Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,446 views

Avatar
#11701 • • Equalizer Guest
työ
josbe

Posts: 1,982

#11702 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Sillä aikaa, kun oli poissa, pääsy FB:iin on estetty. Nyt on pakko hengailla pelkästään klubbarissa, kun ei jaksa keskittyä. Käy tylsäksi.

Voisitteko keksiä jotain viihdyttävää?
Freja

Posts: 8,775

#11703 • • Freja Sihteeri
Ärsyttää vielkin aamun juttu.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Optik

Posts: 1,691

#11704 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Juuri tällä hetkellä pari päälle 50v ämmää työpaikalta.. *igor*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#11705 • • Norb Guest
Ei jaksais lähtee kouluun, mut pakkohan se on. Hirveesti tehtäviä tekemättä niin koulussa, kun töissäkin. Stressaa.. Huoh *igor*
Umbala

Posts: 769

#11706 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Tää nykyinen asenne keskustelu foorumilla.
Mun on vaikea käsittää tätä kokoajan faktan perään huutelua. Kyseessä kun nyt kuitenkin on keskustelufoorumi, jossa ihmiset ilmaisevat Mielipiteensä eri asioista, ja Joskus höystävät niitä Faktoilla. Mä en ymmärrä miksi se on niin vaikea käsittää, että aina kun joku sanoo jotain joka poikkeaa omasta kannasta, ruvetaan huutelemaan faktojen perään. Jos tämä toinen henkilö on sun mielestä väärässä, miten olis jos todistaisitsen itse niillä Faktoillasi. Jollei niitä Faktoja kukaan tuo esille, on kyseessä mielipide, vaikkei sitä joka välissä mainittaisi. Faktatkin kun ovat niin joustavia, maapallokin kun on ihan Faktana ollut joskus litteä.*piis*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

sapeli

Posts: 11,768

#11707 • • sapeli jokukukamikä?

Umbala, 26.9.2008 12:57:
Tää nykyinen asenne keskustelufoorumilla.



Luulen että osa ongelmaa on myös varomattomuus sen suhteen mitä sormistaan päästää, erityisesti aiheen tiimoilta mikä herättää voimakkaita mielipiteitä molemmilla puolilla. Itse esim. yritän usein aloittaa lauseen "Mun mielestä..." tai "Vähän luulen että...", tai jopa "Olen saanut sellaisen vaikutelman että...". Moni kuitenkin esittää mielipiteitään "faktoina", mikä herättää närää, koska samallahan se vihjaa että muiden ihmisten tiedot olisivat väärin - ja ilman todellista faktaa on vaikea tehdä oikeita johtopäätöksiä.

Kiva toisaalta että täällä on vaihteeksi keskustelua mikä ei ole degeneroitunut satasivuisiksi monologeiksi. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Umbala

Posts: 769

#11708 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

sapeli, 26.9.2008 13:03:
---
Umbala, 26.9.2008 12:57:
Tää nykyinen asenne keskustelufoorumilla.
---


Luulen että osa ongelmaa on myös varomattomuus sen suhteen mitä sormistaan päästää, erityisesti aiheen tiimoilta mikä herättää voimakkaita mielipiteitä molemmilla puolilla. Itse esim. yritän usein aloittaa lauseen "Mun mielestä..." tai "Vähän luulen että...", tai jopa "Olen saanut sellaisen vaikutelman että...". Moni kuitenkin esittää mielipiteitään "faktoina", mikä herättää närää, koska samallahan se vihjaa että muiden ihmisten tiedot olisivat väärin - ja ilman todellista faktaa on vaikea tehdä oikeita johtopäätöksiä.

Kiva toisaalta että täällä on vaihteeksi keskustelua mikä ei ole degeneroitunut satasivuisiksi monologeiksi. *vink*


No siis niinhän se on. Mutta mun mielestä on paljon helpompi suodattaa itse vastaanottamansa materiaali, kun saada kaikki materiaalin lähettäjät ilmaisemaan kantansa "oikealla" tavalla.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Quakey

Posts: 692

#11709 • • Quakey
suoraan kämpän ikkunan eteen heitetty LANTA KASA! ei kauheesti huvita mennä kotii :S
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#11710 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Hammaslääkäri tänään ja puudutus *igor* jo 3 tuntii kestäny enkä meinaa vielkään pystyy syömään :( 1h 20min päästä pitäs lähtee mökille enkä pysty pakkaamaan kun heikottaa kun en oo syöny. aarg *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

whispering

Posts: 871

#11711 • • Edited whispering Super Juusto

hemuz, 22.9.2008 10:43:
Joo ei oo pakko tulla kylään. Ei oo pakko nähä jos ei haluu, mut voi siihen puhelimeen vastata tai ilmottaa ettei haluukkaan.



