Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,624,823 views

Nacu

Posts: 1,293

#1481 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Saako tähän laittaa *KAIKKI *grr**grr**grr*” ?

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

~~MillaMágico~~

Posts: 152

#1482 • • ~~MillaMágico~~
Kun itse tiedostaa heittäytyvänsä lapselliseksi! Ja nyt haluan olla lapsellinen. Toisen menneisyys voi joskus olla aikamoinen taakka parisuhteen hartijoilla...Vaikka yleensä olen ymmärtäväinen ja kestän taakan, mut samperin kovaa voi joskus olla...Pientä epävarmuutta ilmassa.................
Denso

Posts: 5

#1483 • • Denso

Oliwer:
Kun jotkut tulee liikenteessä taakse ihan ”perseeseen kiinni”, vaik ajaa ihan hyvää vauhtii itekki.. *grr* *släp*



sain ensimmäisen ja toistaiseksi (kop, kop) ainoan ylinopeussakkoni kun joku alinopeutta ajanut ääliö liimautui perseeseen kiinni ohitukseni jälkeen kun yritin karistaa ko. hännystelijää (jolloin _tietysti_ poliisit tuli just sinivalkoisella vastaan vilkut valmiiksi päällä...).

diagnoosi:: perseessä kiinni roikkuminen: reseptit:
1) tuulilasin pesu. kaikki scheida mitä suuttimistasi tulee, roiskuu aikas efektiivisesti persauksissa könnääjän tuulilasiin. *pahis*
- toimii universaalisti, joskin tuulilasinpesuneste ei ole täysin ilmaista
2) vesipullo mukana autossa, vettä suuhun, ikkuna auki ja reilu purskautus ikkunasta ulos (be warned, isommissa nopeuksissa osa tuppaa tulemaan auton sisälle) *juonittel* -> anaalihännystelijän ja sinun välinen etäisyys vähintään kolminkertaistuu. testattu: usa, uk
micqo

Posts: 1,094

#1484 • • micqo
Pikkuhiljaa alkaa ärsyttää yks musiikkiliike minne pistin 1700 rahaa 4 viikkoo sit ja yks tavara on viellä saamatta eikä meinaa tulla sit millään...ja syytä en tiedä mikä maksaa... *piru* *hmph* *dissaa*
UnityF

Posts: 15,721

#1485 • • UnityF joo just se

Lene:
Iltapäivälehdet. *dissaa* Kuka petti ja ketä.




juuri tän takia mä lopetin niitten lukemisen vuosia sitten. jos joku kiinostava uutinen tulee niin kyllä se mun korviin kantautuu ja voi siinä tapauksessa kattoo sen netistä. telkkarikaan en kato sen takia kun se pursuu nykyään mainoksia + huonoja ohjelmia.. *grr*

nimimerk. elämä helpottunu paljon kun jätti median kokonaan pois *hymy*
Alpha

Posts: 87

#1486 • • Alpha Leekoinsinööri...
Tää tylsyyys.... ei oo mtn tekemistä ja se ottaa pannuun*grr*....ÄÄÄÄÄ Meitsi sekoo koht...

--
Elämä on kovaa mut ilman kovaa ei synny elämää *muhaha*

Avatar
#1487 • • astaroth Guest

Alpha:
Tää tylsyyys.... ei oo mtn tekemistä ja se ottaa pannuun*grr*....ÄÄÄÄÄ Meitsi sekoo koht...


Tuollaisina hetkinä pitää lähteä ryyppäämään.*hih*
UnityF

Posts: 15,721

#1488 • • UnityF joo just se

Astaroth:
Tuollaisina hetkinä pitää lähteä ryyppäämään.*hih*



jaahas se selittää sitten ihkuseni paljon... *vink* *nauru*
onko krapula eilisestä? *vink* *nauru*
Avatar
#1489 • • astaroth Guest

UnityF:
jaahas se selittää sitten ihkuseni paljon... *vink* *nauru*
onko krapula eilisestä? *vink* *nauru*


Ihan vitun paskana.*nauru*
NextAce

Posts: 2,505

#1490 • • NextAce Alienated
Nuha

--
-Alienation-

-----

Alpha

Posts: 87

#1491 • • Alpha Leekoinsinööri...

