Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,060 views

krispis

Posts: 1,020

#7881 • • krispis Huhuu
Toi helevatan Jaffamainostikku ja jääkarhu *grr* joutuu koko ajan klikkaa Hus:ia kun en osaa poistaa niitä kokonaan *toktok*
pyhimys

Posts: 622

#7882 • • pyhimys
Amazon.de, josta tilasin kolme cd:tä huhtikuun lopulla ja, joista yksi on tullut ja loput tulee kai joskus. Viimeinen kerta, kun tilaan tuolta yhtään mitään. Vajaan kahden kuukauden toimitusaika on kyllä aivan liian pitkä.

Käsittämätöntä on se, että jos tilaa amazon.com:n kautta niiltä yksittäisiltä levyliikkeiltä, niin ne lähettää levyt huomattavasti nopeammin kuin tämä Saksan virallinen nettikauppa. Parhaimillaan on tullut levy USA:sta viidessä päivässä eli tilasin perjantaina ja tuli keskiviikkona. Joten luulisi sen tulevan sieltä Saksastakin hieman nopeammin. Vai milläköhän muulikuljetuksella ne sieltä lähettää nuo tilaukset?!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7883 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

crissy, 13.6.2007 09:51:
vittujen saatanat!!!!!!!!!!!!



tiedän niin miltä toi tuntuu :( itselläkin palkka jäi puoleen siitä mitä normaalisti, ja nyt yritetään korjailla *toktok*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

RiD

Posts: 2,817

#7884 • • RiD Nukemi
Oon vammane.

--
*super* *possu*

Avatar
#7885 • • Equalizer Guest
kyttäävät naapurit
Avatar
#7886 • • Equalizer Guest
junis ihmiset jotka tukkii kulkuväylän matkalaukuil nii ettei vaan pääsis just jäämään sil asemal pois mis pitäs
crissy

Posts: 1,958

#7887 • • crissy

Hyzenthlay, 13.6.2007 23:24:
---
crissy, 13.6.2007 09:51:
vittujen saatanat!!!!!!!!!!!!

---


tiedän niin miltä toi tuntuu :( itselläkin palkka jäi puoleen siitä mitä normaalisti, ja nyt yritetään korjailla *toktok*



nii ja toiki et puuttuu jotain nii on kans vittumaista ku ne pystyy (ainaki meillä) nii korjaamaan vasta seuraavaan liksaan.. nii ei sekää lohduta et kk pääst tulee isompi palkka ku niitä rahoja olis tarvinny NYT HETI!!!!!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7888 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä oon kyllä ihan vaatimalla vaatinu, että ne tunnit joiden ois pitäny tulla kyseisenä kuuna, tulee kans. Jos se on palkanlaskijan moka, niin ei sun tarvitse todellakaan kärsiä siitä, että rahat tulee kuukauden myöhässä! tosta vois alkaa tehdä jo valitusta johonkin suuntaan :s

oon monesti saanut viikon myöhässä, jos jotain on puuttunut.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

laite

Posts: 2,994

#7889 • • laite MastahWankah

Hyzenthlay, 14.6.2007 11:09:
mä oon kyllä ihan vaatimalla vaatinu, että ne tunnit joiden ois pitäny tulla kyseisenä kuuna, tulee kans. Jos se on palkanlaskijan moka, niin ei sun tarvitse todellakaan kärsiä siitä, että rahat tulee kuukauden myöhässä! tosta vois alkaa tehdä jo valitusta johonkin suuntaan :s

oon monesti saanut viikon myöhässä, jos jotain on puuttunut.


Samoin. Kerran on jäänyt osa palkasta maksamatta ja silloin tarjottiin "jos maksetaan ens tilissä" vaihtoehtoa. Jouduin vain toteamaan, että on vähän hankalaa siirtää lainan lyhennyksiä ja laskuja kuukaudella eteenpäin. Rahat tuli sit viikon kuluttua tilipäivästä.
Optik

Posts: 1,691

#7890 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Saatanan kulkukoiran takia tuli useamman huntin autoremppa *igor*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Mellu-

Posts: 4,006

#7891 • • Mellu-
vttuku ei oo koneella sellasta musiikkia mitä nyt tarvitsisin *toktok* voi kettujen kanahäkki saatana pulunpaska! joko on liian nopeeta tai sit liian häröä ettei siin kukaa muu pysy mukana ku minä ! pe pitäs olla suunniteltuna spinningtunti + siihen n.30min musiikkia jota mulla ei oleee!!! perkeleeee...

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Freja

Posts: 8,775

#7892 • • Freja Sihteeri
Semmonen yltiöpäinen päteminen. Liika on jo oikeesti liikaa, hei.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#7893 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tyhjät lupaukset ja paskan jauhaminen.

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#7894 • • Freja Sihteeri
Ku en saa mistään lääkäriaikaa, mikä sopis mun aikatauluihin *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#7895 • • Freja Sihteeri
Ja toi vitun puhelin. Toi helvetin puhelin!

Vinkki ihmisille:

Älkää ikinä ostako läppäpuhelimia. Vittu ne vaa hajoo ja takuu ei kata huoltoa ku se ei täytä jotai vitun kriteerejä et itekseen hajoais *grr*

MY ASS vittu *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7896 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ärsyttää kun en osaa olla ylittämättä tiliäni *eiei* taas olin mukamas laskenut, että tilillä riittää katetta joihinkin pikkuostoksiin, niin eikös sitä oltu taas reippaasti pakkasen puolella. Vittu!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#7897 • • Fuzzy Guest
Ärsyttää se että sain unta ehkä jsks 5 aamulla ja jouduin nousta jo 11!*toktok*
Kit^

Posts: 798

#7898 • • Kit^ ihme höpöttäjä
tenttitulos nous vaa kolmella pisteellä, vaik luulin et se ois menny paljo paremmin.. turhauttavaa. *dissaa*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Oleanterinkukka

Posts: 183

#7899 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Kun särkee päätä kun on menkat!

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Freja

Posts: 8,775

#7900 • • Freja Sihteeri

Oleanterinkukka, 15.6.2007 13:43:
Kun särkee päätä kun on menkat!



Mun mielest se päänsärky on pienin päänsärky siin hommas *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been