Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,619,378 views

MiMoSa

Posts: 1,664

#7941 • • MiMoSa
Mua on ärsyttäny koko viikon olla töissä. Viime viikon perjantaina yks työkaveri oli mulle melko vittumainen ja kun sen kans joudun töitä tekee niin nyt on koko viikon ottanu ihan törkeesti päähän.*eikä* Onneks enää huominen ja sit pääsee parin päivän lomalle niin ehkä tää tästä....

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

kinderi

Posts: 1,783

#7942 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Jotain piti tehdä,mut kun vaan muistas mitä *ding*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#7943 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Jotkut saatanan idiootit jotka jaksaa paisutella, liiotella ja keksiä omia asioita päästään *grr* Niin monta kertaa käynyt mulle, että olen sanonut jotain ja puolen tunnin päästä mulle tulee täysin muita ihmisiä aukomaan jostain asiasta mitä en ole sanonut ollenkaan tai sitten ne on muuttunut kymmeniä kertoja pahemmaksi, eli vähän lisätty mielikuvitusta *ding* Ei voi ymmärtää miksi helevetissä jotkut tekee näin, mitä siitä itse hyötyvät ja eikö vois vaan PITÄÄ OMISTA ASIOISTAAN HUOLTA SAATANA *TOKTOK*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

zenny

Posts: 1,145

#7944 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Motorolan puhelimen herätyskello ku pitää olla niin monimutkanen.. *grr*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#7945 • • Annakins Guest

Janisa, 19.6.2007 17:05:
Se, etten ma ikina milloinkaan koskaan voi tavata normaaleja kundeja. Onko se nyt niin liikaa pyydetty, hah...? *toktok*



On :(
Karski

Posts: 6,049

#7946 • • Karski Pomon kätyri
Vitun urpot jotka parkkeeraa autonsa miten
sattuu ja joiden puhelinnumero on salainen
niin etten voi soittaa niille ja urputtaa.

Toivottavasti se auto on siinä vielä iltapäivällä
niin voin käydä parhaaseen nillittäjätyyliin
jättämässä terveiset.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Android

Posts: 3,908

#7947 • • Android

Karski, 20.6.2007 09:32:
Vitun urpot jotka parkkeeraa autonsa miten
sattuu



Tuosta tuli mieleen toinen juttu autoihin liittyen, joka viime aikoina on ruvennut ärsyttämään; ihmiset jotka eivät voi katsoa peiliin ennen kuin sen autonoven paiskaisee auki. En tiedä montako (kymmentä) kertaa on sattunut omalla "kotikadulla", joka on kapea ja jonka takia ihmiset pysäköivät puoliksi kävelytielle, että ne ovet paiskotaan auki suoraan niin että osuvat minuun kun kävelen ohi. Suuri osa ei edes tajua pyytää anteeksi, "oho" on yleensä eniten mitä niiltä voi odottaa. Ei, tähän asti ei ole sattunut mitään sen suurempia vahinkoja tämän johdosta, mutta voisin kuvitella että esim pieni lapsi jo voisi jonkinlaista damagea tuosta ottaa.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#7948 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Android, 20.6.2007 09:47:
-clip-



Ajattele jos ohi hurahtaa polkupyörällä *poks* Mulla nimittäin on kerran tapahtunut niin, että vetelin suht lujaa täysin tyhjällä kapealla tiellä kun pamahti parkissa olevan auton ovi auki. No tyylikäs voltti siitä meinas tulla mutta sain jotenkin jarruja puristettua ja väistettyä tilanteen. Mun painolla ja vauhdilla törmäyksessä olis varmaan irronnu koko ovi.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#7949 • • Norb Guest

Steven Hoaks, 20.6.2007 09:52:
Ajattele jos ohi hurahtaa polkupyörällä *poks* Mulla nimittäin on kerran tapahtunut niin, että vetelin suht lujaa täysin tyhjällä kapealla tiellä kun pamahti parkissa olevan auton ovi auki. No tyylikäs voltti siitä meinas tulla mutta sain jotenkin jarruja puristettua ja väistettyä tilanteen. Mun painolla ja vauhdilla törmäyksessä olis varmaan irronnu koko ovi.