...ja vois ilmoittaa aikaisemmin kuin se puoli tuntia ennenkuin pitäisi nähä, ennekuin on järjestäny kaikki asiat sen mukaan *dissaa*
Freja

Posts: 8,775

#11712 • • Freja Sihteeri

Quakey, 26.9.2008 13:27:
suoraan kämpän ikkunan eteen heitetty LANTA KASA! ei kauheesti huvita mennä kotii :S



*lmao*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Unik

Posts: 4,117

#11713 • • Unik
Välilevynpullistuma alaselässä *hmph*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#11714 • • Aurinkoneiti
Joku soittelee salaisesta puhelinnumerosta.
Greed

Posts: 178

#11715 • • Greed Esp`03
Se että tilaan baarista puol iltaa kossurussiani hintaan 6e, vaihan toiselle puolelle tiskiä ja toinen baarimikko sanoo että vodkarussia on 3e, että ota se *igor*

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

blueangel

Posts: 328

#11716 • • blueangel
Kun makaan jo kolmatta päivää sohvalla oikealla kyljellä. Vatsassa on kolme leikkaushaavaa jotka on perkeleen kipeät eikä pysty kunnolla liikkumaan. En pysty aivastamaan, yskimään enkä hengittämään ihan normaalisti. Olisin tyytyväinen jos olis vielä tippaletku kädessä ja sais koko ajan jotain kivaa lääkettä ni ei tuntis näitä kipuja.
JaUHomAto

Posts: 395

#11717 • • JaUHomAto väärä nimi
se että mul ei oo kunnon hiuslakkaa, vittu tota paskempaa saa tunkee purkkitolkulla *eiei*
tiiplis

Posts: 1,043

#11718 • • tiiplis also available in sober

blueangel, 26.9.2008 19:08:
Kun makaan jo kolmatta päivää sohvalla oikealla kyljellä. Vatsassa on kolme leikkaushaavaa jotka on perkeleen kipeät eikä pysty kunnolla liikkumaan. En pysty aivastamaan, yskimään enkä hengittämään ihan normaalisti. Olisin tyytyväinen jos olis vielä tippaletku kädessä ja sais koko ajan jotain kivaa lääkettä ni ei tuntis näitä kipuja.



Vinkki: yskiessä ja aivastaessa (ja miksei hengittäessäkin) tue vatsaa tyynyllä, helpottaa ko. toimintoja. Ja kotonakin kannattaa syödä kunnolla kipulääkkeitä (burana ja panadol auttavat myös jos ottaa niitä vaan tarpeeksi ja panadolin tuntia ennen buranaa) jo ennenkuin kipu alkaa, se edesauttaa paranemista. Ja tyhmistä tyhmin klisee: ajan kanssa helpottaa vaikkei se tällä hetkellä varmaan lohduta tippaakaan. Tsemppiä.

--
italia litania nainati lailati

blueangel

Posts: 328

#11719 • • blueangel

tiiplis, 27.9.2008 13:30:
---
blueangel, 26.9.2008 19:08:
Kun makaan jo kolmatta päivää sohvalla oikealla kyljellä. Vatsassa on kolme leikkaushaavaa jotka on perkeleen kipeät eikä pysty kunnolla liikkumaan. En pysty aivastamaan, yskimään enkä hengittämään ihan normaalisti. Olisin tyytyväinen jos olis vielä tippaletku kädessä ja sais koko ajan jotain kivaa lääkettä ni ei tuntis näitä kipuja.

---


Vinkki: yskiessä ja aivastaessa (ja miksei hengittäessäkin) tue vatsaa tyynyllä, helpottaa ko. toimintoja. Ja kotonakin kannattaa syödä kunnolla kipulääkkeitä (burana ja panadol auttavat myös jos ottaa niitä vaan tarpeeksi ja panadolin tuntia ennen buranaa) jo ennenkuin kipu alkaa, se edesauttaa paranemista. Ja tyhmistä tyhmin klisee: ajan kanssa helpottaa vaikkei se tällä hetkellä varmaan lohduta tippaakaan. Tsemppiä.



Tänään on ekaa kertaa suht hyvä olo, pystyy kävellä enemmän ja pystyy enemmän olemaan normaalisti. Viimeks oon torstaina syöny panacodia ja buranaa. Eilen sain anopilta rohtoja, Arnicaa jonka pitäis auttaa leikkaushaavojen paranemisessa. Ja jotenkin tuntuu, että se olis auttanu tai sitten ne vaan on menny paremmaksi. Huono homma vaan tässä olossa on että meillä on miehen kanssa tänään kaksvuotispäivä ja ravintolasuunnitelmat meni take away ruoaksi, ja mä makaan sohvalla lahnana. *toktok*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#11720 • • Edited Hitchhiker
Se että naapuritalon mummelilla on tapana huudella tuossa pihalla vuorokaudenajasta riippumatta ja siihen on öisin mukava herätä, kun mummeli pauhaa suu vaahdossa pihalla kaikkien naapurien onneksi.

Nooh ensimmäinen valitus on kerätty jo naapurustolta, mummeli alkaa käymään nykyisellään kuulemma väkivaltaiseksikin joten ehkäpä joku jossain puuttuu asiaan (oma perhe ei tunnu ymmärtävän, että mummelin ei nyt olisi ihan parasta asua kontrolloimattomassa ympäristössä).