Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,635,807 views

wiwi

Posts: 1,575

#11761 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

niomic, 3.10.2008 17:18:
Ostoksilla on kivaa, kun:

- porukka jää pakkaamaan tavaroitaan kassan kulkuväylälle, eivätkä edes väistä kun yrität päästä väylältä ulos _tai_ pakkaavat ns. ristiin kourujen kanssa siten, että blokkaavat täysin sen kourun missä sun kamas on ja siitä kohdasta kurottelevat oman kourunsa kamoja


Hahaa, pakko kertoa tähän väliin työkaverille sattunut juttu. Nummelan citymarketissa tehään isoa remppaa ja sen piha on ollut pitkään ihan mullin mallin ja vain osa parkkipaikoista käytössä. Kaveri oli ollut lähdössä autolla pihasta, remontin takia ainoaa ajoväylää. Keskelle väylää oli huomaavaisesti joku varhaiskeski-(vai uhma-?)ikäinen mies läntännyt ostoskassinsa, joita kaikessa rauhassa sommitteli auton takakonttiin.

Kaverini (nuori mies, aika pojanklopin näköinen) kohtasi esteen, avasi auton ikkunan ja kysyi, josko mies voisi siirtää kassinsa auton tieltä. Miehen reaktio: keskisormi pystyyn. Kaverini yritti uudestaan; astui ulos autosta ja kysyi saman. Oli vielä kiirekin. Miehen reaktio: pitkä katse ja keskisormi uudestaan pystyyn.

Selvä, ajatteli tässä vaiheessa jo aika vittuuntunut kaveri. Palasi autoonsa ja kaasutti miehen ostosten yli. :D

Ihan oikein mun mielestä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Elmiira

Posts: 1,446

#11762 • • Elmiira

Elmiira, 2.10.2008 20:11:
Vietiin nyt sit roskakatoksen oveen lappu, et paikka on meidän ja kyltin voi ystävällisesti palauttaa. Näinköhän paikka pysyis nyt vapaana ja kyltti ilmestyis takas.



Kävin sit itse etsimässä tuon kyltin tänään, kun ei ollu kovin vaikea arvata mihin suuntaan se on heitetty sen jälkeen, kun se on revitty irti. Mut yhä ärsyttää sama asia eli naapurit jotka on noin urpoja et ensin repii sen irti ja sitten ei viitsi hakea takas. *poks* Mä vielä melko varmasti tiedän kuka sen on tehnyt. Tekipä mieli käsitellä sillä kyltillä vähän ko. naapurin autoa.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Freja

Posts: 8,775

#11763 • • Freja Sihteeri
Tuli nähtyä viikonloppuna ihan huisin hauska musavideo, missä oli tehtyä kaiken maailman källejä kännissä sammuneille tyypeille. Tässä on ärsyttävää se, et ei tullu laitettua ylös esittäjää saatikka biisin nimeä, enkä nyt muista tietenkää kumpaakaan *grr**igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

%

Posts: 568

#11764 • • %

Freja, 5.10.2008 22:37:
Tuli nähtyä viikonloppuna ihan huisin hauska musavideo, missä oli tehtyä kaiken maailman källejä kännissä sammuneille tyypeille. Tässä on ärsyttävää se, et ei tullu laitettua ylös esittäjää saatikka biisin nimeä, enkä nyt muista tietenkää kumpaakaan *grr**igor*


Jaa tää vai? www.youtube.com/watch?v=6zo1-XlazvY

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

FinnRaver

Posts: 240

#11768 • • FinnRaver
Se et maapallo on pyöreä ja se et kengurut loikkii *hmph*

--
Start to dance and we put you in the trance
~Scooter

Freja

Posts: 8,775

#11769 • • Freja Sihteeri
Yks asia mistä en kyl voi enempää avautua, mut AAAARGGGHHHHH kun siitä ei oo missää tietoo ja yks tyyppi sanoo et mun tieto on oikeen mut silti väärin ja sen väitöksii ei tue mikään ja AAAAAAAAAAAAAAA voisin kuristaa jonkun.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ipe

Posts: 1,845

#11770 • • ipe X-Rust / Holvi
Räkätauti jolle ei näy loppua *sars*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#11771 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
kusipäinen kämppis, joka on muutaman kuukauden jemmannut
sähkölaskuja nyt sitten strategisesti sujautti jääkaapin oveen ties
miten kauan hautomansa yli 1000€ laskun.. juuri kun ollaan kaverin
kans muuttamassa pois ko. paskaluukusta.

en maksa v*ttu maksa senttiäkään tosta laskusta, koska toi
on tasan ensimmäinen kerta kun kuulen mistään sähkölaskusta
mitään... ja tolla ko. kämppiksellä on muutenkin ollut tapana
jemmailla yhteisiä laskuja ja yrittää kusettaa rahaa ties millä
ankeilla juonilla.

huoh!

+ duuni ärsyttää taas tavallista enemmän!

