Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,630,723 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#7241 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Kolera, 10.4.2007 20:03:


Ihan lahlestahan toi sana on ja ei oo kyl tosiaan tullu mielee koskaa et se vois olla upeeta sanasta lähtösin =P joskus 90-luvun alkupuolella tota muistaakseni useammin käytettiin. saapi immeiset korjailla ja tarkentaa mun horinoitani.



juuh. lahtelaista tottakai!! *tirsk* ysäri sanonta on ja voin kaivaa sen jonkuu keskustelun mihin oon laittanut siitä "selvityksen" ni aukee sit ehkä taas muutamallekin ihmiselle... jos aukee... *nauru*

--
pinkki on pop!!!

RiD

Posts: 2,817

#7242 • • RiD Nukemi
jatkuva turhautuminen.

--
*super* *possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#7243 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Miinapiina, 13.1.2007 11:33:
---
Umbala, 13.1.2007 00:50:

No valitettavasti on *nauru* Tai jos joku pystyy mulle valaisemaan "uleeta" sanan alkuperää niin helpottaa se mun elämääni suuresti. Just nyt ei pysty muistaan muita.

---

hahahaha miten arvasinkin!! *nauru*

oon tän jo muutamassa paikassa selittänytkin täällä ja kerran vielä *pepsodent* alettiin yks pv (öö joskus viime talvena, viime vuonna) kavereiden kanssa miettimään kaikkii erilaisia ilmauksia tms. ja nää pari vaasalaista alko kertoo miten siellä sanotaan tiettyi asioita ja sit ne ihmetteli jotain lahti-ilmauksia... ja kivaa oli, sit alettiin viel siihen miettii kaikkii vanhoja (=ala-aste tms) juttuja ja sieltä se U L E E sana muistui mulle mieleen. siis silloin "pienenä" joskus 90-luvun alussa oli kaikki vaan niin uleeta... ja sit (ilmeisesti koska sana tuntuu tälläkin hetkellä niiin monen mielestä olevan ihan hanurista) se vaan jäi niinku käy monelle muullekin sanonnalle ja muille jutuille. mut ku sen sillon muistin ni se vaan jäi sanavarastoon. koska hei, onhan se aikas uleeta! *tirsk*

eli ei ole mitenkään itsekeksitty (=uudelleen käyttöönotettu) vaan on ollut silloin joskus sama juttu ku magee tai siisti tai mitä näit nyt muita on...

mut asiasta aasin häntään, mikä siinä "uleessa" kaikkia niin kovasti rasittaa?? ku ei vaan tajuu??!!

ja myönnetään, syyllinen sun ärsytykseen... oon tartuttanut ton eräisiin henkilöihin ja nekin sitä käyttää... mut se vaan nykyään tulee , ja se on enemmän ku joku "siistii"... joku asia voi olla siistii mut sit ku se on enemmän ku siistii ni sit se on uleeta ( nykyään *pepsodent*)



löysin tällaisen... ei varmaan oo helpotus kenenkään ärsytykseen mutta tietämättömille selvitys... *joo* *piis*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#7244 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

pirpeli, 10.4.2007 21:01:

Yhdyn mielipiteeseen sanan totaalisesta ärsyttävyydestä. Sen lausuminen ääneen saa niskakarvat pystyyn ja inhoreaktion. Hassumpi homma, mut näin on ollu jo pidemmän aikaa. Samoin se ärsyttää, jos sen kirjottaa ulé. YÄK. Bile-sanan voi kirjottaa bilé, mut ton lahtelaisen äklösanan kohdalla aksentti-e on raiskattu :(

:D En muuten osaa sanoa, mistä toi ärsytys johtuu...



ei kai se nyt noin kauhee oo... *tirsk* hassua... *nauru* meistä se on vaan hauska ja moneenkin tilanteeseen sopiva sana *joo* *hymy*

--
pinkki on pop!!!

Kim123

Posts: 127

#7245 • • Edited Kim123 jokke123
Se ettei töissä ole mitään tekemistä, mutta siellä on silti pakko olla*hmph*

--
pioneer

Lumpy

Posts: 873

#7246 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
en pääse omilla tunnuksillani klubitukseen sisälle ja "tilannu" salasananki tuolta ylävalikosta mut eipä oo näkyny ja mua ottaa päähän!

t.Mellu-

...vittu että jurppii moinen!!1!!!11
crissy

Posts: 1,958

#7247 • • crissy
Se et mä istuin aamulla 8-11 keskussairaalan naistenpolilla päivystyspotilaana vaan sen takii et pääsin kuulemaan asian jota en todellakaan halunnut kuulla.. en siis tullut TAASKAAN asiasta hullua hurskaamaksi vaan sain uuden ajan TAAS.... en saletisti silloinkaa tuu kuulemaan asiaa mikä valottaisi niin paljon kaikkia muita asioita!!!!
Heli

Posts: 1,489

#7248 • • Heli vai kuka se oli
ei kai se nyt noin kauhee oo... *tirsk* hassua... *nauru* meistä se on vaan hauska ja moneenkin tilanteeseen sopiva sana *joo* *hymy*
[/quote]

sehä on vaa magéta jos sen kirjottaa uléta :D

--
ei se väärin ole.