Ääh, mullekin meinas käydä pahasti! Ajelin iloisesti bulevardin pyörätiellä, kun joku sekopää avaa autonoven eteen *toktok* Mullakin onneks tanko vaan hipas. Mut järkytys oli silti suuri, kun olis voinu tapahtua pahemmin!
Avatar
#7950 • • Annakins Guest

Karski, 20.6.2007 09:32:
Vitun urpot jotka parkkeeraa autonsa miten
sattuu



Mua ketuttaa pyöräilijät, jotka lukitsee pyöränsä poikittain pyörätelineeseen viedän n. 3-4 pyörän paikan. Erityisesti ärsyttää kun toi pyöräteline on muutenkin aika täys välillä.
sapeli

Posts: 11,768

#7951 • • sapeli jokukukamikä?
Työkkärillä ei ole määrärahoja myöntää palkkatukea *whaat* *grr* Koita tässä nyt sit alottaa oppisopimusta *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#7952 • • Freja Sihteeri
Se, että joku vitun urpo asiakas sai mulle näinkin pahan mielen. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Anny

Posts: 666

#7953 • • Anny Hurricane-Munster

Steven Hoaks, 20.6.2007 09:52:
---
Android, 20.6.2007 09:47:
-clip-

---


Ajattele jos ohi hurahtaa polkupyörällä *poks* Mulla nimittäin on kerran tapahtunut niin, että vetelin suht lujaa täysin tyhjällä kapealla tiellä kun pamahti parkissa olevan auton ovi auki. No tyylikäs voltti siitä meinas tulla mutta sain jotenkin jarruja puristettua ja väistettyä tilanteen. Mun painolla ja vauhdilla törmäyksessä olis varmaan irronnu koko ovi.



Täytyy sanoa myös autoilijan näkökulmasta, että pyöräilijät jotka syyshämärässä polkevat ilman valoja ottaa päähän ja rankasti. Niitä ei yksinkertaisesti näe katsoi sitten peilin kautta taikka ihan päätä kääntämällä, varsinkin kun yleensä vauhti on sen verran nopea, että vaikka katsoisikin niin se pyöräilijä on voinut jo siihen jostain tämän jälkeen paukahtaa. Peiliin vilkaisu ennen parkista lähtöä tai oven avaamista ei todellakaan ole ylivoimainen toimenpide suoritta, joten ihan voisi sanoa että syytä on molemmissa niin pyöräilijässä kuin autoilijassakin. *piis*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

mariq

Posts: 2,154

#7954 • • Edited mariq
Ratikkakiskojen remontti karhupuiston nurkalla, eli suoraan mun ikkunan alla. *dissaa*
Nukuin viime yönä kolmisen tuntia, kun kaupunki "on pakotettu tekemään osan töistä yöaikaa" ja lopettivat kai siinä vähän ennen puoli neljää aamulla. Ja tätä tulee sitten jatkumaan yli kaks viikkoa, että kiitos vaan, täytynee kiusata poikaystävää muuttamalla sen luo karuun sitä meteliä. Ne kun tosiaan poraavat ja repivät ylös sitä katua ja se kaikuu kivasti kiviseinästä toiseen.
Voisin jotenkii kuvitella, ettei ois maailman isoin, vaikein ja kamalin asia siirtää sitä kolmosen reittiä siks aikaa menemään vaikka kurvin kautta, että vois tehä sen duunin päivällä eikä tarvis valvottaa kahta viikkoa kaikkia niitä kymmeniä ja taas kymmeniä ihmisiä, jotka siinä liepeillä asuu. *toktok*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#7955 • • jesus Guest
Yleisesti vaan ärsyttää. Osa kiristelystä varmasti johtuu nikotiinin vieroitusoireista mutmut.. *toktok**senkin**grr**eikä**igor*
hallucinogen

Posts: 8,190

#7956 • • hallucinogen Edain
Klubitukseenkin näköjään tullut tuollaisia saatanallisia lähes koko näytön täyttäviä mainoksia, jotka hyppäävät eteen koska sattuu. Viittaan siis tuohon Battery-mainokseen ja tuollaiset pistää kyllä vihaksi. Normi bannerit sivussa ei haittaa ja saatan joskus klikatakin moisia jos on jotain mielenkiintoista mutta surffailua haittaavat mainokset saa veren kiehumaan.

