Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,624,805 views

Ninka

Posts: 564

#3001 • • Ninka

Karvinen, 28.7.2005 23:31:
ärsyttää et ärsyttää mut ärsytän takasin *hihu*



vituttaa et vituttaa mut vittuilen takasin *hih*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

domi

Posts: 7,069

#3002 • • domi Työn sankari.
Ihmiset joiden mielestä bileet pitää olla korttelin päässä kotiovelta, ja vähintään biomehanika soittamassa, että viitsii tulla.
Individual

Posts: 10,942

#3003 • • Individual HYPNO!
Se, että tää Suomi on tällainen vitun Albania mitä tulee noihin ulkoilmatapahtumien äänenvoimakkuuksiin. Malliesimerkki koettiin vaihteeksi eilen Eppu Normaalin keikalla Kotkan Meripäivillä. Jos seisoo noin 20-30 metrin päässä lavasta ja on vaikeuksia kuulla mitä laulaja sanoo, niin kyllä silloin jossain mennään metsään ja pahasti. Enkä usko, että ainakaan miksaajassa on vika, sillä hän on parhaita lajissaan Suomessa. Eiköhän hän tuutannut niin lujaa kuin vain sallittiin. Kuinkahan kauan tämä konserttien "terrorisointi" jatkuu.
Elmiira

Posts: 1,446

#3004 • • Elmiira
KAISTAT!!!!

Tai etenkin se että olen aina väärällä kaistalla ja en uskalla
prätkällä vaihtaa kaistaa kauheen pieneen väliin, ettei vaan autoilijat
jyrää mun yli *poks* Sit joudun jonnekin hevonkuuseen, enkä osaa tulla
takas, kun ei tää Helsinkissa ajelu oo vielä ihan hallussa *uuh*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Lin

Posts: 230

#3005 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

mange, 28.7.2005 20:25:
---
zenny, 28.7.2005 19:53:
Kärpänen....ku sitä ei saa hengiltä.... *grr*
---

Tjooh, kärpäset on persiistä. Mutta ampiaiset ne vasta ärsyttäviä on kun tulevat sisälle.
Noh, meikä pyydysti tän yhden tunkeilevan ampparin purkkiin, laitoin purkin pakastimeen, katselin niin että amppari just ja just liikkuu ja sitten köytin ampparin naruun kiinni. Narun pistin sitten partsiin kiinni ja kun amppari sitten virkosi niin eihän se kovin pitkälle lennelly kun oli siinä narussa kiinni. Että sillee...



*taputapu* Ihania ihmisiä täällä!

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Dalifemme

Posts: 1,629

#3006 • • Dalifemme Dementia simplex

ÄssäläkäMäsä, 29.7.2005 09:35:
---
mange, 28.7.2005 20:25:
---
zenny, 28.7.2005 19:53:
Kärpänen....ku sitä ei saa hengiltä.... *grr*
---

Tjooh, kärpäset on persiistä. Mutta ampiaiset ne vasta ärsyttäviä on kun tulevat sisälle.
Noh, meikä pyydysti tän yhden tunkeilevan ampparin purkkiin, laitoin purkin pakastimeen, katselin niin että amppari just ja just liikkuu ja sitten köytin ampparin naruun kiinni. Narun pistin sitten partsiin kiinni ja kun amppari sitten virkosi niin eihän se kovin pitkälle lennelly kun oli siinä narussa kiinni. Että sillee...

---


*taputapu* Ihania ihmisiä täällä!



Agreed. Aikuisella ihmisellä ilm. ei sit
parempaa tekemistä. Sad.
Dalifemme

Posts: 1,629

#3007 • • Dalifemme Dementia simplex

mange, 29.7.2005 12:33:

Voitteko puhtaalla omallatunnolla sanoa että ette ole laittanut matoa koukkuun kun olette olleet matoongella tai että ette ole läiskässyt hyttystä tai paarmaa kun se on pistänyt teitä käsivarteen?



Voin :)

Tai no kusetan vähän. hyttyset saa kyl turpaan.
Plus mä en oo tunkemassa niitä pakkaseen.


Mut joo, tein pienen pilan ampparin kanssa ja nyt se lentelee taas kukasta toiseen ja kaikki on hyvin ja aurinko paistaa. *vink*


Noin varmaan pikku Ed Geinkin joskus sanoi.

;)
Howdy

Posts: 7,955

#3008 • • Howdy Oldie
Oikeestaan kaikki ... oonkohan tulossa vanhaksi *ding*

--
Käpy vailla vertaa

antero

Posts: 84

#3009 • • antero
Myyrmäen Osuuspankki.

--
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong.

