Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,627,588 views

Freja

Posts: 8,775

#2961 • • Freja Sihteeri
Saamari tänään tuli Huopalahesta tarkastajat ja mä jumitin nii pahasti etten edes ehtinyt reagoimaan ja tilaamaan kännykkälippua vaan sain 60e mätkyt. Kaiken lisäksi tarkastajat eivät viitsineet pistää nopeammin sitä lappusta mun käteen vaan oma pysäkki jäi sitten välistä ja jouduin ottaa junan takasin päin. Se ny ois viel puuttunu jos siinäkin junas ois ollui tarkastajat.

Noh ei kai se 60e ensimmäisen kerran elämässä tunnu pahalta kun täällä kerta jo 5 vuotta asunut.

MUT SILTI! *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

liikkuva muna

Posts: 2,652

#2962 • • liikkuva muna an egg on the move
Kummallinen ongelma Adobe Auditionin kanssa. Osa toiminnoista alkaa kaatuilemaan käytettäessä, pitää aina ottaa järjestelmän palauttaminen jollekin päivälle millon se ei kaatuillu, sitten se taas toimii päivästä pariin viikkoon kunnolla. *hmph*
onni3mk

Posts: 3,973

#2963 • • Edited onni3mk Onni on.
*super**grr*

Työkaveri (se joka tekee tän toimiston toisen vuoron) on perjantaina jättäny Oululaisten paperit tohon pöydälle, eikä sinne minne ne olis pitäny jättää. Eikä ole tehnyt rahtikirjoja niihin. Se on myös jättänyt tallentamatta koko perjantai illan rahtikirjat koneelle, joten mua odottaa tossa iso pino rahtikirjoja. Se ei ole luultavasti kirjoittanut niitä siksi, koska on sen verran hidas vielä niitä kirjoittamaan, mutta jos päivä on saatu valmiiksi klo 21.00 ja sen työaika loppuu klo 23.00 niin on se kumma, ettei siinä kahdessa tunnissa ehdi. On tainnut tädillä olla vähän kiire lomalle kun on kuulemma lähtenyt sillon klo 21.00! Kiitos vaan, mä oon täällä muutenkin 12h, onhan mulla tietysti aikaa kirjotella noita! *igor*

EDIT: Nii ja ei tossa kirjaamisessa oikeesti mene edes kauaa, joten kyllä mä ehdin sen tehdä, mutta ärsyttää, kun MÄ joudun tekemään sen.

EDIT2: Hah! Se täti on sanonu työnjohtajalle perjantaina, et jää tänne tallentaa noita kirjoja. Työnjohtaja on lähteny kotiin ja niin on kyl se tätikin, ilman tallennusta, koska niinkun jo mainitsin, noi pirun kirjat on tossa pöydällä!

--
Onni on.

Orfeus

Posts: 5,872

#2964 • • Orfeus
Että menee duuniin kuudeks ja saakin infot että on iltavuoro*grr*
excelsior

Posts: 151

#2965 • • excelsior :)
väsymys, sitä herää klo. 03.40 vaan tullakseen tekeen aamupalan 8:lle hotellin asukkaalle... odottaa lisäks niitä n. 4 tuntia

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

Elmiira

Posts: 1,446

#2966 • • Elmiira

excelsior, 25.7.2005 07:29:
väsymys, sitä herää klo. 03.40 vaan tullakseen tekeen aamupalan 8:lle hotellin asukkaalle... odottaa lisäks niitä n. 4 tuntia



Et loma loppui *grr*

Ja piti tulla 06.30 (vasta) töihin tekee aamupalaa
määrittelemättömälle määrälle ihmisiä...
(Norm. n. 130henk. Nyt suurin osa lomalla vielä)

Eikä täällä ole edelleenkään kun pari henkeä tullut töihin *grr*
Miksi minä siis olen ollut täällä jo yli 1,5h *ding*
Ja tehnyt aamupalan, jota vain itse olen syönyt...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#2967 • • Taika Guest
..ihmiset joita ei tunnu haittaavan vaikka ovat myöhässä yli puoli tuntia eivätkä viitsi edes ilmoittaa asiasta.*grr*

Onneksi tulin taas ajoissa töihin.
Pätkis

Posts: 1,038

#2968 • • Pätkis Pikkis

Jää~*, 25.7.2005 08:12:
Et loma loppui *grr*

Ja piti tulla 06.30 (vasta) töihin tekee aamupalaa
määrittelemättömälle määrälle ihmisiä...
(Norm. n. 130henk. Nyt suurin osa lomalla vielä)

Eikä täällä ole edelleenkään kun pari henkeä tullut töihin *grr*
Miksi minä siis olen ollut täällä jo yli 1,5h *ding*
Ja tehnyt aamupalan, jota vain itse olen syönyt...


