Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,030 views

anniharha

Posts: 1,937

#4061 • • anniharha
Server is currently in split-mode. *senkin**grr*

--
and though my words could save the world they never come out right

embie

Posts: 531

#4062 • • Edited embie Shwoopsie poo
Maailman snobein ja elitistisin "kaverini".... en edes tiedä miksi enää haluaisin olla sen ihmisen kanssa tekemisissä...*dissaa*

ja toinen "ystäväni".... miten 32-vuotias ihminen voi olla niiin lapsellinen?! *whaat*

Tänään ei ole selvästikään hyvä päivä... *hmph*
mikey

Posts: 161

#4063 • • mikey mielenterveys horjuva
turhan uteliaat naapurit...

--
AJATTELE OMILLA AIVOILLAS...

pirpeli

Posts: 5,533

#4064 • • pirpeli
Tyhmät ihmiset, ja kaikkein eniten TYHMÄT LÄHEISET KAVERIT!
Saatana, tiiliskivelläkö sitä järkeä pitäs kalloon takoa?!?!?!?

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Verano

Posts: 4,649

#4065 • • Verano Merituuli

pirpeli, 25.2.2006 01:28:
Tyhmät ihmiset, ja kaikkein eniten TYHMÄT LÄHEISET KAVERIT!
Saatana, tiiliskivelläkö sitä järkeä pitäs kalloon takoa?!?!?!?



Onneks sulla on fiksujakin kavereita *pepsodent*
wiwi

Posts: 1,575

#4066 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Helvetin pesukone-/runkopatja-/polkupyörä-/ihanmikävaanluotoonkuulumaton romu metsässä. Tai siis ihmiset jotka niitä sinne rahtaa! Veis jumalauta käytöstä poistetut vehkeensä sinne mihin ne kuuluu.*senkin* Tuossakin näkyy pihalla olevan paitsi tilavat jäteastiat, myös roskalava. Silti viereisessä metsässä näyttää siellä täällä kasvavan erikoisia, ruostuneita metalliulokkeita.

Perkele!*grr*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

ledroc

Posts: 8

#4067 • • ledroc

John, 10.2.2006 17:43:


Jotkut pojat vaan haluu sekä syöda kakun että säästää sen. Unohda sellaiset, ei tuollaiset tyypit tuu aiheuttamaan sulle kuin pahaa oloa ja vitutusta. *ding*




Huomasin sen, ja sitä pahaa oloa onkin kärsitty tässä jo jonkin aikaa.*eiei*
KooKie

Posts: 4,338

#4068 • • KooKie aka. Petress Pan
<flame>

Mua vituttaa, kun mullahan tosiaan on huomenna duunia, missaan tosiaan sen takia lätkän finaalin. Sit yritän saada sen vuoron jolleki ihmiselle, joka ei lätkää seuraa, niin eiköhän vastauksena oo, että joo sori finaali tulee ni pakko kattoo. Voi vittu perkele saatanan pällit, mä katkon käteni kohta, että pääsen saikulle siitä vuorosta haistakaa kaikki vaan aivan vitun pitkät paskat saatana! Ykski tytsä duunista just viime lauantaina soitti mulle ja sano, että on tylsää ku jätkät kattoo vaa lätkää ja mä siihen että miks perkeleessä sä ET kato ja älä soita mulle, kun häiritset mun keskittymistä, ni tänää ku yritin saada sitä tekee huomisen vuoron, niin se ilmotti sopineensa jo lätkäfinaalitreffit. Voi vitun jees. Tota jalan/käden katkomissuunnitelmaakaan en toteuta vaan ja ainoostaan sen takia, koska lähen 2 vkon päästä Slovakiaan. Voi helvetti, mitä vittua mä voin tehdä, mua vaan itkettää... *uuh*

<flame>

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

lostgone

Posts: 2,493

#4070 • • lostgone

KooKie, 25.2.2006 19:06:
<flame>


taskuradio?? Ite olin töissä USA-pelin ja vitutti kovasti, mut kuuntelin korvalapuista ja se oli telkkaria jännittävämpää.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#4071 • • kettu kiu Guest
joudun taas tappelemaan kaverin kaa asiasta joka ei TODELLAKAAN ole mun päätettävissäni.. *igor*
Aisti

Posts: 402

#4072 • • Aisti Turtiloparabellum
Suunnattomat asiat.
Cloudberry

Posts: 493

#4073 • • Cloudberry

Voi helvetti, mitä vittua mä voin tehdä, mua vaan itkettää... *uuh*



Otan osaa, tosi huonoa mäihää.. *lohduttel* (Vaikka kai se on silti enimmäkseen kiva juttu että on töitä..?)

Kuuntele peli radiosta jos suinkin pystyt ja yritä lohduttautua sillä, että jos tulee hyvä peli niin ne parhaat palat näkee kyllä uusinnan uusintoina ja moneen kertaan, kyllästymiseen asti; jos huono peli niin siinä ei oo mitään nähtävää, etkä siis missaa mitään.. *blush*
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#4074 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Mua alko ihan älyttömästi ärsyttää kun luin tota asiakas on aina väärässä - threadiä. Huhhuh. Mä ymmärrän sen et jos työpaikalle tulee joku spurgu/sekoilija/piripää/varas hihhuloimaan ties mitä, niin siinä ei paljo hyvät päiväät ja hymyilyt auta kun saattaa olla oma henkikin vaarassa, mut se et ärsyyntyy siitä, et joku naputtelee sormilla tai kortilla tiskiin tai pöytään niin ei hyvää päivää sentään. Jo lähtökohtana se, et kaikki ihmiset tai siis asiakkaat osais toimia just silleen ku työntekijä haluaa on täysin mahdoton, saati sitten jos asiakkaat ovat pienessä sievässä, humalassa tai jopa ns. perseet olalla.