--
pikku-*possu*

crissy

Posts: 1,958

#7957 • • crissy

zenny, 20.6.2007 09:05:
Motorolan puhelimen herätyskello ku pitää olla niin monimutkanen.. *grr*



ei mun omas oo kovinkaan vaikee *pepsodent*
Pätkis

Posts: 1,038

#7958 • • Pätkis Pikkis
Pyöräilijöistä tuli mieleen, et saa kesän edetessä taas nostella kulmiaan ku kattelee miten itsevarmasti nuo fillaristit tuol keskustassa suhahtelee menemään ihan mistä välistä lystää. Viimeksi eilen nous tukka pystyyn kun olin autollani kääntymässä nätisti vilkku päällä oikealle valottoman suojatien yli, ja siitä suhas sit eräski kaveri helvetillistä vauhtia mun EDESTÄ sille suojatielle, jolla mä keulani kanssa jo olin. Mun nopeus oli niin vähän ettei jarrutus ollut ongelma, joten ei käynyt mitään. Kyl mä katoin ettei siinä mun vieressä oikeella sivulla ketään kävelly tai pyöräilly samaan aikaan ku risteystä lähestyin, kunnes sit lähin kääntymään. Ja ei, en tosiaankaan nähny mistä hiivatista se pyörä tuli, mut "takaa" tuli ja lujaa.

Noin niinku vaan yhtenä esimerkkinä et vois oikesti vähä niitä tilannenopeuksia ne pyöräilijätkin liikkuessaan kattoa.. Ite en ikinä uskaltais fillaroida tuolla katujen yli sitä vauhtia mitä monet tottuneemmat menee. Väline ku väline, keskustas ei sillä tarvi kovaa ajaa *igor*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Mellu-

Posts: 4,006

#7959 • • Mellu-
Just nyt ihan kaikki ..etenki tuleva juhannus ja siitä johtunut säätö ja kaikki siihen liittyvä.. jään tätä menoa kotiin.Kaikki pitäs olla ilmasta ja kivaa 24/7 ja tarjoiltuna hopea-astioista *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#7960 • • Annakins Guest

Pätkis, 20.6.2007 13:13:
Pyöräilijöistä tuli mieleen, et saa kesän edetessä taas nostella kulmiaan ku kattelee miten itsevarmasti nuo fillaristit tuol keskustassa suhahtelee menemään ihan mistä välistä lystää. Viimeksi eilen nous tukka pystyyn kun olin autollani kääntymässä nätisti vilkku päällä oikealle valottoman suojatien yli, ja siitä suhas sit eräski kaveri helvetillistä vauhtia mun EDESTÄ sille suojatielle, jolla mä keulani kanssa jo olin. Mun nopeus oli niin vähän ettei jarrutus ollut ongelma, joten ei käynyt mitään. Kyl mä katoin ettei siinä mun vieressä oikeella sivulla ketään kävelly tai pyöräilly samaan aikaan ku risteystä lähestyin, kunnes sit lähin kääntymään. Ja ei, en tosiaankaan nähny mistä hiivatista se pyörä tuli, mut "takaa" tuli ja lujaa.

Noin niinku vaan yhtenä esimerkkinä et vois oikesti vähä niitä tilannenopeuksia ne pyöräilijätkin liikkuessaan kattoa.. Ite en ikinä uskaltais fillaroida tuolla katujen yli sitä vauhtia mitä monet tottuneemmat menee. Väline ku väline, keskustas ei sillä tarvi kovaa ajaa *igor*



Itse työmatkapyöräilijänä voin kyllä yhtyä tähän! Jotkut ajaa ihan käsittämätöntä vauhtia ja esim. paikoissa, joissa on pyörätie, ajetaan siinä ajoradalla. Kai meitä tavallisiä polkijoita ois sit liikaa edessä :/

Oma ärsytys pyöräilyyn liittyen on ne mulkasut joita jalankulkijoilta saa jos soittaa kelloa kun kävelevät keskellä pyörätietä. Hankin sumutorven kohta.