Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,705 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5821 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Meidän kurssikirja on ruotsiksi. Ja kuulemma ihan välttämätön. Mitähän mä nyt teen, kun en osaa ruåttia sen vertaa, et saisin edes johdannon luettuu ko. kirjasta *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

akir0

Posts: 2,554

#5822 • • akir0 idleRPG champion 2009
Rapsahti reilu 3keuria perintöveroa, vaikken edes saa mitään. Vitun hienolta tuntuu.
lostgone

Posts: 2,493

#5824 • • Edited lostgone

lostgone, 16.11.2006 18:23:
Ei mennyt kauan: olen sukset ristissä ATKn opettajan kanssa.*justjoo*
---


Tänään olin saanut läpi menneen powerpoint- tehtävän palautteeksi viestin: "Onkohan sinun tekemä????"*dissaa*

Ookkei, jos lähtään tälle linjalle..

Vastasin vittuilevan yliasiallisella viestillä, jossa jokaisen kappaleen aloitus on: Jos vihjasitte viestillänne, että.. *justjoo* Lopetin ihanan avautumiseni lauseeseen:Toivottavasti hälvensin Teitä vaivannutta epäluottamuksen sumua osaamistani kohtaan nyt ja vastaisuudessa.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avernian

Posts: 7,451

#5825 • • Avernian Kerettiläinen

akir0, 17.11.2006 17:31:
Rapsahti reilu 3keuria perintöveroa, vaikken edes saa mitään. Vitun hienolta tuntuu.



Miten tuollainen tilanne syntyy?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

akir0

Posts: 2,554

#5826 • • akir0 idleRPG champion 2009

Avernian, 17.11.2006 21:36:
---
akir0, 17.11.2006 17:31:
Rapsahti reilu 3keuria perintöveroa, vaikken edes saa mitään. Vitun hienolta tuntuu.

---


Miten tuollainen tilanne syntyy?



Toinen vanhemmista menehtyy ja omistusasunto on tietysti puoliksi heidän. Asunnosta perimme veljen kanssa 50% puoliksi, eli mulle 25%. Tuosta sitten 10% perintöveroa. Ja tietenkään en tuota osuutta voi muuttaa mitenkään rahaksi.
Avernian

Posts: 7,451

#5827 • • Avernian Kerettiläinen

akir0, 17.11.2006 21:41:
Toinen vanhemmista menehtyy ja omistusasunto on tietysti puoliksi heidän. Asunnosta perimme veljen kanssa 50% puoliksi, eli mulle 25%. Tuosta sitten 10% perintöveroa. Ja tietenkään en tuota osuutta voi muuttaa mitenkään rahaksi.



Otan osaa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Marjo

Posts: 1,796

#5829 • • Marjo pupuTupuna
Aarg! Mulla on joku allerginen reaktio kestänyt nyt pari päivää...naama syyhyy, kaula syyhyy, kädet syyhyy, selkä, jalat, maha, joka paikka syyhyy...Ihan kirppunen koira-fiilis! *toktok*
t1p1

Posts: 23

#5830 • • t1p1 Team Mukherjee - zirpzirp,tipitii
Ihmiset lupaa asioita joita ei pysty pitämään!

--
lälläslää,mitäs läksit?

Tiia

Posts: 352

#5831 • • Tiia
Kaverit löhöö kotonaan poikakavereiden kainaloissa ja mä kattelen yksin huonoja leffoja :<
lunake

Posts: 800

#5832 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
...se, että tykkään olla liiankin pahansuopa ilolientä nauttineena. *ding*
Liian suorasukaista touhua, vois piiiiiikkusen miettiä mitä sitä laukoo suustaan. *blush*
Joku kaunis (tai ei niin kaunis) päivä saan vielä nenän mustaks... *eikä*

--
Hedelmällisyys on påp!

deena

Posts: 276

#5833 • • deena tenukeppi
Se, että kämppis on jättäny ajastetun herätyskellonsa soimaan lauantai-aamuksi ja on itse jossain muualla. Ja ovi lukossa. Huoh.

