Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,140 views

Android

Posts: 3,908

#2921 • • Android

serotonot, 20.7.2005 15:30:
---
mayah, 20.7.2005 15:27:
---
Android, 20.7.2005 15:24:
Hei, lue edes mun edit *uuh*

---


*lohduttel* Joo, mä luin. Anteeks, et luin sen vasta myöhässä. Mut älä kiltti laita sitä kynää sinne, jooko?

---

Eiku laita ihmees, mut laita bileissä ja varmista että homma tulee kuvatuks



Mä en oikein tiedä mitä mun pitäis tehdä. Koen, että en välttämättä ole kypsä tällaiseen päätökseen juuri nyt. Sori et oon tällainen tänään...Ehkä tungen sen kynän sit ihan jonnekin muualle *uuh*
serotonot

Posts: 3,137

#2922 • • serotonot Paul Easy

Android, 20.7.2005 15:33:
---
serotonot, 20.7.2005 15:30:
---
mayah, 20.7.2005 15:27:
---
Android, 20.7.2005 15:24:
Hei, lue edes mun edit *uuh*

---


*lohduttel* Joo, mä luin. Anteeks, et luin sen vasta myöhässä. Mut älä kiltti laita sitä kynää sinne, jooko?

---

Eiku laita ihmees, mut laita bileissä ja varmista että homma tulee kuvatuks

---


Mä en oikein tiedä mitä mun pitäis tehdä. Koen, että en välttämättä ole kypsä tällaiseen päätökseen juuri nyt. Sori et oon tällainen tänään...Ehkä tungen sen kynän sit ihan jonnekin muualle *uuh*


Pistä ihqraxu privaa ku oot päättäny mitä teet ni mä lataan kameran akut
Avatar
#2923 • • *Mirri* Guest
Se kun oon yrittäny soittaa sekä terveyskeskukseen että yksityisille lekureille ja kaikki sanovat että palaa asiaan elokuun ekalla tai tokalla viikolla uudestaan. *grr* Pitäsköhä teloa itseään sen verran et niiden olis pakko ottaa mut sinne nyt ja samalla hoitaa tää toinen asia. *iloinen*
Android

Posts: 3,908

#2924 • • Android

serotonot, 20.7.2005 15:35:
Pistä ihqraxu privaa ku oot päättäny mitä teet ni mä lataan kameran akut



Okei, mä pistän *hymy*

[pieni](mut tällä kertaa en haluu et painostat mua pistää sitä jonnekin mihin mä en haluu. ja silleen kans, et me tällä kertaa saadan se kynä sielt takas ulos. jooko?)[/pieni]
Avatar
#2925 • • Taika Guest
Niin.
oli taas niin vitun kiva palata töihin kun mikään informaatio ei ole kulkenut mihinkään suuntaan.

en taida tänään(kään) olla kauhean kiva kenellekään.
serotonot

Posts: 3,137

#2926 • • serotonot Paul Easy

Android, 21.7.2005 07:18:
[pieni](mut tällä kertaa en haluu et painostat mua pistää sitä jonnekin mihin mä en haluu. ja silleen kans, et me tällä kertaa saadan se kynä sielt takas ulos. jooko?)[/pieni]


[pieni]en lupaa mitään :( Mut hei! Eiks nii et mieluummin kuitenki kynä ku sakset? Eli asiat (ainakin teoriassa) menee parempaan suuntaa[/pieni]
serotonot

Posts: 3,137

#2927 • • Edited serotonot Paul Easy

mayah, 21.7.2005 08:39:
---
serotonot, 21.7.2005 08:38:
---
Android, 21.7.2005 07:18:
[pieni](mut tällä kertaa en haluu et painostat mua pistää sitä jonnekin mihin mä en haluu. ja silleen kans, et me tällä kertaa saadan se kynä sielt takas ulos. jooko?)[/pieni]

---

[pieni]en lupaa mitään :( Mut hei! Eiks nii et mieluummin kuitenki kynä ku sakset? Eli asiat (ainakin teoriassa) menee parempaan suuntaa[/pieni]

---



*lmao*

[iso]HIEROMASAUVA!!!![/iso]


[iso]715517[/iso]

eiku eihän noita saanu koko ajan nostaa esille :(

nimim. anteeks *nyyh*
serotonot

Posts: 3,137

#2928 • • serotonot Paul Easy

mayah, 21.7.2005 08:42:

Älä käy mulle kuule tissittelee. Se on niin v*tun ärsyttävää.



Koitan hillitä itseni. Voiski kai lähteä ulos hieromasauvakävelyllä haukkaamaan vähän raitista ilmaa...
anskuli

Posts: 126

#2929 • • anskuli herself
Se että vidun yläkerran naapurit päätti alkaa kello 7.55 porailee lattiaansa (!?) tms. Ihan älytön meteli kun täällä on törkeen kovat kiviseinät... impossible to sleep *haukottel*

--
There is no point of living if you cant feel alive...

serotonot

Posts: 3,137

#2930 • • serotonot Paul Easy

mayah, 21.7.2005 08:47:
---
serotonot, 21.7.2005 08:43:
Koitan hillitä itseni. Voiski kai lähteä ulos hieromasauvakävelyllä haukkaamaan vähän raitista ilmaa...

---


Täytyyks sitä tunkee JOKA paikkaan? Vähän ärsyttävää.


