Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,341 views

Kit^

Posts: 798

#9201 • • Kit^ ihme höpöttäjä
faija. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

DJ Rx

Posts: 2,527

#9202 • • DJ Rx FINRG Recordings
just tänään virrat prkl *toktok*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Verano

Posts: 4,649

#9203 • • Verano Merituuli
Pelasin netis Toulousea aka Carcassonnea kolminpelinä. Mä olin johdossa, mutta melko tasaselta näytti ennen lopullista pisteiden laskua. Juuri kun vika laatta oltiin saatu peliin, niin mun kone alko jumittelee ja lätkäs ruudulle muita avoinna olleita sivuja. Mä sen pelin olin voittanut sit lopulta, mutta missasin ihan kokonaan herkullisen pisteiden laskun. Vaikken olis voittanut, niin perkele kun ei päässy seuraamaan sitä kun pisteet sujahtavat kauniisti kaupungeista, pelloista, teistä ja luostareista kohti ruutua.
Takyon

Posts: 2,945

#9204 • • Takyon Möwkö

Verano, 8.10.2007 22:14:
Pelasin netis Toulousea aka Carcassonnea kolminpelinä. Mä olin johdossa, mutta melko tasaselta näytti ennen lopullista pisteiden laskua. Juuri kun vika laatta oltiin saatu peliin, niin mun kone alko jumittelee ja lätkäs ruudulle muita avoinna olleita sivuja. Mä sen pelin olin voittanut sit lopulta, mutta missasin ihan kokonaan herkullisen pisteiden laskun. Vaikken olis voittanut, niin perkele kun ei päässy seuraamaan sitä kun pisteet sujahtavat kauniisti kaupungeista, pelloista, teistä ja luostareista kohti ruutua.



Missäs tota pääsee pelaamaan online? Tahtoo *kuolaa*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Heli

Posts: 1,489

#9206 • • Heli vai kuka se oli
kurkku kipee yhyy

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#9207 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 9.10.2007 07:49:
kurkku kipee yhyy



mul on kans vähän nielu ja oon niiiiiin tukos *sars*
just ku näytti siltä et lenssu saattais alkaa helpottaa, ni ei, uudestaan vaan kipeeks ennen ku ees kerkes kunnolla parantuu *igor*

miks oon näin tautinen??

--
pinkki on pop!!!

jusqu

Posts: 762

#9208 • • jusqu pilipalipilotti
Bussi, jolla mun oli aamulla tarkotus mennä töihin tulikin 4 min etuajassa -> En ehtinyt siihen. Seuraava saman linjan bussi jätti sitten vuoronsa kokonaan ajamatta, ja kolmas saman linjan bussi tuli sitten neljä minuuttia myöhässä. -> Totaalisupermyöhästyminen töistä. Kaiken lisäks bussissa mun viereen istui, joku jonka hengitys hais ku kuolema.

Eli kaikenkaikkiaan melko vittumainen aamu! *pepsodent*

--
*pupu**piis*

Jago

Posts: 4,039

#9209 • • Jago un-trained monkee
Mä oon sopinu duunihaastiksen silleen että se ei saa kestää kun korkeintaan 30min, että en myöhästy duunista*toktok*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Freja

Posts: 8,775

#9210 • • Freja Sihteeri
Mulla on asiakas linjoilla, lähden kysymään apua meidän järjestelmä- ja tekniikka-asiantuntijalta. Tämä asiantuntija tulee mun luokse, ja yritetään selvitellä ongelmia.
kesken kaiken viereen hyökkää adhd-kollegani, ja rupeaa kyselemään omista ongelmistaan.

Pidin silti sanat sisälläni, mutta en ymmärrä, että eikö se oo kuullu sanontaa "ODOTA VUOROASI"?

*senkin*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#9211 • • Jago un-trained monkee
Toi duunihaastattelu.
Mut oli kutsuttu sinne sanomalla että oon just sitä mitä ne ettii, mutta sitten siellä paikanpäällä ne valitteli mun vähää kokemusta alasta*ding*
Eiks se ollu lukenu mun cvtä ennenkun se kutsu mut sinne*senkin*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#9212 • • Jago un-trained monkee
Mä sain palovamman duunissa ja tätä polttelee kokoajan(ja siihen nousi sellanen rakkula*sars*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9213 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Laskutentti hylättiin sit sen takia, että olin ilmoittanut 2 vastausta viidestä väärällä tarkkuudella. Vastaukset ja laskut siis oikein. Vituttaa stressata uudesta tentistä, kun mut oltas ihan hyvin voitu päästää läpi prkl.

