Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,635,560 views

Aeryn

Posts: 166

#2881 • • Edited Aeryn
Tallennan töissä ostolaskuja ostoreskontraan ja yhdessä firmassa ei ole ilmeisesti laskutaitoisia ihmisiä kun kaikissa tähän mennessä tulleissa laskuissa on ollut virheitä. Joko on laskutettu liikaa, liian vähän tai muuten vaan laskettu välisummia väärin. Kuinka vaikeata voi olla laskea 2+2=4 ?! S****na! Joka ikinen kerta ihan sama juttu! *kivatsulle*

Tänää tahkonnu ja tarkistanu yhtä perhanan laskua reilu kaksi tuntia kun muuten sen kirjaamiseen ois menny vartti jos se ois vaan viittitty tehä kunnolla*grr**släp*

edit:typot typot

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Snowie

Posts: 601

#2882 • • Snowie Ihku Hiutale
Tällä hetkellä about kaikki.
-Se että olen lihonut ~jopa~ 3 kg, mikä ei vittu edes näy missään, mutta pakko silti olla nälkälakossa ihan vaan sen takia että olen niin epävarma paska, etten ikinä voi olla tyytyväinen itseeni.
-Tietyt ihmiset jotka on niin kangistuneita elämän tyyliinsä, etteivät tajua satuttavansa sillä muita. Ja koska he eivät ymmärrä sitä, niin pakko vaan niellä kaikki ahdistus ja yrittää kauniisti vihjasta jotain, mikä ei johda ikinä mihinkään.
-Reilun viikon päästä olevat 20v synttärit, jolloin jokaiselta sukulaiselta saa taas kuunnella jotain "Vooooooi, sähän olet jo aikuinen" -juttuu. Vitut olen! Älkääkä ostako mulle mitään xl-kokoisia rumia villapaitoja tai h&m:n vitun mamma-alkkareita!

Mua ärsyttää toisinsanoen se, että olen juuri sen verran säälittävä otus, etten ikinä hyväksy itseäni, en koskaan sano suoraan ihmisille silloin kun oikeasti pitäisi ja valitan vielä kaiken lisäksi mun omista synttäreistä.
Meitsi on perseestä. *grr*
Ninka

Posts: 564

#2883 • • Ninka
että en löydä ikinä kämppistä jonka kanssa homma toimis*justjoo*... aina tulee joku mikä ei sovi toiselle jne... *grr* alkaa pikku hiljaa tulla jo uskonpuute mutta en vielä luovuta ku yksin en haluis muuttaa.. *juonittel*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

sapeli

Posts: 11,768

#2884 • • sapeli jokukukamikä?

Inya, 19.7.2005 19:19:
Mua ärsyttää toisinsanoen se, että olen juuri sen verran säälittävä otus, etten ikinä hyväksy itseäni, en koskaan sano suoraan ihmisille silloin kun oikeasti pitäisi ja valitan vielä kaiken lisäksi mun omista synttäreistä.
Meitsi on perseestä. *grr*



No se että tiedostat asian mahdollistaa sen että pystyt pyrkimään muutokseen - eli parempaan suuntaan on asiat menossa *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Snowie

Posts: 601

#2885 • • Snowie Ihku Hiutale

sapeli, 19.7.2005 20:46:
No se että tiedostat asian mahdollistaa sen että pystyt pyrkimään muutokseen - eli parempaan suuntaan on asiat menossa *joo*


Totta turiset. Mukavaa että joku löytää tosta jotain positiivistakin. *hymy*
sapeli

Posts: 11,768

#2886 • • sapeli jokukukamikä?

Inya, 19.7.2005 21:08:
Totta turiset. Mukavaa että joku löytää tosta jotain positiivistakin. *hymy*



Jokaisessa pilvessä on hopeareunus *joo* (ja jokaisessa hopeareunuksessa pilvi *vink*) - kyse on vaan näkökulmasta *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Xelfer

Posts: 140

#2887 • • Xelfer harder.fi
Varoitus: seuraa avautumista, jossa myös sivulliset saattavat saada osansa.