tuo mulle sitä aamiaista jos kerran uhkaa yli jäädä *kuolaa*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

domi

Posts: 7,069

#2969 • • domi Työn sankari.
Nyt ärsyttää se,että lomaltapalaavat työntekijät on unohtaneet miten tietokoneen virtanappia käytetään. "Sitä kannattaa painaa, jos haluaa koneen käyntiin oknp" Toinen on se, että myös substantiivit näyttö, hiiri ja näppäimistö ovat jostain syystä vieläkin lomalla "Tää on ihan himmee" "Ai mikä?" "No tää täs edessä!" "ÖÖ...näyttö?" "Joku sellanen ,tuu korjaamaan" ja taas harjoitellaan virtanapin käyttöä....
Plaque

Posts: 269

#2970 • • Plaque

dominikh, 25.7.2005 09:56:
Nyt ärsyttää se,että lomaltapalaavat työntekijät on unohtaneet miten tietokoneen virtanappia käytetään. "Sitä kannattaa painaa, jos haluaa koneen käyntiin oknp" Toinen on se, että myös substantiivit näyttö, hiiri ja näppäimistö ovat jostain syystä vieläkin lomalla "Tää on ihan himmee" "Ai mikä?" "No tää täs edessä!" "ÖÖ...näyttö?" "Joku sellanen ,tuu korjaamaan" ja taas harjoitellaan virtanapin käyttöä....



Hajoo asiakaspalveluus

:D
mirah

Posts: 257

#2971 • • mirah Starchild
Kun on kasvattanut hiuksia pitkään, ja sittenkun ne alkaa muistuttaa pitkiä ni ne pitääkin kuulemma poikkasta. Eikä ees vähän vaan leikata vaan paljon, jopa 10- 15cm. *grr*
Fyrisch

Posts: 4,525

#2973 • • Fyrisch
se että työpaikan palkanmaksu ei oikeen toimi, pilkku varmaan vahingossa menny väärään paikkaan >:E
Mandex

Posts: 296

#2974 • • Mandex
Tällä hetkellä tää pirun netti!!!!
en saa itteeni pois ruudun eestä, saatana.
*kivatsulle**eiei*
sapeli

Posts: 11,768

#2975 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 23.7.2005 18:22:
etten edes ehtinyt reagoimaan ja tilaamaan kännykkälippua



Kuulemma kännykkätilaukseen on lisätty parin minuutin viive ettei sitä juuri tuommoisissa tilanteissa voisi käyttää...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

domi

Posts: 7,069

#2976 • • domi Työn sankari.

:Dlaqu:E, 25.7.2005 12:13:
---
dominikh, 25.7.2005 09:56:
Nyt ärsyttää se,että lomaltapalaavat työntekijät on unohtaneet miten tietokoneen virtanappia käytetään. "Sitä kannattaa painaa, jos haluaa koneen käyntiin oknp" Toinen on se, että myös substantiivit näyttö, hiiri ja näppäimistö ovat jostain syystä vieläkin lomalla "Tää on ihan himmee" "Ai mikä?" "No tää täs edessä!" "ÖÖ...näyttö?" "Joku sellanen ,tuu korjaamaan" ja taas harjoitellaan virtanapin käyttöä....

---


Hajoo asiakaspalveluus

:D



:Dajosin*kivatsulle*
Karski

Posts: 6,049

#2977 • • Karski Pomon kätyri
Investoin sit pitkästä aikaa eilen tietokonepeliin,
kun kuulin että mun himakonees saattais
riittää potku half life 2:sen sujuvaan
pyörittämiseen. Aloin sit asenteleen,
ja ihmettelin että mikäs vittu se tämä
Valve nyt sitten on, ja yllätys oli suuri kun
ilmeni että peliä ei voi käynnistää jos ei
ensin rekisteröi tuotettaan netissä. Sen jälkeen
offline-pelaaminen toki onnistuu *grr*

Ja vittu meidän talouteenhan ei intternettiä
enää tule, joten pitää tänään roudata koko kone
parin korttelin päähän siks aikaa että saan
pelin rekisteröityä. Vittu näit nykyajan kopiointi-
suojauksia.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

P|astic

Posts: 249

#2979 • • P|astic
aika hassua on ku joku heittää palohälyttimen rappukäytävään ja siitä on patteri melkein lopussa ja sit ku se piippaa siellä paripäivää kunnes joku tajuaa poimia sen pois

--
Naturalbornloverman

Kolera

Posts: 4,256

#2980 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
teiden vitsiniekat.
olin ajamassa pyörällä ylämäkeen n. 1m leveällä tiellä ja vastaan tulee toinen pyöräilijä. Juuri kun olemme toisemme ohittaneet niin joku vitun torspo ajaessaan meidän ohi päättää painaa tööttiä.

Tilanne on kyllä mitä herkullisin tosiaan kun tuollainen tilanne tulee vastaan mutta siinä ku jompi kumpi olis säpissy liikaa kaatunu autokaistalle ja takana tullut auto ajanut päälle. JIPPIKAIJEI VAAN

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä