Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,562,182 views

Avatar
#7141 • • ALIEN Guest

Lenita, 31.3.2007 06:53:
kusipäiset ääliöt



nano-sekunnissa mul kävi lista naamoja / nimiä äsken muistissani, mut sit mä hiffasin, et:

HEI!
Must on väärin ampuu lehmää naulapyssyl feissiin! :(
^T^

Posts: 167

#7142 • • ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist
Suurin osa suomalaisista fraaseista ja sanonnoista, kuten "Aikuisten oikeesti". Etenkin kun sen lausuu joku teini, joka ei ymmärrä kuinka kornilta ja epävakuuttavalta se hänen suustaan kuulostaa. Aikuisen suustakin kuultuna sen on vähintäänkin typerä, koska se on kutakuinkin sama kun sanoisi: "Asia on näin, koska olen aikuinen ja sanon niin". Ei kovinkaan uskottavaa...

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Avatar
#7143 • • Kirsikka Guest

crissy, 30.3.2007 22:18:
---
satumetsä, 30.3.2007 22:16:
---
crissy, 30.3.2007 22:10:
sellanen "salamatkustaja" hengailee mukana *tirsk*

---


*tirsk* Usko pois, kyllä se himo siitä hellittää.. himo- nyt mulla tuli taas jotain kaksimielistä päähän *blush* Noh pistetään kännin piikkiin *iloinen*

---


edellisen kans oli sama homma et hiukoilin sitä MOVE-siiderii varmaan puol raskautta... sit ku laitokselta kotiuduin niin oli sellane oottaa jääkaapis.. mut se oli aika pahaa...



Mun ei onneks tehnyt raskauden aikana mieli juoda. Tossa pari päivää sit tuli pieni siiderihimo (tyttö nyt reilut 3 viikkoa), ja maistoin yhden huikan siideriä, hyi kun oli pahaa. Niin pitkään ollut juomatta nyt alkoholia, että täytyy varmaan opetella uudestaan :D No eipä tässä vielä kiirettä ole. Joo, ihan ohi aiheen meni. Eipä mikään pahemmin taida ärsyttää...
Waakku

Posts: 158

#7144 • • Waakku
Ihmiset joilla on vielä joulukuusi parvekkeella. *grr**igor*

--
- ? -

Kit^

Posts: 798

#7145 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kaikki.

aivan hirveä vitutus päällä. *kissatappelu*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Fresia

Posts: 764

#7146 • • Fresia vähän outo
Silmä punainen, nuha ja lämmön nousu *igor* *uuh* Hitosti myös *ituttaa poikaystävän eilinen käytös *grr* Ja sen lisäksi oma kiukuttelu, joka ei ole mitään kamalan kivaa katsottavaa *toktok*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Kim123

Posts: 127

#7147 • • Kim123 jokke123
Sellaset vitun hitaat bussikuskit*senkin*

--
pioneer

Freja

Posts: 8,774

#7148 • • Freja Sihteeri
Kuukauden jouduin miettimään et miks hemmetis mun loppupalkka oli saatanan pieni. No, selvispä sekin kun tänään sain palkkanauhan käsiini - meiä mulkku palkanlaskija oli si ottanu 40% veroja mun normin 21.5% sijaan. TOSI VITUN JEES HEI

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,774

#7150 • • Freja Sihteeri
Mua vituttaa toi palkka-asia nyt ihan hemmetin paljon, ehkä jo ihan hemmetin liikaa. Onko tää ny stana kiitos niistä hemmetin ahertamisista ja ylitöistä mitä olen tehnyt? Mä tiesin, et toi oli paska firma, mut en tienny et ny noin paska *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

Posts: 1,661

#7151 • • larzizi
Ärh. Joka hemmetin päivä törmään idiootteihin liikenteen käyttäjiin, vaikken paljon liikenteessä ajelekaan *eiei* Aina ei vaan itse pysty millään ymmärtämään, mitä jotkut autoilijat välillä ajattelevat. Tänään jälleen tuli törmättyä (ei kirjaimellisesti) "pakko ohittaa vaikka en hyödy siitä mitään" - tapaukseen. Katselin peilistä miten takana oleva auto meinasi lähteä ohittamaan, mutta joutuikin menemään takaisin omalle paikalleen (haha!) kun edestä tuli auto. Ei siinä mitään, ohittaminen on ihan jees, mutta a) jos lyhyen matkan päässä on mutka ja et voi tietää tuleeko sieltä auto sekunnin päästä vai ei ja b) jos olet muutaman metrin päästä kääntymässä oikealle, ei sulle varmaan ole vitunkaan väliä pääsetkö kääntymään mun edestä vai takaata ja et sitäpaitsi edes olisi ehtinyt taiteilemaan millään mun ja risteyksen väliin, niin voisitko antaa sen saatanan ohittelun sitten olla! *eikä* *grr* *dissaa*

Idiootteja liikenne täynnä *senkin* *kissatappelu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Tyeicha

Posts: 5,807

#7152 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
seläntakanapaskanpuhuminen. *igor*

--
-Tyeicha-

Miinapiina

Posts: 3,494

#7153 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
lähes koko päivä...

