MiMoSa, 13.2.2006 20:23:
-klips-
Mä ainakin soittaisin kyseiselle isännöitsijälle itse, jos ei tajuaisi soittaa mulle.
14,184 posts, 710 pages, 4,997,422 views
MiMoSa, 13.2.2006 20:23:
-klips-
Taika, 13.2.2006 10:21:
onneksi pääsen kyseisistä ihmisistä eroon neljän ja puolen päivän päästä.
innae, 16.2.2006 06:03:
Vitun saatanan paskarotteloauto.
Latausjännitteen säädin on paskana ja oli kuluttanut akusta virrat töissä ollessani. Eli ei sit käynnistynyt töistä päästyäni. Vittu.
Onneksi ukko heräsi ja tuli hinaan mut ja auton himaan.
VITUN VITTU!
Ajan kohta ton paskan rotkoon. Pääsis ainakin eroon auto-ongelmista.
VITTU!
twistedsushi, 16.2.2006 09:55:
...melkein kaikki taistelu kohdat oli "sensuroitu" tai leikattu ihan päin ******. Tuntu ku leffa ois jotenkin jäänyt kesken.. esim. se kohta missä se "jättiläis" kiinalainen taistelee sitä vaaleeta jenkkiläistä vastaan.
Jocular, 16.2.2006 09:17:
Ja sit ku ajat sen sinne rotkoon etkä muista palauttaa kilpiä etkä maksaa vakuutuksia ni mä otan suhun yhteyttämuahhaha ;) .... Nii ja sit ärsyttää vielä enemmän ;D
Freja, 16.2.2006 10:42:
No, itseni. Tai tapani "järjestellä" tärkeitä papereita. Tai no, laskuja. Pidän aina maksettuja laskujani näppiksen alla, mutta maksamattomille keksin aina jonkin uuden ja mukavan paikan, kun edelliseen paikkaan hukkasin ne. Eli ehkä kiteytettynä, taidettais tarvita tänne joku kiva tietokonepöytä koska palaa hermot tän pöydän kanssa missä ei oo yhtään ylimääräistä tilaa, että voisi edes jonkinlaista laskupaikkaa keksiä. Semmone hyllyllinen mukava kulmatietsapöytä ois kiva. Eli mua ärsyttää siis kun hukkaan aina kaikki tavarani *möks*
Miks en ikinä opi, vaan laitan ne aina uuteen paikkaan? Si kiroan kun en löydä. Nytkin jouduin soittelemaan pariin paikkaan laskun summia ja viitenumeroita, mut onneksi löysin myös joitain laskuja jotka pystyin vain kopsaamaan. Tähän olisi myös pieni ratkaisu, mutta:
a. En luota niihin
b. Mä halun ite maksaa aina laskuni, että tiedän mitä olen maksanut ja milloin ja minkä verran
c. Mulla on nii epäsäännölliset tulot, että aina ei löydy rahaa eräpäivänä, eikä sekään ole kivaa.Maksan ne joko heti kun lasku tulee tai _silloin milloin huvittaa_.(ja katso kohta b.)
Freja, 16.2.2006 10:42:
Pidän aina maksettuja laskujani näppiksen alla, mutta maksamattomille keksin aina jonkin uuden ja mukavan paikan, kun edelliseen paikkaan hukkasin ne. Eli ehkä kiteytettynä, taidettais tarvita tänne joku kiva tietokonepöytä koska palaa hermot tän pöydän kanssa missä ei oo yhtään ylimääräistä tilaa, että voisi edes jonkinlaista laskupaikkaa keksiä.
Hitchhiker, 16.2.2006 11:34:
Itellä sain laskut sillattis järjestykseen et värkkäsin jostain vanhasta PC-peli boksista laatikon johon laitan maksamattomat laskut jotteivat ne hukkuisi, päällä lukee valkosella X-box. Vaik itellä on säännölliset tulot ni joutuu venyttelemään silti noita eräpäiviä ja sit ne kasaantuu aina jompaan kumpaan palkkapäiväänmutta onneksi ne lähettävät aina sen mukavan muistutus lapun.