Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,299 views

flygfisk

Posts: 327

#4021 • • Edited flygfisk

MiMoSa, 13.2.2006 20:23:
-klips-



Mä ainakin soittaisin kyseiselle isännöitsijälle itse, jos ei tajuaisi soittaa mulle.
Luciel

Posts: 5

#4022 • • Luciel
Minua kyrsi tänään hienoisesti töissä kun suht uusi yksikönpäällikkö tuli käymään siinä minun loosissa, ja olin just opastamassa uutta työntekijää/kaveriani (minuthan siis ihan käskettiin tähän tehtävään tiiminvetäjän puolelta) ja siinä se sitten sanoi jotain että koita nyt sitten välillä tehdä niitä töitäkin. Vaikka tänään iso osa ajasta kuluikin opastamiseen, sain silti paremman myyntituloksen kuin useimpina normaalipäivinä.
Ja aiemmin aamulla aamupalaverin jälkeen kun otettiin teetä työkaverin ja uuden työkaverin kanssa se tuli sanomaan, että mitäs tästä on puhuttu, että nää tee- ja kahvijutut hoidetaan ennen palaveria, ja ettei sais heti opettaa uutta työntekijää huonoille tavoille. *eikä*

Meillä on siellä aina homma toiminut niin että aamupalaverin jälkeen kahville ja/tai tupakalle ja sitten vasta hommiin. Eikä todellakaan tarvitse valittaa siitä, että meillä ois huonot tulokset, ollaan muihin kaupunkeihin ja yksiköihin verrattuna 1. tai 2. sijalla.

Muutenkin välillä tuntuu, että kyseinen henkilö kohtelee työntekijöitä kuin lastentarhan lapsia, eikä edes pelkästään meitä nuoria. Teki niin mieli tänään sanoa että anteeksi nyt vain rouva, tiedän olevani täällä töissä, ja myös käyttäydyn sen mukaan. Vaikka kuinka opastettavani olisi ystäväni, se ei tarkoita sitä että vain juoruan enkä hoida tehtäviäni. *senkin*
Aamu

Posts: 999

#4023 • • Aamu you had me at hello

Taika, 13.2.2006 10:21:
onneksi pääsen kyseisistä ihmisistä eroon neljän ja puolen päivän päästä.



MIHI LÄHTÄÄ DOKAA??+
mulla on täälä shamppanjaa ja kaikkea että voidaan juhlia ;)

--
Do you think the expansion will make me fat?

mousez

Posts: 85

#4024 • • mousez Amatimies
lauantain baarireissu*toktok*
Dneya

Posts: 1,464

#4025 • • Dneya Sizkolizko.
Se, että miun Punasen hiusvärin tuotanto on kait lopetettu, sitä ei löydy MISTÄÄN!! *nyyh**hmph* JA missää ei oo mitää kunnolista punasta, iha vääränlaisia kaikki *uuh*

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.

-Santtu-

Posts: 1,965

#4026 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Ei nyt viitsis valittaa, mut pakko ihan vähän vaan..

Oon ollu koko päivän ihmeen energinen ja saanu kaikkee tehtyy, ja sit tuun koululle täynnä opiskeluintoa enkä muistanukaan et meillä ei oo tänään tunteja. Kyllähän tämmönen nyt vähän ärsyttää *grr*
AnssiV

Posts: 1,798

#4027 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Elämä ja se miten se kohtelee pientä ihmistä.. *uuh*
Verano

Posts: 4,649

#4028 • • Verano Merituuli
Se, että palkkaa tipahti tooooodella paljon tilille tänään. Jouduin "sopivasti" sairaslomalle loppiaisena, jolloin kuukausiliksani vaihtui tuntiliksaan, koska en tee enää täyttä päivää. Eli sairaslomakorvausta tippuu vain niiden tuntien mukaan, jotka mun piti tehdä. Onneksi sentään jotain tulee vielä takautuvasti.

Noh, erittäin pientä tän itse sairastuksen rinnalla. Voisi jo _edes_ tältä erää loppua. Koko kirotusta sairaudesta -ja kaikesta mitä se tuo mukanaan- nyt puhumattakaan.
innae

Posts: 1,377

#4029 • • innae PaskaJätkä
Vitun saatanan paskarotteloauto.
Latausjännitteen säädin on paskana ja oli kuluttanut akusta virrat töissä ollessani. Eli ei sit käynnistynyt töistä päästyäni. Vittu.
Onneksi ukko heräsi ja tuli hinaan mut ja auton himaan.

VITUN VITTU!

Ajan kohta ton paskan rotkoon. Pääsis ainakin eroon auto-ongelmista.

