Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,640 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#7281 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ihmiset jotka ei älyy liikennesääntöjä!!!!!!

oli äsken niin lähellä ettei ois kunnolla rytissyt...argh ärsyttää vieläkin, ku jotku ei vaan tajuu...

olin liikenneympyrässä, ja ympyrässä olijaahan väistetään, kunnes sit oikeelta tulee joku tuhatta ja sataa jollai *itun lava-autolla ja mä aattelin että totta se pysähtyy ku MÄ olin ympyrässä ja SE ois ajanut kylkeen, jos ei ois pysähtynyt...

ni mitä vielä, painaa vaan kaasua!!! *ding* ja kylkeen ois tosissaan tullut ellen ois tehnyt äkkijarrutusta keskellä ympyrää... huoh , kaiken maailman urpoja liikkeellä... ja ois mun puolesta voinut täräyttääkin kylkeen mutta ku lapsia oli kyydissä kuitenkin kaks kappaletta takapenkillä, ni olihan sitä sit jarrutettava!

*toktok* *toktok* *grr* *grr*

--
pinkki on pop!!!

Kit^

Posts: 798

#7282 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kipee olo *nuha*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Janisa

Posts: 2,226

#7283 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Se etta joutuu iltasin lataa hirveen satsin kipulaakkeita naamariin ja joka jumalan aamu mun "heraaminen" kestaa monia tunteja. Tama arsyttaa, koska olen tunnetusti se aamu-ihminen. *toktok*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Sssan*

Posts: 651

#7284 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Se että ollaan muutettu jo 2 päivää eikä vieläkään oo saatu kaikkia tavaroita tuotua..Sen siitä saa ku joutuu muuttaa kahdestaan!! *hmph* niin ja KARSEE stressi!! Opinnäytetyö pitäis olla viimestään maanantaina valmis ja parin kurssin tehtäväniput kans...EI perkele....
Tää on just niin mua.. *toktok* kaikki kasaantuu kerralla ja seinät kaatuu päälle!!ÄRSYTTÄÄ oikeen kunnolla nyt *grr*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

pirpeli

Posts: 5,533

#7285 • • pirpeli
kuu-kau-ti-set!
auauAUAUAUAU.
Vittu.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#7286 • • Edited infiana Guest
Mistä skidit oppii tämmöstä paskaa?
&mode=related&search=

Pakko lisätä, että noi on sentään skidei, mut säälittävää että on oikeesti aikuisia jotka käyttäytyy noin.
Anselmi

Posts: 2,578

#7288 • • Anselmi And sell me

infiana, 18.4.2007 11:48:
Mistä skidit oppii tämmöstä paskaa?

&mode=related&search=

Pakko lisätä, että noi on sentään skidei, mut säälittävää että on oikeesti aikuisia jotka käyttäytyy noin.


White trash*uuh* kasvaa ja sikiää. Vanhemmista tai niiden puutteesta toi kaikki taitaa lähteä:(

--
sen pituinen se

Avatar
#7289 • • infiana Guest

_kolibri_, 18.4.2007 12:00:
suomen tylsyys ja
kaikki v***n tyhmät ihmiset ja ne jotka luulevat olevansa niin hyviä eikä tee muuta ku puhuu P*****A muista *dissaa* V****U KUOLKAA!!



Älä nyt. Mä taas aloin tänään viimeks fiilistelee sitä miten paljon diggaan helsingistä. Kesä tulee :). Kotikaupunki on paras mesta, paitsi jos se on Turku.
devisss

Posts: 345

#7290 • • devisss superhero.

infiana, 18.4.2007 11:48:
Mistä skidit oppii tämmöstä paskaa?

&mode=related&search=

Pakko lisätä, että noi on sentään skidei, mut säälittävää että on oikeesti aikuisia jotka käyttäytyy noin.



