Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,732 views

Mellu-

Posts: 4,006

#7221 • • Mellu-
loman loppuminen ja ensiviikon nuorten lenttisturnaus *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Santutar

Posts: 405

#7222 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Soneran asiakaspalvelu*grr**senkin**igor*
plink

Posts: 1,405

#7223 • • plink team paska

Santutar, 10.4.2007 12:24:
Soneran asiakaspalvelu*grr**senkin**igor*



Soneran asiakaspalveluun kannattaa käyttää sellaista kikkaa, että valitsee siinä soittaessa sen "uudet liittymät" -valinnan, niin sieltä vastataan sekunneissa tunnin sijasta. sitten vaan sanoo, että oho painoin väärää nappia, niin ne ohjaavat oikeaan mestaan. toimi ainakin jokunen vuosi sitten, kun olosuhteiden pakosta jouduin Soneran paskatuotteita käyttämään, mut en sitten tiedä ovatko tajunneet tuon abusen.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

oooo

Posts: 1,249

#7224 • • oooo

plink, 10.4.2007 12:28:
Soneran asiakaspalveluun kannattaa käyttää sellaista kikkaa, että valitsee siinä soittaessa sen "uudet liittymät" -valinnan, niin sieltä vastataan sekunneissa tunnin sijasta. sitten vaan sanoo, että oho painoin väärää nappia, niin ne ohjaavat oikeaan mestaan.



Eikös ne ohjaa siihen ihan samaan jonoon, missä muutkin jonottaa.. vai päästääkö ne jonon ohi niissä tapauksissa, missä on painettu väärää nappulaa?
plink

Posts: 1,405

#7225 • • plink team paska

satumetsä, 10.4.2007 12:49:
---
plink, 10.4.2007 12:28:
Soneran asiakaspalveluun kannattaa käyttää sellaista kikkaa, että valitsee siinä soittaessa sen "uudet liittymät" -valinnan, niin sieltä vastataan sekunneissa tunnin sijasta. sitten vaan sanoo, että oho painoin väärää nappia, niin ne ohjaavat oikeaan mestaan.

---


Eikös ne ohjaa siihen ihan samaan jonoon, missä muutkin jonottaa.. vai päästääkö ne jonon ohi niissä tapauksissa, missä on painettu väärää nappulaa?



kyllä mulla ainaki meni väkisinkin jonojen ohi. nimittäin normaalisti helpdeskiin soitettaessa meni vähintään 3 varttia jonotteluun, mutta tällä menettelyllä pääsi aina alle minuutissa (ja niitä puheluja sinne kertyi paljon). tai ei kyllä varmaan kannata edes myöntää painelleensa vääriä nappeja, vaan aloittaa valitus vaan kylmästi suoraan heti kun vastapäästä joku vastaa.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Septique

Posts: 441

#7226 • • Septique
Se että röökit on loppu ja ruokaa ei ole yhtään, joten tää meinaa sitä et pakko kai freesaa ittensä ja lähtee kauppaan B(
crissy

Posts: 1,958

#7227 • • crissy
vittu tää ressi mut tappaa pian!!!!!!!!!
Miinapiina

Posts: 3,494

#7228 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 10.4.2007 13:57:
vittu tää ressi mut tappaa pian!!!!!!!!!



älä muru ressaa... mä halin sua ny!!!!! *hali* *hali* *hali*

--
pinkki on pop!!!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7229 • • Hitchhiker
Vieläkin itellä toi makkari remontti kesken, joten vieläkin joutuu nukkumaan olkkarin lattialla *igor*. Ja sitten se ettei ole kerinnyt tuon remontin takia siivoamaan, eli kämppä on kuin pyörremyrskyn jäljiltä.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7230 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
luulin olevani ajoissa, kun yritin varata kirppikselle pöydän 29. päiväksi ja mitä vielä *grr* myöhässähän mä olin!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Strobocop

Posts: 161

#7231 • • Strobocop Skenepoliisi
Oharit.

--
Three strikes and you are out!

Laura

Posts: 365

#7232 • • Laura pikkulaura/kanimummo/jänislaura
Itsekkäät ihmiset*grr*, onneksi omasta ystäväpiiristäni ei sellaisia onneksi löydy*hymy*
Sallakat

Posts: 2,220

#7233 • • Sallakat jungle, baby !
sana uleeta. onks tää joku puhevikaisten UPEETA vai mikä hitto
Lenita

Posts: 1,423

#7234 • • Lenita

Kolera, 9.4.2007 22:17:
Margariinirasioihin jätetään se jonninjoutava folioläpyskä eikä vaan oteta kokonaan pois. Sama asia jossain peruna etc. salaattirasioissa joissa on kannet.