VITTU!

--
PaskaJätkä

styrOx

Posts: 485

#4030 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
Epätietosuus...

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Jocular

Posts: 1,359

#4031 • • Edited Jocular Janni

innae, 16.2.2006 06:03:
Vitun saatanan paskarotteloauto.
Latausjännitteen säädin on paskana ja oli kuluttanut akusta virrat töissä ollessani. Eli ei sit käynnistynyt töistä päästyäni. Vittu.
Onneksi ukko heräsi ja tuli hinaan mut ja auton himaan.

VITUN VITTU!

Ajan kohta ton paskan rotkoon. Pääsis ainakin eroon auto-ongelmista.

VITTU!



Ja sit ku ajat sen sinne rotkoon etkä muista palauttaa kilpiä etkä maksaa vakuutuksia ni mä otan suhun yhteyttä *pepsodent* muahhaha ;) .... Nii ja sit ärsyttää vielä enemmän ;D

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

twistedsushi

Posts: 211

#4032 • • twistedsushi Nihil declaro
noh... muutama päivä sitten ostin Enter The Dragon dvd:n ja takakannessa luki k18, joten odotin et siinä leffassa ois sitten kunnon mäiskintää, mut ei, melkein kaikki taistelu kohdat oli "sensuroitu" tai leikattu ihan päin ******. Tuntu ku leffa ois jotenkin jäänyt kesken..
esim. se kohta missä se "jättiläis" kiinalainen taistelee sitä vaaleeta jenkkiläistä vastaan. *grr*

Onko levyssä vika vai kuuluuko sen mennä noin?? *senkin* *toktok*

(joskus pienempänä nähnyt sen viimeksi, ni en kiinnittänyt siihen aikaan tappelukohtauksiin huomiota)

Muuten aivan loistava leffa.

--
Itse valitset puolesi.

Avatar
#4033 • • Annakins Guest

twistedsushi, 16.2.2006 09:55:
...melkein kaikki taistelu kohdat oli "sensuroitu" tai leikattu ihan päin ******. Tuntu ku leffa ois jotenkin jäänyt kesken.. esim. se kohta missä se "jättiläis" kiinalainen taistelee sitä vaaleeta jenkkiläistä vastaan. *grr*



Tulipa tästä mieleen, että tiesittekö Amerikan suurimman videovuokrausfirman Blockbustersin olevan mormonien omistama ja että Blockbusters sensuroi leffoja aika rankasti? Jenkeissä meidän K-18 leffoja vastaa NC17 luokitus ja Blockbusters ei suostu ottamaan hyllyihinsä leffoja tuolla luokituksella vaan sensuroi ne niin, että luokitus saadaan PG-tasolle. Mainstream jenkkileffathan eivät tästä kärsi, mutta monet eurooppalaiset elokuvat, kuten esim. The Dreamers, kärsivät suuresti.

Huvittavinta asiassa on se, että monet amerikkalaisetkaan eivät tiedä asiasta.
twistedsushi

Posts: 211

#4034 • • twistedsushi Nihil declaro
*whaat* no huhhuh

--
Itse valitset puolesi.

Freja

Posts: 8,775

#4035 • • Freja Sihteeri

Jocular, 16.2.2006 09:17:
Ja sit ku ajat sen sinne rotkoon etkä muista palauttaa kilpiä etkä maksaa vakuutuksia ni mä otan suhun yhteyttä *pepsodent* muahhaha ;) .... Nii ja sit ärsyttää vielä enemmän ;D



Heeei eipäs nyt lyödä lyötyä! Se mobiili oli kiva ja lämmin *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#4036 • • Freja Sihteeri
No, itseni. Tai tapani "järjestellä" tärkeitä papereita. Tai no, laskuja. Pidän aina maksettuja laskujani näppiksen alla, mutta maksamattomille keksin aina jonkin uuden ja mukavan paikan, kun edelliseen paikkaan hukkasin ne. Eli ehkä kiteytettynä, taidettais tarvita tänne joku kiva tietokonepöytä koska palaa hermot tän pöydän kanssa missä ei oo yhtään ylimääräistä tilaa, että voisi edes jonkinlaista laskupaikkaa keksiä. Semmone hyllyllinen mukava kulmatietsapöytä ois kiva. Eli mua ärsyttää siis kun hukkaan aina kaikki tavarani *möks*
Miks en ikinä opi, vaan laitan ne aina uuteen paikkaan? Si kiroan kun en löydä. Nytkin jouduin soittelemaan pariin paikkaan laskun summia ja viitenumeroita, mut onneksi löysin myös joitain laskuja jotka pystyin vain kopsaamaan. Tähän olisi myös pieni ratkaisu, mutta:
a. En luota niihin
b. Mä halun ite maksaa aina laskuni, että tiedän mitä olen maksanut ja milloin ja minkä verran
c. Mulla on nii epäsäännölliset tulot, että aina ei löydy rahaa eräpäivänä, eikä sekään ole kivaa.Maksan ne joko heti kun lasku tulee tai _silloin milloin huvittaa_.(ja katso kohta b.)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#4037 • • Freja Sihteeri
Sekin ärsyttää kun olin eilen ikeassa ja löysin sieltä 2, tai siis 4 valokuvakehystä. "jee." Kaikki, mitä lähin etsimään, ei löytynyt mieleistä *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hitchhiker

