Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,871 views

Avatar
#4161 • • Annakins Guest
Miksi tulevien tapahtumien keskusteluketjuissa miljoona ihmistä ilmoittaa olevansa "niin täällä" tai " o/ " tai "tulen jos jaksan/ehdin/viitsin/kiinnostaa" tai jotain vastaavaa? Vi*uttaa lukea 7 sivua pelkkää turhaa tietoa kun saman informaation saa bileiden suosikki-listalta. Tohon määrään turhaa informaatiota hukkuukin sitten kaikki mahdollinen tähdellinen tieto.

Noh, se oon vaan minä (ja täysin mahdollista, että joskus itsekin sortunut moiseen) ja mun epämääräiset mielipiteet.
zenny

Posts: 1,145

#4162 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Hikka... hik hik hik..... *eikä* menis jo pois..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

innae

Posts: 1,377

#4163 • • innae PaskaJätkä
Ihmiset jotka pitävät koiriaan vapaana muualla kuin koirapuistossa.
Piti ottaa oma hauva syliin jä ottaa hophopjuoksua, kun yksi koira lähti tulemaan päällemme. Omistaja huuteli kaukana.
Vaikka se koira kuinka tottelisi yleensä, se on kuitenkin eläin joka toimii vaistojensa varassa.
Perkele.

--
PaskaJätkä

tuisku

Posts: 256

#4165 • • tuisku tomboy girleygirl
....se kun ei tiedä missä mennään... *toktok*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

Gleba

Posts: 549

#4166 • • Gleba

tuisku, 17.3.2006 16:45:
....se kun ei tiedä missä mennään... *toktok*



ota härkää sarvista.

ärsyttää kun aurinko paistaa --> menee silmät kipeeks --> menee pää kipeeks --> vituttaa.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Mellu-

Posts: 4,006

#4167 • • Mellu-
oma vainoharhasuuten *toktok* ei 20v voi olla 2 erilaista syöpää,tulehduksia ym ym ym *uuh* ja muutenkin.. mellu the kotilääkäri *uuh* minä ja mun vainistelut *poks* vissii vois mennä ihan oikeelle lääkärille tutkittavaks..mut sekin ärsyttää

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

zenny

Posts: 1,145

#4169 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
No Tietokoneet!!! *grr* *grr* *grr*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avernian

Posts: 7,451

#4170 • • Avernian Kerettiläinen
Eurosportin ohjelmatiedot ei Telkussa voi pitää ikinä paikkaansa, jos sieltä tulee jotain kattomisen arvoista.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

domi

Posts: 7,069

#4171 • • domi Työn sankari.

Avernian, 19.3.2006 21:15:
Eurosportin ohjelmatiedot ei Telkussa voi pitää ikinä paikkaansa, jos sieltä tulee jotain kattomisen arvoista.


Tai sit eurosport muuttaa aikataulujaan aika useesti. Ainakin tuossa 99-04 -vuosina kävi vähän noin ku iteki sieltä seurasin muutamaa sarjaa.
Grizzley

Posts: 2,893

#4172 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

*Mirri*
Ihmiset jotka jauhavat shittiä ja koettavat mustamaalata muita ihmisiä vailla mitn faktoja.


On se käsittämätöntä miten tätä jengiä löytyy jotka kuvittelevat keräävänsä ystäviä ja vaikutusvaltaa -skenepisteistä puhumattakaan- kuiskuttelemalla Machiavellimäisiä salaliittoulottuvuuksia kärkkyviä roskatarinoita ala-astemaista intoa puhkuen. Motiiveja voi vain arvailla, mutta ylivoimasesti pateettisin ihmislajike on kuitenkin kyseessä. Yhtä käsittämätöntä on se miten kyseinen selkärangaton matolajike ei ymmärrä sitä että jokainen niistä pikkusieluisista tarinoista joita niiden katkeroitunut sappi oksentaa maailmalle tulee näin pienessä kaupungissa jossain vaiheessa niiden henkilöiden korviin joista näitä stooreja sepitellään.

