Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,471 views

Pätkis

Posts: 1,038

#4141 • • Pätkis Pikkis
"kaverit" jotka ei ohimennen törmätessä edes tervehdi jos ei niitä ala ite eka voitelee ja ihquttelee *dissaa*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Fresia

Posts: 764

#4142 • • Fresia vähän outo
*itun eksän ego, se jätkä leijailee kyl jossain ihan omissa maailmoissaan *eikä* Mitä se kuvittelee, et aion kuunnella sitä, jos se vaan hehkuttaa uusia asioitaan ja osaltaan halveksii mua. Tiedän, et osa tosta on vaan esitystä, sillä on oikeesti paha olla mut kova jätkä ei näytä vaik pää räjähtää. *ittu oon niin loistavalla tuulella.

Vielä enemmän ärsyttää se, että annan itseni ärsyyntyä eksästä näin paljon. Mitä *itun väliä sen jutuilla enää ees on mun kannalta?! *hmph*

*dissaa* tyhmä lomakin ens viikolla, jolloin en ees ehtis lomailee, kun pitäs tehdä paria kouluhommaa. En kuitenkaan tee mitään ja sit *ituttaa taas. *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

coolcat82

Posts: 771

#4143 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Flunssa *nuha*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Avatar
#4144 • • *Mirri* Guest
Ihmiset jotka jauhavat shittiä ja koettavat mustamaalata muita ihmisiä vailla mitn faktoja. Te ette edes tunne mua joten älkää jaksako nähdä vaivaa. Emmäkään jaksa nähdä sitä teidän takianne. Hankkikaa elämä.
Pumis

Posts: 816

#4145 • • Pumis Kike / Fab4

*Mirri*, 12.3.2006 19:37:
Ihmiset jotka jauhavat shittiä ja koettavat mustamaalata muita ihmisiä vailla mitn faktoja. Te ette edes tunne mua joten älkää jaksako nähdä vaivaa. Emmäkään jaksa nähdä sitä teidän takianne. Hankkikaa elämä.



Hyvä Emo ! FAdas *grr*
Avernian

Posts: 7,451

#4146 • • Avernian Kerettiläinen
Minua ärsyttää, että olen aina, vaatetta kuin vaatetta sovittaessa, jossain kaupassa olevien kokojen välissä. Housut on aina liian isot tai liian pienet, sama paidoissa. Pipoista ei sovi yksikään. Kengistä ei löydy hyvän näköisen ja mukavan yhdistelmää kirveelläkään, ja jos löytyy, niin varmaan sekin sopisi vain toiseen jalkaan. Takkeihin joko hukun tai sitten kiristää.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

flygfisk

Posts: 327

#4147 • • flygfisk

Avernian, 12.3.2006 22:16:
Minua ärsyttää, että olen aina, vaatetta kuin vaatetta sovittaessa, jossain kaupassa olevien kokojen välissä. Housut on aina liian isot tai liian pienet, sama paidoissa. Pipoista ei sovi yksikään. Kengistä ei löydy hyvän näköisen ja mukavan yhdistelmää kirveelläkään, ja jos löytyy, niin varmaan sekin sopisi vain toiseen jalkaan. Takkeihin joko hukun tai sitten kiristää.



Itse pähkäillyt saman asian takia pääni puhki, kunnes löysin "ne omat merkit", jotka sopivat mulle. Sen jälkeen en ole pahemmin muita merkkejä edes vilkaissut.
Optik

Posts: 1,691

#4148 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Loma loppui jo ennenku kerkes edes kunnolla alkamaan.. *hmph**dissaa**igor**grr**senkin*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

innae

Posts: 1,377

#4149 • • innae PaskaJätkä
oma mäytös lauantaina. varsinainen mörrimöykky olin taas.

ja muutenkin taas vähän kaikki vaihteeksi.

mur. vittusaatana.

--
PaskaJätkä

Verano

Posts: 4,649

#4150 • • Verano Merituuli
Se, että täällä duunissa tohon yhteen tyhjään huoneeseen on asettunut joku mies. Huone on about viidentoista metrin päässä musta. Istun selkä sinnepäin, ja mulla on tällänen tuoli, jossa ei ole edes selkänojaa laisinkaan. Ärsyttävää kun se äijä istuu naama tännepäin ja sillä on siis suora näkyvyys tänne. Se on vaan inhottava tunne, kun joku istuu selän takana.

Vois hemmetti siirtää pöytäänsä vähäsen tai pitää ovea kiinni.
Ja vaihtaa tennissukkansa vaikka mustiin.
Freja

Posts: 8,775

#4151 • • Edited Freja Sihteeri
Joskus on myös niitä päiviä kun mikään ei näytä onnistuvan; paitsi se että kaikki ärsyttää. Voi vittu sanon minä. Tekis mieli potkii itteään päähän ja kaikkee ja ARGH NNGGGGGH en löydä edes sanoja tähän vitutukseen.
Enkä edes pääse kotiin perjantaina *senkin**dissaa**hmph**grr* *javaikkamitä*

Ei ku siis.... Ei vaan niin ei.

