Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,588 views

demonchild

Posts: 302

#4101 • • demonchild Crazy/Beautiful
Ihmisten koskemattomuuden häpäiseminen mm. hakkaamalla, lääppimällä, tönimällä, kourimalla ja kaikilla muilla vast. tavoilla. Se on jokaisen ihmisen synnyinoikeus eikä kellään ole asiaa riistää tai kieltää sitä. Pitäisi ottaa paljon kovempi linja kun näistä teoista rankaistaan.

Kunnioitusta naisille joita ilman me miehet emme pärjäisi (ainakaan pitkään *hymy*) ja niille miehille jotka kohtelevat puolisoitaan niiden ansaitsemalla (hyvällä) tavalla.

--
Kiitos ja anteeksi

wiwi

Posts: 1,575

#4103 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Lähestyvä fyssankoe. Tai siis se että mun on pakko selviytyä siitä, jotta pääsisin täältä edes joskus pois. Joo ja matikankurssi, jonka suorittamiseen mulla ei ole mitään edellytyksiä. *eiei*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#4104 • • Hitchhiker
Dösän kanssa kertyi työmatkan kestoksi 1,5h, eikä siinä mitään kun on idiootteja ihmisiä dösä täynnä ja jotka eivät pätkän vertaa osaa käyttäytyä. Ihmisten järki seisoo taasen kuin jäät meressä tällä hetkellä, ei minkään näköistä ajatuksen virtaa ei edes pienintä. Minkä pirun takia tarttee kasautua palloksi dösän oven eteen, töniä ja tuuppia muita ihmisiä. Sitten vielä tarttee kuskille huudella törkeyksiä joka ei todellakaan voi asialle sen enempää.

Mitä tästä opimme? Otetaan huomenna fillari alle ja raidataan sen kanssa duuniin, pääsee helpommalla ja huomattavasti nopeammalla (eikä jalatkaan palellu sen enempää kuin tänään).
_soleil_

Posts: 75

#4105 • • _soleil_ Klingon Woman
Sellaiset ihmiset jotka kehittää "kriisin" vain sen takia jos ei moikkaa :) ja kuvittelee siitä jotain ihme salaliittoteorioita ja muuta......

Ja se että sokerista voi tulla riippuvaiseksi....
zenny

Posts: 1,145

#4106 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

_soleil_, 6.3.2006 23:18:

Ja se että sokerista voi tulla riippuvaiseksi....



Ihan tosi raivostuttavaa toi.. huomaa et joka päivä pitää saaha ainaki jotain pient herkkuu..*grr* nyt yritän olla keskiviikkoo asti ilman mitää herkkui.. *hmph*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Umbala

Posts: 769

#4107 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Se, että kun tekee koko viikonlopun duunia ihan vitusti, siis ainakin sadan ja yhden miehen edestä ja sitten kun työkeikka loppuu ja palaa kotiin saa haukut keikkan loputukseen liittyen asiasta jolle ei periaatteessa mahtanut yhtään mitään. *grr**igor*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

_soleil_

Posts: 75

#4108 • • _soleil_ Klingon Woman

zenny, 7.3.2006 00:06:
---
_soleil_, 6.3.2006 23:18:

Ja se että sokerista voi tulla riippuvaiseksi....

---


Ihan tosi raivostuttavaa toi.. huomaa et joka päivä pitää saaha ainaki jotain pient herkkuu..*grr* nyt yritän olla keskiviikkoo asti ilman mitää herkkui.. *hmph*




Mä yritän ainakin huomisen, ilman sokerii.... =) Ei liian rankkaa missiota näin heti...... Pienesti pitää alotella *vink*
zenny

Posts: 1,145

#4109 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

_soleil_, 7.3.2006 00:10:
---
zenny, 7.3.2006 00:06:
---
_soleil_, 6.3.2006 23:18:

Ja se että sokerista voi tulla riippuvaiseksi....

---


Ihan tosi raivostuttavaa toi.. huomaa et joka päivä pitää saaha ainaki jotain pient herkkuu..*grr* nyt yritän olla keskiviikkoo asti ilman mitää herkkui.. *hmph*

---



Mä yritän ainakin huomisen, ilman sokerii.... =) Ei liian rankkaa missiota näin heti...... Pienesti pitää alotella *vink*




No kerran kokeilin olla viikon ilman karssuu ni 3 päivän iltan se sit loppu... *hmph* oli kyl yhtä kidutusta.. *hih*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

_soleil_

Posts: 75

#4110 • • _soleil_ Klingon Woman

zenny, 7.3.2006 00:19:
---
_soleil_, 7.3.2006 00:10:
---
zenny, 7.3.2006 00:06:
---
_soleil_, 6.3.2006 23:18:

Ja se että sokerista voi tulla riippuvaiseksi....