Heli

Posts: 1,489

#7249 • • Heli vai kuka se oli

crissy, 11.4.2007 12:19:
Se et mä istuin aamulla 8-11 keskussairaalan naistenpolilla päivystyspotilaana vaan sen takii et pääsin kuulemaan asian jota en todellakaan halunnut kuulla.. en siis tullut TAASKAAN asiasta hullua hurskaamaksi vaan sain uuden ajan TAAS.... en saletisti silloinkaa tuu kuulemaan asiaa mikä valottaisi niin paljon kaikkia muita asioita!!!!




:(

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#7250 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 11.4.2007 12:19:
Se et mä istuin aamulla 8-11 keskussairaalan naistenpolilla päivystyspotilaana vaan sen takii et pääsin kuulemaan asian jota en todellakaan halunnut kuulla.. en siis tullut TAASKAAN asiasta hullua hurskaamaksi vaan sain uuden ajan TAAS.... en saletisti silloinkaa tuu kuulemaan asiaa mikä valottaisi niin paljon kaikkia muita asioita!!!!



*hali* *hali*

ymmärrän kyl ton vitutuksen, mutta asioilla on tapana järjestyä (kaikkien kliseiden lippulaiva mutta eniveis...)

--
pinkki on pop!!!

Kolera

Posts: 4,256

#7251 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Miinapiina, 11.4.2007 16:20:
ymmärrän kyl ton vitutuksen, mutta asioilla on tapana järjestyä (kaikkien kliseiden lippulaiva mutta eniveis...)


Kun on sillä hetkellä paska fiilis niin tää on semmoinen "haluatko polvea päähän vai päätä polveen" kommentti =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

crissy

Posts: 1,958

#7252 • • crissy

Kolera, 11.4.2007 16:28:
---
Miinapiina, 11.4.2007 16:20:
ymmärrän kyl ton vitutuksen, mutta asioilla on tapana järjestyä (kaikkien kliseiden lippulaiva mutta eniveis...)

---

Kun on sillä hetkellä paska fiilis niin tää on semmoinen "haluatko polvea päähän vai päätä polveen" kommentti =P



repesin!!
Miinapiina

Posts: 3,494

#7253 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Kolera, 11.4.2007 16:28:


Kun on sillä hetkellä paska fiilis niin tää on semmoinen "haluatko polvea päähän vai päätä polveen" kommentti =P



joo, ja mulla ainakin henk.koht alkaa vituttaa vaan enemmän ku kuulee tollasta jos on paska fiilis, mutta...

mulla oli tossa se pointti myös että juuri tuossa ko asiassa uskon oikeesti että kaikki järjestyy et se oli siis enemmän ku joku kälynen klisee. *joo*

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#7254 • • crissy
nii ja sit mua rasittaa toi myrsky mikä tuolla pihalla on....
Freja

Posts: 8,775

#7255 • • Freja Sihteeri
Kaikki.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#7256 • • Edited ALIEN Guest
elämässä kaikki lähes täydellisesti ei valittamista muuten paitsi, että:

1. Nukuin pommiiin :P


2. Asia mitä jaksan pelätä aina, kun näen keväällä ensimmäisiä prätkiä, mitkä vetävät 40:n alueella yli 100 lasissa, kuin myös näitä autoja oli tunattuja tai ei. Nämä välinpitämättömät kusipäät laiminlyövät liikennesääntöjä ja kuvittelevat olevansa jotain vitun kuolemattomia tai sit "jos mä kuolen ni sit mä kuolen" -periaatteella ilman mitään vastuuntuntoa sivullisista. Täällä klubbarissakin eräs AIKUINEN AJOKORTITON sankari viel jaksaa lesota ylinopeuksilla, mitä aivan varmasti harrastaa Suomessa. Joka päivä, kun mä näen vastaavia tapauksia tulee mieleen yksi asia. Käsien ja jalkojen katkominen paljain käsin. Mä en yksinkertaisesti siedä heitä. Osa minusta on niin henkeen ja vereen puhdasta vihaa/adrenaliinia niitä kohtaan, et jopa toivon, että he ajavat päin puuta tuhoamalla jotain omaa ennen, kuin he tuhoavat joidenkin muiden elämää. Olen nähnyt jo muutamaan otteeseen ahdistavia unia, missä mulle tärkeä ihminen jää jonkun sankarin satoja kiloja painavan metalliratsun alle. Ja olen myös nähnyt enemmän, kuin tarpeeksi kuolleita liikenteessä. Miehen pitävän kuollutta naistansa / siskoansa mikä lie olikaan hänen sylissää yms. paskaa.