Kamelin selän katkaisi uusi, eilen tänne lisätty Illustratorin miksaus Hellraiser. Laadukas mix, ei siinä mitään, mutta mikä helvetti siinä on että ns. Hard NRG -musiikkia pitää soittaa noin hitaasti? Tämä ei siis kohdistu henkilökohtaisesti Illustratoriin, sillä hänhän vain seuraa ajan trendiä. Törkein häpäisy on Proteuksen Hellfire Club, jouduin rippaamaan sen CD:ltä kovalevylle, lämäsemään DJ-softaan kiinni, +12% pitchiä lisää ja poltto tyhjälle levylle. Nyt se on aivan loistava! Toinen esimerkki on Pain on Creationin FINRG I, siihen tosin riitti +8%. Muutenkin tuntuu, että Proteuksella on alkanut pitch lipsua huolestuttavasti alaspäin viime aikoina. Neon kuulemma laittaa levyt pyörimään vinhasti, harmi että häntä kuulee niin harvoin (ainakin Turussa). Alek Száhala tekee maailman parasta musiikkia, jossa myös BPM on yleensä kohdallaan, biisit Chimaera ja Dryad Machine kuitenkin osoittavat laskusuhdannetta. "Life starts at 190 BPM", eikö? Painotan vielä, että kaikki tässä mainittu musiikki on silti varsin hyvää!

Seuraava vitutuksen aihe on verotus ja tullit. Katselin saksalaisia käytettyjä autoja, hintaluokka 6000. Tuolla rahalla saisi sieltä todella upean kärryn. Välitysfirma ottaa 1500 hakupalkkaa, itse haettuna kuulemma tulee yleensä vielä kalliimmaksi. Sen päälle valtio rankaisee n. 4000-5000 euron autoveron/-tullin tai mikä lieneekään. Siihen kuihtuivat ne haaveet. Autounelman hajottua mietin mikserin + levarin hankintaa. Thomannilla hintoihin sisältyy ALV 22%, mutta tuleeko siihen päälle vielä jokin tulli tms.? Entä muut kaupat? Otan esimerkiksi Technics SL-1210 M5G -levysoittimen, joka eräässä hollantilaisessa kaupassa maksaa 880. ALV:stä ei mainita mitään (Thomann ei siis tätä soitinta myy). Haluan nimenomaan tämän soittimen, sillä perusmallin +/-8 pitch ei yllä mainitusta syystä riitä. "Jos pitch ei riitä, levy on väärä" blah blah blah... Amerikkalaisessa kaupassa sen hinta on $520, jossa ei ALV tietenkään sisälly hintaan. Dollarin kurssi melkein "kumoaa" ALV:n tuosta, joten eurohinnaksi jää n. 550. Mutta eihän tuollaista uskalla tilata, kun ei ole mitään käsitystä todellisesta hinnasta. Ja Suomen tarjonta & hintataso ei tule kysymykseenkään.

Juhannuksena jouduimme musiikkiterroristien uhreiksi. Scott Brown soi ½ volyymillä, meininki mahtava, kunnes... "Nyt kyllä laitatte sen hiljemmalle, me joudutaan korottamaan ääntä keskustelussa tuolla 300 m päässä" Joo varmasti. Kohteliaasti laitettiin kuitenkin REILUSTI hiljemmalle. Valitus ei silti loppunut. Mentiin sitte saunaan vitutuksen vallitessa. Noin tunnin saunomisen jälkeen huomattiin, että Zen Café soi. Kyseessä on siis suomalainen erittäin huono pop-yhtye, jonka sanoitukset saavat rauhallisemmankin miehen rikkomaan paikkoja. Ei kai kukaan tiedä tai varsinkaan kuuntele tämän bändin tekeleitä? No kuitenkin, yllättäen volyymiknaapi oli 100%:ssa! Kyse ei siis tainnutkaan olla äänen korottamisesta. Olis ollu taas kirveellä töitä, onneks sellasta ei mun käteen annettu. Terveisiä vaan kaikille, jotka ovat edes kerran elämässään sanoneet: "siis mä en kestä tätä jumputusta!"