Toi on niin raastavaa, että oon joutunut työpaikalla uhkailemaan ihmisiä asiasta. Siellä on siis yhteinen margariinipönttö, jota kaikki käyttää.

Toinen margariinirasioihin liittyvä ärsytys on se, jos joku kaaputtaa näkkileipäänsä ensin sitä rasvaa ja pyyhkii sitten ylijääneet rasvat veitsestä rasiaan muruineen päivineen. Kyllä on kiva seuraavalla avata se rasia.

Tai jos rasiaan jättää veitsen päälle niin, että koko kansi on ihan tahmainen *grr*

--
^_____________^

oooo

Posts: 1,249

#7235 • • oooo

Sallakat, 10.4.2007 18:50:
sana uleeta.



Heh, en siis ole ainoa ketä toi sana ärsyttää. Nyt se ärsyttää tuplasti ku muutenki vituttaa.
Rubicon

Posts: 550

#7236 • • Rubicon
vitunvitunvitunvitunvitunvitunvittu!
Kaikki menee taas niin päin vittuu et ei voi ku kiroilla ja kasvattaa tattii otsaan.

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Nee-Chee

Posts: 244

#7237 • • Edited Nee-Chee
Että otti tänään päähän kun pääsin kotiin!!!

Vuokraisäntä lupasi käydä asentamassa uuden hellan ja viedä vanhan pois sillä välin kun olen koulussa. Oon ollut ensin koulussa neljään asti ja sen jälkeen rientänyt japanin kielen kurssille toiselle opistolle. Oli törkeä nälkä kun pääsin kotiin ja ajattelin että laitan kanawokkia. No ei siinä mitään koitin kytkeä uuden hellan päälle, eikä mitään tapahtunut...
No tajusin että sulake on vielä pöydällä ja menin sitten kiinnittämään sulakkeen ja yritin uudestaan->ei vieläkään mitään.
Päätin soittaa vuokraisännälle, joka sitten puhelimessa selitti, että; Joo, no kun se johto ei ollutkaan sopiva, enkä mä ny tiiä koska mä kerkiän kauppaan semmosen hakeen....
Niin, en mä haluiskaan mitään syödä, saatana!!!! *dissaa*
Kauhean nälän kouristellessa sain sitten lähteä vielä kauppaan että saisi jotain kälystä mikroeinestä.
Että näin...kyllä vituttaa edelleen vaikka on massu täynnä. *poks*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Kolera

Posts: 4,256

#7238 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Sallakat, 10.4.2007 18:50:
sana uleeta. onks tää joku puhevikaisten UPEETA vai mikä hitto


Ihan lahlestahan toi sana on ja ei oo kyl tosiaan tullu mielee koskaa et se vois olla upeeta sanasta lähtösin =P joskus 90-luvun alkupuolella tota muistaakseni useammin käytettiin. saapi immeiset korjailla ja tarkentaa mun horinoitani.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Miinapiina

Posts: 3,494

#7239 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Sallakat, 10.4.2007 18:50:
sana uleeta. onks tää joku puhevikaisten UPEETA vai mikä hitto



ihme ja kumma!! mikä siinä voi ärsyttää niin paljon?! *ding*

ei vaan tajuu...

ei tosissaan oo mikään puhevikasten upeeta vaan ihan u l e e t a !!
ja tätäkin sanaa on selitetty niin monessa topicissa täällä, koska kummasti nyppii yhtä sun toista...

--
pinkki on pop!!!

pirpeli

Posts: 5,533

#7240 • • Edited pirpeli

Sallakat, 10.4.2007 18:50:
sana uleeta. onks tää joku puhevikaisten UPEETA vai mikä hitto



Yhdyn mielipiteeseen sanan totaalisesta ärsyttävyydestä. Sen lausuminen ääneen saa niskakarvat pystyyn ja inhoreaktion. Hassumpi homma, mut näin on ollu jo pidemmän aikaa. Samoin se ärsyttää, jos sen kirjottaa ulé. YÄK. Bile-sanan voi kirjottaa bilé, mut ton lahtelaisen äklösanan kohdalla aksentti-e on raiskattu :(

:D En muuten osaa sanoa, mistä toi ärsytys johtuu...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-