Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,448 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#11721 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Tulorajat viittä vaille yli jo ens kuun jälkeen *igor* ei näytä tää 660e/kk riittävän mulle. Taas tää iäisyyskysymys, eli palauttaisko rahaa kelalle ja tekiskö ihan järjettömästi lisää töitä vai jättää kaikki työt tekemättä ja yrittää elää ilman tuloja. Nostakaa tulorajoja lisää kiitos *grr*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Wolverine

Posts: 1,860

#11722 • • Wolverine

Hyzenthlay, 28.9.2008 20:11:
Tulorajat viittä vaille yli jo ens kuun jälkeen *igor* ei näytä tää 660e/kk riittävän mulle. Taas tää iäisyyskysymys, eli palauttaisko rahaa kelalle ja tekiskö ihan järjettömästi lisää töitä vai jättää kaikki työt tekemättä ja yrittää elää ilman tuloja. Nostakaa tulorajoja lisää kiitos *grr*



ota vähemmän tukia. tosin itellä semmonen tilanne et otin vaan 4 kuukautta tukia ja kuitenki rajat paukkuu ihan kohta.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#11723 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no yleensä tiedän vasta loppuvuodesta kuinka paljon olen saanut työtä. Muutenkin ei tuntunut keväällä kauheesti kiinnostavan se juttu, että joskus loppusyksystä voi mennä tulorajat yli (=iäisyyden päästä). No, ihminen on lyhytnäköinen ja tyhmä. Mut edelleenkin mun mielestä vapaan tulon määrä sais olla isompi!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Wolverine

Posts: 1,860

#11724 • • Wolverine

Hyzenthlay, 28.9.2008 20:18:
no yleensä tiedän vasta loppuvuodesta kuinka paljon olen saanut työtä. Muutenkin ei tuntunut keväällä kauheesti kiinnostavan se juttu, että joskus loppusyksystä voi mennä tulorajat yli (=iäisyyden päästä). No, ihminen on lyhytnäköinen ja tyhmä. Mut edelleenkin mun mielestä vapaan tulon määrä sais olla isompi!



se pitäs ottaa kokonaan pois, ei mitään järkeä että ihmistä sakotetaan siitä että jaksaa käydä töissä ja koulussa samaan aikaan.
hemuz

Posts: 2,178

#11725 • • hemuz kätevä emäntä
Laskea, että palkka maksettu oikein. Luojan kiitos maksutapa muuttuu ennakoivasta toteutuneeseen.
Umbala

Posts: 769

#11726 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Se, että kun on ehtinyt olla töissä jo reilun pari tuntia huomaa, että työpuhelin jäi kotiin. Ihme että onkin ollut niin rauhallista *nauru*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11727 • • Hitchhiker
Huomaat olevasi paikassa, jota voisi verrata aikuisten ihmisten päiväkodiksi, toi ei anna mulle lapiota jotta voisin rakentaa oman linnani, toi ei koskaan leiki mun kanssa ja niin edelleen. Aikuisetkin ihmiset osaavat käyttäytyä hyvin lapsellisesti ja jokaisen ihmisen pitäisi olla heidän kaltaisesta muotista valettuja.
Heli

Posts: 1,489

#11728 • • Heli vai kuka se oli
No niin justiinsa.
Autosta lähti yön aikana etukilvet käveleen. *grr*

--
ei se väärin ole.

alphamagic

Posts: 3,628

#11729 • • alphamagic
Se että oon ollu melkein 3 viikkoo saikulla ja nyt taas koulussa, jakso vaihtuu huomenna ja miulla on NIIIIIIIIIIN vitusti kirittävää et ahdistaa. Noh, onneks oon supermies ja selviin mistä vaan *plur* *super*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Freja

Posts: 8,775

#11730 • • Freja Sihteeri
Meil o tapana kysyy, jos joku asiakas soittaa ja kysyy hlöö nimeltä, et kuka soittaa, puh nro, ja mitä asia koskee.
noh, mun asiakas soitti äsken ku en ollu viel luurin pääs, ja kollega vastas. Oli sit kysyny asiakkaalta et mitä asia koskee, ni tyyppi oli vaa tokassu et "no kahta tilausta, reija kyl tietää mistä mä puhun" eikä ollu suostunu kertoo enempää. Voi vittuperkele, ku en vaa saatana tiiä. "KAHTA TILAUSTA"??? Siis voi helevetti, ai vaan kahta tilausta? eipä ole kyseinen asiakas tehnytkään viime aikoina muuta kuin pari tilausta *justjoo*

Kiva lähtee nyt sit soittaan ku ei tiedä yhtää mistä kyse, oisin voinu valmiiks kattoo niiden kahden tilauksen tiedot tms mitä asiakas ny haluukaan tietää, mut nyt sit joudun soittaa, toteen et palaan asiaan, etsiin tiedot, ja soittaan taas takas. huoh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

peikkolapsi

Posts: 1,180

#11731 • • Edited peikkolapsi miisa the maskotti
niin paljon napsinu nyt kaikkea nappeja naamaan, että varmaan joku häiriö ku ihme akne iski... eilen ja varsinkin nyt aamulla voi jestas! hyh posket ja leuka ja suun ympäristö on ku perunapelto. näyttää ku ois dokannu viikon ja syöny suklaata pelkästään ja pitsaa. yritä ny sit näyttää jotenkin hyvältä *dissaa*

edit: tää oliki allerginen reaktio eilisestä napista. jee oon kauttaaltaan täynnä pieniä punaisia pilkkuja. ja naama on ku on oikeesti joku kukkakaali. HYVIN MENEE!