Perkeleen naapurin äijäkin käy hermoon. Valittaa ettei saa käydä suihkussa klo 22 jälkeen, kun se kohisee ja he ovat vanhoja ihmisiä. JOS ON NIIN VANHA NI LUULIS OLEVAN ELÄKELÄISELLÄ AIKAA NUKKUA PÄIVÄLLÄKIN, SAATANA! Sit se kehtas vaatia et mun pitää kaataa mun pihalta kirsikkapuu, kun se houkuttelee räkättirastaita ja ne paskoo "kaikki paikat". Ei varmaan kannattais maata suu auki pihalla. Nyt se on varmaan myrkyttäny sen puun, viime vuonna se oli täynnä kirsikkaa ja nyt ei oo yhtään, ruskeita lehtiä vain. Elokuussa saa sekin äijä tietää mitä on HARD NRG, kun laitetaan jalalla koreasti. Eikä muuten varmaan soi yhtään biisiä alle 180 BPM eikä myöskään niin hiljaa, et kunnolla pystyis olohuoneessa keskustelemaan. Loppuillasta tulee sellasta HC-särinä-terrorcore-noize-mättöä Hollannista, että äijän sänkykin resonoi tavalla, jolla se ei ole tärissyt sitten 70-luvun, kun sillä vielä seisoi ja muijaansakin teki mieli panna ilman paperipussia päässä.

Nii ja jos joku on eri mieltä ni se on väärässä. *dissaa*

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

Jone

Posts: 8,258

#2888 • • Edited Jone Archibald Haddock

Xelfer, 20.7.2005 10:48:
Hölinää siitä kuinka biisit pitäis raiskata ylipitchaamalla ne.



LOL. Piri toimii.

Siihen on syynsä, että kunkin biisin tehnyt artisti on alunperin tehnyt ne tietylle nopeudelle. Biisien soittaminen hillittömällä pitchillä kertoo vaan siitä, että sulla on ihan väärä levy nyt lautasella. IMO yli 4% pitchaaminen suuntaan tai toiseen on vähän sama kuin suoraan dissaisi biisin tekijän näkemystä.

Yleisesti ottaen toi koko sun kirjoituksesi sai mut vakavasti miettimään että mikähän sua vaivaa ja toisaalta samalla jälleen kerran ymmärtämään miksi saan itsekin kuulla "kuuntelet polkkaa = olet jälkeenjäänyt"-läppää. Eipä se nyt ole ihme jos muu maailma pitää polkan kuuntelijoita jälkeenjääneinä kun joukon näkyvin osa on juuri sellaista kuin sinä olet.

Aini! *PLUR* PLUR *PLUR*
ezzy

Posts: 8,060

#2889 • • ezzy Droid-pappa

mayah, 20.7.2005 10:08:
Hei TOSI KIVA, että sä "tykkäät käydä täällä aulassa ihailemassa naiskauneutta" ja TOSI KIVA, et sulla on aina joku tosi hyvä vitsi kerrottavana, mut ihan OIKEESTI mä haluisin vaan sanoo moi, antaa sulle ton avaimen ja jatkaa klubbarin selaamista. Ei mulla oo pienintäkään intressiä jutella sun kanssa mukavia, ihan oikeesti. Menisit vaan ja tekisit työsi ja palauttaisit sitte sen avaimen. Sun ei tarvii jäädä tähän juttelee mun kanssa joka kerta vartiksi, mä pärjään kyllä. Ihan oikeesti.



Ne vaan *sydän* sua *plur*
Xelfer

Posts: 140

#2890 • • Edited Xelfer harder.fi

Jone, 20.7.2005 11:04:
---
Siihen on syynsä, että kunkin biisin tehnyt artisti on alunperin tehnyt ne tietylle nopeudelle. Biisien soittaminen hillittömällä pitchillä kertoo vaan siitä, että sulla on ihan väärä levy nyt lautasella. IMO yli 4% pitchaaminen suuntaan tai toiseen on vähän sama kuin suoraan dissaisi biisin tekijän näkemystä.



PIRIstit mun päivää, kiitos! *iloinen*

Mut voinko mä sille mitään, että mun mielestä ne kuulostaa paremmilta nopeampina?

Toisaalta ymmärrän kyllä, mikäli artisti ei tykkää, jos hänen biisinsä pitchataan pilalle. Mäkin suuttuisin, jos olisin tehnyt hyvän kipaleen ja sit joku onneton DJ alipitchais sen *vink*

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

Aeryn

Posts: 166

#2891 • • Aeryn
Toi prkl:n sade pilaa biitsi päivän *grr* Jos jotain positiivista pitää repiä ni saapahan enemmän palkkaa ku ei pidä tätä päivää vapaana *juonittel*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

akir0

Posts: 2,554

#2892 • • akir0 idleRPG champion 2009

Xelfer, 20.7.2005 10:48:
Thomannilla hintoihin sisältyy ALV 22%, mutta tuleeko siihen päälle vielä jokin tulli tms.?