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Freja

Posts: 8,775

#5834 • • Freja Sihteeri
Joku järjen jättiläinen rupes suihkuttamaan Baygonia pitkin keittiötä tappaaksen millin kokoisen kukkakärpäsen. *toktok*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

antOn°

Posts: 1,094

#5835 • • antOn° 02200

deena, 18.11.2006 07:36:
Se, että kämppis on jättäny ajastetun herätyskellonsa soimaan lauantai-aamuksi ja on itse jossain muualla. Ja ovi lukossa. Huoh.



-Tosta parempi on se, et sen palohälytin alkaa ilmoo, et 'patteri on lopussa' ja seo poissa koko viikon. Ovi lukittuna tietty..
sapeli

Posts: 11,768

#5836 • • sapeli jokukukamikä?

Hyzenthlay, 17.11.2006 11:37:
Meidän kurssikirja on ruotsiksi. Ja kuulemma ihan välttämätön. Mitähän mä nyt teen, kun en osaa ruåttia sen vertaa, et saisin edes johdannon luettuu ko. kirjasta *justjoo*



Ehkä vois löytää jonkin toisen kirjan mikä käsittelee suht samoja asioita samalla tarkkuudella - sen avulla vois ainakin päästä läpi tenteistä yms.?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#5837 • • Taika Guest

lostgone, 17.11.2006 19:01:
Tänään olin saanut läpi menneen powerpoint- tehtävän palautteeksi viestin: "Onkohan sinun tekemä????"*dissaa*

Ookkei, jos lähtään tälle linjalle..

Vastasin vittuilevan yliasiallisella viestillä, jossa jokaisen kappaleen aloitus on: Jos vihjasitte viestillänne, että.. *justjoo* Lopetin ihanan avautumiseni lauseeseen:Toivottavasti hälvensin Teitä vaivannutta epäluottamuksen sumua osaamistani kohtaan nyt ja vastaisuudessa.*justjoo*


oot mun idoli!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5838 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

sapeli, 18.11.2006 22:32:
Ehkä vois löytää jonkin toisen kirjan mikä käsittelee suht samoja asioita samalla tarkkuudella - sen avulla vois ainakin päästä läpi tenteistä yms.?



Tota mä yritänkin. Harmittaa viel kun olis aiheesta tosi kiinnostunutkin, niin ois kiva suorittaa se paremminkin kun läpi. Mut ei ruotsia, tack.. :s

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

m1kk3

Posts: 5,560

#5839 • • m1kk3 no-life
VITUN PISSIKSET!!!

Meet ihan kaikessa rauhassa paikalliseen rauhalliseen pizzeriaan sunnuntaiselle darrapizzalle, aikeina nauttia kaikessa rauhassa pizzasta, radio soi siellä pizzeriassa hiljaa ja muutenkin rauhallista, pari pariskuntaa siellä mun lisäksi. No, ei siinä mitään, tilaukset vetämään ja ruokaa oottelemaan, just kun se tuli pöytään ni eikös sinne ravintolaan viereisiin pariin pöytään paukkaa sellanen 8-10 hengen pissislauma, tyyliin
. Siinä sitten kikattelevat ja tirskuvat ja kiroilevat ja kertovat eilisillan kännisekoiluistaan niin VITUN kovaan ääneen ja kaikki yhtäaikaa äänessä, oikeen silleen että kaikkien pitää huutaa että saa äänensä kuuluviin. Voi helvetti että mulla meinas verisuoni puhjeta päästä *grr* *poks* Yritin sitte siinä käydä sanomassa paikan omistajallekin että eikö noita voi käskeä olemaan vähän hiljempaa, että saa muut rauhassa syötyä, mutta ei kuulemma voi, kun ovat maksavia asiakkaita *täh* Pyysin sitte loput pizzat mukaan ja söin ne autossa, en kestäny kuunnella sitä kälätystä ja pälätystä. Missä on ne käytöstavat ja toisten huomioon ottaminen, menisvät noi helvetin pissaliisat vittu ulos kälättämään eikä tulis häiritsemään toisten ruokarauhaa *grr* *dissaa*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Miinapiina

Posts: 3,494

#5840 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
minä itse... asiat... ! ! ! ! ! ! huoh

--
pinkki on pop!!!