Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,561,806 views

Jocular

Posts: 1,359

#7101 • • Jocular Janni
Kaikki pska duunihommat tekemättä ja joka ikisessä asiassa on poikkeuksen poikkeuksen poikkeus ja tolla firmalla on tää ja tää soppari ja noille lähetetään sitä ja tätä ja tonne tota ja tota. EIKÖ KAIKILLA VAAN VOI OLLA SE SAMANLAINEN SOPIMUS *toktok**dissaa*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Eminem

Posts: 66

#7103 • • Eminem Pikakivääri
Tekopyhät jeesustelijat
Freja

Posts: 8,774

#7104 • • Freja Sihteeri
Naapurin piski. Se kusine hurtta tuli tänää omistajiensa kaa vastaan rapussa, mun kohalla se vaa murahti ja haukkas mun laukkua ennenku omistaja veti sen pois. *ding*
Nyt meen kyl takasin kotiin jos ne tulee viel rapus vastaa, se koirahan on ihan hullu. Hyvä et mul oli sentäs se laukku.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sand3

Posts: 1,157

#7105 • • Sand3 satuolento
Ihmisten käsialat, voi saasta *eiei* eikö sitä nimeä voisi kirjoittaa niin että siitä saa selvää!?!?! Pikku hiljaa alkaa oppia apteekkariksi tällä alalla...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

nuance

Posts: 1,963

#7106 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Foxmagon, 24.3.2007 14:42:
Semiherääminen kolisteluihin paukutteluihin ja huonon musiikin pauhaamiseen. *toktok*



paitsi et mä en kuuntele huonoa musaa.
Freja

Posts: 8,774

#7107 • • Freja Sihteeri
Noi vitun kissat. Mä en oikeesti jaksa. Yks paskoo lattialle, kusee seinään ja oksentaa matolle, ja toinen repii vaatteita jos ne on kuivumassa tai muuten vaan myllertää kodin. Si niistä lähtee ny viel ni helvetisti karvaa ja kaiken lisäks toisel on saatanan kiima-aika ja se metelöi yötä päivää ja mä en saa nukuttua ja mä alan oleen aika hemmetin väsy jo pikkuhiljaa.. Mä en vittu jaksa.

Onneks niide omistaja muuttaa lauantaina, viskon ne heti sinne samana päivänä, helevetti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Foxmagon

Posts: 1,329

#7108 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

nuance, 28.3.2007 13:14:
---
Foxmagon, 24.3.2007 14:42:
Semiherääminen kolisteluihin paukutteluihin ja huonon musiikin pauhaamiseen. *toktok*

---


paitsi et mä en kuuntele huonoa musaa.



Nii no, kaikesta ei voi olla samaa mieltä. Mielentilastakin on hyvin paljon kiinni mikä on sulosointuja korville ja mikä taas ei ole.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#7110 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
ei saa juoda aamukahvia prkle*grr* eikä mitään muutakaan kun pitää olla syömättä & juomatta vielä tonne kybään asti *pökr* typerät labrakokeet!

*haukottel*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

zaler

Posts: 1,545

#7111 • • zaler e h k i s
voihan v*ttujen kevät! onko pakko alkaa poraamaan ja hakkaamaan jotain (?) 7.30 aikaan *toktok* hyvää huomenta! *dissaa*

--
let´s eat to the beat!

crissy

Posts: 1,958

#7112 • • crissy

ianna ei anna!, 29.3.2007 06:58:
ei saa juoda aamukahvia prkle*grr* eikä mitään muutakaan kun pitää olla syömättä & juomatta vielä tonne kybään asti *pökr* typerät labrakokeet!

*haukottel*




mul o tuo edes pari kk päästä.. joudun sokerirasitustestiin.. 12h syömättäjuomatta ja sit vedät kupillisen tönkköö sokerilitkuu ja makaat 3h ja yrität olla laattaamatta.. viiiitun siistii!!! oksettaa jo pelkkä ajatus.. kokeet rulaa vittu nii just! *dissaa*
Avatar
#7113 • • *Mirri* Guest
Oon vikat kolme päivää siivonnu tätä kämppää hiki hatussa koska ymmärrettävästi rempasta tulee melkosesti pölyy ja muuta shittii. No nyt on sitte tavarat paikoillaan ja uudet lattiat pesty ja puunattu ja sitä rataa. Noita remppaäijii on nyt käyny tossa parit pyörähtämäs ja kaikki sinkoilee ympäri kämppää kuraset ja paskaset kengät jalassa. Eikä niitä kiinnosta paskan vertaa et käveleeks ne matoilla vai ei. Vttu miten rasittavaa ku heti pääsi peseen uudestaan ja samaten matonpesupuuhiin. *grr*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#7114 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 29.3.2007 14:01:
Oon vikat kolme päivää siivonnu tätä kämppää hiki hatussa koska ymmärrettävästi rempasta tulee melkosesti pölyy ja muuta shittii. No nyt on sitte tavarat paikoillaan ja uudet lattiat pesty ja puunattu ja sitä rataa. Noita remppaäijii on nyt käyny tossa parit pyörähtämäs ja kaikki sinkoilee ympäri kämppää kuraset ja paskaset kengät jalassa. Eikä niitä kiinnosta paskan vertaa et käveleeks ne matoilla vai ei. Vttu miten rasittavaa ku heti pääsi peseen uudestaan ja samaten matonpesupuuhiin. *grr*



AH, niin tuttua, niin tuttua. Olin lukioaikana isin rakennusfirmassa duunissa ja tein paljon loppusiivouksia. Palo käämit muutamaan otteeseen, kun olet puunannut asunnon muuttokuntoon, niin eikös joku saatanan työmies tullut kurasilla kengillään tepastelemaan pitkin kämppään.. Sähkömiehet oli pahimpia. Ne jätti viel kasan johdonpätkiä joka paikkaan! Niitä ei vaan oikeesti kiinnosta. Siisteys ei kuulu niiden työhön..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Santtu-

Posts: 1,965

#7115 • • Edited -Santtu- ananas bananas coconuts
Oma laiskuus ja saamattomuus.

Pitäs olla enegiaa ja virtaa auringosta jne. mut jotain ihan pikkupikkuasiaakin uskomattoman vaikee saada tehtyä!

*toktok* En tykkää itestäni yhtään nyt..laiskapaska..*niskastakiinniottel*

edit: ..ja sit uskottelen itelleni et oon kipee ja sen takii en voi tehdä mitään vaik on oikeesti vaan vähän yskä ja nuha..ainut vika mus on se et oon idiootti*igor*
Kim123

Posts: 127

#7117 • • Kim123 jokke123
Riitely typeristä ja tyhjänpäiväisistä asioista.......

--
pioneer

Sallakat

Posts: 2,220

#7118 • • Sallakat jungle, baby !
mua ärsyttää suunnattomasti ne tyypit ketkä on tänä talvena intoillut tästä säiden lämpeydestä tyyliin "tosi ihanaa kun ei tuu lunta" "vois olla kaikki talvet yhtä lämpimiä" jne jne. Tulee vaan vähä sellanen juttu mieleen tämän ilmastonlämpenemisen viitekehyksessä, ett "tajuutko mitä toivot" *grr*
zeniii

Posts: 163

#7119 • • zeniii adhd
Ärsyttää itsekeskeiset,pinnalliset ja negatiiviset ihmiset! *grr* ja tällä hetkellä ärsyttää se että päätä särkee :D

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

India

Posts: 475

#7120 • • India
exä ja ihan vitusti ärsyttääkin