Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,090 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7901 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ärsyttää jälleen kerran kämppis. Ilmotin sille, että se vois siivota omat jälkensä, ja nyt paiskotaan sit ovia ja heitellään mun tavaroita tuol :D Mitenköhän täs läävässä jaksaa enää kohta asua! Tää eräs käyttäytyy kun pahanen kakara, vaik ikää on melkein 30 :( käy vähän sääliksikin.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#7902 • • Jone Archibald Haddock
Keskiuusimaalaiset pikkukylät, joista yhdessä asustelua normaalisti rakastan. Näissä maailma tuntuu toimivan sillä periaatteella, että jos haluaa elää elämäänsä rauhassa, niin pitää aina toisinaan muistuttaa muita paikkakunnan uroksia siitä, että on lopulta valmis tekemään kenen tahansa niistä suolista sukkanauhat mikäli sieltä suunnalta astutaan tämän rauhaisan elon esteeksi.

Vittu että voikin ärsyttää.
martina

Posts: 1,875

#7903 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
kiukuttaa pari asiaa, eikä voi syyttää kuin itseään taas.
oooo

Posts: 1,249

#7904 • • oooo
Ärsyttää, koska ärsyttää, vituttaa ja itkettää ilman syytä. Meinasin alkaa itkee, kun piti mennä kauppaan. Olin naama viturallaan siellä. Kohta tulee itku kun alan siivoamaan. Noi pyykitki pitää pestä ja laittaa kuivumaan. Vitun pyykit ja rappuset ja leivät ja kaikki. Ärsyttävä pöytä.
paska astiat

NÖNNÖNNÖÖ *nyyh* *hikoil* *igor*

Ilman syytä tällänen ihme olo.
Mussu

Posts: 1,755

#7905 • • Edited Mussu
Lauantai, eikä mitää tekemistä, eikä rahaa tehä mitää.

Sekä äiti.
UnityF

Posts: 15,721

#7906 • • UnityF joo just se
MEHILÄISET *igor*
Niillä on pesä jossain lähellä ja niin ne pörrää joka päivä tos parvekkeen kohillakin ja siitä 1-2 päättää tulla sisään ja mä saan juosta makkarriin kun en voi sietää niitä. En edes tiedä miten voisin karkottaa niitä että auttaako edes offi ym.. *igor*
Bio

Posts: 4,429

#7907 • • Bio The Bullies / Pinky
Ihmiset, jotka olettaa että muut tietävät kaiken siitä asiasta mistä just he on kiinnostunut. Ja sit ellei siitä asiasta joku tiedä ni voi jeesus elämä perse sentään ihmetellään.. Ehkä kannattais miettii et muita ei ehkä kiinnosta paskaakaan heidän asia.. helvetti sentään!
Verottaja

Posts: 1,174

#7908 • • Verottaja no-life / luuviulu
PERKELE! Koht napsahtaa päässä kyl...
Jotku ihmiset saa meikäläisen näkemään punasta.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

aurinko

Posts: 895

#7909 • • aurinko mustikkainen noitanainen
tää mun uskomattoman huono tuuri :(

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

larzizi

Posts: 1,661

#7910 • • larzizi
Meidän ja toisen kaupan (molemmilla sama omistaja) uusimmat tarjouslehdet on ilmestyneet samaan aikaan ja nyt saa koko ajan olla sanomassa töissä asiakkaille, että joko hän on katsonut väärää lehteä tai sitten koittaa selittää, että vaikka kauppojen omistaja on sama, me ei voida millään muuttua toisen kaupan tarjoustuotteeksi.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Mellu-

Posts: 4,006

#7911 • • Mellu-
perkeleeee *grr*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

alphamagic

Posts: 3,628

#7912 • • alphamagic
Tykkimäen mainoksen tunnusmusiikki *grr*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

sapeli

Posts: 11,768

#7913 • • sapeli jokukukamikä?
Joku oli laittanu kaupassa sitruunapippuritonnikalan (= *poks*) samaan paikkaan chilipippuritonnikalan (= *kuolaa*) kanssa. Yöks.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Rubicon

