14,184 posts, 710 pages, 4,803,113 views
Janisa, 19.6.2007 17:05:
Se, etten ma ikina milloinkaan koskaan voi tavata normaaleja kundeja. Onko se nyt niin liikaa pyydetty, hah...?
Karski, 20.6.2007 09:32:
Vitun urpot jotka parkkeeraa autonsa miten
sattuu
Android, 20.6.2007 09:47:
-clip-
Steven Hoaks, 20.6.2007 09:52:
Ajattele jos ohi hurahtaa polkupyörällä Mulla nimittäin on kerran tapahtunut niin, että vetelin suht lujaa täysin tyhjällä kapealla tiellä kun pamahti parkissa olevan auton ovi auki. No tyylikäs voltti siitä meinas tulla mutta sain jotenkin jarruja puristettua ja väistettyä tilanteen. Mun painolla ja vauhdilla törmäyksessä olis varmaan irronnu koko ovi.
Karski, 20.6.2007 09:32:
Vitun urpot jotka parkkeeraa autonsa miten
sattuu
Steven Hoaks, 20.6.2007 09:52:
---
Android, 20.6.2007 09:47:
-clip-
---
Ajattele jos ohi hurahtaa polkupyörällä Mulla nimittäin on kerran tapahtunut niin, että vetelin suht lujaa täysin tyhjällä kapealla tiellä kun pamahti parkissa olevan auton ovi auki. No tyylikäs voltti siitä meinas tulla mutta sain jotenkin jarruja puristettua ja väistettyä tilanteen. Mun painolla ja vauhdilla törmäyksessä olis varmaan irronnu koko ovi.
zenny, 20.6.2007 09:05:
Motorolan puhelimen herätyskello ku pitää olla niin monimutkanen..
Pätkis, 20.6.2007 13:13:
Pyöräilijöistä tuli mieleen, et saa kesän edetessä taas nostella kulmiaan ku kattelee miten itsevarmasti nuo fillaristit tuol keskustassa suhahtelee menemään ihan mistä välistä lystää. Viimeksi eilen nous tukka pystyyn kun olin autollani kääntymässä nätisti vilkku päällä oikealle valottoman suojatien yli, ja siitä suhas sit eräski kaveri helvetillistä vauhtia mun EDESTÄ sille suojatielle, jolla mä keulani kanssa jo olin. Mun nopeus oli niin vähän ettei jarrutus ollut ongelma, joten ei käynyt mitään. Kyl mä katoin ettei siinä mun vieressä oikeella sivulla ketään kävelly tai pyöräilly samaan aikaan ku risteystä lähestyin, kunnes sit lähin kääntymään. Ja ei, en tosiaankaan nähny mistä hiivatista se pyörä tuli, mut "takaa" tuli ja lujaa.
Noin niinku vaan yhtenä esimerkkinä et vois oikesti vähä niitä tilannenopeuksia ne pyöräilijätkin liikkuessaan kattoa.. Ite en ikinä uskaltais fillaroida tuolla katujen yli sitä vauhtia mitä monet tottuneemmat menee. Väline ku väline, keskustas ei sillä tarvi kovaa ajaa