Miks ärsyyntyä niistä typeristä kommenteista ("Bingo!""Eiku mieluummin mukissa se juoma!")? Ja hyväntahtoisista harmittomista tyypeistä, jotka niitä heittelee. Ku ne niinku tarkottaa hyvää sillä...Komiikka sitäpaitsi perustuu toistoon :D

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

mikey

Posts: 161

#4075 • • mikey mielenterveys horjuva
se kun on ottopääl ja ku jotku ei tajuu et tuhkiski on olemassa,
vaa on pakko tuhkata ja tumppailla pulloihi...

--
AJATTELE OMILLA AIVOILLAS...

mikey

Posts: 161

#4076 • • mikey mielenterveys horjuva
kävi hetki sitten jotai prkl:een jehovia oven takana...*grr*

--
AJATTELE OMILLA AIVOILLAS...

Avatar
#4077 • • Taika Guest
ihmiset, jotka eivät suostu kuuntelemaan kun niille yrittää selittää asioita ja jotka seuraavana päivänä reklamoivat siitä ettei mitään ole kerrottu*senkin*

hyvin alkoi tämäkin aamu.
ezzy

Posts: 8,060

#4078 • • ezzy Droid-pappa

Pirjo Yrjönen, 26.2.2006 22:58:
Mua alko ihan älyttömästi ärsyttää kun luin tota asiakas on aina väärässä - threadiä. Huhhuh. Mä ymmärrän sen et jos työpaikalle tulee joku spurgu/sekoilija/piripää/varas hihhuloimaan ties mitä, niin siinä ei paljo hyvät päiväät ja hymyilyt auta kun saattaa olla oma henkikin vaarassa, mut se et ärsyyntyy siitä, et joku naputtelee sormilla tai kortilla tiskiin tai pöytään niin ei hyvää päivää sentään. Jo lähtökohtana se, et kaikki ihmiset tai siis asiakkaat osais toimia just silleen ku työntekijä haluaa on täysin mahdoton, saati sitten jos asiakkaat ovat pienessä sievässä, humalassa tai jopa ns. perseet olalla.

Miks ärsyyntyä niistä typeristä kommenteista ("Bingo!""Eiku mieluummin mukissa se juoma!")? Ja hyväntahtoisista harmittomista tyypeistä, jotka niitä heittelee. Ku ne niinku tarkottaa hyvää sillä...Komiikka sitäpaitsi perustuu toistoon :D



Ymmärtäisit, jos olisit palveluammatissa, jossa samat asiakkaiden tavat toistuvat päivä toisensa jälkeen. Se hajottaa. Ihmiset ei vaan opi koskaan.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#4079 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
mua ärsyttää yks ihan turha pikkujuttu, joka tuli taas
eilen mieleen ku luin uuden imagen: joidenki tiettyjen
kriitikoiden leffa/kirja/musiikki-arvostelut, joissa ei
puhuta juuri ollenkaan siitä itse arvosteltavasta teoksesta.

pahin noista kriitikoista on cityn harri närhi (jos muistan
nimen oikein), joka yleensä niissä arvosteluissaan jauhaa
ensin ummet ja lammet jotain ihan muuta paskaa ja sitten
ehkä mainitsee lopuksi arvosteltavan leffan.

tossa em. mainitussa uudessa imagessa oli kans äärimmäisen
rasittava pop-klubin maria veitolan 'arvostelu' placebon ja cat
powerin levyistä. cat power mainittiin siinä jutussa pari kertaa,
mut placebo kuitattiin vaan ihan hauskalla (mutta aikalailla
anti-informatiivisella) lauseella: 'jos placebo olisi ollut jo silloin,
niin olisin itkenyt onnesta verta ja mustaa kajalia - vaikken
edes meikannut'.

prkl, ei mua ainakaan kiinnosta jonkun maria veitolan ankee
teiniangsti tai sit sen harri närhen loputtomat jaaritukset ties mistä
(harmi ku ei tuu mieleen esimerkkejä)... vaan tekis mieli niinku
oikeesti lukee edes jonkinlaista analyysiä uusista elokuvista,
kirjoista ja levyistä.

tiedän kyllä, että ne pitää itseään ja tota niiden rasittavaa
kirjoitustyyliä jotenkin fiksuna ja hauskana, mut täyttäisivät
edes sen arvostelutehtävnsä. nyyh. seuraavaksi sitten vihainen
kirje cityyn ja imageen :P

t. närkästynyt ikäihminen peräjänkhältä *grr*

--
dasinoaisnvs

Optik

Posts: 1,691

#4080 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo
Pioneerista liu'ut hajoamassa... *igor**hmph*

Eikä siinä vielä kaikki... puhelin ja tietokonekin leviävät käsiin.. *grr*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.