Vituttaa niin että tekis mieli itkee mut ei sekään auttais yhtää mitää ja sekös vasta vituttaiski.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#4152 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Voi perkele, kahvi on loppu *grr* 3 koffarii sen sijasta sit naamaan, mut ois kiva juoda jotain kuumaa *nyyh* hyvin alkaa tääkin päivä...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

littlebig

Posts: 753

#4154 • • littlebig aaat-chi kung
yks *uros* taas alkanu ottaa viisaudessaan osaa klubbarin keskusteluihin, vois vetästä näppiksen piuhan kaulansa ympärille ja kiristää
*dissaa*

--
straight ______

gay ^______^

Jutu

Posts: 3,054

#4155 • • Jutu Blondi
Paskiaiset maksanut vaan puolet palkasta. Menenpä siis kysymään mihin ne jemmas loput siitä tilistä *igor**grr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Fresia

Posts: 764

#4156 • • Fresia vähän outo
Oon ollut jo kuus viikkoa pois treeneistä häntäluun murtuman takia *hmph* En pysty vieläkään hyppimään, potkimaan tai taivuttelemaan selkää siihen malliin, kuin treeneis pitäis pystyä. Helvetti, oon nyt jo niin jäljessä niitä, et kehtaanko enää ees mennä sinne *igor* Haluan jo liikkua kunnolla, enkä tuntea tota pientä häiriötä selässä. Kai sitä pitäs malttaa alottaa noilla helpoilla yliopiston jumpilla, lihaksien kuntoutuksen saan (pitäiskin) jo aloittaa.

Mä haluan purkamaan energiaa kunnolla, en sievistelemään ja tekemään jotain ihme ristiaskeleita ja ja marssia paikallaan *igor* Blaah *dissaa*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

PennyLane

Posts: 121

#4157 • • PennyLane
Voisivat nyt saada sen putkirempan Eerikinkadulla valmiiksi, että pääsis elokuviin! Jo kolme viikkoa ilman Orionin ilmapiiriä.
En kestä enää... nää vieroitusoireet tappaa mut... *poks*

--
bass bass BASS!

wiwi

Posts: 1,575

#4158 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mua ärsyttää just nyt kaks asiaa. Krhm.

Helvetin lintuinfluenssa-hysteria. Ei kai se nyt auta yhtään mitään vaikka kuinka rupeaa panikoimaan etukäteen jonkun teoreettisen tilanteen takia. "Näin lintuinfluenssa tarttuu" "Näin lintuinfluenssa tulee Suomeen", "Varaudu lintuinfluenssaan seuraavasti", "Lintuinfluenssan muuntuminen vain ajan kysymys".

Jumalauta.

Toinen: Lordi lähtee Euroviisuihin. Mitä sitten? Muistaako joku todella (väärin) että Suomesta olisi joskus lähetetty sinne jotain kelvollista? Vuosien itsensä nolaaminen ja tilanteen ruotiminen jälkikäteen on muodostanut Suomen kansalle ainutlaatuisen Euroviisu-perinteen, josta ei näemma haluta luopua. Lordi tuskin voi pärjätä huonommin (viimeistä sijaa alemmaksi on vaikea pudota) kuin aikaisemmat yrittäjät. Sitä paitsi: "Lordin yhtiötä johtaa elinkautisvanki!" Anteeks mitä?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Nectarine

Posts: 475

#4159 • • Nectarine Rouva T

wiwi, 16.3.2006 13:48:

Toinen: Lordi lähtee Euroviisuihin. Mitä sitten? Muistaako joku todella (väärin) että Suomesta olisi joskus lähetetty sinne jotain kelvollista? Vuosien itsensä nolaaminen ja tilanteen ruotiminen jälkikäteen on muodostanut Suomen kansalle ainutlaatuisen Euroviisu-perinteen, josta ei näemma haluta luopua. Lordi tuskin voi pärjätä huonommin (viimeistä sijaa alemmaksi on vaikea pudota) kuin aikaisemmat yrittäjät. Sitä paitsi: "Lordin yhtiötä johtaa elinkautisvanki!" Anteeks mitä?



mutta on tässä hyväkin puoli: ei tarvi turhaa ens vuonna järjestää niitä karsintoja tässä maassa *tirsk*

--
Prinsessa Ruusunen

Verano

Posts: 4,649

#4160 • • Verano Merituuli
Vähän sellanen haistakaa #%¤&# -aamu.