Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,634,700 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#11741 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

noena, 1.10.2008 08:46:
Mut burana-C, zyrtec ja findrexin naamaan ni eiköhän tää päivä mee yhtä tehokkaana kuin eilinen xP



muista sit, että ei burana c:ta ja finrexinia samana päivänä. Ärsyttää vatsaa melkosesti *hih*

mullakin on tällanen jatkuva semiflunssa :/ ensin viikko "flunssassa", viikko terveenä, sit pari päivää flunssassa ja pari päivää terveenä. Ja nyt on taas vähän kipeempi olo *ding* koulua ja töitä on niin, ettei saikkua oo oikeesti varaa pitää :/

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

Posts: 11,768

#11742 • • sapeli jokukukamikä?

Hyzenthlay, 1.10.2008 15:14:
---
noena, 1.10.2008 08:46:
Mut burana-C, zyrtec ja findrexin naamaan ni eiköhän tää päivä mee yhtä tehokkaana kuin eilinen xP
---
muista sit, että ei burana c:ta ja finrexinia samana päivänä. Ärsyttää vatsaa melkosesti *hih*



Mikä tuossa on se paha juttu? Just tämmöset jutut kiinnostaa, itse kun olen kaikenlaisten lääkkeiden ja lisäravinteiden suurkuluttaja... *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#11743 • • Edited Jutu Blondi

sapeli, 1.10.2008 15:16:
---
Hyzenthlay, 1.10.2008 15:14:
---
noena, 1.10.2008 08:46:
Mut burana-C, zyrtec ja findrexin naamaan ni eiköhän tää päivä mee yhtä tehokkaana kuin eilinen xP
---
muista sit, että ei burana c:ta ja finrexinia samana päivänä. Ärsyttää vatsaa melkosesti *hih*
---


Mikä tuossa on se paha juttu? Just tämmöset jutut kiinnostaa, itse kun olen kaikenlaisten lääkkeiden ja lisäravinteiden suurkuluttaja... *hih*


Varmaankin ihan sen takia, että ibuprofen yhdessä asetyylisalisyylihapon kanssa ärsyttää sitä vatsaa ja suolistoa.

"Asetyylisalisyylihappoa ja muita tulehduskipulääkkeitä ei pitäisi käyttää samanaikaisesti -
yhteiskäyttö tehostaa ainoastaan haittavaikutuksia, ei tehoa." Lähteenä Orionin sivut.

Tai sitten se on se askorbiinihappo, jota on molemmissa se 300mg.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

noena

Posts: 3,138

#11744 • • noena first breath after coma

Hyzenthlay, 1.10.2008 15:14:
---
noena, 1.10.2008 08:46:
Mut burana-C, zyrtec ja findrexin naamaan ni eiköhän tää päivä mee yhtä tehokkaana kuin eilinen xP

---


muista sit, että ei burana c:ta ja finrexinia samana päivänä. Ärsyttää vatsaa melkosesti *hih*

mullakin on tällanen jatkuva semiflunssa :/ ensin viikko "flunssassa", viikko terveenä, sit pari päivää flunssassa ja pari päivää terveenä. Ja nyt on taas vähän kipeempi olo *ding* koulua ja töitä on niin, ettei saikkua oo oikeesti varaa pitää :/


Jep, puoltoista kuukautta tässä on nyt on/off-sairasteltu, alkaa pikku hiljaa kyllästyttää ku haluis vaan potee tän pois!
Muistan lukeneeni jostain et aspiriinia yms. vastaavia ja findrexiinii ei sais ottaa samaan aikaan ku niissä on samaa vaikuttavaa ainetta. ? mut onks sitte normi burana parempi ku burana C ?

--
TwistedLife™ Amusement Park

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#11745 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Joo siis niinkuin Jutu ssanoi, kahta eri tulehduskipulääkettä ei pidä syödä samaan aikaan, koska se lisää vtsaärsytystä. Ihan pelkkä aspiriini (jota finrexin sisältää) on vatsalle niin paha, että aiheuttaa samantein pienen verenvuodon matsan limakalvoilla. Vaikutus sen kun moninkertaistuu, kun syö buranan päälle

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

nomic

Posts: 4,120

#11746 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Suppeamieliset, itseään liian täynnä olevat, puhuminen toisen päälle, ei toisia kuuntelevat.
Nämä kaikki yhdessä mielessä saa miettimään misantropiaa, koska tuo tuntuu muoti-ilmiöltä. *plur*
Avatar
#11748 • • *Mirri* Guest
Telkkarist ei tuu mitn katottavaa. Just ku olin aatellu vaan löhöillä sohvalla koko illan. *igor*
Arsk4_

Posts: 833

#11749 • • Arsk4_ Lihis
Luulin että ois ollu hyviä vaniljarinkeleitä, nii näähän on ihan perseestä *grr*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

%

Posts: 568

#11750 • • %

*Mirri*, 2.10.2008 18:37:
Telkkarist ei tuu mitn katottavaa. Just ku olin aatellu vaan löhöillä sohvalla koko illan. *igor*


20.00 Idols
22.00 Dexter
23.xx joku Scarlet Johanson leffa.

Aaah, ja vieressä vielä punkkupullo ja neekerinsuukkoja.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Elmiira

Posts: 1,446

#11751 • • Elmiira
Vuokrattiin taloyhtiöltä autopaikka. Siinä ei ole tolppaa, eikä sitä ole mitenkään merkattu, että se on varattu.

