Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,627,122 views

Lana83

Posts: 95

#721 • • Lana83
Se, että poikaystävä on aina niin kiukkunen...*kivatsulle*
innae

Posts: 1,377

#722 • • innae PaskaJätkä
Se että jotkut soittavat monta kertaa peräkkäin. Ja kyn soittaa takas niin asiana olikin et ”ei mul oikeestaan mitään asiaa ollu, kuhan soitin”... *hmph*

--
PaskaJätkä

Chatte

Posts: 4,085

#723 • • Chatte Team Teknolipat :)
Kyllä jaksaa ärsyttää tuo työkaveri, jonka radio huutaa Etelä-Karjalan radioooooooooooooooooo - kovalla - kaiket päivät. *dissaa* Pienenä vinkkinä käyn sammuttamassa radion aina kun tyyppi poistuu paikalta. *pahis* Pahilleen ärsytettynä pistän vastaiskun; oman mankan liian kovalle. Hillitympinä päivinä kuuntelen musaa kuulokkeista. *enkeli*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Aidrian

Posts: 1,799

#724 • • Aidrian Furian Master

hallaaa:
se et aina ku on aurinkoista, ni on paljon pakkasta *uuh*


soon sitä suomen talvea..*justjoo* ehkä se kesä tulee nopeemmin jos toivotaan kaikki yhessä*nauru*
Lucky-13th

Posts: 383

#725 • • Lucky-13th
keski-ikäiset vihaiset naiset sateenvarjojen kanssa,watch out!

[muokattu 18.2.2004 12:00]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

lohikarme

Posts: 1,730

#726 • • lohikarme RitariVittupää

innae:
Se että jotkut soittavat monta kertaa peräkkäin. Ja kyn soittaa takas niin asiana olikin et ”ei mul oikeestaan mitään asiaa ollu, kuhan soitin”... *hmph*



Mä taas inhoon sellasii jotka ei vastaa ja sit kun on jo unohtanu asiansa jonku viikon päästä ni kysellää et MITÄ?!?!?!? *nauru*

--
Qualis artifex pereo

Lucky-13th

Posts: 383

#727 • • Lucky-13th
hyvää musaa soittava nettiradio ei suostu soittaan musiikkia vaan parinkymmenen sekunnin yhdistämisen jälkeen kuuluu mainos jossa ilmoitetaan radion nettiosoite ja kiitetään kuuntelusta!!*kivatsulle**eiei*

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Flamie

Posts: 478

#728 • • Flamie
Tää vitutus.
stic

Posts: 21

#729 • • stic
Turha paskanjauhaminen, jota tehdään vain paskanjauhannan takia *igor*

--
Er, no offence but you are a robot aren't you

Avatar
#730 • • Taika Guest
Oon ihan varma että meidän posteljooni-setä on sokea. Pari vuotta olen saanut kämpän entisen asukkaan Pekan postia mutta nyt mulle tulee myös jonkun Kyllikin postia*hmph*Ei siinä mitään jos olisi edes sama sukunimi mut..

Toivottavasti joku muu saa mun laskuni..*pahis*
<><

Posts: 227

#731 • • <>< ¤blub¤
ku mä en tajuu noist opintolaina-jutuista MITÄÄN!!!*kivatsulle**dissaa*KELA:lle... *tarviirahaa*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

meow

Posts: 1,170

#732 • • meow &quot; rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos &quot;
ne pikkuprinsessat ja pikku prinssit joille äiti on aina tehny kaiken valmiiks ja ne odottaa vielä aikuis iällä että mä tekisin sen ihan kaiken niiden puolesta. ha, vitut teen!
ärsyttää vaan kun ne vaatii tossa korvan vieressä 6 tuntia päivässä. *poks*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

nomic

Posts: 4,120

#733 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
ärsyttää välillä kun olisi ideoita tehdä biisiä ja sit kun aukaisee ohjelmat siihe eteen niin on ihan ”täh” ja se siitä... *dissdissajatuksenkarkottavatohjelmat!*
Elmiira

Posts: 1,446

#735 • • Elmiira
KUN MIKÄÄN EI NYT VOI TOIMIA NIINKUIN PITÄIS!!!!*kivatsulle*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Gish

Posts: 60

#736 • • Gish Welcome to the jungle
Raha yleisesti, ja sen puute *igor**piru**kivatsulle**dissaa*
anthocyan

Posts: 1,511

#737 • • anthocyan Kohti valoa...
Pikkusisko ihan älyttömästi!!!!! Prrkele!!!! *piru*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Nefertete

Posts: 665

#738 • • Nefertete pile-eläin

anthocyan:
Pikkusisko ihan älyttömästi!!!!! Prrkele!!!! *piru*



miullakin on \”vaihteeksi\” tuollainen olo. Siskolla on tapana \”lainata\” kaikkia miun tavaroita, kun oon poissa, ja sit jotkut piletysvaatteet löytyy likaisina myttyinä, jotka on tungettu jonnekkin pois silmistä..Mie sit löydän ne joskus kuukauden päästä tms. *kivatsulle*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

lostgone

Posts: 2,493

#739 • • lostgone

Nefertete:
---
anthocyan:
Pikkusisko ihan älyttömästi!!!!! Prrkele!!!! *piru*

---


miullakin on ”vaihteeksi” tuollainen olo. Siskolla on tapana ”lainata” kaikkia miun tavaroita, kun oon poissa, ja sit jotkut piletysvaatteet löytyy likaisina myttyinä, jotka on tungettu jonnekkin pois silmistä..Mie sit löydän ne joskus kuukauden päästä tms. *kivatsulle*



Vastaiskuna: mun isosisko.*joo* Koska se ei osaa hoitaa asioitaan eli tässä tapauksessa pistää ihmisiä ojennukseen.. vaik kuinka yritän ohjeistaa.. amatööri.. *piru*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#740 • • Cera Guest
Jos yksinkertaisista asioista aletaan vääntämällä vääntämään monimutkaisia.
(minähän siis en tee näin...) grr.