Posts: 550

#7914 • • Rubicon
Mä en saa taas tänään mitään aikaseks ja enää pari tuntia duunin alkuun!*grr*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Avatar
#7915 • • Galadhan Guest
Päällekkäin kasautuvat duunit, joita joutunee alkaa purkamaan iltatöinä.
$

Posts: 1,802

#7916 • • $ Destination weekend!

sapeli, 18.6.2007 11:42:
Joku oli laittanu kaupassa sitruunapippuritonnikalan (= *poks*) samaan paikkaan chilipippuritonnikalan (= *kuolaa*) kanssa. Yöks.



Mun viereisessä pula-ajan Alepassa olen mennyt halpaan pari kertaa. Sitruunapippuritonnikala on kuvottavaa mutta chilimaustettu aivan taivaallista. Pussit ovat erehdyttävän samannäköiset. Lisäksi boksi sijaitsee alimmalla hyllyllä jonne valo ei juuri paista.

Taitaa vieläkin olla kaapissa pari pussia eikä oikein tiedä mitä niillä tekisi.
LittleGreen

Posts: 11

#7917 • • LittleGreen
Taitamattomat viulunsoittajat epävireisen viulun kanssa metrotunnelissa... eikö riitä, että kastuu läpimäräksi vesisateessa postia jakaessa?
Jocular

Posts: 1,359

#7918 • • Jocular Janni
Idiootit ihmiset, jotka pitää hevosen kokosta sekarotusta rakkiansa vapaana pyörätiellä pahimpaan aamuruuhka-aikaan.

Hevosen kokonen = lähes saman kokonen ku mun 26" könkeli
sekarotusta rakkia = koira, joka lähtee juoksemaan pyörän perään, jahdaten ja yrittäen kaataa sen.

Ja ei, en ole koiraihminen eikä multa heru sympatiaa pätkän vertaa tollasille omistajille ja niiden koirille.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

sapeli

Posts: 11,768

#7919 • • sapeli jokukukamikä?

$, 18.6.2007 12:24:
---
sapeli, 18.6.2007 11:42:
Joku oli laittanu kaupassa sitruunapippuritonnikalan (= *poks*) samaan paikkaan chilipippuritonnikalan (= *kuolaa*) kanssa. Yöks.
---
Mun viereisessä pula-ajan Alepassa olen mennyt halpaan pari kertaa. Sitruunapippuritonnikala on kuvottavaa mutta chilimaustettu aivan taivaallista. Pussit ovat erehdyttävän samannäköiset. Lisäksi boksi sijaitsee alimmalla hyllyllä jonne valo ei juuri paista.



Onneks noita saa nykyään purkeissa (pussit oli aina vähän sotkusia), mutta sekä chili, sitruunapippuri ja tomaatti on kaikki aika samannäköisiä *hmph* Pitää olla tarkkana.

Ja NYT ärsyttää empatiarajoitteiset hammaslääkärit joilla on kiire kesälomille *grr* Eipä oo ikinä näin paljoo sattunu hammaslääkärissä käynti: juurihoito täysin ilman puudutusta *poks* Ja vielä erikseen sanoin että puudutus kiitos heti jos vaan mikään saattaa edes sattua. *eikä*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Heli

Posts: 1,489

#7920 • • Heli vai kuka se oli

UnityF, 16.6.2007 19:12:
MEHILÄISET *igor*
Niillä on pesä jossain lähellä ja niin ne pörrää joka päivä tos parvekkeen kohillakin ja siitä 1-2 päättää tulla sisään ja mä saan juosta makkarriin kun en voi sietää niitä. En edes tiedä miten voisin karkottaa niitä että auttaako edes offi ym.. *igor*



Kyl Raid potkii, ku suihkuttaa lähes koko purkillisen niitten paskiasten päälle. Semmosen ison purkillisen. Lykkyä pyttyyn.

--
ei se väärin ole.