tallentaa.*grr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

m1kk3

Posts: 5,560

#8133 • • m1kk3 no-life

domi, 5.7.2007 09:24:
---
Zapa, 5.7.2007 09:23:
---
domi, 5.7.2007 09:08:
Nää pienet +25 -helteet.

---


Älä vaan valita talvella näistä pienistä -25 pakkasista sitten.

---

En valitakaan. En tiedä mitään parempaa kuin pakkaset, koska niiden kanssa pärjää. Helteen kanssa ei. *sydän*


*sydän* Ehdottomasti samaa mieltä <3

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#8134 • • Eccu Guest
Ylpeys, kun luonne ei anna periksi hoitaa asioita paremmin.. tämä säälittää joissakin. *uuh*
Miinapiina

Posts: 3,494

#8135 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

anniharha, 5.7.2007 12:42:

Kiitos, onnistuitte just piristämään mua. Hetki sitten vielä otti aivoon erinäisten todistusten odotteleminen, joita ne tarttee työkkäriin mun työttömyyden varmistukseksi. Mut tosiaan jos ne olis tulleet jo, oisin joutunut taas vaihteeksi aina yhtä ihanaan ja hyödyllistarpeelliseen alkuinfoon, hrrr *sars*



*hihu*
just sieltä tulin ja että oli puuduttavaa... niiiiiiin turhaa!!!

--
pinkki on pop!!!

Peyote

Posts: 2

#8136 • • Peyote

anniharha, oisin joutunut taas vaihteeksi aina yhtä ihanaan ja hyödyllistarpeelliseen alkuinfoon, hrrr *sars*



Joo, ja minkä ihmeen takia sen saman shaiban joutuu käymään monesti jos ei nyt sattuneista syistä löydä ihan heti töitä kun työkkärin vip-asiakkaaksi ilimottautuu.. Tai siis, mie ainaki olen istunut kyseisessä tilaisuudessa moooonet kerrat. ÄRSYTTÄÄ.

--
la petite mort

pupuankka

Posts: 869

#8138 • • pupuankka poly-wtf?!
En oo saanut mitään aikaiseksi töissä *poks* Ihan karsee jet-lag on päällä ja tuntuu niin kuin olis valvonut viikon putkeen *igor* Täytyy varmaan mennä kotiin, ei tästä tuu mitään. Prkl!
alphamagic

Posts: 3,628

#8139 • • alphamagic

Lindi, 5.7.2007 05:17:
2 VITULLISTA ROTTAA !!! jotka ei anna nukkumis rauhaa kotona... VITTU!!!!!!*toktok**senkin**dissaa**grr**poks**eiei**hmph* *senkin**grr**dissaa**grr*
ne pitäis poistaa tästä maailmasta !



*lmao* *lohduttel*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

MiMoSa

Posts: 1,664

#8140 • • MiMoSa
Mä käyn muutaman kerran viikossa bodypumpissa ja niillä tunneilla on 2 eri ohjaajaa, joista toinen sanoo aina et kesken tunnin ei viedä mitään välineitä pois ettei tuu mitään haavereita ja pysytään hyvin aikataulussa. Sit heti kun ollaan sen toisen ohjaajan tunnilla, joka ei tota sano, niin tyypit vie niitä lautoja ja painoja koko ajan kappaleiden väleissä pois ja vielä ne samat tyypit, jotka käy ton toisenkin ohjaajan tunnilla.*toktok* Mua niin raivostuttaa, et heti kun ei sanota mitään, niin alkaa se ravaus kappaleiden välissä.*grr* Onko se niin vaikeeta tajuta, et niitä välineitä ei viedä kesken kaiken pois vaikkei siitä ohjaaja erikseen sanokaan.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*