ALIEN, 12.4.2007 08:52:
elämässä kaikki lähes täydellisesti ei valittamista muuten paitsi, että:
1. Nukuin pommiiin :P
2. Asia mitä jaksan pelätä aina, kun näen keväällä ensimmäisiä prätkiä, mitkä vetävät 40:n alueella yli 100 lasissa, kuin myös näitä autoja oli tunattuja tai ei. Nämä välinpitämättömät kusipäät laiminlyövät liikennesääntöjä ja kuvittelevat olevansa jotain vitun kuolemattomia tai sit "jos mä kuolen ni sit mä kuolen" -periaatteella ilman mitään vastuuntuntoa sivullisista. Täällä klubbarissakin eräs AIKUINEN AJOKORTITON sankari viel jaksaa lesota ylinopeuksilla, mitä aivan varmasti harrastaa Suomessa. Joka päivä mä, kun mä näen vastaavia tapauksia tulee mieleen yksi asia. Käsien ja jalkojen katkominen paljain käsin. Mä en yksinkertaisesti siedä heitä. Osa minusta on niin henkeen ja vereen puhdasta vihaa/adrenaliinia näitä kohtaan, et jopa toivon, että he ajavat päin puuta tuhoamalla jotain omaa ennen, kuin he tuhoavat joidenkin muiden elämää. Olen nähnyt jo muutamaan otteeseen ahdistavia unia, missä mulle tärkeä ihminen jää jonkun sankarin satoja kiloja painavan metalliratsun alle. Ja olen myös nähnyt enemmän, kuin tarpeeksi kuolleita liikenteessä. Miehen pitävän kuollutta naistansa / siskoansa mikä lie olikaan hänen sylissään.
Yksikin kusipää vie multa jonkun rakkaan läheisen syynä ylinopeus, rattijuoppous tai ihan mitä vain niin mä lupaan amputoida tältä vitun pelleltä jalat ja kädet. En sääli vaan tuon kivun ja pidän huolta, että se ei ole ohi sekunnissa. Te kaikki tiedätte, mitä varten liikenteessä on nopeusrajoitukset - varsinkin asuinalueilla. Käyttäkää sitä järkeänne niin pelastutte, sekä pelastatte.
Rakas. Ostetaan sullekin oma mopo, niin pääset kans leikkimään.