Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,569,406 views

Jago

Posts: 4,039

#7181 • • Jago un-trained monkee

Citty, 3.4.2007 20:22:
Se että poikkeuksetta herään joka vitun yö 3-4 välillä eikä sit tahdo tulla enää uni silmään. Paitsi juuri ennen ku pitäis töihin lähtee... ja tätä prkleen ärsyttävää on jatkunu jo kuukausia, eikä hellitä millään*poks**uuh*


mulla oli kanssa tollasta yhessä vaiheessa.
tajusin että mulla ainakin se johtu sekavista unirytmeistä(viikonloppuna aamunpuolella nukkumaan ja se rytmi ei koskaan päässy kunnolla tasaantumaan)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Freja

Posts: 8,775

#7182 • • Freja Sihteeri

Annakins, 4.4.2007 07:56:
Ulkona on kylmä.



Siel on muuten hemmetin kylmä!
Vähän pelottaa tuo huominen, kun systeri tulee takaisin Suomeen. Sanoin sille puhelimes ennenku se lähti 25 asteen helteestä, että "juhuuuuu kuule, voit huoletta jättää talvitakkis sinne!" ... Jotenkin alkanu tuntuu siltä et se nirhaa mut, tai ainakin se on mun syy jos sille tulee joku flunssa :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Janisa

Posts: 2,226

#7183 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Toi hiivatin sade! Joka saaennusteen mukaan pitais huomisen puolella vaihtua lumisateeksi... No sehan onkin sitten hienoa ajaa koko osavaltion lapi lumisateessa kun taalla ei se pirun aurauskalustokaan lahde liikkeelle lumisateen aikana...

Jospa sitten ei nukkuis yhtaan ja lahtis liikkeelle hetipuoliin kun frendin kone tulee tanne ja saadaan kamat autoon. *uuh*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jago

Posts: 4,039

#7184 • • Jago un-trained monkee
kipee sisäänpäinkääntynyt karva just semmosessa kohassa mihin kaikki maholliset housut hiertää*hmph*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Optik

Posts: 1,691

#7185 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Pitää kohta marssia Nordean tiskille ja pitää niille pienimuotoinen "Mitä vittua?!"-visa siitä et vaikka mun kortilla on katetta, ni kone väittää jotain ihan muuta puutaheinää.. ja joo, verkkopankista oon käyny kattomassa sen saldon ja todennu et ostovoimaa pitäs olla kahvikupilliseen ja tupakkiaskiin ja jäljellekin pitäs jäädä ja rutkasti.. *igor*

vittu.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

crissy

Posts: 1,958

#7186 • • crissy
nää helevetin raskaushormoooonit!!!!!!! vituuttaa ku pientä sikaa mutta ku ei tiiä et miks!
Avatar
#7187 • • Pinski Guest
Hävettää myöntää *blush* sain tänää mun kultsit takasin (kaks kissaa *plur*) ja koko päivänä toi toinen kiehnääjä ei oo ollu jaloissa pyörimässä, mut ootas vaan kun mamma nykäs bilevaatteet päälle niin eiköhän se nyt pyöri koko ajan kimpussa ja mä oon yltä päältä naamaa myöten karvoissa *dissaa*
Avatar
#7188 • • pipa Guest
ihmisten äkkipikaisuus ja se et ei löydy harkintakykyä. vittu sanon minä.
Kit^

Posts: 798

#7189 • • Kit^ ihme höpöttäjä
miehet!!!! *grr*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Freja

Posts: 8,775

#7191 • • Freja Sihteeri
Herätä ennen kaheksaa siihen ku kissa tykkää vaa kuopia hiekkaansa ilman syytä. Sen jälkeen hän halusi tulla avaamaan makuuhuoneen verhot ja rupea näkättämään ulkona lentelevien lintujen perään.
En mä ois halunnukkaa nukkua pidempään *justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sune

Posts: 2,096

#7192 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

pipa, 5.4.2007 22:58:
ihmisten äkkipikaisuus ja se et ei löydy harkintakykyä. vittu sanon minä.



Pipsa hei *nauru* puhutsä itestäs ? *lmao*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#7194 • • cjet Guest

pipa, 6.4.2007 12:46:
---
sune, 6.4.2007 09:38:
---
pipa, 5.4.2007 22:58:
ihmisten äkkipikaisuus ja se et ei löydy harkintakykyä. vittu sanon minä.

---


Pipsa hei *nauru* puhutsä itestäs ? *lmao*

---
tai susta.



Ah, onko täällä muitakin äkkipikaisia ja temperamentisia kuin mä? *pepsodent*
sune

Posts: 2,096

#7195 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

pipa, 6.4.2007 12:46:
---
sune, 6.4.2007 09:38:
---
pipa, 5.4.2007 22:58:
ihmisten äkkipikaisuus ja se et ei löydy harkintakykyä. vittu sanon minä.

---


Pipsa hei *nauru* puhutsä itestäs ? *lmao*

---
tai susta.



toi oli lähinnä huumorimielellä heitetty et sori jos otit ittees *ding*

--
ei kovin ihku eikä plur

Nightmare

Posts: 137

#7196 • • Nightmare
Lupausten pettäminen
Valehtelu
Sunnutai ajelijat
Pikku "pissikset"
Aikasin nouseminen
Kylmyys
Kun asoista ei voi puhua suoraan
Paskan puhujat
Avatar
#7198 • • niomic Guest

alek száhala, 6.4.2007 22:15:
Roland meni boikottiin välittömästi. Löyty vihdoinkin pedaalit mitä oon ettiny, mutta hinta vähän yllätti.

http://www.thomann.de/fi/roland_pk_7.htm

Pitäs turpaan vetää saatana. Joutuu varmaan ite rakentamaan tommoset jostain markan Casiosta. *dissaa*



repesin :DDD Vaikken niin hyvin noiden hintoja tiedä, ni aika ronskisti vaikuttaa ilmaa olevan.
Winde

Posts: 336

#7199 • • Winde Tuuli
Se et naapuri on päättäny tehdä kokoasunnon remontin just pääsiäisenä. Kokoajan kauhee kalke ja pitäis yrittää tässä nyt sit lukee ahkerasti *igor*
Freja

Posts: 8,775

#7200 • • Freja Sihteeri
Nää hemmetin kynnet ja kynsilakan laittaminen. Aattelin et oisin tehny kivat valkoset päät viel näihi mut vituikshan se meni. No, maalasin nää nyt nää sit kokovalkosiksi, ku vitutti nii paljo. Ny nää näyttää viel hirveemmiltä :D Aattelin joku päivä taiteilla näihin jotain kivaa kuviota. MIstä vetoo ni sekin menee ihan varmasti pieleen.

Argh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been