koko aamun ja aamupäivän tein näyttötehtäviä koneella ja hartiat on ihan sika kipeet ku tää mun "atk-piste" ei oo mitenkään huippu (vaikka parempi ku edellinen ratkasu ni silti)

ja sit oon koko päivän koittanut saada näyttövastaavaa kiinni ku pitäis olla jotku ihme näyttökeskustelut eikä mulla oo mitn hajua niistä, alkaa olee paniikki ku eka on jo ke... ni ei sit vastannut koko päivänä puhelimeen, jäi häiritsemään *grr*

sit lähin ostoksille ja päätä alko särkee vähäsen ja aattelin hoitaa ostosreissun loppuun ja sit mennä kotiin ottaa migreenilääkkeen (ku tietty niit ei ollut mukana vaikka aina on...)

joo, eli otin siis lääkkeen liian myöhään eli migreenikohtaus pukkas päälle, onneks lievänä, ni ei ollut niin kauhee olo, mutta ei silti voinut tehä muuta ku pötköttää sohvalla, ja kuunnella ku pari muksua ja siskon hauva hillu ja mekasti... auts

ja sit ku tulin sieltä kaupoilta ja oltiin hetki miron kanssa ulkona ku se ajo pyörällä (ja päätä vaan särki...) ni sit ku vietiin sen pyörä varastoon ni huomasin et joku saatana urpo on käynyt terrorisoimassa mun pyörää... *grr* *toktok*

etujarru hajotettu, vaihteet vränkslätty vituillee, etukumista työnnetty venttiili sinne pyörän sisään tai jotain vastaavaa koska siin kohalla on vaan tyhjä aukko... ei siis vaan otettu sitä venttiiliä pois vaan se koko hässäkkä joko tungettu sinne pyörän sisään tai sit jotenkii saatu kokonaan pois... ai että ottaa päähän...

että kiva päivä joo, mutta nyt on jo onneks migreeni helpottanut, että ehkä tää voiton puolelle kääntyy ku tossa kohta käyn nukkuu ku väsyttää niin paljon... tai sit ei koska viime yönkin yskin ni saattaa olla sama eessä ens yönä... huoh

*valivalivali* *nauru*

--
pinkki on pop!!!

MiMoSa

Posts: 1,664

#7154 • • MiMoSa
Appelsiinit, joissa on siemeniä. Tosi ärsyttävää syödä noita kun jokaisesta palasta joutuu eka kaivaa ne siemenet ulos.*grr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Jutu

Posts: 3,054

#7155 • • Edited Jutu Blondi
*grr* Tällä hetkellä voisin taas kirota tän naisena olemisen helvetin alimpaan kerrokseen. Stna ttu prkl.


Ja hiton velikin. Sen piti hakea samalla mulle ja ukolle liput Tuskaan ja äsken se ilmotti että ei sillä ollut rahaa enää niihin. Ei voinut ilmottaa eilen että on tänään menossa hakemaan niitä että olisin voinut antaa sille rahaa. Helvetin miehet *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Kolera

Posts: 4,256

#7156 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
että tuo perkeleen patteri on silti lämmin vaikka se on käännetty ihan täysin kiinniasentoon. Mä tahon nukkuu peiton alla.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Tiikerriii

Posts: 1,113

#7157 • • Tiikerriii Tj
olla kipeä*uuh*(taas)

--
RÄYH!!!!

Kolera

Posts: 4,256

#7158 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

DjTaika, 31.3.2007 23:46:
Suurin osa suomalaisista fraaseista ja sanonnoista, kuten "Aikuisten oikeesti". Etenkin kun sen lausuu joku teini, joka ei ymmärrä kuinka kornilta ja epävakuuttavalta se hänen suustaan kuulostaa. Aikuisen suustakin kuultuna sen on vähintäänkin typerä, koska se on kutakuinkin sama kun sanoisi: "Asia on näin, koska olen aikuinen ja sanon niin". Ei kovinkaan uskottavaa...


Ja mä kun olen aina luullut että tämä kyseinen hoilaus tarkoittaa sitä että on ihan tosissaan eikä leikillään. Aikuiset kun on nääs vakavia eikä koskaan leikkimielisiä =P Tota tuli ihan vittuuksissaan opeteltua käyttämään kun sen miljunäärijussista kuuli ekat kerrat. Ihan vain siksi että kaikkia nakertaa se sanonta.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

crissy

Posts: 1,958

#7159 • • crissy
Se että jotkut osuuskaupat (paitsi tietenkin hämeenmaa) maksaa ylijäämäpalautusta s-etukortin omistajille 1,5% tai 2% vuoden ostoista.. eli siis ylimääräistä rahaa!

laskin et me saatas esim. 1,6% ylijäämäpalautuksena 110e!!!!!

mutku hämeenmaa on nii vitun köyhä niin se maksaa vain 10% korkoa osuusmaksusta (100e) eli hikiset 10e ja on joku tuplabonuskk, joka sekään ei sit nii lohduta yhtään...
larzizi

Posts: 1,661

#7160 • • larzizi

larzizi, 2.4.2007 14:44:
[idiootit liikenteessä]



Ja taas! Tyypillinen "tiedän, että odotat mua, mutta pistän silti vilkun vasta kun alan kääntää rattia" - tapaus tällä kertaa. Mikä hitto siinä vilkun käyttämisessä on niin vaikeeta? Sillä on tarkoitus kertoa muille ENNEN kuin käännyt, että mihin olet menossa. Kyllä me huomataan sun kääntyessä mihin olet menossa, joten sitä vilkkua ei ole keksitty sen takia!

*päätä seinään hakkail*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.