---


Ihan tosi raivostuttavaa toi.. huomaa et joka päivä pitää saaha ainaki jotain pient herkkuu..*grr* nyt yritän olla keskiviikkoo asti ilman mitää herkkui.. *hmph*

---



Mä yritän ainakin huomisen, ilman sokerii.... =) Ei liian rankkaa missiota näin heti...... Pienesti pitää alotella *vink*

---



No kerran kokeilin olla viikon ilman karssuu ni 3 päivän iltan se sit loppu... *hmph* oli kyl yhtä kidutusta.. *hih*



Mä oon joskus ollut ihan yli vuoden.. yms =) mut sit kun pääsi taas karkin makuun niin sitä sit kunnolla pääsi......Harmittavaa.......
Anselmi

Posts: 2,578

#4111 • • Anselmi And sell me
Eipä oikeastaan mikään.

--
sen pituinen se

sapeli

Posts: 11,768

#4112 • • sapeli jokukukamikä?

Umbala, 7.3.2006 00:09:
Se, että kun tekee koko viikonlopun duunia ihan vitusti, siis ainakin sadan ja yhden miehen edestä ja sitten kun työkeikka loppuu ja palaa kotiin saa haukut keikkan loputukseen liittyen asiasta jolle ei periaatteessa mahtanut yhtään mitään. *grr**igor*



No mutta eikö tuollainen vitutus mene aika nopeasti sitten ohikin, kun tietää ettei se ollut oma vika ja tietää myös että teki aika pirun paljon töitä? *hymy* Kiitos on aina mukavaa, mutta imo tärkeintä on tietää itse tehneensä hyvää työtä - tai ainakin parhaansa. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#4113 • • Reetta Guest
HERÄÄMINEN KELLO 04.30 AAMULLA!!!!!!!!!! *eiei*
Elmiira

Posts: 1,446

#4114 • • Elmiira
Se, että heräsin just SOHVALTA *grr*
Ja niska on nyt ihan jumissa...*uuh*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

-Santtu-

Posts: 1,965

#4115 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Nukuin eilen Täydellisten Naisten ohi, prkl! *grr*
Menin nukkuu joskus kuuden jälkeen ja ajattelin että kyllähän mä nyt yhdeksään mennessä herään ja telkkukin oli siinä auki, niin kylläpä sitten vitutti kun heräsin lopputekstien aikaan. *hmph*
mikey

Posts: 161

#4116 • • mikey mielenterveys horjuva
Pilkun viilaajat...*grr*

--
AJATTELE OMILLA AIVOILLAS...

sapeli

Posts: 11,768

#4117 • • sapeli jokukukamikä?

-Santtu-, 7.3.2006 11:17:
Nukuin eilen Täydellisten Naisten ohi, prkl! *grr*



Mäki näin vaan vikat 15 minsaa ku oli töitä niin myöhään *uuh* No, uusintakierrosta odotellessa *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

wiwi

Posts: 1,575

#4118 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

wanna, 7.3.2006 12:03:
lukeminen EI SUJU. mul on varmaan joku ihme keskittymishäiriö



Sama. Jo pelkästään kirjan käteen ottaminen vaatii ihan uskomattomia ponnisteluja ja kun sen saa auki, iskee kammottava lamaannus. Kun lukee muutaman rivin, alkaa väkisinkin pohtia, kuinka turhaa koko lukeminen tässä vaiheessa on ja tietenkin huomaa ettei ole sisäistänyt lukemastaan yhtikäs mitään. Ei sen luulisi olevan niin vaikeaa. Mä olen noidankehässä. *eiei*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Snowie

Posts: 601

#4119 • • Snowie Ihku Hiutale
Turun bileet. *eiei* Violenzeja lukuunottamatta pelkkää kiksuu. Ei kykene ymmärtää...
Zandy

Posts: 273

#4120 • • Zandy
Muuttolaatikoiden loputon määrä *eiei**igor*
Tuntuu että koko kämppä koostuu pelkistä muuttolaatikko-kasoista. Tekis mieli vaan pakoilla kotia ja toivoa että jotenkin ne tavarat itsekseen kulkeutuisivat kaappeihin.