Posts: 1,754

#4038 • • Hitchhiker

Freja, 16.2.2006 10:42:
No, itseni. Tai tapani "järjestellä" tärkeitä papereita. Tai no, laskuja. Pidän aina maksettuja laskujani näppiksen alla, mutta maksamattomille keksin aina jonkin uuden ja mukavan paikan, kun edelliseen paikkaan hukkasin ne. Eli ehkä kiteytettynä, taidettais tarvita tänne joku kiva tietokonepöytä koska palaa hermot tän pöydän kanssa missä ei oo yhtään ylimääräistä tilaa, että voisi edes jonkinlaista laskupaikkaa keksiä. Semmone hyllyllinen mukava kulmatietsapöytä ois kiva. Eli mua ärsyttää siis kun hukkaan aina kaikki tavarani *möks*
Miks en ikinä opi, vaan laitan ne aina uuteen paikkaan? Si kiroan kun en löydä. Nytkin jouduin soittelemaan pariin paikkaan laskun summia ja viitenumeroita, mut onneksi löysin myös joitain laskuja jotka pystyin vain kopsaamaan. Tähän olisi myös pieni ratkaisu, mutta:
a. En luota niihin
b. Mä halun ite maksaa aina laskuni, että tiedän mitä olen maksanut ja milloin ja minkä verran
c. Mulla on nii epäsäännölliset tulot, että aina ei löydy rahaa eräpäivänä, eikä sekään ole kivaa.Maksan ne joko heti kun lasku tulee tai _silloin milloin huvittaa_.(ja katso kohta b.)


Itellä sain laskut sillattis järjestykseen et värkkäsin jostain vanhasta PC-peli boksista laatikon johon laitan maksamattomat laskut jotteivat ne hukkuisi, päällä lukee valkosella X-box. Vaik itellä on säännölliset tulot ni joutuu venyttelemään silti noita eräpäiviä ja sit ne kasaantuu aina jompaan kumpaan palkkapäivään *eiei* mutta onneksi ne lähettävät aina sen mukavan muistutus lapun.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#4039 • • Hitchhiker

Freja, 16.2.2006 10:42:
Pidän aina maksettuja laskujani näppiksen alla, mutta maksamattomille keksin aina jonkin uuden ja mukavan paikan, kun edelliseen paikkaan hukkasin ne. Eli ehkä kiteytettynä, taidettais tarvita tänne joku kiva tietokonepöytä koska palaa hermot tän pöydän kanssa missä ei oo yhtään ylimääräistä tilaa, että voisi edes jonkinlaista laskupaikkaa keksiä.


Itellä sain laskut sillattis järjestykseen et värkkäsin jostain vanhasta PC-peli boksista laatikon johon laitan maksamattomat laskut jotteivat ne hukkuisi, päällä lukee valkosella X-box. Vaik itellä on säännölliset tulot ni joutuu venyttelemään silti noita eräpäiviä ja sit ne kasaantuu aina jompaan kumpaan palkkapäivään *eiei* mutta onneksi ne lähettävät aina sen mukavan muistutus lapun.
Freja

Posts: 8,775

#4040 • • Freja Sihteeri

Hitchhiker, 16.2.2006 11:34:
Itellä sain laskut sillattis järjestykseen et värkkäsin jostain vanhasta PC-peli boksista laatikon johon laitan maksamattomat laskut jotteivat ne hukkuisi, päällä lukee valkosella X-box. Vaik itellä on säännölliset tulot ni joutuu venyttelemään silti noita eräpäiviä ja sit ne kasaantuu aina jompaan kumpaan palkkapäivään *eiei* mutta onneksi ne lähettävät aina sen mukavan muistutus lapun.



Ihan jees idea, harmi kun mulla ei vaan oo lähistöllä tilaa sellaselle *igor* Ehkä pitäis vaa hommaa se uus tietsapöytä?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been