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

hemuz

Posts: 2,178

#11732 • • hemuz kätevä emäntä
oon vaa tällänen kiukkupussi :(
wiwi

Posts: 1,575

#11733 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Hitchhiker, 29.9.2008 16:01:
Huomaat olevasi paikassa, jota voisi verrata aikuisten ihmisten päiväkodiksi, toi ei anna mulle lapiota jotta voisin rakentaa oman linnani, toi ei koskaan leiki mun kanssa ja niin edelleen. Aikuisetkin ihmiset osaavat käyttäytyä hyvin lapsellisesti ja jokaisen ihmisen pitäisi olla heidän kaltaisesta muotista valettuja.


Mä oon tullu siihen tulokseen, ettei suuri osa ihmisistä muutu ton asian suhteen koskaan. Siitä kiukuttelusta, kateudesta, kiusaamisesta yms. tulee vaan vähän peitellympää. Se puetaan näyttämään aiheelliselta tai yritetään ainakin itse vakuuttua siitä että on oikeassa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

noena

Posts: 3,138

#11734 • • noena first breath after coma
Ärsyttää olla puolikuntoisena töissä, pää jumissa, hirvee nuja ja liman eritys, hengitystiet tukossa ja heikko olo pääosin koko ajan etc. etc..
Mittasin kuumeen ja lämpöä oli vaan 36'C.. Meillä kun töissä ei mielellään anneta kellekkään saikkua ellei oo kuumetta 45'C ja jalat amputoitu, ni täällähän sitä sitte istutaan....
Mut burana-C, zyrtec ja findrexin naamaan ni eiköhän tää päivä mee yhtä tehokkaana kuin eilinen xP

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#11735 • • sapeli jokukukamikä?

noena, 1.10.2008 08:46:
hirvee nuja



*tirsk* *vink*

Mut joo, aika monesta "melkein flunssasta" on kyl selvitty buranalla ja kofeiinilla - plus tietty mullahan on jatkuva allergialääkitys, kortisoninenäsuihkeet, isot satsit vitamiineja joka aamu, jne...

Oikeastaan välillä harmittaa ettei saa jäädä saikulle, mut sit muistutan aina itseäni että vielä inhottavampi on olla kotona oikeasti sairaana ja kuumeessa!

Paranemisia! *hali* (PS: muista syödä!)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#11736 • • Annakins Guest

sapeli, 1.10.2008 08:54:
Oikeastaan välillä harmittaa ettei saa jäädä saikulle, mut sit muistutan aina itseäni että vielä inhottavampi on olla kotona oikeasti sairaana ja kuumeessa!



Miten niin ei saa jäädä saikulle?
sapeli

Posts: 11,768

#11737 • • sapeli jokukukamikä?

Annakins, 1.10.2008 09:48:
---
sapeli, 1.10.2008 08:54:
Oikeastaan välillä harmittaa ettei saa jäädä saikulle, mut sit muistutan aina itseäni että vielä inhottavampi on olla kotona oikeasti sairaana ja kuumeessa!
---
Miten niin ei saa jäädä saikulle?



Siis siksi kun en ole pitkään aikaan ollut oikeasti sairaana. *hih* Eli en anna itselleni lupaa "lintsata" jonkun nuhan takia (vaikka välillä houkuttaisi).

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#11738 • • Annakins Guest

sapeli, 1.10.2008 09:49:
---
Annakins, 1.10.2008 09:48:
---
sapeli, 1.10.2008 08:54:
Oikeastaan välillä harmittaa ettei saa jäädä saikulle, mut sit muistutan aina itseäni että vielä inhottavampi on olla kotona oikeasti sairaana ja kuumeessa!
---
Miten niin ei saa jäädä saikulle?

---


Siis siksi kun en ole pitkään aikaan ollut oikeasti sairaana. *hih* Eli en anna itselleni lupaa "lintsata" jonkun nuhan takia (vaikka välillä houkuttaisi).



Kukin tyylillään. Mä jään mieluummin flunssan alussa himaan 1-2 päiväks ku kituutan töissä ja oon sen seurauksena 2 viikkoa sairaana.

Hyvähän se vaan on jos ei oo aikoihin ollu niin kipeenä.
sapeli

Posts: 11,768

#11739 • • sapeli jokukukamikä?

Annakins, 1.10.2008 09:56:
Kukin tyylillään. Mä jään mieluummin flunssan alussa himaan 1-2 päiväks ku kituutan töissä ja oon sen seurauksena 2 viikkoa sairaana.

Hyvähän se vaan on jos ei oo aikoihin ollu niin kipeenä.



Se on hyvä että tuntee itsensä ja huomaa tuollaiset ajoissa - mulla flunssa tulee oikeastaan joko yllättäen ihan kauheana, tai sitten ei oikeastaan ollenkaan, eli harvoin mulla flunssa alkaa vähitellen ja itsestään varoittaen. Tämän vuoksi en kovin vähästä viitsi saikkua ottaa, ymmärrän kyllä kuitenkin hyvin niitä jotka osaa sen noin ennakoida. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

noena

Posts: 3,138

#11740 • • noena first breath after coma

sapeli, 1.10.2008 08:54:
---
noena, 1.10.2008 08:46:
hirvee nuja
---


*tirsk* *vink*

Mut joo, aika monesta "melkein flunssasta" on kyl selvitty buranalla ja kofeiinilla - plus tietty mullahan on jatkuva allergialääkitys, kortisoninenäsuihkeet, isot satsit vitamiineja joka aamu, jne...

Oikeastaan välillä harmittaa ettei saa jäädä saikulle, mut sit muistutan aina itseäni että vielä inhottavampi on olla kotona oikeasti sairaana ja kuumeessa!

Paranemisia! *hali* (PS: muista syödä!)


Ja nuhaki ton nujan lisäks *nauru* mut joo, eiköhän tää tästä kun saa vähän levättyy illalla :)
*hali*

--
TwistedLife™ Amusement Park