Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,619,374 views

Bellezaaa

Posts: 573

#7981 • • Bellezaaa Afrodite*
Ärsyttää ja SUUTTUTAA ja kaikkee mahollista TAKSIKUSKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kävipäs nimittäin niin että taksi ajo punasia päin, tapsuttelin suojatien yli vihreillä valoilla ja hups....taksi ajo mun yli ja lensin oikee kunnon kaarella suoraa asfalttiin...

Onneks oli paljon auttajia, muutama lääkäri sattu just kulkee ohi ja pitivät huolta siihen asti ku ambulanssi ehti paikalle...
Todella onnellinen ettei sattunu päähän eikä muutenki hyvällä tuurilla säilyin melko ehjänä tai ei ainakaa mitää hengenhätää...*hymy*
Ei toivosi kenellekää samanlaista, kannattaa olla VAROVAINEN tuol liikentees...*vink*
Avatar
#7982 • • cjet Guest

Bellezaaa, 21.6.2007 10:29:
Ärsyttää ja SUUTTUTAA ja kaikkee mahollista TAKSIKUSKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kävipäs nimittäin niin että taksi ajo punasia päin, tapsuttelin suojatien yli vihreillä valoilla ja hups....taksi ajo mun yli ja lensin oikee kunnon kaarella suoraa asfalttiin...

Onneks oli paljon auttajia, muutama lääkäri sattu just kulkee ohi ja pitivät huolta siihen asti ku ambulanssi ehti paikalle...
Todella onnellinen ettei sattunu päähän eikä muutenki hyvällä tuurilla säilyin melko ehjänä tai ei ainakaa mitää hengenhätää...*hymy*
Ei toivosi kenellekää samanlaista, kannattaa olla VAROVAINEN tuol liikentees...*vink*



*pökr* Kävikö pahastikin? Joo, toi on aika karuu ett ihmiset, varsinkin ammattikuskit, ajelee päin punaisia.. Mä kävelen kyl aika surutta valottomillakin suojateillä eteen vaan, että ne urpot oppis väistää jalankulkijoita. *pepsodent* Helsinki on niiiiiin täynnä kuljettajia, jotka ei osaa ajaa autoa. Murr. *lohduttel* Toivottavasti mitään ei murtunu.
Freja

Posts: 8,775

#7983 • • Freja Sihteeri

Bellezaaa, 21.6.2007 10:29:
taksi ajo mun yli




wtf, kai kuski jäi paikan päälle? Kortit pois tollasilta *grr* vielä ammattikuski! *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

inspector

Posts: 209

#7984 • • inspector gadget

Miinapiina, 20.6.2007 20:24:
et mä en kässännyt et mun työmarkkinatuki ei tuu paris päiväs ku sen lapun palautan. unohtu sellai et täytyyhän se käsitellä se hakemus ja sit ne seuraavat tulee kyl muutamas päiväs ku lapun on palauttanut, mut ei tiettykää nyt, ku on vasta eka hakemus. *toktok*

ja ärsyttää et niillä on joku 3 viikon ruuhka siel kelas, en mä tollaseen osannut varautuu. *uuh*



joo itekin odottelen tässä kesälle opintotukea ja asumislisää, ku työharjoittelu menee osittain kesälle. Palautin lapun sinne toukokuun lopulla ja mitään ei oo viel kuulunu. Ärsyttää koko KELA!

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

Tarsu

Posts: 2,449

#7985 • • Tarsu

cjet, Mä kävelen kyl aika surutta valottomillakin suojateillä eteen vaan, että ne urpot oppis väistää jalankulkijoita..



sama täällä, kyl ne sit pysähtyy ku rohkeesti menee.
ja nuorena on mahdollista olla sen verran kärppänä
et hyppää konepellille jos kuski ei tajuu jarruttaa..

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Miinapiina

Posts: 3,494

#7986 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

inspector, 21.6.2007 10:59:

joo itekin odottelen tässä kesälle opintotukea ja asumislisää, ku työharjoittelu menee osittain kesälle. Palautin lapun sinne toukokuun lopulla ja mitään ei oo viel kuulunu. Ärsyttää koko KELA!



joo niin ärsyttää. ja ku mä soitin sinne ja kysyin et koskas mahtais tuet tulla ni se häiskä siel puhelimes repes, ihan ku ois ollu niin kauheen tyhmä kysymys... ja sano jotain et jaahas, koskakohan ne tulis, sen ku tietäis... *ding* *toktok*

sit se alko kaivaa koneelta niit tietoi, ja siel oli menossa 5.6 palautetut työmarkkinatukihakemukset... ja mä palautin omani 19.6... että näin.

