Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,627,106 views

Emilii

Posts: 81

#1461 • • Emilii MaMMa!
Mies krapulassa. *kivatsulle* *grr* *eiei*
Varsinkin jos ei itse ole päässyt mukaan rientoihin.

--
Koko elämän ajatus on kuolla nuorena, niin myöhään kuin se suinkin on mahdollista!

naira

Posts: 204

#1462 • • naira black cat
Minä.... laiska idiootti *grr* Mitään saa aikaseks nykyään...

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

Avatar
#1463 • • Taika Guest
Lokit.
Fyrisch

Posts: 4,525

#1464 • • Fyrisch
24-72 tuntii kestävät darrat *igor*
Kalle

Posts: 479

#1465 • • Kalle Kiusankappale

Individual:
Koska televiolupamaksurahoista menee 80 prosenttia YLE:n televisio-ja radiotoiminnan kulujen kattamiseen, ei kyse lupamaksun
nostamisessa ole siitä, että lupamaksun maksajien määrä olisi vähentynyt vaan siitä että YLE yksinkertaisesti tarvitsee lisää rahaa ei mainosrahoitteisena yhtiönä toimintansa pyörittämiseen, taitaa toi digihomma syödä aikatavalla yhtiön rahoja.



Ylen tapauksessa kyse lienee todennäköisemmin siitä, että siellä onnistutaan hukkaamaan rahat mitä turhempiin juttuihin koska käytännössä he voivat käydä loputtomiin veronmaksajien ja muiden TV-kanavien kukkarolla.

Aiheeseen liittyen, niin olen sitä mieltä että TV-lupamaksu on tyhmyysvero, ja onkin järkyttävää huomata miten osa jengistä menee noihin TV-lupamaksumainoskampanjoihin. Yle pitäisi yksityistää ja moinen ylimääräinen laitevero lakkauttaa.
sapeli

Posts: 11,768

#1466 • • sapeli jokukukamikä?
no se hiukan ottaa päähän (tosi vähän mutta mun mittakaavalla ihan tarpeeks) kun jonkun on pakko ollu julkaista CDnsä takakansi jollain ihmeen salakielellä mitä pitäis kirjain kirjaimelta dekoodata *justjoo* jos ne ei haluu että mä tiedän niiden kappaleiden nimet niin ihan sama *dissaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tiipi

Posts: 506

#1467 • • tiipi

sapeli:
no se hiukan ottaa päähän (tosi vähän mutta mun mittakaavalla ihan tarpeeks) kun jonkun on pakko ollu julkaista CDnsä takakansi jollain ihmeen salakielellä mitä pitäis kirjain kirjaimelta dekoodata *justjoo* jos ne ei haluu että mä tiedän niiden kappaleiden nimet niin ihan sama *dissaa*



no nyt mua rupes ärsyttää, tai no ehkä enemmänki vaan häiritsee, ku en tiedä mistä/kenen cd:stä on kyse..? *igor*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

sapeli

Posts: 11,768

#1468 • • sapeli jokukukamikä?

tiipi:
no nyt mua rupes ärsyttää, tai no ehkä enemmänki vaan häiritsee, ku en tiedä mistä/kenen cd:stä on kyse..? *igor*



Armand Van Helden - Killing Puritans. Prkele levyn nimikin on salakoodilla *igor* Mutta tulipa sekin kuunneltua läpi - en suosittele. *hahjust*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mellu-

Posts: 4,006

#1469 • • Mellu-
en osaa käyttää klubbaria *grr*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

sapeli

Posts: 11,768

#1470 • • sapeli jokukukamikä?

Mellu-:
en osaa käyttää klubbaria *grr*



Ketä klubbaria? Tunnenks mä sen? *juoruhymiö* *justjoo* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

zari

Posts: 716

#1471 • • zari Team Tamppaajat
Helvetin pitkät koulupäivät *igor*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

itis

Posts: 2,518

#1472 • • itis Morning Star
Kananpaskaseinät jotka hajoaa kun niitä poraa *grr*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Lallu

Posts: 356

#1473 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
Miksi mun kaveri on niin pölöaivo et laittaa kaikki rahat sen jätkäkaverin elättämiseen(vaikka sillä on omaa rahaa), vaikka sopimus oli että lähdetään nyt syksyllä etelään*kivatsulle**grr*...muita halukkaita?*vink* nii sekin vielä et pitää jännäkakka housus venata porukoita kreetalta et pystyn kertomaan miten vahingos erehdyin ajasta ku aamul oli ruotsin kuuntelu*eiei*enkä sit pystyny tekemään sitä...elikkä se siitä korotusyrityksestä!!!!
seollaQ77

Posts: 299

#1474 • • seollaQ77 sauvasekoitin
ärsyttää ku lotossa ei natsaa
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1475 • • Aziz Combat Fighter

`´Ermin:
Miksi mun kaveri on niin pölöaivo et laittaa kaikki rahat sen jätkäkaverin elättämiseen(vaikka sillä on omaa rahaa), vaikka sopimus oli että lähdetään nyt syksyllä etelään*kivatsulle**grr*



Wow, mistä tollasia naisia saa? Mullekin muusa!
Avatar
#1476 • • Rujo Mutantti Guest
Kyllä se alkaa käymään luonnolle.
-Santtu-

Posts: 1,965

#1477 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
kyllä ärsytti eilen ku kotiin tullessa odottelin eka yli puol tuntii vidun kylmäs tuulessa bussia, ja sit se onki lakossa.. Kiva ”tervetuloa kotisuomeen”-yllätys.. Piti sit taksilla ajaa himaan, ihan ku budjetti ei ois miinuksella jo tarpeeks.. Ja sit...kotona tietysti tajusin et oisin päässy toista kautta junalla ja bussilla..so typical..*grr*
UnityF

Posts: 15,721

#1478 • • UnityF joo just se
ylipitkät signaturet.... *poks*
henkkat

Posts: 528

#1479 • • henkkat
ehoton suosikki.. kö joutuu heräämään kesken unien.
Oliwer

Posts: 799

#1480 • • Oliwer
Kun jotkut tulee liikenteessä taakse ihan ”perseeseen kiinni”, vaik ajaa ihan hyvää vauhtii itekki.. *grr* *släp*