Astaroth:
---
Alpha:
Tää tylsyyys.... ei oo mtn tekemistä ja se ottaa pannuun*grr*....ÄÄÄÄÄ Meitsi sekoo koht...

---

Tuollaisina hetkinä pitää lähteä ryyppäämään.*hih*



Siis Niin varmaan pitäisiki mut siin on vaan pari pientä pulmaa
A)Minne... sä unohdat yhä et mä asun nousiaisissa joka on kaukana kaikesta
B)Millä... joo toki mulla on auto tossa alhaalla mut milläs takasin....
C)kenen kanssa...? eli siis kenellä muulla on niin tylsää ku mulla.... ei kukaan kuitenkaan lähe mun messiin....

Eli tää ei nyt vaan tunn etenevän....

--
Elämä on kovaa mut ilman kovaa ei synny elämää *muhaha*

Jone

Posts: 8,258

#1492 • • Jone Archibald Haddock
Ihmiset, joille on selkeästi jaettu liikaa välimerkkejä käyttöön jossain vaiheessa elämäänsä. Come on, kyllä se asian pointti tulee selväksi vaikka esim. huutomerkkejä ei käyttäisikään viittä peräjälkeen.

Nimim. "!!!!!!!1 = oksuemoticon"
Optik

Posts: 1,691

#1493 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Ihmiset, joiden älykkyysosamäärä ei riitä tajuamaan, että syödyn purkan paikka on roskis eikä esimerkiksi penkin istuin!!

*släp**dissaa**taputapu**grr**kivatsulle*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#1494 • • *Mirri* Guest
Se kun mulle oli laitettu duunissa iltavuoroja just niille päiville ku piti olla aamua. Ja tää oli jo sovittu ajat sitte, mut oli vaan päässy kuulemma unohtumaan ja ku sanoin asiasta ni mulle tiuskitaan, et yritä vaihtaa jonkun kanssa. Ja kun se vaihtaminen ei o ihan niin helppoa... *grr*
Tiikerriii

Posts: 1,113

#1495 • • Tiikerriii Tj
koira ei anna leikata kynsiä..*grr*

--
RÄYH!!!!

misi

Posts: 120

#1496 • • misi
Eräs nimeltä mainitsematon ravintolaketju joka on laskuttanut pankkikorttiostosta 3 kertaa liikaa ja nyt sieltä ei saa ketään ihmistä kiinni joka osaisi edes auttaa asiassa... "Ei meillä tälläistä tapahdu" *dissaa*
Optik

Posts: 1,691

#1497 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo
Eräs nimeltä mainitsematon firma, joka ei voi ilmoittaa, että onko mulla töitä vai nöy.. *grr*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

zari

Posts: 716

#1498 • • zari Team Tamppaajat
- kylmät ilmat
- ihmiset jotka ei osaa käyttää maalaisjärkeä
- itserakkaat ihmiset
- langan laihat mallit,yms joita kaikki teinit yrittää matkia joka johtaa siihen et kohta kärsitään syömishäiriöistä,jne
- se että ihmiset ei osaa vastata puhelimeen kerta niillä semmonen on *grr*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

devisss

Posts: 345

#1499 • • devisss superhero.
Ainoa asia, joka tällä hetkellä riepoo on se, etten tiedä oonko menossa huomenna töihin vaiko en. Mutta kaipa sen näkee sitte aamulla.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Ill

Posts: 68

#1500 • • Ill .-:wankers united:-.
Oma itseni liian känässä. Hirmu morkkis taas.

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.