Jep. Hollola kartalle. *justjoo* Meinas itku tulla ekan kerran ku näin ton... Jokuhan ton on noille opettanu.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Freja

Posts: 8,775

#7291 • • Freja Sihteeri
Se, että kun tulen puhtaana ja raikkaana suihkusta ja astun ensimmäisen askeleen ulos kylpyammeesta, jalkapohjassani on kilokaupalla kristallinkirkasta kissanhiekkaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mariq

Posts: 2,154

#7292 • • mariq
Monien tällekin forumille postattujen viestien kieli ja asu.. *poks* Kyllä niitä välimerkkejäkin saa joskus käyttää, vaikka tyylinä olisikin puhekielimäisyys; se oikeasti helpottaa luettavuutta ja ymmärrettävyyttä ihan huomattavasti!

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

josbe

Posts: 1,982

#7293 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Freja, 18.4.2007 21:28:
Se, että kun tulen puhtaana ja raikkaana suihkusta ja astun ensimmäisen askeleen ulos kylpyammeesta, jalkapohjassani on kilokaupalla kristallinkirkasta kissanhiekkaa.


Sama! Se "kristallihiekka" on muuten varsin hyvä keksintö, ei haise eikä mitään, mutta voi helvetti että niitä palloja kulkeutuu joka puolelle! *hmph*
crissy

Posts: 1,958

#7294 • • crissy
Se et meille luvattiin et astianpesukone tuodaan TORSTAINA klo: 12-14 välillä... ööö ei kuulu ei näy..

mihinköhän saakka noi asentajat on yleensäkki töis?

Kiva passailla ja venailla ku ei näy ketää!!!
crissy

Posts: 1,958

#7295 • • crissy
joo ei tullu astianpesukonetta tänään! ja mä vittu sanoin sille saatanan myyjälle perkele et perjantai ei käy!!!!!! ja ei vittu ilmotusta ei mitään! no toivottavasti ne ei tuu huomenna aamulla koska mulla on menoa!
Necku

Posts: 121

#7296 • • Necku lauma

Freja, 18.4.2007 21:28:
Se, että kun tulen puhtaana ja raikkaana suihkusta ja astun ensimmäisen askeleen ulos kylpyammeesta, jalkapohjassani on kilokaupalla kristallinkirkasta kissanhiekkaa.


ihmiset jotka ottaa eläimen, tekee päätöksen hoitaa sitä ja sit siitä valitetaan koko ajan! kyllä varmasti jos kissa osaisi puhua niin se kertois kaikki mitkä sitä ärsyttää ihmisen tavoissa ja asioissa.
kannattaa laittaa matto siihen laatikon alle niin pikkusien tassut putsaantuu ennen kun se menee kauemmas siitä..
Avatar
#7297 • • Fuzzy Guest
Noniin nyt mä voin vihdoin todistaa että photo playn tieto -pelit ei oo ihan kohillaan!
Eilen pelasin Fun quiziä, ja siinä kysyttiin että metsästääkö susi
a)yksin, b)laumassa, c) ??? d) ???...
No anyway vastasin luonnollisesti että laumassa... Eiks tää oo ihan selvä juttu??
No se oli kuitenki väärin! Ja just tulee luonto-ohjelma jossa sanottiin näin:
"Ilvekset metsästävät yksin, toisin kun sudet." !!!!!!
Ja joo, kyllä, tää on mulle todella iso asia, koska olen photo play addikti ja otan sen vakavasti!
Freja

Posts: 8,775

#7298 • • Edited Freja Sihteeri

Necku, 19.4.2007 18:21:
ihmiset jotka ottaa eläimen, tekee päätöksen hoitaa sitä ja sit siitä valitetaan koko ajan! kyllä varmasti jos kissa osaisi puhua niin se kertois kaikki mitkä sitä ärsyttää ihmisen tavoissa ja asioissa.
kannattaa laittaa matto siihen laatikon alle niin pikkusien tassut putsaantuu ennen kun se menee kauemmas siitä..



Ja valittaa ei saa, koska...? Kyllä ihmiset esim ottaa mitä kummallisempia töitä koska pitää niistä, mutta mikään työpaikkakaan ei ole täydellinen ja joskus on ihan tervettä "valittaa" asiasta.