Eu-maista ostettaessa ei tarvitse tulleja maksaa.
Jone

Posts: 8,258

#2893 • • Edited Jone Archibald Haddock

Xelfer, 20.7.2005 11:47:
Mut voinko mä sille mitään, että mun mielestä ne kuulostaa paremmilta nopeampina?



Palataanko asiaan kahden vuoden päästä ja katsotaan oletko edelleen samaa mieltä? Jos olet, niin tarjoan kaljan. Jos et, niin mä juon sit mieluiten tummia itäeurooppalaisia.

[pieni]Kyllä mäkin olin joskus etäisesti sitä mieltä että BPM sais mielellään olla jopa 170-180 biisissä kuin biisissä. Kesti pari vuotta ja 160 alkoi riittää mainiosti. Kesti pari vuotta lisää ja kuuntelen edelleen mielelläni mm. Hard NRG:tä ja Hardtrancea kuhan niitä soitetaan välillä 135-155. Hyllystä löytyy katsomalla ihan hyvä siivu suomipauketta vinyylillä. Suurin osa niistä ei ole koskaan käynyt edes levylautasilla - niillä pyörii housea ja progea.[/pieni]
kupo

Posts: 455

#2894 • • kupo

Xelfer, 20.7.2005 10:48:
Varoitus: seuraa avautumista, jossa myös sivulliset saattavat saada osansa.

Kamelin selän katkaisi uusi, eilen tänne lisätty Illustratorin miksaus Hellraiser...



*ding*
*aplodit**plur*ihQPLUR

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Trixie

Posts: 1,342

#2895 • • Trixie
on jo pidemmän aikaa ärsyttäny ku jengi hehkuttaa TISSEIST!!!! Vittu joo, kaikil meil on sellaset ,jollain isommat, joillain pienemmät mut sit mä en tajua mix niit pitää tunkee joka suuntaan??? Joka vitun kuvaan pitää hieman leväyttää kaula-aukkoo ja sit siel on taas ne kuuluisat TISSIT ja jengi hehkuttaa*taputapu*
No monelle ne ehkä on jotkut pinnalle pääsemisen välineet tai sit kerätään skenepisteit mitä enemmän tissit on esillä mut loppujen lopux jos jengi miettii niiden tarkoitusta, ne on tarkoitettu vauvan ruokintaan ja vissiin suurin osa onki jääny siihen vauva asteelle et pitää sitä tissii saada sit niiko joka hetki*ding*

nyt saa sit vetää kuka tahollaan herneit nenään ja jos ei yks riitä ni vetäköön sit vaik koko palon jos silt tuntuu...

--
face your fears and live your dreams

serotonot

Posts: 3,137

#2896 • • serotonot Paul Easy
jep. tissit alkaa kyllästyttää. vois alkaa ihmiset näyttämään persettä, niinku rokkifestareilla!
phace

Posts: 213

#2897 • • phace

Trixie, 20.7.2005 14:34:
mä en tajua mix niit pitää tunkee joka suuntaan??? Joka vitun kuvaan pitää hieman leväyttää kaula-aukkoo ja sit siel on taas ne kuuluisat TISSIT



ai vähän niinku sun kuvassa?
Pätkis

Posts: 1,038

#2898 • • Pätkis Pikkis

Trixie, 20.7.2005 14:34:
on jo pidemmän aikaa ärsyttäny ku jengi hehkuttaa TISSEIST!!!!


Ei ehkä ihan, mutta edes vähän samaan sarjaan iltalehtien viihdeuutiset: Näyttelijä x:n seksivideo vaarassa tulla julkisuuteen, näyttelijä y pani lastenhoitajaansa, jalkapallotähden uusi seksiskandaali, blblblblbl. Ai ku hyvä tietää *joo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Tarsu

Posts: 2,449

#2899 • • Tarsu

serotonot, 20.7.2005 14:48:
jep. tissit alkaa kyllästyttää. vois alkaa ihmiset näyttämään persettä, niinku rokkifestareilla!


:O
Arvon neidit, jatkakaa sitä tissejen vilauttelua !

(Mä sulle perseen vielä näytän :D )

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham