Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,725 views

Kolera

Posts: 4,256

#321 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
kaverini joskus sanoi minua Mr. Negative Maniksi ja tunnuslause on "Mä en tykkää ku mä en tykkää"

eli joo ärsyttää ku kaikki ärsyttää *nauru*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

tematsu

Posts: 436

#322 • • tematsu Innovator
dää kauhee duha migä on waiwaddut mua jo monda bäiwää...*nuha**suru*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Caro_79

Posts: 237

#323 • • Caro_79
Se kun mä joudun näpyttelemään 150 henkilön tiedot tarratietokantaan, joka tökkii ja pökkii vähän väliä*mur*

Eth minnuuh nyh vhituttaaaah*poks*
tuitui

Posts: 1,258

#325 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
PoisoN:

ärsyttää ku ei tiedä mitä elämässä/ltä haluaa...*eiei*



totta tämäkin *poks*

- hulivili hupakko -

*eiei*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Pan

Posts: 140

#326 • • Pan
Ärsyttää kun ihmiset ei usko mua. *hih*
Ne pääsisivät paljon pidemmälle ja helpommalla jos lopettaisivat päänsä seinään hakkaamisen ja ottaisivat neuvoistani vaarin.

Ja toinen mikä ersyttää on se, että joutuu tekemään liikaa päätöksiä. Käykö aamulla suihkussa vai nukkuuko 15 min pidempää, pitääkö nykyisen työpaikan vai vaihtaakko "parempaan", lähteäkkö aikaisemmin töistä kun väsyttää, ostaakko aakkosia vai viinigumeja.

Kun seuraavassa reinkarnaation vaiheessa elämiä jaetaan niin mä varaan paikkani pienenä sylikoirana, jonkun mukavan humanisti tytön kodista. Makaan vain päivätpitkät sohvalla rapsuteltavana ja hellittävänä ja kaikki tuodaan eteen ja päätetään mun puolestani. aahhhh....
*purr*

--
Positiivinen pakana

Avatar
#327 • • hyperventilaatio Guest
Ärsyttää kun kaikki tekee pikkujutuista niin vitun isoja asioita, niinku jollai mitättömällä asialla ny olis vitunkaan väliä, varsinkaan muiden kannnalta. saatana.
Myfinesthour

Posts: 420

#328 • • Myfinesthour
hyperventilaatio:

Ärsyttää kun kaikki tekee pikkujutuista niin vitun isoja asioita, niinku jollai mitättömällä asialla ny olis vitunkaan väliä, varsinkaan muiden kannnalta. saatana.


Ei nyt millään pahalla, mutta miksi sitten hermostut siitä???*täh*Ja*piis*

--
"..."

Avatar
#329 • • Cera Guest
hyperventilaatio:

Ärsyttää kun kaikki tekee pikkujutuista niin vitun isoja asioita, niinku jollai mitättömällä asialla ny olis vitunkaan väliä, varsinkaan muiden kannnalta. saatana.




ihanaa OON IHAN SAMAA MIELTÄ. ^______^
viddu.
*isohymiö*
Avatar
#330 • • Kirsikka Guest
Ärsyttää kun on nälkä ja falafel-taikinan pitää seistä tunti!!!
Roger Roger

Posts: 3,372

#331 • • Roger Roger Kentti
Kirsikka:

falafel-taikinan


Mikä hitto se on????

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#332 • • Kirsikka Guest
Roger Roger:

Kirsikka:falafel-taikinan
Mikä hitto se on????



Jotain jauhetta johon sekotetaan vettä ja sit siit tulee falafel-taikinaa josta voi tehdä falafel-pullia. Kasvisruokaa näin lyhyesti =)
Roger Roger

Posts: 3,372

#333 • • Roger Roger Kentti
Kirsikka:

Jotain jauhetta johon sekotetaan vettä ja sit siit tulee falafel-taikinaa josta voi tehdä falafel-pullia. Kasvisruokaa näin lyhyesti =)


Kasvisruokaa?? Mitä se on?

Ai niin topic oli mikä ärsyttää. Eli minua ärsyttää vegaanit ja niitä taas ärsytän minä, eli antivegaani (vai mikä ihme nyt olenkin, en vaan syö kasviksia!)

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

sune

Posts: 2,096

#335 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Se kuinka piittaamattomia ihmiset on. *poks*

--
ei kovin ihku eikä plur

Panfobia

Posts: 521

#337 • • Panfobia
PoisoN:

Mua ärsyttää ihan liikaa toi Seppälän uus mainos joka pyörii maikkarilla ihan koko ajan. *Rinta liivit tahtoisin!!!!!


Mietipä sitten niitä poloisia Seppälän työntekijöitä, jotka joutuu kuuntelemaan kyseistä biisiä työpaikallaan repeatilla... *ding*

--
*sydän*

Caro_79

Posts: 237

#338 • • Caro_79
Tää talvi on jotenkin niin masentavaa*mur*

Ohan se tietenkin ihanaa,että meillä on ainakin vielä neljä vuodenaikaa. Mutta ei täällä etelässä ole enään ollu pitkiin aikoihin kunnon talvea. Sataa vaan kakkaa, siis vettä taivaalta onnex sitä*hymy* ja on harmaata ja kosteaa, yäk..

Olis niin kiva, että olis kesä. Vois mennä duunin jälkeen terassille tai vaikkapa uimaan. Olis lämmintä ja aurinko paistais ja OLIS VALOSAA*joo*

- Valittaja Vivian*pelle*
Avatar
#339 • • haltya Guest
Liikaa aikkaa, liikaa rahaa
loska toi paskakeli
se et kortti lähti vuodeks 194km/h tutkaan
kuolu
duuni
Avatar
#340 • • haltya Guest
nii ja se et frendi veti herrssi överit ku pääs katkolta lomille ja kuoli*dissaa*