Meidän hoitokissoista toinen sitäpaitsi paskoo lattialle, jonka takia se matto sieltä alta otettiin pois. Helpompi putsata lattialta paskat kuin matolta. Yleensä huitelen imurin kanssa ennen suihkuun menoa, mutta tällä kertaa olin vain yksinkertaisesti niin hikinen, että kotiovesta sisäänpäästyäni riisuin vaatteet ja syöksyin suihkuun.

Ja kyllä me noita kissoja hoidetaan, vaikka ei omia olekaan. Mä tiedän mitä oli edessä kun me suostuttiin noi kaks misua ottamaan huostaan tarpeen vaatimaksi ajaksi.

Noita kissoja on kyllä oppinut tuntemaan jo sen verran, että vaikka ne ei ihmisten kieltä puhu, niin kyllä mä tajuan mikä mun tavoissa niitä ärsyttää.

Mä en vaan ymmärrä tuota, että kun on kotieläimiä niin ei saisi tuskailla hankalista puolista. Kun on parisuhteessa, ei saisi puhua toisessa ärsyttävistä asioista? Kun saa vauvan, ei saisi sanoa, että "mä en oo nukkunu taaskaan yönä sekuntiakaan"? Kun ihmiset sanoo noin, tuntuu kuin kaikki aina väkisin sanoisivat siihen perään, että "mutta on se 90% ajasta oikeesti ihanaa", ihan kuin heidän olisi pakko sanoa niin, koska niin monesti on käynyt, että jos sanoo hieman surkutellen jostain asiasta, niin tyypit luulee ettei muuten nauttisi? Sitten puhutaan selän takana et "vittu ne hommas vauvan ja ny ne ei jaksa ees hoitaa sitä, se vaa valittaa et ei oo nukkunu yöllä."

Mä nyt satuin jättämään tuosta valituksesta pois sen "mutta on ne oikeesti 90% ajasta aivan ihania ja niitä en vaihtaisi", kun ajattelin että täällä ihmiset kuitenkin ymmärtää että se nyt kuuluu elämään ja kyllä mä niistä oikeesti pidän. No mut helvetti tulkoot se nyt tässä: KYLLÄ MÄ OIKEESTI NIITÄ KISSOJA RAKASTAN VAIKKA NE JOSKUS TUOKIN NIITÄ RAKEITA POIS KUSILAARISTAAN.

Pitääkö tässä hemmetin maailmassa koko ajan vain hehkuttaa tekemiänsä valintoja? Eikö saa kertoa niihin valintoihin, elämään, kuuluvista asioista jotka ei aina oo niin mukavia, esim juuri sen jälkeen kun tulen suihkusta raikkaana ja olen jättänyt vessan lattian imuroimatta ja jalkani ovat kissanhiekassa?

Se ei tee musta yhtään huonompaa kissan hoitajaa jos mä sanon et mua ärsyttää kun astuin märillä jaloilla niihin vitun kristalleihin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mariq

Posts: 2,154

#7299 • • mariq

josbe, 19.4.2007 15:29:
---
Freja, 18.4.2007 21:28:
Se, että kun tulen puhtaana ja raikkaana suihkusta ja astun ensimmäisen askeleen ulos kylpyammeesta, jalkapohjassani on kilokaupalla kristallinkirkasta kissanhiekkaa.
---
Sama! Se "kristallihiekka" on muuten varsin hyvä keksintö, ei haise eikä mitään, mutta voi helvetti että niitä palloja kulkeutuu joka puolelle! *hmph*


Todella! Tästä syystä vaihdoin takasin puupellettiin, vaikka se ei pidä hajuja yhtä hyvin ja pitää vaihtaa useammin.. Mut en jaksanu enää sietää sitä kristallimurua joka puolella.. puumuru ei kuitenkaan satu jalkapohjiin, vaikka sitäkin kulkeutuu ulos laatikosta.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#7300 • • WiljamiDzay Nyypiö
Ylähuulen ja ikenen välissä oleva afta, eli rakkula... Ärsyttää ja vituttaa *grr*

taidan mennä turruttamaan sen syömällä chiliä *pahis* (hetken tuntuu et taju lähtee, mut sit ei koko aftaa huomaakkaan vähään aikaan *joo*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.