Lisäksi ei oo taaskaan motivaatioo tehdä mitään koulujuttuja, kun ajatukset on vaan muutossa :( ei se mitään, jos tyrii omia juttujaan, mutta kun on paritehtäviä ja ne ainakin pitäs saada kunnialla tehtyä. Mutta kun ei jaksa niin sitten ei jaksa...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Valentina

Posts: 110

#9214 • • Valentina

Valentina, 6.10.2007 11:19:
Ihmiset, jotka peruvat kaikki lupaukset viime hetkellä...*grr*olisi syn.bileet ja moni hyvistä kaverista ilmoittivat vaan että joo ei ne pääsekään, kauan sovittu homma kuites..prkl..Mä en ainakaan tulee niiden synttäreille..



Kaverit järjestikin yllätysbileet mulle, meni ihan täydestä, heh en arvannut mitään, kun kaikki frendit olikin oven takana...

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

MiMoSa

Posts: 1,664

#9215 • • MiMoSa
Tuo helvetin kännykkämainos!*grr* Toi ei onneks oo ihan niin iso kun se If:n mut toi tulee tohon ihan joka kerta kun vaihtaa sivua tai päivittää yms.*senkin* Onneks tosta ei kotona sentäs tarvi kärsiä!

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Elmiira

Posts: 1,446

#9216 • • Edited Elmiira
Että meillä on näköjään tarkoitus mennä yhden tiimiin
kanssa lounalle noin kerran viikossa, mutta kukaan ei
ole muistanut kertoa minulle, että tämä on joku jatkuva
käytäntö. Ajattelin, että se on vaan se yksi kerta viime
viikolla.

Mutta nyt tulee meili, että tänään varattu pöytä klo 12-13
sieltä ja sieltä ja ensi kerralla mennään muualle jne...

Voisitteko pliis ilmottaa mulle etukäteen (enemmin kuin
45min. etukäteen), jos ollaan menossa työlounaalle!!!
Niin mä en sit ehkä olisi kerennyt sopia muuta tai
raahata makkarakastiketta mukanani Espoosta Helsinkiin.

"Tiimi" ei oikein kattonu hyvällä, kun kieltäydyin lähtemästä
mukaan. Mut en mäkään tykkää et sovitaan työluonaita olettaen,
että niistä ei tarvii kertoo etukäteen tai kysyä, että pääsenkö tulemaan.

Huh, helpotti edes vähän tämä avautuminen.

EDIT: Tarkemmin ajateltuna mä olen ehkä vähän kontrollifriikki,
kun en siedä yllättäviä suunnitelmia/suunnitelmien muutoksia.
Ja toisaalta, mua ei huvittanu yhtään lähteä ko. lounaalle. En
tiedä menetänkö jotain olennaista. (En usko) Mutta ärsyttää, kun
sanoin etten taida tulla, niin mulle sanotaan että ei ole tietenkään
pakko tulla, mutta se on suositeltavaa. Eli tavallaan ois pakko tulla...
Mut jos on suositeltavaa osallistua, niin on myös suositeltavaa
ilmoittaa ennakkoon, että tälläinen lounas on ohjelmassa...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

ee102

Posts: 775

#9217 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Ku tänään pitäs lähtä "päiväkerholaisten" kaa keilaamaan. *poks* Ei jaksa...! Hyvä ku sain tänään tultua tähän systeemiin.
Mellu-

Posts: 4,006

#9218 • • Mellu-
Flunssa ja sen takia oleva väsymys ja voimattomuus.. just ku saa pään ees jotenki kutenki kasaa ni alkaa kroppa vittuilee.. naisss *igor*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Santutar

Posts: 405

#9219 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Minä. En osaa enää... enkä tajuu enää.*igor*
sapeli

Posts: 11,768

#9220 • • sapeli jokukukamikä?
Englanninkieliset postaukset jotka alkaa "Umm..." *igor* Kuulostaa niin daijulta tai vaihtoehtoisesti alentuvalta, tai hyvällä säkällä molemmilta!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.