Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,148 views

Tukaanl

Posts: 139

#7861 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
No perkeleen katteettomat lupaukset ja työjohdon osaamattomuus.
Ja hiton teknarien äänihärövikajutska. *grr*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

AlexS

Posts: 1,389

#7862 • • Edited AlexS kummasetä
Päätösten ja asioiden venyminen, venyminen, venyminen ja venyminen...

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Necku

Posts: 121

#7863 • • Necku lauma
tyhmät ihmiset!
Foxmagon

Posts: 1,329

#7864 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Necku, 12.6.2007 00:52:
tyhmät ihmiset!



Korjaan: IDIOOTIT ihmiset. *nauru*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Necku

Posts: 121

#7865 • • Necku lauma

Foxmagon, 12.6.2007 00:58:
---
Necku, 12.6.2007 00:52:
tyhmät ihmiset!

---


Korjaan: IDIOOTIT ihmiset. *nauru*


mutta on niitä v***n tyhmiä ketkä ei vaan tajua mistään mitään vaikka kuinka takoisi!! argh, et voi ottaa aivoon sellaiset.
kiitza for joining me on this! *iloinen*
stefanus

Posts: 192

#7866 • • stefanus B.O.B.
Pelasin oman par´in mut jos olis pari väylää menny paremmin ni ois tippunu tasoitus. Tyhmiä virheitä.....
Foxmagon

Posts: 1,329

#7867 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Necku, 12.6.2007 01:00:
---
Foxmagon, 12.6.2007 00:58:
---
Necku, 12.6.2007 00:52:
tyhmät ihmiset!

---


Korjaan: IDIOOTIT ihmiset. *nauru*

---

mutta on niitä v***n tyhmiä ketkä ei vaan tajua mistään mitään vaikka kuinka takoisi!! argh, et voi ottaa aivoon sellaiset.
kiitza for joining me on this! *iloinen*



..Aivan, aivan. *iloinen*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#7868 • • Equalizer Guest

Freja, 11.6.2007 08:19:
Muuttaminen.



joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo*toktok**toktok**toktok**toktok**toktok*
Avatar
#7869 • • Edited Taika Guest
ihmiset, jotka ensin vääntävät spinning-pyörästä joka perhanan mutterin niin kireälle kuin saavat eivätkä vaivaudu tunnin jälkeen löysäämään niitä. on kiva sitten aamulla ensimmäiseksi jakoavaimen kanssa vääntää niitä muttereita auki.*igor*

(tosin ennen tuntia tää asia ärsytti paljon enemmän mitä nyt tunnin jälkeen, urheilu tekee hyvää ainakin mun aamuäreydelle*hihu*)
hallucinogen

Posts: 8,190

#7870 • • hallucinogen Edain
"asiakas" jonka puheesta ei juuri saa mitään tolkkua vaan on poukkoilevaa ja täysin irti edellisestä lauseesta tai jopa sanoista. Ja se kun sama "asiakas" alkaa selittää ihan jonninjoutavia asioita miettien aina minuutin parin lauseen välillä ja niitä oikeita asiakkaita sitten venailee kun tää "asiakas" kaipaa ilmeisesti vaan jotain tyyppiä jolle jutella. 45min se piinas mua, oli kyllä pinna pikkaisen kireellä kun se lähti. Toivottavasti ei tuu enään tänään mitään vastaavaa, muuten heitän sitä kommunikaattorilla.

--
pikku-*possu*

silva

Posts: 82

#7871 • • silva
Elämä. Ja se, että on pakko elää itsensä kanssa koko ikänsä.
devochka

Posts: 31

#7872 • • devochka
se että tiësto peruutti keikkansa lauantaina pietarissa!!! ja lipuista ei saa ees rahoja takasi! vittu että kiristää!!!!

--
Silence

crissy

Posts: 1,958

#7873 • • crissy
vittujen saatanat!!!!!!!!!!!!

Mä olin laskenu et "jee saan ihan hyvän liksan ja saan maksettua noi laskut ja jääki käteen jotain" JA VITTU PERKELE!!! olinki saanu vaa 3pvän liksan 214e!! voi jumalauta!! Toi saatana ei riitä ees mun laskuihin saatikka koko vitun kuukauden bensoi täytyy ostaa!!!!!!

mä meinaan ihan koht just pillahtaa itkuun silkasta vitutuksesta ja millä vitul mä maksan noi laskut, besat ja ostan ruokaa!

Se et heinäkuun palkka on sit aikasta iso nii ei vittu lohduta ku se maksetaan vasta 14.7!!!

