Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,380 views

Bishop Henrik

Posts: 135

#341 • • Bishop Henrik
Ärsyttää kun ihmiset ei osaa elää hetkessä!!!! Miksi kaikki pitää aina suunnitella etukäteen? Eläkää ja tehkää kaikkea hauskaa!!!*pahis**pahis**pahis*

--
fucking hostile...

Syder

Posts: 2,255

#342 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Pikachu:

Se kuinka piittaamattomia ihmiset on. *poks*



Anna mulle joku josta välittää nii palataan asiaan. *pahis*

--
Divida et impera.

tuitui

Posts: 1,258

#343 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
se etten saa öisin unta!! *dissaa*

yö menee pyöriessä ja miettiessä..ja sit kun saan nukuttua on aamulla olo etten siltikään ole nukkunut yhtään! *igor*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Caro_79

Posts: 237

#344 • • Caro_79
Se kun väsyttää ihan homona, mut on kuitenkin pakko olla töissä pirteenä ja hymyillä kaikille ihmisille *iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#345 • • UnityF joo just se
ärsyttää kun raha-asiat menee pieleen....
MUR....ÄRG....*mur*
Katrina

Posts: 605

#346 • • Katrina
Kolmas viikko, kun luen tentteihin tekemättä mitään muuta. Huomenna kreikka ja torstaina kirkkohistoria. Viime viikolta takana heprea ja uskontotiede. En voisi olla enää väsyneempi, päänsärkyisempi ja tylsempi.

Pelastakaa!
Panfobia

Posts: 521

#347 • • Panfobia
Katrina:

Kolmas viikko, kun luen tentteihin tekemättä mitään muuta. Huomenna kreikka ja torstaina kirkkohistoria. Viime viikolta takana heprea ja uskontotiede.


No huhhuh. Tota tenttilistaa katellessa alkaa omat viestinnän ja englannin tentit tuntua aika mitättömiltä... Vaikka en mä kyllä niihinkään jaksais millään panostaa. Jotenkin alkaa aina kaikki muu kauheesti kiinnostaa kun pitäis lukee tenttiin. Esim. sillon kun mä innostun siivoomaan, voi olla ihan varma, että on joku tentti tulossa... *nauru*

--
*sydän*

Katrina

Posts: 605

#348 • • Katrina
Panfobia:

Katrina:Kolmas viikko, kun luen tentteihin tekemättä mitään muuta. Huomenna kreikka ja torstaina kirkkohistoria. Viime viikolta takana heprea ja uskontotiede.
No huhhuh. Tota tenttilistaa katellessa alkaa omat viestinnän ja englannin tentit tuntua aika mitättömiltä... Vaikka en mä kyllä niihinkään jaksais millään panostaa. Jotenkin alkaa aina kaikki muu kauheesti kiinnostaa kun pitäis lukee tenttiin. Esim. sillon kun mä innostun siivoomaan, voi olla ihan varma, että on joku tentti tulossa... *nauru*



Muakin kiinostaiis tänään erityisesti MTV:n tarjonta... Yleensä ei niin paljoa kiinnosta!
Avatar
#349 • • tuntematon Guest
Morillo:

Ärsyttää kun ihmiset ei osaa elää hetkessä!!!! Miksi kaikki pitää aina suunnitella etukäteen? Eläkää ja tehkää kaikkea hauskaa!!!*pahis**pahis**pahis*

Avatar
#350 • • ziin Guest
se et ihmiset varsinki naiset ovat nii katellisia! jos joku on kaunis sille ei tarvi turha vituilla ja komentoida ku se ei vaa helpota sun oloa!!!!!
trance moon

Posts: 1,905

#351 • • trance moon ZamZa...
Jos joku on ihan hiljaa ekä sano mitään vaikka kysytään..... Se ärsyttää.....*igor*
killuska

Posts: 748

#352 • • killuska
haltya:

Liikaa aikkaa, liikaa rahaa
loska toi paskakeli
se et kortti lähti vuodeks 194km/h tutkaan
kuolu
duuni


*nauraa**nauraa**nauraa*
niin varmaan *vink*

--
*killuska*

milla

Posts: 3,699

#353 • • milla
se et on taas pää kipee ja paha olo:/
Germitbiili

Posts: 1,070

#354 • • Germitbiili Ihmepoika
trance moon:

Jos joku on ihan hiljaa ekä sano mitään vaikka kysytään..... Se ärsyttää.....*igor*



Mä olen ihan samaa mieltä.....vaikka ei olis mitään sanottavaa johonki juttuu ni silti vois sanoo jotain....aina täytyy löytyy jotain sanoja!!!!*joo*

--
NO SHIT SHERLOCK

Texx

Posts: 650

#355 • • Texx ^_^
Täl hetkel muo ärsyttää "Muka"- ystävät jotka tykkää satuttaa ja nauraa vielä päälle *dissaa**dissaa*

--
*piis*

cosmikki

Posts: 1,261

#356 • • cosmikki
ärsyttää ettei ole tällä hetkellä mitään tekemistä ja että on sunnuntai aamuna töitä jonne on pakko mennä että saa rahaa. koulu myös ärsyttää.

ärsyttää myös valittaa :D

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

tez

Posts: 188

#357 • • tez hottie
se etten oo himassa nukkumassa!*eiei*

--
...do you fuck as well as you dance?

kap-pu

Posts: 1,167

#358 • • kap-pu the amazing suction cup boy
Ärsyttää suunnaton ympäröivä typeryys (tuntuu jotenkin olevan lisääntymään päin) ja omat ja muiden ihmissuhdejutut, jotka ajoittain tuntuvat ajavan ylitse, suunnalta tai toiselta. Siis sellaiset surkuhupaisat, joista ei tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. *nyyh*

*ökkö* <- Ärsyttää ja tuhannesti. On Ruma. Anteeksi.

Mutta anyhow, PLUR. *plur*

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

keisha

Posts: 1,394

#359 • • keisha bullet with butterfly wings
ärsyttää se etten opiskele vaan kulutan hukkaan aikaa olemalla matalapalkkaisessa työssä jonka parissa en varmasti halua olla tulevaisuudessa. mitä tästä opimme? paras hakea sitä opiskelupaikkaa ensi syksyksi.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

keisha

Posts: 1,394

#360 • • keisha bullet with butterfly wings
nyt ärsyttää viel lisempää. on lippu kaksi tornia -ensi-iltaan mut onnistuin tuplabuukkaamaan yhden paikoista joten joudun luopumaan omasta istuimestani ollakseni ns. reilu kaveri. kyllä ketuttaa!!!*mur*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)