*poks*

--
dasinoaisnvs

Avatar
#11772 • • Annakins Guest
Oon väsyny ja huonolla tuulella.
Liina

Posts: 161

#11773 • • Liina Ratamurmeli
Tää tasasen tylsä ja harmaa arki. Joka päivä samallainen ja samat naamat. Työmatkakin vaan muutama sata metriä, et ei tuu paljoo ees muuta maailmaa nähtyy. Ei oo mitään kivaa tiedossa mitä odottaa ja rahatkin ihan finaalissa, et ei voi tehdäkkään hirveesti mitään *igor*
josbe

Posts: 1,982

#11774 • • josbe suomalainen juhlakinkku
maanantaiolo.
Slim_Jim

Posts: 573

#11775 • • Slim_Jim

josbe, 6.10.2008 12:04:
maanantaiolo.



Täällä myös.
Nukahdin joskus 3:41, tai se oli vika kerta kun katsahdin kelloon.
Ja seitsemältä ylös ja puol kahdeksaksi duuniin....
Väsyttää.

Ja vatsa vähän sekasin, päästelen täällä toimistossa leijoja *pier*
Saapa nähdä palaako jollakulla nenäkarvat kun astuu tähän huoneeseen.
Worin

Posts: 526

#11777 • • Worin
Se kun meen esim. kotibileisiin mun toisen kaveripiirin kanssa joista kukaan muu kun mä ei kuuntele konemusiikkia vaan pitää sitä sit ihan saasteena. No mitäs siellä bileissä sitten kuunneltas muuta kun suomirokki paskaa, jota pystyn kyllä kuuntelee hiljasella äänellä vaikka työpäivän ohessa. Saako siitä fiiliksiä? Ei saa, ennen kun nämä kaverit alkaa vääntää volymee kovemmalle, että he itse alkavat saada siitä fiiliksiä. Meikäkin saa siitä jo sitten fiiliksiä. Siellä lukijakunta jo arvailee mun fiilisten laatua ja oikeeseen varmaan osu. Kyllä se fiilis on vitutus. Hyviä kavereitahan ne on, mut musiikista ne ei vaan ymmärrä mitään. Itellä menee kyllä metalli musiikkina ihan ok, mut suomirokkipoppi paska on mielyttävyydessään siinä moottorisahan ja ruohonleikkurin äänen välimaastossa.

Tää on vuodatus on pitäny kirjottaa monta kertaa ja tuun varmaan kirjottaa saman vielä monta kertaa uudestaan sitten kun oon unohtanu, että oon tän jo kirjottanu ja tulee jotkut xx-vuotisbileet, häät, hautajaiset tai mikä tahansa edellisten yhdistelmä vastaan ja joku mai karma sulostuttaa korviani taas muistuttaen siitä, että maailmassa on parempaakin musiikkia.
Freja

Posts: 8,775

#11779 • • Edited Freja Sihteeri
Kaikki! Argh! Tää päivä! Ollu ihan perseestä kaikki.
Asiakas ei voi vastata yksnkertaseen kysymykseen.
Toinen vaa valittaa eikä kuuntele kun sanon et kaikki on hyvin.
Toi hemmetin MP3-soitinkin on ihan romuna.
Iho alkaa taas kuivumaan, mitä kylmemmäks ilma tulee.
Kaupassa ei ollu tarjolla muutaku Rainbow'n katkarapuja, jouduin ostaan niitä.
Bussissa tuli taas joku täti viereen istuun, jolla oli ihan liikaa parfyymia. Mulla oli muutenkin jo paha olo (tulee siis aina bussissa paha olo, varsinkin niissä vanhoissa).
Prismalla joku hemmetin mummo halus etuilla kun hänellä oli vaa pienet ostokset ja taksi kuulemma odotti häntä. Ok, päästin sen eukon mun edelle (ihme kyllä sillä oli rahaa valmiina kädessä eikä ruvennu kaivaan viissenttisiä kukkaronsa pohjalta), mut ois si saatana sanonu vaa rehellisesti et hän ei vaa jaksanu odottaa, koska kun pääsin ulos kaupasta ni se täti oli siinä kaverinsa kanssa ja totes just et pitäiskö heidän tilata se taksi.
Ostoksia joutui ostaan paljon, ja mulla oli vaa yks kangaskassi mukana ja se painoi ihan liikaa, Ärsytti raahata sitä.
Kaiken lisäks näyttää siltä et mun kaikki ihanat suunnitelmat menee ihan vituiks, ja se saa mut melkee itkeen.
Iha hirvee päivä vaan, olis jo ohi. Tänää ei vaan voi enää tapahtuu mitään hyvää mikä pelastais koko päivän.

*igor*, *grr*, *toktok*,*hmph*, *nyyh* ja *uuh*

e. Joo. Katkaravuista löytyi kuoria ja hampaitakin rupes vihloon. Nngh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ValaX

Posts: 3,891

#11780 • • ValaX
Prismalla joku hemmetin mummo halus etuilla kun hänellä oli vaa pienet ostokset ja taksi kuulemma odotti häntä. Ok, päästin sen eukon mun edelle (ihme kyllä sillä oli rahaa valmiina kädessä eikä ruvennu kaivaan viissenttisiä kukkaronsa pohjalta), mut ois si saatana sanonu vaa rehellisesti et hän ei vaa jaksanu odottaa, koska kun pääsin ulos kaupasta ni se täti oli siinä kaverinsa kanssa ja totes just et pitäiskö heidän tilata se taksi.

[/quote]

Vanhukset osaa olla kyllä joskus todella epäkohteliaita...