Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,624,307 views

Mellu-

Posts: 4,006

#1501 • • Mellu-
*grr* tämä kylä ja sen ihmiset *grr*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Uhuu

Posts: 844

#1502 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
helvetin todennäköisyyslaskut... prkl!! =(

-suhteellinenhermostumistodennäköisyysuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

kiiki

Posts: 491

#1503 • • kiiki hankala

Tiikerriii:
koira ei anna leikata kynsiä..*grr*



istu sen päälle ja leikkaa sitte *vink* käytännössä kokeiltu, toimii! *nauru* ei ehkä suositeltavaa jos koirasi on alle kovin paljon alle kymmenkiloinen... *blush*
Avatar
#1504 • • astaroth Guest
Silloin tällöin aamuisin herään töihin ja katson ennen lähtöäni hetken aikaa televisiota. Neloselta tulee sellainen ”ihana” anime-lastenpiirretty, nimeltään Beyblade. Tässä sarjassa on niin ärsyttävää joka kerta, kun päähahmo avaa sanaisen arkkunsa - hän nimittäinen ei ole hiljainen hissukka, normaalipuhe on suomalaisella ääninäyttelijällä pelkkää rääkymistä.

”Ei v*ttu, sen mun hyrrä kaatu! Loistava ottelu, otetaanko uusixi?!? Ai kuiskata pitäisi vai!?! KAMIKAZE!!!”

Näiden animesarjojen suomalaiset ääninäyttelijät tekevät niin surkeaa työtä. Sama koskee Digimoneja, Pokemoneja ja monia muita sarjoja. Monesti vahingossa onnistun avaamaan telkkarin jonkin em. kaltaisen ohjelman tuloaikaan, ja sitten on päiväni pilalla. Ääninäyttelijöiden rääkyminen on niin sietämättömän kauheaa, että tekisi mieli lähteä lannevaate päällä parkkipaikalle moukaroimaan naapurien autoja lekalla!

Ja sitten siitä helvetin Baybladesta on tehty jo pelikin PS:lle! Siis kuka idiootti tahtoo ostaa pelin, jossa törmäilet hyrrällä toiseen mokomaan potan näköisellä areenalla?

*kamikazehymiö*
Optik

Posts: 1,691

#1505 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Astaroth:
Silloin tällöin aamuisin herään töihin ja katson ennen lähtöäni hetken aikaa televisiota. Neloselta tulee sellainen ”ihana” anime-lastenpiirretty, nimeltään Beyblade. Tässä sarjassa on niin ärsyttävää joka kerta, kun päähahmo avaa sanaisen arkkunsa - hän nimittäinen ei ole hiljainen hissukka, normaalipuhe on suomalaisella ääninäyttelijällä pelkkää rääkymistä.

-klipetiklopeti-

Näiden animesarjojen suomalaiset ääninäyttelijät tekevät niin surkeaa työtä. Sama koskee Digimoneja, Pokemoneja ja monia muita sarjoja. Monesti vahingossa onnistun avaamaan telkkarin jonkin em. kaltaisen ohjelman tuloaikaan, ja sitten on päiväni pilalla. Ääninäyttelijöiden rääkyminen on niin sietämättömän kauheaa, että tekisi mieli lähteä lannevaate päällä parkkipaikalle moukaroimaan naapurien autoja lekalla!

*kamikazehymiö*



Hataran muistini syövereistä kaivelin aikani, ja muistin että joskus aiemmin oli kyseistä asiaa käsitelty jossain muualla internjetin ihmeellisessä maailmassa.. onneksi dementia ei vielä kovin pahasti vaivaa, joten.... öö.. mitäs mä olin tekemässä? *ding*

*5 minuuttia myöhemmin*

ai niin.. linkki:

http://koti.mbnet.fi/wheany/agapio/index.php

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#1506 • • astaroth Guest

Optik:
Hataran muistini syövereistä kaivelin aikani, ja muistin että joskus aiemmin oli kyseistä asiaa käsitelty jossain muualla internjetin ihmeellisessä maailmassa..

[klips]

http://koti.mbnet.fi/wheany/agapio/index.php


Nyt olen löytänyt demonini! Must kill...!

*nauru*
typ0

Posts: 1,892

#1507 • • typ0 syntax error


Optik:
http://koti.mbnet.fi/wheany/agapio/index.php



tuo on persuaarista niin kovasti ettei mitään *kivatsulle*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Mellu-

Posts: 4,006

#1509 • • Mellu-
ärsyttää kun ihmiset leimataan syystä tai toisesta.. prkl. kiva kävellä kaupungilla ja kuulla selän takaa jonku tyypin sanovat " hei, toi on se piritrancetyttö meidän koulusta" jehei, kiitti kiva moi *grr*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

UnityF

Posts: 15,721

#1511 • • UnityF joo just se
"tosi ystävät" niimpä niin... *justjoo*
Rubicon

Posts: 550

#1512 • • Rubicon
aikaset herätykset ku alkaa aamut pimenee niin ei meinaa saada revittyy itteään ylös millään...
eli siis omat unenlahjatkin*iihhih**grr*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

devisss

Posts: 345

#1513 • • devisss superhero.
Lauantaina olis kahdet hyvät bileet, ei pysty valitseen ja hankala jotenki setvii et olis molemmissa samaan aikaan *nauru*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

sapeli

Posts: 11,768

#1514 • • sapeli jokukukamikä?
mun maha *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#1515 • • astaroth Guest

sapeli:
mun maha *hmph*


Join the club!*hmph*
PienPunai

Posts: 63

#1516 • • PienPunai Se pieni ja punainen
Ärrsyttää todella paljon selkäänpuukottajakaverit sekä toisten asioihin liikaa puuttuvat ihmiset!*piru* Ei yksinkertaisesti huvita kuunnella jatkuvaa mussutusta asioista jotka ei muille kuulu millään tavalla! *hmph* Sit ärsyttää suunnattomasti "isi tietää kaiken"-asenne meil himas... Siinä vissiin ne tän hetkiset ärsymittarin väpättäjät.

--
Carry On Smiling And The World Will Smile With You!

Mellu-

Posts: 4,006

#1517 • • Mellu-

Astaroth:
---
sapeli:
mun maha *hmph*

---

Join the club!*hmph*



treenaamaan pojat *hymy*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#1518 • • astaroth Guest
Yksi asia, mikä saa minut v*ttuuntumaan ravintolassa on se, että ei osata stögätä röökiä kunnolla. Kyllä silloin kun minä poltin (ja joskus kun poltan), niin kyllä minä sain sen tupakan sammutettua niin, ettei se jää käryämään. Haisee niin varpaanvälille se stögö.
coolcat82

Posts: 771

#1519 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Jos on vessapaperi loppu kun sitä tarvii..*hmph*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

innae

Posts: 1,377

#1520 • • innae PaskaJätkä
Päässä soinut pari päivää Barry White*grr*

--
PaskaJätkä