14,184 posts, 710 pages, 4,997,722 views
*Mirri*, 12.3.2006 19:37:
Ihmiset jotka jauhavat shittiä ja koettavat mustamaalata muita ihmisiä vailla mitn faktoja. Te ette edes tunne mua joten älkää jaksako nähdä vaivaa. Emmäkään jaksa nähdä sitä teidän takianne. Hankkikaa elämä.
Avernian, 12.3.2006 22:16:
Minua ärsyttää, että olen aina, vaatetta kuin vaatetta sovittaessa, jossain kaupassa olevien kokojen välissä. Housut on aina liian isot tai liian pienet, sama paidoissa. Pipoista ei sovi yksikään. Kengistä ei löydy hyvän näköisen ja mukavan yhdistelmää kirveelläkään, ja jos löytyy, niin varmaan sekin sopisi vain toiseen jalkaan. Takkeihin joko hukun tai sitten kiristää.
wiwi, 16.3.2006 13:48:
Toinen: Lordi lähtee Euroviisuihin. Mitä sitten? Muistaako joku todella (väärin) että Suomesta olisi joskus lähetetty sinne jotain kelvollista? Vuosien itsensä nolaaminen ja tilanteen ruotiminen jälkikäteen on muodostanut Suomen kansalle ainutlaatuisen Euroviisu-perinteen, josta ei näemma haluta luopua. Lordi tuskin voi pärjätä huonommin (viimeistä sijaa alemmaksi on vaikea pudota) kuin aikaisemmat yrittäjät. Sitä paitsi: "Lordin yhtiötä johtaa elinkautisvanki!" Anteeks mitä?