--
pinkki on pop!!!

inspector

Posts: 209

#7987 • • inspector gadget

Miinapiina, 21.6.2007 11:15:


joo niin ärsyttää. ja ku mä soitin sinne ja kysyin et koskas mahtais tuet tulla ni se häiskä siel puhelimes repes, ihan ku ois ollu niin kauheen tyhmä kysymys... ja sano jotain et jaahas, koskakohan ne tulis, sen ku tietäis... *ding* *toktok*

sit se alko kaivaa koneelta niit tietoi, ja siel oli menossa 5.6 palautetut työmarkkinatukihakemukset... ja mä palautin omani 19.6... että näin.



joo no mul taas puuttu jonkun lautakunnan lausunto siitä, niin sanoin sitten että joo koululla kun pyysin yliopettajan nimmarin, ja kysyin samalla että voiks tän viiä nyt kelaan, niin sano vaan että hän ei näistä muuta tiedä kun allekirjoittaa :D (haluun yliopettajaksi)

No sitten kyselin siltä tädiltä että mitäs tässä nyt tehdään, pitääkö hakea joku nimmari ja mistä. Nii ei se sit osannu ku jotain epämääräistä ääntä päästää ja sit sano et jätä tähän menee vaan vähän kauemmin. siin vaihees en enää jaksanu alkaa lähtee koululle ja sitten taas uudestaan kelaan. Varmaan jouluks saan ne tuet *igor* ja elän tän kesän tosi hienosti!

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

Miinapiina

Posts: 3,494

#7988 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

inspector, 21.6.2007 11:25:
-juttu-



no just. *eiei*

toivottavasti saisit kans massit pian, on niiiiiin rasti oottaa...!!!

--
pinkki on pop!!!

Bellezaaa

Posts: 573

#7989 • • Bellezaaa Afrodite*

Freja, 21.6.2007 10:44:
---
Bellezaaa, 21.6.2007 10:29:
taksi ajo mun yli
---



wtf, kai kuski jäi paikan päälle? Kortit pois tollasilta *grr* vielä ammattikuski! *grr*



Tota...
Siinä maassa maatessa kuski tokas:"Vosiks vähä siirtyy et siirrän autoa"...
Tiiä sit mitä tarkotti, mut paha siit oli siirtyy mihinkää ku ei mikää paikka liikkunu mihinkää suuntaa sil hetkel...
ÄÄLIÖ!!!!*toktok*
Verottaja

Posts: 1,174

#7990 • • Verottaja no-life / luuviulu
Tietokonevirus *senkin*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

maude

Posts: 173

#7991 • • maude

Zenni, 20.6.2007 20:45:
---
maude, 20.6.2007 18:12:
pablo myyty loppuun....harmittaa

---


Seconded. Outoa myös, et kuulin koko jutusta vasta tänään - ja myös liian myöhään. Oliks tota mainostettu mediassa paljonkin vai onks mulla mennyt tosi pahasti ohi kaikki?



same here! kuulin vasta eilen ja heti lippuja hommaan ja ne olivatkin jo loppu....mainostettiinko tota miten vai oliko meikällä tavallista isompi perunasäkki päässä?

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

asdf

Posts: 3,155

#7992 • • asdf

maude, 21.6.2007 16:01:
mainostettiinko tota miten vai oliko meikällä tavallista isompi perunasäkki päässä?



Meikälläki on menny kaikki ohi, mut ku noin nopeesti myytiin loppuun ni veikkaan et jossain on pakosti mainostettu. :C
Jone

Posts: 8,258

#7994 • • Jone Archibald Haddock
Juhannus vituttaa ja juhannus-vituttaa.
Avatar
#7995 • • astaroth Guest

Jone, 22.6.2007 13:18:
Juhannus vituttaa ja juhannus-vituttaa.


amen.

onneksi on kaljaa
Cloud

Posts: 2,162

#7997 • • Cloud Game Freak

Jone, 22.6.2007 13:18:
Juhannus vituttaa ja juhannus-vituttaa.



Kyllä turha juhla imo. onneks voi tehdä duunia josta saa hyvin liksaa koska on juhannus. Hyötyypähän jotenkin.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Progress

Posts: 955

#7998 • • Progress

Cloud, 22.6.2007 13:42:
---
Jone, 22.6.2007 13:18:
Juhannus vituttaa ja juhannus-vituttaa.

---


Kyllä turha juhla imo. onneks voi tehdä duunia josta saa hyvin liksaa koska on juhannus. Hyötyypähän jotenkin.




totta! mäki paiskin yövuoroo, tulee 160% lisiä koko viikonlopulta. *jiihaa*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Cloud

Posts: 2,162

#7999 • • Cloud Game Freak

Progress, 22.6.2007 14:01:
---
Cloud, 22.6.2007 13:42:
---
Jone, 22.6.2007 13:18:
Juhannus vituttaa ja juhannus-vituttaa.

---


Kyllä turha juhla imo. onneks voi tehdä duunia josta saa hyvin liksaa koska on juhannus. Hyötyypähän jotenkin.

---



totta! mäki paiskin yövuoroo, tulee 160% lisiä koko viikonlopulta. *jiihaa*



Toi on oikeesti hienoa ainakin musta. Mä voin doksuu joku toinenkin päivä ja juhlii toinenpäivä ja tupla/tripla liksoil sekä hyväs vuorosta sitä rahaa saa vaikka useemmaksikin päiväksi juhlii =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Fyrisch

Posts: 4,525

#8000 • • Fyrisch

m|n, 22.6.2007 16:16:
Juhannus vituttaa ihan suunnattomasti!

Perjantai töitä. Lauantai töitä. Sunnuntai - yllätysyllätys - töitä. *dissaa*



Mul on kans koko juhannus töitä, mut ei vituta koska tää asia ollu tiedos jo pidemmän aikaa, ja sitku on lomaa nii voi keksii jotai erikoist korvaamaan kyseisen ryyppyjuhlan :)