Täytyis mut ku ei se mahdu. Kaikkee ei kannata vetää nenään.

nimim. sieraimet kovilla
Lenita

Posts: 1,423

#2932 • • Lenita

mayah, 20.7.2005 15:16:
No mua on ainaki ihan suunnattomasti jonku aikaa jo ärsyttäny, et jatkuvasti joku huutaa [iso]HIEROMASAUVA[/iso].



Ai siis missä esimerkiks? Mä en oo kertaakaan viel kuullu kenenkään huutavan hieromasauvaa, liikunko siis väärissä piireissä?

--
^_____________^

Jone

Posts: 8,258

#2933 • • Jone Archibald Haddock

mayah, 20.7.2005 15:16:
Ja sit viel yks *piis* ja *plur* ja toteamus, et EI TÄÄ OO NIIN VAKAVAA.



Kyllä se näyttäis olevan kun sunkin on nyt puolustettava noin kymmenellä viestillä pointtiasi, joka edelleen jäi epäselväksi.

En nyt mitenkään halua avautua, mutta mua ärsyttää aivan helvetisti "ei tää oo niin vakavaa"-postaukset, joilla on tarkoitus mitätöidä jonkun toisen postauksia.
Avatar
#2934 • • emppu Guest

Jone, 21.7.2005 09:11:
---
mayah, 20.7.2005 15:16:
Ja sit viel yks *piis* ja *plur* ja toteamus, et EI TÄÄ OO NIIN VAKAVAA.

---


Kyllä se näyttäis olevan kun sunkin on nyt puolustettava noin kymmenellä viestillä pointtiasi, joka edelleen jäi epäselväksi.

En nyt mitenkään halua avautua, mutta mua ärsyttää aivan helvetisti "ei tää oo niin vakavaa"-postaukset, joilla on tarkoitus mitätöidä jonkun toisen postauksia.



ja lisää lämpöä kiitos*hihu*
serotonot

Posts: 3,137

#2935 • • serotonot Paul Easy

Jone, 21.7.2005 09:11:
Kyllä se näyttäis olevan kun sunkin on nyt puolustettava noin kymmenellä viestillä pointtiasi, joka edelleen jäi epäselväksi.

En nyt mitenkään halua avautua, mutta mua ärsyttää aivan helvetisti "ei tää oo niin vakavaa"-postaukset, joilla on tarkoitus mitätöidä jonkun toisen postauksia.



Jos mä nyt postaisin tähän sen mitä ekaks ajattelin ni

a) saatais hieno luuppi aikaseks

b) joku ärsyyntyis

enpä siis sitä tee :D
Android

Posts: 3,908

#2936 • • Android

serotonot, 21.7.2005 08:38:
---
Android, 21.7.2005 07:18:
[pieni](mut tällä kertaa en haluu et painostat mua pistää sitä jonnekin mihin mä en haluu. ja silleen kans, et me tällä kertaa saadan se kynä sielt takas ulos. jooko?)[/pieni]

---

[pieni]en lupaa mitään :( Mut hei! Eiks nii et mieluummin kuitenki kynä ku sakset? Eli asiat (ainakin teoriassa) menee parempaan suuntaa[/pieni]



[pieni]no joo...mut q...mä tavallaan haluaisin luottaa suhun...mut q se o viime kertojen jälkeen niin vaikeeta. mä tiedän et oot sanonu et en saa vetää niit juttuja taas esiin, et oot muuttunu. q muuten oot nii ihqraxu, mut aina q vedät sen kameran esiin niin muutut jotenki. pelottavaks tai sillee. en osaa selittää...[/pieni]
Jone

Posts: 8,258

#2937 • • Jone Archibald Haddock

mayah, 21.7.2005 09:17:
No ei oo, lähinnä mulle henkilökohtaisest huvittavaa, mut et, tietty meistä kaikki ei liiku sen suhteen samalla aaltopituudella. Nii joo, ja se mun pointti on itsessään se, ettei oo mitään sen kummempaa pointtia, kuhan seron kanssa höpötän ja nauran, kun on niin tylsä aamu.



Paskanpuhujat ärsyttää mua.

mayah, 21.7.2005 09:17:
Ai et mitenkään halua avautua? Ainahan sä avaudut. Mua ärsyttää "en nyt haluais avautua, mutta"-postaukset, joilla on tarkoitus mitätöidä se, et ei aio avautuu ja avautuu silti.



Mua taas ärsyttää myös ihan saatanasti sanan "aina" käyttö sellaisissa yhteyksissä, joissa se vääristää totuutta.
Blues

Posts: 5,414

#2938 • • Blues Koning van Afrika
Naiivit ihmiset.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Android

Posts: 3,908

#2939 • • Android
Mä voin kyl kans vaihtelun vuoks rupee huutaa [iso]ANAALITAPPI[/iso], jos se nyt jotakuta lohduttais.

*hymy**hihu*
serotonot

Posts: 3,137

#2940 • • Edited serotonot Paul Easy

Android, 21.7.2005 09:24:
Mä voin kyl kans vaihtelun vuoks rupee huutaa [iso]ANAALITAPPI[/iso], jos se nyt jotakuta lohduttais.

*hymy**hihu*


You say [iso]ANAALITAPPI[/iso]
I say [iso]SAKSET[/iso]