Työnteon kiinnostus loppu NYT!!!! VITTUA PALJO HUVITA!!!!! MIKSEI NE VOI MAKSAA SITÄ HELVETIN PALKKAA NORMAALISTI EIKÄ TAKAUTUVASTI SAATANAN KULLINAAMAT!! *dissaa*

mä oon köyhäilly 60e kolme viikkoa ja nyt pitäs saatana köyhäillä taas heinäkuun puoliväliin asti! ja mä en jaksa!! Mä oon vittu 2,5v eläny 311e/kk tuloilla ja töitä oon tehny nyt vittu paljon ja mä haluisin jo päästä täst vitun köyhäilystä!!!!!!!!!!!!!!! *nyyh*
Freja

Posts: 8,775

#7874 • • Freja Sihteeri
"Permanentisti" ja "sofistikoitunut".

Tollaset hemmetin englanninsanat jotka on "suomea".

Ikellä on permanentti kutsu Yhdysvaltoihin. Oujee.

En muista miten se otsikko alun perin meni, mut jotai tohon suuntaa. Onko se ny hemmetti nii vaikeeta kirjottaa suomeksi?!? *GRR*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jutu

Posts: 3,054

#7875 • • Jutu Blondi
Pah. Soitin yhdelle ukolle joka vuokrais kaksioo Lahdesta. Sitten se sano, että heillä on jo 3 varmaa henkilöä joille he sen vuokraavat, koska ovat luvanneet maksaa etukäteen sen vuokran ja takuuvuokran. Miksi siis minä ja poikaystäväni ei olla samalla lailla varmoja kuin nuo kolme. Ja kuitenkin he päättävät vasta ensi viikolla siitä kenelle he vuokraavat asunnon. Joten nyt sitten peukut pystyyn, että noi kolme peruis ton homman. Mitä kyllä epäilen suuresti *uuh**grr*. Muutan kohta telttaan jonnekin Pikku-Veskun luokse.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ville

Posts: 3,780

#7876 • • ville olen oikeasti ujo
multa poistettiin viisauhdenhammas ja alkaa puudutuksen tehoa loppua. Tää pieni jomotus leukaluussa on aika ärsyttävä...
hallucinogen

Posts: 8,190

#7877 • • hallucinogen Edain

crissy, 13.6.2007 09:51:
Työnteon kiinnostus loppu NYT!!!! VITTUA PALJO HUVITA!!!!! MIKSEI NE VOI MAKSAA SITÄ HELVETIN PALKKAA NORMAALISTI EIKÄ TAKAUTUVASTI SAATANAN KULLINAAMAT!! *dissaa*


Ai sullakin on tämmöinen tänään. Mä saan sentään enemmän onneksi palkkaa mutta ihmettelin aamulla miksi viime viikon tunteja ei oo ainakaan näillä näkyminen laitettu maksuun perjantaiksi. Tää vähän harmittaa kun ois pakko ostaa vaatteita, maksaa, laskut yms niin nyt ei sit voikaan ostaa kaikkea pakollista kerralla vaan joutuu siirtää pari viikkoa joitain ostoksia :/.

--
pikku-*possu*

crissy

Posts: 1,958

#7878 • • crissy

hallucinogen, 13.6.2007 13:26:
---
crissy, 13.6.2007 09:51:
Työnteon kiinnostus loppu NYT!!!! VITTUA PALJO HUVITA!!!!! MIKSEI NE VOI MAKSAA SITÄ HELVETIN PALKKAA NORMAALISTI EIKÄ TAKAUTUVASTI SAATANAN KULLINAAMAT!! *dissaa*

---

Ai sullakin on tämmöinen tänään. Mä saan sentään enemmän onneksi palkkaa mutta ihmettelin aamulla miksi viime viikon tunteja ei oo ainakaan näillä näkyminen laitettu maksuun perjantaiksi. Tää vähän harmittaa kun ois pakko ostaa vaatteita, maksaa, laskut yms niin nyt ei sit voikaan ostaa kaikkea pakollista kerralla vaan joutuu siirtää pari viikkoa joitain ostoksia :/.



joo no mulla olis tos laskuja pinossa, bensoja tarttis ostaa ku työmatkoja tulee aika paljon ja kk pitäs elääkki... ei paljoo joo ostella mitäää
Kriss G

Posts: 1,492

#7879 • • Kriss G Wir brauchen bass
Toi helvetinperkeleen vitun jaffa mainos! Ottakaa ny vittuun se siitä!

--
DESTROY ALL HIPPIES

MiMoSa

Posts: 1,664

#7880 • • MiMoSa

Kriss G, 13.6.2007 14:23:
Toi helvetinperkeleen vitun jaffa mainos! Ottakaa ny vittuun se siitä!


Just olin tulossa sanomaan tänne ihan samaa! Toi on niin raivostuttava kun se tulee vähän väliä tohon.*grr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*