Umbala

Posts: 769

#3010 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Kampinkeskuksen espooseen lähtevien bussien aikataulu. Miksi niissä ei voi olla kelloa! (ainakaan kampin metriksen viereisen sisäänkäynnin taulus) Sä näät tarkan ajan millon bussi lähtee mut sä et nää paljon se kello on. Ei olis taas ollu nii kauheen vaikeeta laittaa siihen oikeeseen yläreunaan digitaalista kelloa. MUR!

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

lostgone

Posts: 2,493

#3011 • • lostgone
Joukko lisää hyviä kysymyksiä, joihin mulla ei ole mielenkiintoa vastata, koska ei ole aavistustakaan. Miksi pitäisi stressata q mua ei oikeastaan kiinnosta.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

-Santtu-

Posts: 1,965

#3012 • • Edited -Santtu- ananas bananas coconuts

Umbala, 30.7.2005 13:12:
Kampinkeskuksen espooseen lähtevien bussien aikataulu. Miksi niissä ei voi olla kelloa! (ainakaan kampin metriksen viereisen sisäänkäynnin taulus) Sä näät tarkan ajan millon bussi lähtee mut sä et nää paljon se kello on. Ei olis taas ollu nii kauheen vaikeeta laittaa siihen oikeeseen yläreunaan digitaalista kelloa. MUR!



Onhan siinä vieressä sellainen tooooosi iso tavallinen kello (halkaisija n. 0,5m) tai siis on ainakin ollut kun mä siitä joka arki-aamu kuljen..

edit: no ei se kello ollutkaan ihan niin iso kun muistin
Saara

Posts: 1,954

#3013 • • Saara #2970

-Santtu-, 31.7.2005 22:28:
Onhan siinä vieressä sellainen tooooosi iso tavallinen kello (halkaisija n. 1m) tai siis on ainakin ollut kun mä siitä joka arki-aamu kuljen..



Sä ootkin tollanen joka näkee omiaan :D.

Kai siel joku kello tais olla, ei ole kauheesti tullut käytyä Espoon puolella tosin viime aikoina käytyä.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Mandex

Posts: 296

#3014 • • Mandex
saatanan kämppä*kivatsulle**släp**grr**eiei**grr**eiei**igor**kivatsulle*
nethr

Posts: 763

#3015 • • nethr !!

Umbala, 30.7.2005 13:12:
Kampinkeskuksen espooseen lähtevien bussien aikataulu. Miksi niissä ei voi olla kelloa!


Sama juttu Leppävaaran juna-aseman tunnelissa. No, kyllä Espoosta pääsee pois, kun niitä junia ihan mukavalla syötöllä menee, mutta silti ärsyttää *eiei*

--
xD

Hetu

Posts: 666

#3016 • • Hetu hetaro
valehtelevat paskiaiset, jotka eivät ajattele omaa napaansa pidemmälle *grr*

ja puhelinmyynti, jota mun pitäs vielä kestää tehdä vielä tämän päivän ajan.. *eiei*
Yediah

Posts: 1,090

#3017 • • Yediah FINRG, Spacehouse
se suorastaan vituttaa kun joudut tietokoneen formatoinnin jälkeen hakemaa emolevyn ja kaikkien muitten paskojen ajurit uuestaa.. noh noh eihän tuo tietenkään minkää ongelma pitäs olla....MUT KYL SIINT VAA VITTU SAATANA TULEE SELLANEN RIESA, ETENKII SIIN VAIHEES KU LAITTEIDEN VALMISTAJA EI ILMOTA AJUREITA KOTISIVUILLAAN.. KYRPÄ, KYRPÄ, PEBA, PEBA!!!!!!!
Fresia

Posts: 764

#3018 • • Fresia vähän outo
Asunnonnäytössä se välittäjä huomasi vain ne, jotka oli siellä äidin tai isin kanssa. Eikö jumalauta parikymppiset ihmiset osaa itse hoitaa asioita *grr* Tai paremminkin, saa ITSE hoitaa niitä. Onko se epäluottamuslause, kun olet siellä ilman äitiä?? helvetti. Muutenkin sen kämpän hankkiminen parinsadan kilsan päästä on niin helppoa. Kai on pakko tyytyä menemään porukoiden nurkkiin pariksi viikoksi. *ittu.

En tee enää mitään. *igor* Mökötän nurkassa.

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

pirpeli

Posts: 5,533

#3019 • • pirpeli
Jostain ihmeen syystä just nyt paskantavat lokit. Joskus vielä toteutan myrkkyleipäajatukseni...Siinähän sitte syövät ja kaput.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Syder

Posts: 2,255

#3020 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Kämppis joka soittaa radio energyy riittävän kovalla ja viheltelee pitkälti toista tuntia putkeen silloin kun itse yrittää vääntää unirytmiä sopivaksi jotta jaksaa tällä viikolla tehdä yövuoroja duunissa. *eiei*

--
Divida et impera.