1. Huomattiin, että siinä on naapurin auto. No eikun naapurin ovikelloa soittelemaan ja pyytämään, että siirtäävät auton. No lupasivat siirtää, mutta ei tapahtunu ihan heti, koska auto oli paskana eikä ollut aikoihin edes lähtenyt käyntiin. Noin viikossa auto saatiin romuttamolle.
2. Ei saatu merkattua paikkaa millään, joten siinä oli koko ajan jonkun muiden auto.
3. Eilen vihdoin kyhättiin paikalle itse VARATTU-kyltti niin eikö joku urpo ollut sen tänään käynyt repimässä pois ja vieny ties minne.

Eli ärsyttää se, että kun on varannut autopaikan ja maksaa siitä, niin muut ei sitten yhtään kunnioita sitä! Tämän rauhallisempaa asuinaluetta saa hakea ja silti jotkut urpot jaksaa tehdä tuollasta kiusaa.

Vietiin nyt sit roskakatoksen oveen lappu, et paikka on meidän ja kyltin voi ystävällisesti palauttaa. Näinköhän paikka pysyis nyt vapaana ja kyltti ilmestyis takas.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Santutar

Posts: 405

#11752 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
mi-nä it-se. ei vittu*toktok*
Avatar
#11753 • • Equalizer Guest
tää merkityksetön elämä, käyt vaan töis ja nukut ja siin kaikki*toktok*
wiwi

Posts: 1,575

#11754 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mun tietokone, perkele. Otin koneen luennolle mukaan, että saisin kerrankin tehtyä edes jotain muistiinpanoja oppimispäiväkirjaa varten. Noh, tää jumittaa niin pirusti että kun käynnistin koneen, sain taas ainakin 5 minuuttia salasanan kirjoittamisen jälkeen tuijotella mustaa näyttöä sinisen pallon hurmaavalla pyörimisellä koristettuna.

Sitten piti avata word, mutta "ohjelma ei vastaa". Wot? Myöskään sähköpostia en pääse lukemaan, koska ohjelma vastaa niin hitaasti. Klubbariin kyllä pääsee. Oon siis yliopiston netissä ja kone on ilman johtoa, mikä varmaan osaltaan hidastaa toimintaa kun on virransääsätö-asetukset päällä.

Argh, tekis mieli viskaa tää ikkunasta pihalle.

Ai niin, ja myöhästyin kepeet puol tuntia luennolta koska en _taaskaan_ löytänyt tätä rakennusta, jossa mulla on kyllä luento kerran viikossa. Lisäks Helsingin keskusta on sietämätön paikka yrittää päästä jostain johonkin, vuorokauden ajasta riippumatta.

Mörghh.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#11755 • • niomic Guest
Ostoksilla on kivaa, kun:

- äiti vetää lapsiaan perässään kädet suorina ja ihana kolmikko muodostaa silloin auran, joka vie tilaa noin neljän aikuisen verran, liikenne matelee

- stokkan herkussa alaspäin kärryjen kanssa menevät henkilöt eivät tajua vetää niitä kärryjä oikeaan (tai vaikka vasempaan) laitaan. Ja koska kärryissä on magneetit, ei niitä kovin helposti enää korjailla kun on kerta laitettu **tuilleen

- porukka jää pakkaamaan tavaroitaan kassan kulkuväylälle, eivätkä edes väistä kun yrität päästä väylältä ulos _tai_ pakkaavat ns. ristiin kourujen kanssa siten, että blokkaavat täysin sen kourun missä sun kamas on ja siitä kohdasta kurottelevat oman kourunsa kamoja

- vessan automaattipyyhkeet lähtevät imeytymään takaisin koneeseen heti kun sen on saanut vedettyä alas
Siren

Posts: 826

#11756 • • Siren Seinäruusu
Espanja. En tuu enaa ikina tanne, en ees lenna Espanjan kautta jos oon jonneki kauemmas menossa. Ei vittu mita paskaa oikeesti! Boikotoisin takalaisia tuotteitaki jos voisin, mut lahikaupassa taitaa ainoostaan kiivit olla jostain muualta ku Espanjasta *igor*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

KooKie

Posts: 4,338

#11757 • • KooKie aka. Petress Pan

Siren, 3.10.2008 20:56:
Espanja. Ei vittu mita paskaa oikeesti!



Hear hear!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

sapeli

Posts: 11,768

#11758 • • sapeli jokukukamikä?

Siren, 3.10.2008 20:56:
Espanja.



Mitä ihmettä? Mitä siellä on oikein käynyt? Vai onko multa (taas) jäänyt uutiset lukematta?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Zapa

Posts: 1,393

#11759 • • Zapa Mr Wrangler

Siren, 3.10.2008 20:56:
Espanja. En tuu enaa ikina tanne, en ees lenna Espanjan kautta jos oon jonneki kauemmas menossa. Ei vittu mita paskaa oikeesti! Boikotoisin takalaisia tuotteitaki jos voisin, mut lahikaupassa taitaa ainoostaan kiivit olla jostain muualta ku Espanjasta *igor*



Mitäs mitäs, mikä mättää :) Tsemiä anyway.
Siren

Posts: 826

#11760 • • Siren Seinäruusu

sapeli, 3.10.2008 21:06:
---
Siren, 3.10.2008 20:56:
Espanja.
---


Mitä ihmettä? Mitä siellä on oikein käynyt? Vai onko multa (taas) jäänyt uutiset lukematta?



Eip oo jaany uutiset lukematta, netti taitaa vaan jaada haaveeksi. Doh, kaipa ma pikku hiljaa opin puhumaan seinille ku ei taalla ketaan muutakaa oo jonka kans keskustella *piis*

Kirjaston koneista edes kaikissa ei toimi klubbari niin ei paase tannekaan, webmessengerista voi vaan haaveilla. *igor* *paataseinaanhakkail*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)