Niiden kertojien nimien kera.

Poikkeuksetta.

Joten: jos elämäsi sisältö rakentuu edes joissain määrin allekirjoittaneen tai ystävieni tekemisten -ja etenkin kuvittelemiesi tekemisten- kommentoinnista, niin ole hyvä ja lainaa sukusi aivosolua edes siksi aikaa että ymmärrät ettei siitä seuraa mitään hyvää. Koska olet mitä ilmeisemmin itse virheetön ja moraalisesti ylivertainen Kunnon Kansalainen (tm), niin toimi asemasi mukaisella suoraselkäisyydellä ja hoida asiasi suoraan asianomaisten kanssa.

--
Signature summarily executed for treason

innae

Posts: 1,377

#4173 • • innae PaskaJätkä
Ihmiset jotka kommentoivat minulle ulkonäöstäni/painostani (hyi kun sä oot noin laiha. tms...).
Eikös se saatana ole mun asia.
En minäkään kommentoi kenenkään mahdollista ylipainoa.

--
PaskaJätkä

s4ga

Posts: 325

#4174 • • s4ga
Mua ei ärsytä yhtään mikään. ^_____________________________^ <3<3
Ärsyttääks?

--
Miau. ^__^

Snowie

Posts: 601

#4175 • • Snowie Ihku Hiutale

Nana400, 20.3.2006 10:20:
Mua ei ärsytä yhtään mikään. ^_____________________________^ <3<3
Ärsyttääks?


Ei. *iloinen*
kakku111

Posts: 146

#4176 • • kakku111 pikku pioneeri

innae, 20.3.2006 05:08:
Ihmiset jotka kommentoivat minulle ulkonäöstäni/painostani (hyi kun sä oot noin laiha. tms...).
Eikös se saatana ole mun asia.
En minäkään kommentoi kenenkään mahdollista ylipainoa.



mua kans ärsyttää tuollainen, ja on viä yleistä minua isompien kavereiden puolelta. mutta jos minä sanoisin takaisin että "kivat sulle läski" sen jälkeen kun olen kuullut että näytän aliravitulta, muodottomalta ja kärsivältä riisitautiselta niin herranjestas olen paha ihminen kun menen toista morkkaan siitä mitä se ei pysty muuttaan ku kaikki on kuulemma geeneistä kiinni *igor*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

phace

Posts: 213

#4177 • • phace
Enpä oo oikeestaan ärsyyntyvää tyyppiä eli on joku luontanen kyky suodattaa paljonki pashaa olkaa hetkauttamatta.. mutta,
(amerikkalaiset) tosi-tv:t on jotain mikä saa mut näkemään punasta poikkeuksetta.
typo

Posts: 685

#4178 • • typo Testaaja
Myöhästyin tunnin töistä just sinä viikon ainoana päivänä, kun oli aamulla kokous, missä meikäläisen piti selvittää yhden systeemin toimintaa työkavereille. Frack me. *grr**dissaa**eiei*

--
.psychedelicious.

John

Posts: 1,384

#4179 • • John Lauma

phace, 20.3.2006 11:34:
(amerikkalaiset) tosi-tv:t on jotain mikä saa mut näkemään punasta poikkeuksetta.



Second that! Varsinkin jos joku väkisin haluu kattoa jotakin Suurin pudottaja tms. -ohjelmaa uutisten aikana!*senkin*

Mielestäni joku totalitaarinen valtio voisi jo pikku hiljaa toteuttaa Terminal reality-sarjan: pieneen suljettuun tilaan 5-10 tyyppiä, säkki amfetamiinia tms. vainoharhaisuutta aiheuttavaa huumetta, ja piilotettu käsiase jossa on tasan yksi luoti.*eikä*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Fyrisch

Posts: 4,525

#4180 • • Fyrisch
Se et yhes random Alepas oli teinilonkut samas kaapis mis 4.6% juomat on, ostit sit tietenki 2 x 2.6% lonkkuu.. ei oikee tasottanu