Yksikin kusipää vie multa jonkun rakkaan läheisen syynä ylinopeus, rattijuoppous tai ihan mitä vain niin mä lupaan amputoida tältä vitun pelleltä jalat ja kädet. En sääli vaan tuon kivun ja pidän huolta, että se ei ole ohi sekunnissa. Te kaikki tiedätte, mitä varten liikenteessä on nopeusrajoitukset - varsinkin asuinalueilla. Käyttäkää sitä järkeänne niin pelastutte, sekä pelastatte.
Avatar
#7257 • • cjet Guest

ALIEN, 12.4.2007 08:52:
elämässä kaikki lähes täydellisesti ei valittamista muuten paitsi, että:

1. Nukuin pommiiin :P


2. Asia mitä jaksan pelätä aina, kun näen keväällä ensimmäisiä prätkiä, mitkä vetävät 40:n alueella yli 100 lasissa, kuin myös näitä autoja oli tunattuja tai ei. Nämä välinpitämättömät kusipäät laiminlyövät liikennesääntöjä ja kuvittelevat olevansa jotain vitun kuolemattomia tai sit "jos mä kuolen ni sit mä kuolen" -periaatteella ilman mitään vastuuntuntoa sivullisista. Täällä klubbarissakin eräs AIKUINEN AJOKORTITON sankari viel jaksaa lesota ylinopeuksilla, mitä aivan varmasti harrastaa Suomessa. Joka päivä mä, kun mä näen vastaavia tapauksia tulee mieleen yksi asia. Käsien ja jalkojen katkominen paljain käsin. Mä en yksinkertaisesti siedä heitä. Osa minusta on niin henkeen ja vereen puhdasta vihaa/adrenaliinia näitä kohtaan, et jopa toivon, että he ajavat päin puuta tuhoamalla jotain omaa ennen, kuin he tuhoavat joidenkin muiden elämää. Olen nähnyt jo muutamaan otteeseen ahdistavia unia, missä mulle tärkeä ihminen jää jonkun sankarin satoja kiloja painavan metalliratsun alle. Ja olen myös nähnyt enemmän, kuin tarpeeksi kuolleita liikenteessä. Miehen pitävän kuollutta naistansa / siskoansa mikä lie olikaan hänen sylissään.

Yksikin kusipää vie multa jonkun rakkaan läheisen syynä ylinopeus, rattijuoppous tai ihan mitä vain niin mä lupaan amputoida tältä vitun pelleltä jalat ja kädet. En sääli vaan tuon kivun ja pidän huolta, että se ei ole ohi sekunnissa. Te kaikki tiedätte, mitä varten liikenteessä on nopeusrajoitukset - varsinkin asuinalueilla. Käyttäkää sitä järkeänne niin pelastutte, sekä pelastatte.



Rakas. Ostetaan sullekin oma mopo, niin pääset kans leikkimään. *hihu*
Avatar
#7258 • • ALIEN Guest

cjet, 12.4.2007 08:55:
Rakas. Ostetaan sullekin oma mopo, niin pääset kans leikkimään. *hihu*



Ei kiitos, en halua. Mulla on jo kone ja se on mun keho. Tehokas, kuin mikä ja silläkin katkoo luita, mut vain tarvittaessa ja mikä parasta, sivullisten ei tarvitse pelätä :)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7259 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ärsyttää, kun oisin kerrankin ollu osallistumassa yhteen (oman ainejärjestön) vappujuttuun, niin se on jumalauta lauantaina! Mä kun elin siinä toivossa, että vappua juhlittas vappuaattona *toktok* Eli ei sitten, jää sekin väliin...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

crissy

Posts: 1,958

#7260 • • crissy
nää saatanan karstanpolttajat!!!!!!!!!

menkää vittu taajaman ulkopuolelle vinguttamasta niitä mopojanne ja autojanne!